Προς το περιεχόμενο

Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας


mansa2k

Προτεινόμενες αναρτήσεις

36 λεπτά πριν, I'm_busy είπε

Το καλύτερο κομμάτι μέσα απ όλη αυτή τη κίνηση είναι που επιτέλους μάζεψαν στο κτήριο τη GameFreak, μπας και αρχίσει να συμβαδίζει με τη ποιότητα των παιχνιδιών της εποχής.

Αυτό που αναφέρεις έγινε στο Τόκιο. Συγκεκριμένα στο ίδιο κτήριο στεγάζονται:
-Το Τόκιο στούντιο που είναι υπεύθυνο για την ανάπτυξη των Super Mario 3D παιχνιδιών κατά κύριο λόγο.
-Η 1UP Studio που λειτουργεί ως βοηθητικό και κυρίως πάνω σε παιχνίδια του Τόκιο στούντιο.
-Ένα νεοσύστατο παράρτημα της HAL (kirby games), πιθανόν να σχετίζονται με το νέο 3D Kirby.
-Τέλος η GameFreak.

Περίεργο πάντως που δεν υφίσταται και κάποιο τμήμα της Monolith Soft και ακόμα καλύτερα κάποιο στούντιο από τις μακροχρόνιες συνεργασίες της Ν όπως η Camelot Soft (mario tennis, golf, golden sun).

Περισσότερα για τις ομάδες ανάπτυξης της Ν και συνεργάτες μπορείς να διαβάσεις στο παρακάτω άρθρο:
NINTENDO SOFTWARE: ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 771
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Οι εξαγορές συνεχίζονται και για άλλη μια φορά έρχεται από τo Playstation. Πρόκειται για την Valkyrie Entertainment που λειτουργεί ως βοηθητικό στούντιο σε budget games. Αυτήν την περίοδο συνεργάζονται με την Sony Santa Monica πάνω στο God οf War: Ragnarok.

FGQ99wmX0AQ8oMt?format=jpg&name=medium

Valkyrie Entertainment is an independent video game developer in Seattle. Since 2002, we have worked with world-class game developers and publishers, empowering them to achieve the full potential of their visions.

At our studio, you will have the opportunity to work with an experienced and diverse team while contributing to a wide variety of projects across different platforms and styles. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποτελέσματα πωλήσεων Νοέμβριος 2022 για την αγορά των ΗΠΑ.

November video game hardware dollar sales declined 38% when compared to November 2020, to $883 million. November hardware spending fell to its lowest total since November 2016 ($759 million), driven by a lack of available console inventory.
Switch was the best-selling hardware platform in both units and dollars for both November 2021 as well as 2021 year-to-date.

- The Switch sold less than November last year
- PS5 + Xbox barely = what Switch sold in total
- The PS4, XB1 and Wii U (yes Wii U) sold more in Nov 2014 than Switch + PS5 + Xbox Series in Nov 2021.

Στις 14 Ιανουαρίου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τον μήνα Δεκέμβριο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άνθρακας οι φόβοι ότι το Gamepass θα ρίξει την συνολική ποιότητα των τίτλων και ότι θα αποτελέσει την ταφόπλακα της παραδοσιακής απόκτησης τίτλων. Ίσα ίσα είναι μια υπηρεσία που λειτουργεί ως κράχτης και όσο πετυχημένο τίτλο έχεις (μεταφραση: καλό παιχνίδι) τόσο μπουσταρεις τις πωλήσεις σου και στις υπόλοιπες πλατφόρμες. Αυτή η θετική εξέλιξη έρχεται να προσθέτει στο γεγονός ότι οι GP χρήστες ξοδεύουν 20% περισσότερο σε αγορές καθώς και ότι πρόκειται για μια υπηρεσία που δίνει βήμα σε πολλά μικρά studio ν αναδειχθούν/μαθευτούν.

 

Επεξ/σία από Lotof
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/12/2021 στις 8:56 ΜΜ, Lotof είπε
.....

Από το tweet του Daniel Ahmad έχω προσθέσει κείμενο στο αμέσως προηγούμενο μήνυμα. Δεν το συμπεριέλαβα ολόκληρο διότι δεν συμφωνώ με το παρακάτω κομμάτι: "If you want to know how bad the supply situation is."

Η Ν ως γνωστόν μείωσε τον στόχο της για το τωρινό οικονομικό έτος (FY) αλλά και πάλι γνωρίζαμε ότι δεν πρόκειται να επαναληφθούν τα νούμερα του προηγούμενου FY. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα με την τροφοδότηση συστημάτων αφού οι εταιρίες παράγουν σύμφωνά με τους αρχικούς στόχους. Το PS είχε στόχο 14,5 εκατομμύρια και δεν άλλαξε. Δηλαδή τι ακριβώς περίμενε ο Daniel Ahmad και ο κάθε "αναλυτής" πως εκ θαύματος θα αυξανόταν η παραγωγή; Μάλλον τους λείπουν τα κλασματικά ρεκόρ και οι σχετικές μπούρδες.

Όσο για το gamepass εξελίσσεται αναμενόμενα και όπως είχε αναφερθεί παλιότερα μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες και να ενισχύσει την δυναμική των μικρών-μεσαίων στούντιο κάτι που πριν η βιομηχανία τα έχει καταδικάσει μακροπρόθεσμα σε αφανισμό. Ο Phil Spencer είχε αναφέρει ότι αν συνεχίσουμε στο υπάρχουν μοντέλο θα περιοριστούμε και θα καταλήξουμε να ζητάμε περισσότερα χρήματα από το υπάρχον κοινό. Ας δούμε λίγο την Sony: αυξήσεις τιμών στα παιχνίδια, χρέωση στα cross generation παιχνίδια και αναμένεται νέο πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει το psnow. H Nintendo ως προς τα έχτρα μπήκε στον χορό της συνδρομής, τα amiibo και η διατήρηση των τιμών δεν είναι κάτι νέο αλλά σαν μοντέλα προς τα εκεί κινούνται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

GamesIndustry.biz presents… The Year in Numbers 2021

Μια ματιά του GamesIndustry -που δεν είναι απόλυτα ολοκληρωμένη- για το 2021 αλλά προκύπτουν συμπεράσματα σχετικά με τις τάσεις του κοινού όπως:
-Η απόλυτη δυναμική των smartdevices που κατέχουν πάνω από το 50% της αγοράς σε hardware/software. 
-Η ισχυρή θέση του PC gaming.
-H μετάβαση προς το ψηφιακή αγορά κάτι που ξεκίνησαν, εδραίωσαν και εκπαίδευσαν το κοινό οι smartdevices.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Τι μέρα και αυτή ; Σε άλλα νέα το switch συνεχίζει ακάθεκτο και αν συνεχίσει έτσι θα σπάσει όλα τα ρεκόρ hardware πωλήσεων. Πως να μην λατρέψεις μια εταιρία που ακόμα δεν έχει διαιρέσει την βάση της με pro έκδοση και με ένα σαπάκι θα μας προσφέρει σε μερικούς μήνες ένα από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών….. BOTW2. Επίσης μην ελπίζετε να παίξετε νέο GTA τα επόμενα 2-3 χρόνια…. ακόμα πουλάει το 5 και είναι στο τοπ 3.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και καθυστερημένα μια τέτοια είδηση δεν μπορεί να λείπει από ένα τέτοιο θέμα:
Microsoft to acquire Activision Blizzard for $68.7 billion

REDMOND, Wash. and Santa Monica, Calif. – Jan. 18, 2022 – With three billion people actively playing games today, and fueled by a new generation steeped in the joys of interactive entertainment, gaming is now the largest and fastest-growing form of entertainment. Today, Microsoft Corp. (Nasdaq: MSFT) announced plans to acquire Activision Blizzard Inc. (Nasdaq: ATVI), a leader in game development and interactive entertainment content publisher. This acquisition will accelerate the growth in Microsoft’s gaming business across mobile, PC, console and cloud and will provide building blocks for the metaverse.

Microsoft will acquire Activision Blizzard for $95.00 per share, in an all-cash transaction valued at $68.7 billion, inclusive of Activision Blizzard’s net cash. When the transaction closes, Microsoft will become the world’s third-largest gaming company by revenue, behind Tencent and Sony. The planned acquisition includes iconic franchises from the Activision, Blizzard and King studios like “Warcraft,” “Diablo,” “Overwatch,” “Call of Duty” and “Candy Crush,” in addition to global eSports activities through Major League Gaming. The company has studios around the world with nearly 10,000 employees.

Bobby Kotick will continue to serve as CEO of Activision Blizzard, and he and his team will maintain their focus on driving efforts to further strengthen the company’s culture and accelerate business growth. Once the deal closes, the Activision Blizzard business will report to Phil Spencer, CEO, Microsoft Gaming.

“Gaming is the most dynamic and exciting category in entertainment across all platforms today and will play a key role in the development of metaverse platforms,” said Satya Nadella, chairman and CEO, Microsoft. “We’re investing deeply in world-class content, community and the cloud to usher in a new era of gaming that puts players and creators first and makes gaming safe, inclusive and accessible to all.”

“Players everywhere love Activision Blizzard games, and we believe the creative teams have their best work in front of them,” said Phil Spencer, CEO, Microsoft Gaming. “Together we will build a future where people can play the games they want, virtually anywhere they want.”

“For more than 30 years our incredibly talented teams have created some of the most successful games,” said Bobby Kotick, CEO, Activision Blizzard. “The combination of Activision Blizzard’s world-class talent and extraordinary franchises with Microsoft’s technology, distribution, access to talent, ambitious vision and shared commitment to gaming and inclusion will help ensure our continued success in an increasingly competitive industry.”

Mobile is the largest segment in gaming, with nearly 95% of all players globally enjoying games on mobile. Through great teams and great technology, Microsoft and Activision Blizzard will empower players to enjoy the most-immersive franchises, like “Halo” and “Warcraft,” virtually anywhere they want. And with games like “Candy Crush,” Activision Blizzard´s mobile business represents a significant presence and opportunity for Microsoft in this fast-growing segment.

The acquisition also bolsters Microsoft’s Game Pass portfolio with plans to launch Activision Blizzard games into Game Pass, which has reached a new milestone of over 25 million subscribers. With Activision Blizzard’s nearly 400 million monthly active players in 190 countries and three billion-dollar franchises, this acquisition will make Game Pass one of the most compelling and diverse lineups of gaming content in the industry. Upon close, Microsoft will have 30 internal game development studios, along with additional publishing and esports production capabilities.

The transaction is subject to customary closing conditions and completion of regulatory review and Activision Blizzard’s shareholder approval. The deal is expected to close in fiscal year 2023 and will be accretive to non-GAAP earnings per share upon close. The transaction has been approved by the boards of directors of both Microsoft and Activision Blizzard.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

NetEase Games establishes Nagoshi Studio, led by Yakuza series creator Toshihiro Nagoshi

Πήρε τα φιλαράκια του από την Sega ο Nagoshi και με την υποστήριξη της NetΕasy δημιούργησαν στούντιο. Βασικά είναι γνωστό από το πρώτο μήνυμα του συγκεκριμένου θέματος απλά τώρα είναι επίσημο.

Η περίπτωση του Nagoshi θυμίζει της Platinum Games η οποία αποτελείται από πρώην της Capcom και συγκεκριμένα Glover studio. Βέβαια και η PG πρόσφατα δέχτηκε ενίσχυση από Κινέζικα κεφάλαια με την διαφορά ότι πρόκειται για την Tencent.

Με την ευκαιρία ανανέωση του σχετικού πίνακα market cap (=τιμή μετοχής επί το σύνολο των διαθέσιμων μετοχών) εταιριών που εμπλέκονται στην βιομηχανία.

*Η καταγραφή έγινε στις 24/01 σύμφωνα με στοιχεία από yahoo! finance και την ισοτιμία της συγκεκριμένης περιόδου σε δολάρια βάση xe.com. Συγνώμη εκ των προτέρων αν υπάρχουν πιθανά λάθη.
*Σε κάποιες περιπτώσεις παρά την αύξηση της μετοχής δεν φαίνεται στο πίνακα λόγω της ισοτιμίας με το δολάριο.

marketcap_24_01_22.png.342f037b7d6eee23b7c7004b0712f10d.png

Περιττό να αναφέρω πως το mc της MS ξεπερνάει το άθροισμα όλων των υπολοίπων εταιριών και μάλιστα η διαφορά αυξήθηκε ακόμα περισσότερο τους τελευταίους έξι μήνες.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dekulinkgr είπε

Η πρωτη στηλη λογικα ειναι 13/07/21 ετσι?

Παντως προβλεπω καποια εκ των capcom-square enix-konami θα ειναι επομενη προς εξαγορα ειτε απο sony ή microsoft.

Ακριβώς, η πρώτη στήλη είναι του 13/07/21 για λόγους σύγκρισης.

Δεν είμαι σίγουρος ότι θα είναι εύκολη η εξαγορά κάποιας εταιρείας videogames από την Ιαπωνία. Έχουμε δει άλλα πράγματα όπως:

-Συγχωνεύσεις (Square-Enix, Koei-Tecmo, Bandai-Namco, Sega-Sammy).

-Συνεργασίες κατά αποκλειστικότητα (βλέπε Intelligent System και HAL στην περίπτωση της Nintendo).

-Και ενισχύσεις όπως στην περίπτωση των Platinum Games, Nagoshi Studio, Grasshoppers που έχουν αναφερθεί σε αυτό το θέμα.

Ίσως μου ξεφεύγει κάτι βέβαια αλλά δεν νομίζω να έχει υπάρξει εξαγορά μεγάλου διανομέα για τα δεδομένα της Ιαπωνικής αγοράς. Σε μικρότερα μεγέθη έχουν υπάρξει εξαγορές όπως η Atlus από την Sega-Sammy και η Monolith Soft από την Nintendo. 

Σε επίπεδο φημών έχουν ειπωθεί διάφορα και κυρίως αναφέρονται σε Capcom και Square-Enix (τουλάχιστον αυτές πού έχω διαβάσει). Για την δεύτερη έχω διαβάσει ολόκληρο "πλάνο" με την εταιρεία να σπάει σε κομμάτια για να πουληθεί στους επίδοξους αγοραστές.

Θεωρώ πως υπάρχει υπερβολή αλλά παρόλο τα παραπάνω πάντα υπάρχει η πρώτη φορά. 

Πάντως η Nintendo ξεκαθάρισε πως θα επενδύσει σε συνεργασίες με εταιρίες τεχνολογίας για διαμοιρασμό τεχνογνωσίας. Από την μια κάποιος θα φαντάζεται πως θα συσχετίζονται με τα συστήματα της μπορεί όμως να σχετίζεται και με μελλοντικά πλάνα (πχ cloud). Επίσης μην ξεχνάμε πως αναπτύσσουν theme parks και επομένως υφίσταται ενδιαφέρον και για διαδραστικές τεχνολογίες πέρα από το οικοσύστημα των κονσολών. Παράδειγμα στο υπάρχον theme park στο Τόκιο υπάρχει AR Mario Kart. Περαιτέρω υφίσταται η συνεργασία με την Nvidia στην ανάπτυξη του NSW όπου ελπίζω να συνεχιστεί.

Επεξ/σία από mansa2k
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

8f2d141dbfa9c1dd61befc2de0a92266b3e9a9d0

Today I am happy to announce Bungie will be joining the PlayStation family.

First off, I want to be very clear to the community that Bungie will remain an independent and multi-platform studio and publisher. As such, we believe it makes sense for it to sit alongside the PlayStation Studios organization, and we are incredibly excited about the opportunities for synergies and collaboration between these two world-class groups. I have spent a lot of time with Pete Parsons, Jason Jones, and the Bungie management team to develop the right relationships where they will be fully backed and supported by Sony Interactive Entertainment and enabled to do what they do best — build incredible worlds that captivate millions of people.

Bungie’s world-class expertise in multi-platform development and live game services will help us deliver on our vision of expanding PlayStation to hundreds of millions of gamers. Bungie is a great innovator and has developed incredible proprietary tools that will help PlayStation Studios achieve new heights under Hermen Hulst’s leadership.

Here are a few words from Hermen about this exciting acquisition and what it means for gamers. 


I am absolutely thrilled to announce a new member will be joining the PlayStation family!

I’ve been a fan of Bungie for many years. I have admired and enjoyed the games that they create – and have great respect for their skill in building worlds that gamers want to explore again and again.

Bungie makes games with outstanding technology that are enormously fun to play. They also have unmatched dedication to the communities that play their games, and everyone at PlayStation, and PlayStation Studios, will be excited about what we can share and learn from them.

I have spent a great deal of time with the senior team at Bungie and it is clear their experience and skills are highly complementary to our own.We will be ready to welcome and support Bungie as they continue to grow, and I cannot wait to see what the future holds for this incredible team.

– Hermen Hulst, Head of PlayStation Studios

Here are a few words from Pete Parsons, CEO of Bungie.


We believe games have limitless potential, and that to do anything worthwhile in entertainment, we must bet big on our vision, on our studio, and on our incredible team of trusted creators who build unforgettable worlds that truly matter to people.

In Sony, we have found a partner who unconditionally supports us in all we are and who wants to accelerate our vision to create generation-spanning entertainment, all while preserving the creative independence that beats in Bungie’s heart. Like us, Sony believes that game worlds are only the beginning of what our IPs can become. Together, we share a dream of creating and fostering iconic franchises that unite friends around the world, families across generations, and fans across multiple platforms and entertainment mediums.

Today, Bungie begins our journey to become a global multi-media entertainment company.

CREATIVE FREEDOM

Since taking flight in 1991, Bungie has always charted the future with our own star map – a path that is driven by our people and for our community. We are continuing that journey with new worlds in development, and we can’t wait to share them with you.

With Sony, the potential for our universes is unlimited. Our future games will take bold steps into unexplored spaces for Bungie, continue to push the boundaries of what is possible, and will always be built on a foundation of creating meaningful, lifelong friendships and memories.

We remain in charge of our destiny. We will continue to independently publish and creatively develop our games. We will continue to drive one, unified Bungie community. Our games will continue to be where our community is, wherever they choose to play.

With Sony’s support, the most immediate change you will see is an acceleration in hiring talent across the entire studio to support our ambitious vision. If this speaks to you, and you want to help us put a dent in the universe, we are hiring across all disciplines for Destiny 2 and for all new worlds beyond.

THREE DECADES AND COUNTING

What makes our worlds come to life is our community and our people in the studio. Our people are the soul of Bungie. Empowered by our people, we have pushed the boundaries of what we thought was possible and transformed who we are as a company.

Over the past 30 years, the inviting worlds we’ve built have turned into thriving communities, and that community is the true magic. These communities have taken Bungie beyond games. They have forged life-long bonds, and humbled us with the real, meaningful good they drive within us and the world.

More than anything, Sony understands that our people and our community are both the priority, and the heart of our success, and are willing to stand alongside us as we continue to use our platform to drive action towards a more welcoming and equitable world. Our goal is to build a place where the world’s most creative and talented people can come and do their best work, no matter who they are, where they are from, or how they identify.

That’s the real dent in the universe we want to make — the one we want to last beyond us.

Be a part of this future with us. See you Starside.

– pete
Press Release εδώ.
Μετά από την ανακοίνωση της εξαγοράς της Activision-Blizzard από την Microsoft έρχεται η σειρά της Sony με την Bungie. Ας δούμε όμως τα χαρακτηριστικά αυτής της συμφωνίας μέσα από συνέντευξη στο gamesindustry (τυχαίο;):

The first thing to say unequivocally is that Bungie will stay an independent, multiplatform studio and publisher. Pete [Parsons, CEO] and I have spoken about many things over recent months, and this was one of the first, and actually easiest and most straightforward, conclusions we reached together. Everybody wants the extremely large Destiny 2 community, whatever platform they're on, to be able to continue to enjoy their Destiny 2 experiences. And that approach will apply to future Bungie releases. That is unequivocal.

"[Bungie] will operate autonomously within the Sony Interactive Entertainment organisation, and they will continue to publish on other platforms. We get the importance of this. 

Η Bungie θα παραμείνει multiplatform εταιρία όπως φαίνεται αλλά αυτό θα κριθεί καλύτερα σε βάθος χρόνου σε όλες τις διαστάσεις. Το κέρδος από μια τέτοια εξαγορά θα είναι:

"I've been on record talking about increasing the size of the PlayStation community, and expanding beyond our historic console heartland. This can take many forms. And definitely one of the main ones is the ability for the wonderful games that we've been making over the past 25 years to be enjoyed in different places and played in different ways. We are starting to go multiplatform, you've seen that. We have an aggressive road map with live services.

Με λίγα λόγια η Sony θέλει να ενισχύσει το οικοσύστημα της σε θέματα υπηρεσιών (συνδρομές, κτλ) μέσα από αντίστοιχα παιχνίδια υπηρεσίες που δεν έχει από την στιγμή που οι εμπορικότεροι τίτλοι της είναι single-player. 

Παράλληλα κερδίζει σε τεχνογνωσία στην ανάπτυξη αντίστοιχων παιχνιδιών-υπηρεσιών. Είχα αναφέρει παλιότερα (σε άλλα θέματα) πως η Sony δεν έσκασε δύο φορές χρήματα στην Epic Games μόνο για το fortnite και την Unreal Engine αλλά και για τεχνογνωσία σε παιχνίδια τύπου fortnite. Θυμίζω φήμη πως αναπτύσσεται online multiplayer τίτλος πάνω στο σύμπαν του LoU.

Πάμε παρακάτω στα άλλα που αναφέρει ο Jim Ryan. Ξεκαθαρίζει λοιπόν πως έχουν στόχο να επεκτείνουν το οικοσύστημα τους πέρα από τα στενά πλαίσια της κονσόλας που ίσχυε μέχρι σήμερα. Μάλιστα η επέκταση μπορεί να πάρει ΠΟΛΛΕΣ μορφές και επίσης αναφέρει χαρακτηριστικά πως μόλις ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ να οδηγούνται σε άλλες πλατφόρμες. Με λίγα λόγια όχι μόνο ανατρέπουν -για άλλη μια φορά- όλα τα ΨΕΜΑΤΑ περί γενεών και αποκλειστικοτήτων ενώ την ίδια ώρα "κατηγορούσαν" την MS που επεκτείνεται στο PC αλλά ακολουθούν ακριβώς το ίδιο μονοπάτι που θα τους φέρει σε άλλες πλατφόρμες. Η εκτέλεση θα είναι διαφορετική αλλά ο στόχος ο ίδιος.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...