Προς το περιεχόμενο

Εφαρμογή timologio από την ΑΑΔΕ για δωρεάν έκδοση παραστατικών και αυτόματης αποστολής τους στο myDATA


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, fylatos είπε

Έχω εμπειρία από τρεις μεγάλες εταιρίες του χώρου:

Η 1η) δεν μας έχει ενεργοποιήσει το mydata, τους λέμε παιδιά θέλουμε χρόνο για την εξοικείωση του προσωπικού με την τιμολόγηση και τους χαρακτηρισμούς, μας γράφουν στα μπαλάκια τους, λένε θα δώσουν παράταση, το έχουμε έτοιμο, το έτσι, το αλλιώς.

Δεν μας δίνουν πρόσβαση στο API παρότι το διαφημίζουν, θέλουν λεφτά για την παραμικρή αλλαγή σε παραστατικό, αλλαγές που αλλά erp επιτρέπουν

2η) εδώ και 4-5 μήνες προσπαθούμε να βάλουμε τα στοιχεία πελατών και προϊόντων στο erp, έχουμε πληρώσει 4 ανανεώσεις μηνιαία συν ένα μήνα δωρεάν, κάνει time out στο ανέβασμα του αρχείου, μηδέν υποστήριξη από τηλέφωνο, μηδέν από email 

3η) υποτίθεται με δυνατότητα παρόχου, υποτίθεται, καθώς ουδέποτε μας το ενεργοποίησαν.

Μπορεί να είμαι εγώ παράξενος, αλλά ίσως αξίζει να έχεις ένα πρόγραμμα διαχείρισης πωλήσεων και αποθήκης για να ξες τι σου γίνεται -που δε χρειάζεται καν να είναι ελληνικό και να εκδίδεις τα πάντα μέσω της ααδε σε επίπεδο παραστατικών.

***Σημ. στην πρώτη που μάλλον είναι και από τις 2 μεγαλύτερες στον χώρο εδώ και χρόνια έχουμε δώσει 1000αδες.

Συνεργάζομαι με 3 εταιρίες λογισμικού και οι 3 είναι σχετικά μεγάλου μεγέθους.
Και οι 3 είναι έτοιμες και λειτουργούν κανονικά με το myDATA.

Ενώ έχω στείλει email από πέρυσι, δεν έχει γίνει υλοποίηση ούτε στο 10% των πελατών μου γιατί απλά δεν θέλουν.
Το πρόβλημα είναι οι πελάτες και οι λογιστές που ελπίζουν και οι 2 σε μια παράταση.

Σε όσους έχουμε στήσει, όλα παίζουν άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Όσο αφορά την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, είναι καλή λύση για αυτούς που έχουν ήδη κάποια σχέση με το αντικείμενο.
Τώρα, για να ξεκινήσει κάποιος που δεν είχε καμία ιδέα από λογισμικά και μέχρι τώρα έκοβε χειρόγραφα, είναι αρκετά δύσκολο.

Edit: Αντίστοιχη εφαρμογή υπάρχει στη Βουλγαρία νομίζω κάπου 10 χρόνια.

8 ώρες πριν, fylatos είπε

Εγώ από 2/7 δεν έλαβα ποτέ απάντηση σε αίτημα μου (μια όπως έγραψα έχει αστεία σελίδα, αμφιβάλω για την ύπαρξη πραγματικού προγράμματος από πίσω), 2/7 που απάντησαν αρνητικά ασχολούνται μόνο με μεγάλες εταιρίες με πάνω από 50+ άτομα προσωπικό, 3/7 (σε έναν είμαι εδώ και χρόνια) έχουν μέτρια υποστήριξη. Όλες οι υλοποιήσεις πάσχουν σε κάποιο σημείο έναντι άλλης υλοποίησης. Δηλαδή καμία δεν είναι τέλεια.

Τέλος καμία από τις 7 δεν έχει ασχοληθεί σοβαρά με τη διασύνδεση με eshop και την ανάπτυξη API με σοβαρό documentation. Για epsilon και softone υπάρχουν λύσεις κυρίως τρίτων αλλά όχι για τις clould solutions τους. Λύσεις με αμφίβολη ποιότητα σε βάθος χρόνου. 

Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο με το QuickBooks ή άλλη μεγάλη πλατφόρμα του εξωτερικού στην Ελλάδα για να εξυπηρετήσει σοβαρά το ηλεκτρονικό εμπόριο. Αντ αυτού έχει δοθεί έμφαση σε booking/διαχείριση αποθήκης κλπ. 

Για εμένα οποία εταιρία μέχρι τα Χριστούγεννα δεν είναι αδειοδοτημένος πάροχος και απαιτεί ΦΤΜ ή μηχανισμό για να κόβεις, θα βγει εκτός αγορά συνοπτικά.

Έπρεπε να είναι πολλαπλάσιες εταιρίες αδειοδοτημένες.

Οι 2 από τις 3 εταιρίες που συνεργάζομαι έχουν πλήρη διασύνδεση με eshop και μάλιστα έχουμε ήδη στημένα αρκετά και παίζουν όπως πρέπει.
Τώρα ότι και να λέμε, η Epsilon και η Softone παίζουν μπάλα μόνοι τους γιατί ο κόσμος πάει τυφλά.

Επεξ/σία από Highlander
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, kirileman είπε

Την περιμέναμε καιρό και όχι, δεν θέλω να δίνω 50 ή 60 ευρώ το χρόνο που μου ζητούν οι εταιρείες για το βασικό πακέτο.

Ξέρει κανείς τι βάζουμε εδώ και πού το βρίσκουμε;

1739019254_Screenshotfrom2021-08-3120-16-15.png.5b0b9084e5e985bcda26c02f75d9009e.png

Τον κωδικό του προϊόντος, αν δεν έχεις βάζεις τον κωδικό του  προϊόντος του προμηθευτή σου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Highlander είπε

Συνεργάζομαι με 3 εταιρίες λογισμικού και οι 3 είναι σχετικά μεγάλου μεγέθους.
Και οι 3 είναι έτοιμες και λειτουργούν κανονικά με το myDATA.

Ενώ έχω στείλει email από πέρυσι, δεν έχει γίνει υλοποίηση ούτε στο 10% των πελατών μου γιατί απλά δεν θέλουν.
Το πρόβλημα είναι οι πελάτες και οι λογιστές που ελπίζουν και οι 2 σε μια παράταση.

Σε όσους έχουμε στήσει, όλα παίζουν άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Όσο αφορά την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, είναι καλή λύση για αυτούς που έχουν ήδη κάποια σχέση με το αντικείμενο.
Τώρα, για να ξεκινήσει κάποιος που δεν είχε καμία ιδέα από λογισμικά και μέχρι τώρα έκοβε χειρόγραφα, είναι αρκετά δύσκολο.

Edit: Αντίστοιχη εφαρμογή υπάρχει στη Βουλγαρία νομίζω κάπου 10 χρόνια.

Οι 2 από τις 3 εταιρίες που συνεργάζομαι έχουν πλήρη διασύνδεση με eshop και μάλιστα έχουμε ήδη στημένα αρκετά και παίζουν όπως πρέπει.
Τώρα ότι και να λέμε, η Epsilon και η Softone παίζουν μπάλα μόνοι τους γιατί ο κόσμος πάει τυφλά.

Αν θέλεις έλα σε pm να μου πεις οποίες εταιρίες έχουν λύση με eshop και δυνατότητα παρόχου γιατί ή σε εμένα δεν το δίνουν ή αναφέρεσαι σε υλοποιήσεις τρίτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, loverman210 είπε

Μου κάνει εντύπωση που κανείς εδώ μέσα δεν έχει αναφέρει ακόμα το Elorus, μία απο τις πιο αξιόπιστες και ευέλικτες λύσεις στο χώρο.

Δεν έχει λύση παρόχου, αυτό συζητάμε εδώ και πόση ώρα, ότι με την εφαρμογή της ααδε δε χρειάζεται ταμειακή δε χρειάζεται τίποτα, άσε που έχει σχετικά απλή υλοποίηση στο mydata. Από γνωστούς άκουσα βέβαια ότι ακόμα δεν παίζει σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, fylatos είπε

Δεν έχει λύση παρόχου, αυτό συζητάμε εδώ και πόση ώρα, ότι με την εφαρμογή της ααδε δε χρειάζεται ταμειακή δε χρειάζεται τίποτα, άσε που έχει σχετικά απλή υλοποίηση στο mydata. Από γνωστούς άκουσα βέβαια ότι ακόμα δεν παίζει σωστά.

Γενικά το elorus είναι πάρα πολύ καλό, μου έχει λύσει τα χέρια από το 2015 που το χρησιμοποιώ.
Πρόσφατα διασυνδέθηκε με το SoftOne EINVOICING για να παρέχει και λύση παρόχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sunlight2030 είπε

Τον κωδικό του προϊόντος, αν δεν έχεις βάζεις τον κωδικό του  προϊόντος του προμηθευτή σου

Υπηρεσίες πουλάω. Και ο λογιστής είναι τόσο πηγμένος που δεν έχει χρόνο να το δει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Γενικά το elorus είναι πάρα πολύ καλό, μου έχει λύσει τα χέρια από το 2015 που το χρησιμοποιώ.
Πρόσφατα διασυνδέθηκε με το SoftOne EINVOICING για να παρέχει και λύση παρόχου.

πως λειτουργεί η διασύνδεση; Μεταβιβάζεις όλα τα δεδομένα στη softone και παίρνεις σήμανση ή είναι αυτοματοποιημένο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, MariosX είπε

Παιδιά εγώ δεν μπορούσα να μπω έως το απόγευμα.

 

Πάτησα εκεί που λέει δημιουργία χρήστη για το τιμολόγιο.

 

Συμπλήρωσα username, Αφμ, key κανονικά όπως τα έγγραφε στη άλλη σελίδα και δεν έμπαινε. Τι κάνω λάθος;

Κι εγώ τα ίδια. Έφτιαξα και δεύτερο χρήστη αλλά δεν μπορώ να μπω. Έβγαλε κανένας άκρη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, ZauZ είπε

Αν είναι αθέμητος ανταγωνισμός όταν έχουν γίνει επενδύσεις, έχει δαπανηθεί χρόνος και προσπάθεια; Ναι, ως ένα βαθμό σαφώς και είναι όμως είναι κυρίως για τις δεκάδες εφαρμογές που εμφανίστηκαν σε μια νύχτα με μηδαμινή υποδομή και εμπειρία απλά ως «τιμολογιέρες». Όφειλαν όμως να γνωρίζουν τις ανακοινώσεις τις ΑΑΔΕ σχετικά με την συγκεκριμένη εφαρμογή εδώ και πάνω από 1 χρόνο πριν αλλά και την ύπαρξη της beta/demo έκδοσης της.

 

Να το πάρω από την άλλη οπτική γωνία;

Άνοιξα μια ατομική επιχείρηση πέρυσι. Η λογίστρια μου λέει "πάρε ταμειακή".

Δεν θέλω ταμειακή, είναι 100 κιλά, κοστίζει 500€ και δεν με εξυπηρετεί. Θέλω ένα πρόγραμμα να μπορώ από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, να στείλω το παραστατικό μου.

Της λέω συστησέ μου ένα πρόγραμμα, όσο πιο απλό γίνεται. Έχω απογραφικά βιβλία, δεν με απασχολεί η τήρηση αποθήκης.

Δεν μου συστήνει τίποτα.

Ψάχνω στα τυφλά, βρίσκω τους 7 παρόχους που ανέφερε ο φίλος παραπάνω 

Παίρνω τη δωρεάν έκδοση μιας από τις εταιρείες, δεν αναφέρω όνομα για να μην το εκλάβει κάποιος ως διαφήμιση / προώθηση.

Αρχές του έτους, αναγκάζομαι να κόψω και απόδειξη λιανικής, πράγμα το οποίο απαιτεί φορολογικό μηχανισμό ή ταμειακή.

Να αγοράσω ταμειακή; Γιατί; Όταν μια μέρα θα μου πουν ότι αχρηστεύονται; 

Νοικιάζω λοιπόν πρόγραμμα, από πάροχο όπου έχει την ευθύνη και έτσι δεν χρειάζεται να αγοράσω φορολογικό μηχανισμό και να πετάω ένα σκασμό λεφτά.

Πληρώνω συνδρομή ενός έτους+ κάποια credits. Τα credits στην ουσία είναι η φύλαξη των τιμολογίων για την ευθύνη που έχει η εταιρεία. Ναι, έχει νομική ευθύνη σε περίπτωση που μέσα στα επόμενα χρόνια χαθούν τιμολόγια. Έχω μεταβιβάσει την ευθύνη να χαθεί ο φάκελος σε αυτούς.

6 μήνες μετά μου λένε μες τα μούτρα:

"Είσαι μαλακας που το αγόρασες/νοικιασες, εμείς το δίνουμε ΔΩΡΕΆΝ"

Αν το έβγαζαν 31/12/20 , πριν αναγκαστώ να πληρώσω, γιατί διαλαλούσαν ότι από 01/01/21 θα είμαστε παράνομοι όσοι δεν έχουμε μηχανισμό, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα ως καταναλωτής. Θα ήξερα ότι αν θέλω να πληρώσω, πληρώνω για την υποστήριξη και για το κάτι πιο σύνθετο.

Τώρα λοιπόν έχουμε και αθέμιτο ανταγωνισμό προς τις εταιρείες, που με κάποια κριτήρια προφανώς πήραν την άδεια, προς εμένα που ήθελα να το κάνω και δεν το έκανα γιατί φοβήθηκα τυχόν καρτέλ, και φυσικά μαλάκες όσοι επιχειρηματίες αγοράσαμε το πρόγραμμα για 1 έτος και στις 7 μήνες βγάζει το κράτος ανταγωνιστικό ΔΩΡΕΑΝ.

Ένας μάγκας που έχει μια από τις 7 εταιρείες να το τραβήξει θέλω για αθέμιτο ανταγωνισμό, ή να μπουμπουνισει την ΙΚΕ και να χαθούν όλα τα δεδομένα.

Έχει να πέσει πολύ γέλιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fylatos είπε

πως λειτουργεί η διασύνδεση; Μεταβιβάζεις όλα τα δεδομένα στη softone και παίρνεις σήμανση ή είναι αυτοματοποιημένο;

Δυστυχώς δεν ξέρω να σου πω, δεν την χρησιμοποιώ, έχω μόνο παροχή υπηρεσιών. Απλά είδα την ανακοίνωση και τις ρυθμίσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, pink-shop είπε

Απο αυριο θα αρχισω να τη χρησιμοποιω και θα ζητησω και εκπτωση απο το λογιστη μου γιατι η δουλεια του θα απλοποιηθει περισσοτερο. Για μικρο μαγαζι που ειμαι με κατω απο 100 τιμολογια το χρονο μια χαρα ειναι η εφαρμογη!!

Είμαι περίεργος να μάθω αν θα δεχτεί τη μείωση στην αμοιβή του. Εκτός βέβαια αν δεν κάνει έλεγχο σε αυτά που θα ανεβάζεις και θα βγάζει ΦΠΑ και ετήσιο αποτέλεσμα βασιζόμενος στις δικές σου εγγραφές, αποποιούμενος κάθε ευθύνης.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Vlad27 είπε

Είμαι περίεργος να μάθω αν θα δεχτεί τη μείωση στην αμοιβή του. Εκτός βέβαια αν δεν κάνει έλεγχο σε αυτά που θα ανεβάζεις και θα βγάζει ΦΠΑ και ετήσιο αποτέλεσμα βασιζόμενος στις δικές σου εγγραφές, αποποιούμενος κάθε ευθύνης.  

Σιγά μη δεχτεί.

Είχα πει σε λογιστή να πληρώνεται με βάση τον όγκο δουλειάς όπως στο εξωτερικό και αρνήθηκε.

Για τον ίδιο όγκο δουλειάς σε ατομική ήθελε 50€, και για ΙΚΕ 300€

Καρτέλ έχουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...