Προς το περιεχόμενο

Άκυρες αξιολογήσεις κάτω από προϊόντα/εφαρμογές


Kostasspil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, theoritikos είπε

Κάποτε, στις αξιολογήσεις των κινητών του σκρουτζ έκριναν το πόσο καλό είναι βάσει του πόσες φορές τους έπεσε από τα χέρια. Έβλεπες κριτικές του τύπου " το κινητό το έχω μια εβδομάδα, μου έπεσε 10000000 φορές και δεν έπαθε τίποτα. Του βάζω 5 στα 5 "

Τι να μας πουν.

Εποχές 2004 το πρώτο μου κινητό ήταν Siemens με καουτσούκ και λάστιχο στις γωνίες. Το πετούσες κάτω, έκανε γκελ και έκανε σημάδι στο ταβάνι. Τότε έπρεπε να υπάρχουν οι αξιολογήσεις στο Σκρουτζ. :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 22/8/2021 στις 12:08 ΜΜ, zio10 είπε

Αν είναι πολλές είναι αρκετά αντιπροσωπευτικές της πραγματικότητας.

Όχι απαραίτητα.

Δες π.χ. το Σερμπετόσπιτο (~6.000 αξιολογήσεις, 4.3). Μετριότητα στην καλύτερη, αλλά ο πολύς κόσμος πάει στα τυφλά και ήμουν ο μόνος απ' τους γνωστούς μου που πήγαν και έχουν αυτή την άποψη, οι υπόλοιποι ξετρελάθηκαν (lol).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, theoritikos είπε

Κάποτε, στις αξιολογήσεις των κινητών του σκρουτζ έκριναν το πόσο καλό είναι βάσει του πόσες φορές τους έπεσε από τα χέρια. Έβλεπες κριτικές του τύπου " το κινητό το έχω μια εβδομάδα, μου έπεσε 10000000 φορές και δεν έπαθε τίποτα. Του βάζω 5 στα 5 "

Πολύ δυνατές οι κριτικές επίσης του skroutz για προϊόντα που είναι πανάκριβα

π.χ. 

image.png.c107410de5a74db37c8eb8036c9c19ed.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, phanispal είπε

Όχι απαραίτητα.

Δες π.χ. το Σερμπετόσπιτο (~6.000 αξιολογήσεις, 4.3). Μετριότητα στην καλύτερη, αλλά ο πολύς κόσμος πάει στα τυφλά και ήμουν ο μόνος απ' τους γνωστούς μου που πήγαν και έχουν αυτή την άποψη, οι υπόλοιποι ξετρελάθηκαν (lol).

Πόσοι ηταν οι γνωστοί που πήγαν και ξετρελάθηκαν; Γιατι αν ηταν 5 (επι 5 αστέρια) και ενας εσυ (με 1 αστέρι), μας βγάζει 4.3, αρα το σκόρ ειναι αντιπροσωπευτικό.
Το θέμα με τα reviews ειναι α) οτι υπάρχουν 5 αστέρια που ειναι ψευτικα (είτε αγοραστά, είτε τυχαία απο φαρμες που προσπαθουν να κανουν τους λογαριασμους τους να φαινονται φυσιολογικοί, είτε απο υπερβάλλων ζήλο πελατών που θεοποιουν τα πάντα) και β) οτι υπάρχουν αξιολογήσεις με 1 αστέρι που είτε δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα (ενα μόνο πρόβλημα σε καλά σχόλια / σχόλια που δεν κολλάνε), είτε ειναι κάτι παράλογο ("το μαγαζι δεν πουλάει μακαρόνια" σε χασαποταβέρνα)

Για να δώσω παραδείγματα για το β, έχω εστιατόριο με 1000 περίπου αξιλογήσεις και 4.2 αστέρια σε τουριστική περιοχή. Υπάρχει αξιολόγηση του προηγούμενου μήνα με σχόλιο "εξαιρετικος χωρος, γεύσεις και σερβις. Η μεριδα στο χταποδι ΓΕΛΟΙΑ"  και 1 αστέρι. Επίσης έχω και σχόλια "μου φέραν καταλάθος μπιφτέκι γαλοπούλας αντι για μοσχαρίσιο" και "η σερβιτόρα αγενέστατη, ποια νομίζει οτι είναι;" έκαστο με 1 αστέρι, χωρίς να έχω μπιφτέκια γαλοπούλας ή σερβιτόρες στο μαγαζι (και ποτέ δεν είχα τίποτα απο τα δύο). 

Τέλος να επισημάνω οτι δεν εχω αναφερθεί επίτηδες σε αξιολογήσεις με 1-2 αστέρια που αναφέρουν "λάθη", πχ οτι οι πατάτες που έχω ειναι κατεψυγμένες. Δέχομαι οτι αυτά ηταν απο ειλικρινές λάθος / λάθος διατύπωση του πελάτη. 


Δεν γνωρίζω ακριβως τον αλγόριθμο για το σκόρ που χρησιμοποιούν αυτα τα site, αλλα πιστεύω οτι με την ευκολότερη πρόσβαση στην τεχνολογία (περισσότερες αξιολογήσεις) και τον διαχωρισμό των αξιολογήσεων (περισσότερες πιθανότητα να κάνεις μία /  να γράψεις αναλυτικά / να διαβαστεί απο ενδιαφερόμενους μια αρνητική αξιολόγηση), θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο όχι και τοσο μακρινό μέλλον, τόσο στους επιχειρηματίες αλλα και στους αγοραστές που προσπαθούν όντως μέσω τον αξιολογήσεων να βρουν αυτο που θέλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Charismo είπε

Εποχές 2004 το πρώτο μου κινητό ήταν Siemens με καουτσούκ και λάστιχο στις γωνίες.

Εισαι μικρος ακομα :P

1 ώρα πριν, phanispal είπε

ήμουν ο μόνος απ' τους γνωστούς μου που πήγαν και έχουν αυτή την άποψη, οι υπόλοιποι ξετρελάθηκαν

Αρα ειναι μετριο για σενα :P

Μονος σου το λες,οι αλλοι ξετρελαθηκαν,αρα αυτο ειναι το κοινο του μαγαζιου,και λογικο να εχει καλες αξιολογησεις.

3 λεπτά πριν, Skrobo είπε

Επίσης έχω και σχόλια "μου φέραν καταλάθος μπιφτέκι γαλοπούλας αντι για μοσχαρίσιο" και "η σερβιτόρα αγενέστατη, ποια νομίζει οτι είναι;" έκαστο με 1 αστέρι, χωρίς να έχω μπιφτέκια γαλοπούλας ή σερβιτόρες στο μαγαζι (και ποτέ δεν είχα τίποτα απο τα δύο). 

Απιστευτο..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, phanispal είπε

Όχι απαραίτητα.

Δες π.χ. το Σερμπετόσπιτο (~6.000 αξιολογήσεις, 4.3). Μετριότητα στην καλύτερη, αλλά ο πολύς κόσμος πάει στα τυφλά και ήμουν ο μόνος απ' τους γνωστούς μου που πήγαν και έχουν αυτή την άποψη, οι υπόλοιποι ξετρελάθηκαν (lol).

Άρα ισχύει αυτό που γράφω ότι συνήθως είναι αντιπροσωπευτικές της πραγματικότητας, άλλος είναι περίεργος! :P

Πέρα από την πλάκα, όντως κάποιες φορές ο κόσμος δίνει πολύ καλές βαθμολογίες σε κάτι μέτριο, άλλοι εντυπωσιάζονται από την ποσότητα, άλλοι από την τιμή, άλλοι από τη σερβιτόρα κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω πιο χρησιμες (και πιθανον ειλικρινεις) ειναι οι αρνητικες κριτικες παρα οι θετικες.

Σοβαρα τωρα αν αγορασει καποιος ενα προιον ή παει σε ενα καταστημα ξερω γω και μεινει ευχαριστημενος, ποσο πιθανο ειναι να μπει στον κοπο να παει να γραψει κριτικη; Δε θα ασχοληθει καθολου, εκανε τη δουλεια που ηθελε και τελειωνει εκει το θεμα.

Αντιθετα, αν για καποιο λογο δυσαρεστηθηκε, ειναι πιο πιθανο να μπει να κραξει, επειδη τσαντιστηκε, επειδη θελει να εκδικηθει, επειδη θελει να ξεθυμανει κλπ κλπ.

Απο την αλλη μερια εχουμε και το ενδεχομενο ψευτικης θετικης κριτικης (μιας που οι θετικες κριτικες δε "λογοκρινονται"), του τυπου εχω μαγαζι και ριχνω συρμα σε ολους τους φιλους και γνωστους μου να μπουν να γραψουν τεμεναδες.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, lector είπε

Σοβαρα τωρα αν αγορασει καποιος ενα προιον ή παει σε ενα καταστημα ξερω γω και μεινει ευχαριστημενος, ποσο πιθανο ειναι να μπει στον κοπο να παει να γραψει κριτικη;

Ζω ανάμεσά σας :ph34r:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, giftANDgo είπε

εισται μερικοι που χρεωνετε το χταποδι 10 και 11 και 12 ευρω, και μου φέρνεται ενα πλοκάμι μικρο , πασαλειμμένο με λαδι..

μονο για αυτο ναι, το αξιζεις το 1 αστερι.

Αποφάσισε αν θες φρέσκο, ποσο μεγάλη θες να ειναι η μερίδα, αν το θες να στο σερβίρει κάποιος σε τουριστική περιοχή διπλα στην θάλλασα και αν θες να ειναι ΟΚ και το μαγαζι σε διαφορα θέματα (ενσημα / αποδειξεις / αδειες). Απαντας σε αυτά και πας σε μαγαζιά που πληρώνεις αναλογα.

Για να σου δώσω ενα παράδειγμα, εγω εχω 12 ευρω τα 230-250 γραμμάρια. Μπαίνω μέσα περίπου 70 λεπτά του ευρώ σε κάθε μερίδα που πουλάω. 

Για να επανέλθουμε στο θέμα των αξιολογήσεων ομως, αφου εχεις δει τον τιμοκατάλογο και το βαρος, δεν σε αναγκάζει κανεις να το παραγγειλεις. Το να βάλεις ενα αστέρι επειδη εσυ "παρήγγειλες λάθος" δεν ειναι λογικό. Να αγοραζες το 10-11-12 ευρω πλοκάμι επειδη το ήθελες και να ηταν χαλια στην γεύση, μετα βαλε ό,τι βαθμολογία θες. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/8/2021 στις 3:31 ΜΜ, Skrobo είπε

Η μεριδα στο χταποδι ΓΕΛΟΙΑ"  και 1 αστέρι. Επίσης έχω και σχόλια "μου φέραν καταλάθος μπιφτέκι γαλοπούλας αντι για μοσχαρίσιο" και "η σερβιτόρα αγενέστατη, ποια νομίζει οτι είναι;" έκαστο με 1 αστέρι, χωρίς να έχω μπιφτέκια γαλοπούλας ή σερβιτόρες στο μαγαζι (και ποτέ δεν είχα τίποτα απο τα δύο). 

Μήπως (λέω μήπως) είναι η περίπτωση που ανέφερα κανά δύο σελίδες πιο πίσω ; Δηλαδή, υπάρχει επιχείρηση με παρόμοια επωνυμία με τη δική σου ; Αν όχι, ε προφανώς πρόκειται για ανταγωνιστή ή απλώς τρολ.

9 ώρες πριν, lector είπε

Απο την αλλη μερια εχουμε και το ενδεχομενο ψευτικης θετικης κριτικης (μιας που οι θετικες κριτικες δε "λογοκρινονται"), του τυπου εχω μαγαζι και ριχνω συρμα σε ολους τους φιλους και γνωστους μου να μπουν να γραψουν τεμεναδες.

Πράγματι. Αυτό είναι μία "λύση" για πολλούς. Θα πρέπει όμως, όλοι αυτοί οι φίλοι και γνωστοί να έχουν και έναν αρκετά καλό αριθμό αξιολογήσεων. Έχω παρατηρήσει πολλές φορές, ότι μπαίνουν άτομα με 1-3 αξιολογήσεις και σχολιάζουν αρνητικά. Αν λοιπόν, φανεί ότι γίνεται στοχευμένα (πολλοί τέτοιοι), προφανώς και κάτι δεν πάει καλά. Και επειδή συνηθίζω να διαβάζω ΚΑΙ τα σχόλια (cult fan γαρ), νομίζω ότι είναι εύκολο να το αντιληφθώ (καλά όχι μόνο εγώ, ο οποιοσδήποτε με την κοινή λογική).

Από την άλλη, υπάρχει και η περίπτωση του σεναρίου του "ξινού τύπου", που όπως σωστά ανέφερε και κάποιος/α στο παρόν νήμα, αφήνει κριτικές μόνο όταν είναι δυσαρεστημένος/η από το προιόν-παροχή υπηρεσιών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Skrobo είπε

Για να σου δώσω ενα παράδειγμα, εγω εχω 12 ευρω τα 230-250 γραμμάρια. Μπαίνω μέσα περίπου 70 λεπτά του ευρώ σε κάθε μερίδα που πουλάω. 
 

Πως ακριβώς προκύπτει αυτό ; 

Δηλαδή το παίρνεις 50€ το κιλό και το πουλάς 48, για αυτό λες ότι μπαίνεις μέσα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
7 hours ago, giftANDgo said:

εισται μερικοι που χρεωνετε το χταποδι 10 και 11 και 12 ευρω, και μου φέρνεται ενα πλοκάμι μικρο , πασαλειμμένο με λαδι..

μονο για αυτο ναι, το αξιζεις το 1 αστερι.

Πόσο νομίζεις πως κάνει το φρέσκο χταποδάκι? Με 12 ευρώ να πεις και ευχαριστώ! 😛 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, giftANDgo είπε

εισται μερικοι που χρεωνετε το χταποδι 10 και 11 και 12 ευρω, και μου φέρνεται ενα πλοκάμι μικρο , πασαλειμμένο με λαδι..

μονο για αυτο ναι, το αξιζεις το 1 αστερι.

εσυ δεν κάνεις δίαιτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, billdanos είπε

Πόσο νομίζεις πως κάνει το φρέσκο χταποδάκι? Με 12 ευρώ να πεις και ευχαριστώ! 😛 

Πόσα μαγαζιά νομίζεις σερβίρουν φρέσκο χταποδάκι ; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/8/2021 στις 12:04 ΜΜ, Kostasspil είπε

Καλημέρα, δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει κι εσείς ή είμαι προκατειλημμένος, αλλά διάβαζα πρόσφατα reviews στο app εφαρμογής για παραγγελίες (όλοι καταλάβατε, απλά για να μην θεωρηθεί διαφήμιση) και μεταξύ άλλων, πήρε το μάτι μου ένα τύπο που έβαλε ένα αστέρι επειδή το κατάστημα του άργησε τον καφέ. Λες και έχει καμια ευθύνη το app . Kαι δεν είναι η μοναδική φορά, έχω πετύχει πάλι σχόλιο να κράζει π.χ. θήκη κινητού και αυτός είχε παραγγείλει για λάθος μοντέλο.

Είναι άγνοια; Ή απλά η φούρια μας να κράξουμε όποιον έχουμε μπροστά μας εκείνη τη στιγμή;

Παραθέσατε παρόμοια περιστατικά.

Πολύ σωστά έκανε και έβαλε 1 αστέρι.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν πλασάρεται για τα τεχνικά χαρακτηρίστικά της αλλά για την ευκολία που σου παρέχει στο να πιείς καφέ ή να φας κλπ

Οι διαφημίσεις της δεν είναι "κοιτάξτε τι ωραία scripts τρέχουν στον κώδικά μας!" αλλά το ότι σου προσφέρει την υπηρεσία της ευκολίας και έτσι συνεπώς πρέπει να κρίνεται.

Αλλιώς να βάζει στις διαφημίσεις της ξέρωγω το πόσο γρήγορα φορτώνει, αν τρέχει σε όλα τα λειουργικά, πόσα kb είναι και τέτοια.

Η εφαρμογή είναι απλά ένα εγαλείο της υπηρεσίας που είναι στην ουσία η πλατφόρμα, όπως το ταξί για ένα ταξιτζή. Αν μπεις σε ένα σουπερ ντουπερ ταξί για να παα Πειραίά και αυτός σε πάει Κηφισία, βάλε του 5 αστέρια ... λες και φταίει το ταξί.

Στις 22/8/2021 στις 1:45 ΜΜ, Ntinaras είπε

Κριτικες του στυλ " το φαγιτο ιταν χαλια και αργησε" δεν ειναι κριτικη αξιολογη

σωστά, πρέπει να έχουν τουλάχιστον αναλυση χημείου και μορφή peer reviewed paper 5 με τουλάχιστον 10 references. 

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...