Προς το περιεχόμενο

GERMANOS - LAPTOP επιστροφή 20% για αγορές με κάρτες go4more (εθνικη τραπεζα) ανω των 399 ευρώ [TEΛΟΣ]


p14767

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, p14767 είπε

οχι ακομα, απο δευτερα θα τους παρω τηλ

εχουν τεχνικο προβλημα στην εθνικη , αυτα μου ειπαν

κατι  σαν αναβαθμιση κανουν μου ειπαν.

Επεξ/σία από npil
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

ακομα να πιστωθουν οι ποντοι,μου ειπαν απο το γερμανο να επικοινωνησω με εθνικη, εστειλα ιμειλ πριν μια βδομαδα (γιατι στα τηλεφωνα δεν υπαρχει κανεις αρμοδιος για τετοια θεματα) και δεν απαντησαν καν. απο βδομαδα παω για καταγγελια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/10/2021 στις 11:00 ΠΜ, p14767 είπε

ακομα να πιστωθουν οι ποντοι,μου ειπαν απο το γερμανο να επικοινωνησω με εθνικη, εστειλα ιμειλ πριν μια βδομαδα (γιατι στα τηλεφωνα δεν υπαρχει κανεις αρμοδιος για τετοια θεματα) και δεν απαντησαν καν. απο βδομαδα παω για καταγγελια 

μιλησα τηλεφωνικα και μου ζητησαν με email να τους στειλω το statement που φαινετε η αγορα και θα το διορθωσουν. οι ποντοι δεν εχουν μπει απο τις 5/9 που εχει γινει η αγορα. 

Για καταγγελια που την κανεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω στο ιδιο σημειο ειμαι, τους εστειλα ηδη οτι ζητησαν και περιμενω, αν δεν δωσουν τους ποντους σε μια δυο μερες θα κανω καταγγελια οπουδηποτε μπορω 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περιμένω ακόμη να πιστωθούν πόντοι αξίας €200 απο αγορά στις 13/9, και βάσει των όρων συμμετοχής θα έπρεπε να έχουν πιστωθεί μέχρι τη χρέωση της πρώτης δόσης στη πιστωτική μου (έγινε ήδη στις 6/10).

Προσέχετε πολύ, γιατί η συγκεκριμένη τράπεζα, η Εθνική,  είναι απολύτως ασυνεπής με την απόδοση πόντων απο τις προωθητικές της ενέργειες.........είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πρίν 4 μήνες με την πίστωση των πόντων απο τη προσφορά 30% go4more πόντων με αγορά τηλεόρασης απο Media Markt, και το έλυσα κυνηγώντας τους.......... απλά τραγικοί, ούτε μία συγνώμη.........!!!

Με τις άλλες τρείς μεγάλες τράπεζες δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα στην απόδοση πόντων (Bonus, Epistrofi, Yellows). 

 

Επεξ/σία από Insead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Insead είπε

Περιμένω ακόμη να πιστωθούν πόντοι αξίας €200 απο αγορά στις 13/9, και βάσει των όρων συμμετοχής θα έπρεπε να έχουν πιστωθεί μέχρι τη χρέωση της πρώτης δόσης στη πιστωτική μου (έγινε ήδη στις 6/10).

Προσέχετε πολύ, γιατί η συγκεκριμένη τράπεζα, η Εθνική,  είναι απολύτως ασυνεπής με την απόδοση πόντων απο τις προωθητικές της ενέργειες.........είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πρίν 4 μήνες με την πίστωση των πόντων απο τη προσφορά 30% go4more πόντων με αγορά τηλεόρασης απο Media Markt, και το έλυσα κυνηγώντας τους.......... απλά τραγικοί, ούτε μία συγνώμη.........!!!

Με τις άλλες τρείς μεγάλες τράπεζες δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα στην απόδοση πόντων (Bonus, Epistrofi, Yellows). 

 

μετα απο ποσο καιρο στους εβαλαν.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τους έβαλαν μετά από δύο μήνες απο την αγορά της τηλεόρασης (8/4), και μόνο επειδή διαμαρτυρήθηκα και έστειλα μήνυμα να πιστωθούν οι πόντοι (μπήκαν 4/6)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Insead είπε

 

Με τις άλλες τρείς μεγάλες τράπεζες δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα στην απόδοση πόντων (Bonus, Epistrofi, Yellows). 

 

Εγω ειχα συχνα προβληματα αποδοσης ποντων απο το bonus και μεχρι τωρα κανενα προβλημα με το προγραμμα επιστροφη. Εχουν αναφερει ομως παρα πολλοι εδω προβληματα και με την επιστροφη. Επομενως μαλλον σχετικο ειναι και πιθανοτατα σχετιζεται περισσοτερο με το καταστημα (που πιθανον να μην στελνει εγκαιρα τη λιστα με τις συναλλαγες που εμπιπτουν στην προσφορα στην τραπεζα για να προχωρησει με την αποδοση των ποντων). Για παραδειγμα για τον Γερμανο αν ανατρεξει κανεις σε θεματα με παρομοιες προσφορες με το προγραμμα επιστροφη θα βρει πολλα παραπονα μη αποδοσης ποντων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους έχω στείλει email (με τους όρους της προωθητικής και την απόδειξη) στις 28/09 και στις 08/10 πήρα την εξής απάντηση.

Αναφορά σε κείμενο

 

"Αξιότιμε πελάτη, 

Σε απάντηση σχετικού μηνύματος σας,  θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η δυσκολία που αντιμετωπίζετε οφείλεται  στην αναβάθμιση των τεχνολογικών υποδομών της Τράπεζας και αναμένεται να επιλυθεί το συντομότερο δυνατόν.  

Οι πόντοι που δεν θα σας  έχουν αποδοθεί έως την αποκατάσταση των τεχνικών δυσλειτουργιών,  θα πιστωθούν στο σύνολό τους αναδρομικά στον λογαριασμό σας go4more.

Στο πλαίσιο αυτό και με στόχο να παρέχουμε στους πελάτες μας σύγχρονα προϊόντα και υπηρεσίες πληρωμών, σας παρακαλούμε για την κατανόησή σας."

 

Ακόμα περιμένω. Υποτίθεται μέχρι 18/10 χτες θα έπρεπε να κρατήσουμε τις αποδείξεις αγοράς.

Επισυνάπτω και τους όρους σε περίπτωση που κάποιος παιδεύεται να τους βρει.

oroi_energeias_germanos_back to school_2021-converted.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα των πόντων στις προωθητικές είναι αρκετά περίπλοκο, ειδικά αν οι αγορές είναι ηλεκτρονικές που υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης του πελάτη. Σκεφτειτε κάποιος αγοράζει τηλεόραση 1500 με 20% επιστροφή, έστω με χρεωστική και έχει μόνο αυτά τα 1500 στους λογαριασμούς του. Αν πιστωθούν οι πόντοι την επόμενη μέρα, έχει 300 ευρώ σε πόντους. Πάει και τα ξοδεύει σε σούπερ μάρκετ. Υπαναχωρεί από την αγορά ύστερα από 15 μερες και του επιστρέφονται τα χρήματα τα 1500. Κανονικά θα πρέπει να λειτουργήσει ο μηχανισμός δέσμευσης για τα 300 ευρω των ποντων από την Τραπεζα. Έστω ότι στο 15μερο έχει στείλει η εφορία για τον πελάτη δέσμευση για ηλεκτρονικη κατασχεση 10χιλ ευρώ στις Τράπεζες που τηρεί λογαριασμούς ο πελατης. Η εφορία προηγείται. Τα 1500 στον λογαριασμό δεμευονται από την εφορία. Τα 300 ο πελάτης τα ξόδεψε και υπάρχει χασουρα για την τράπεζα και τον έμπορο που τρέχουν την προωθητική. Πολλά τα έστω θα μου πείτε, αλλά σκεφτείτε τον όγκο συναλλαγών.  Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα του τι μπορεί να πάει στραβά. Που θέλω να καταλήξω. Κάποιες φορές αυτό που νομίζουμε δυσλειτουργία σε ένα σύστημα, είναι απλά μηχανισμός θωράκισης.

Επεξ/σία από zaratustra
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λογικα ακουγονται αυτα που γραφεις, αν ηταν αυτος ο λογος μπορουσαν να πουν απο την αρχη  οτι οι ποντοι θα πιστωθουν πχ 15-20-25 μερες μετα τη ληξη της προσφορας ή της τελευταιας πιθανης ημερομηνιας υπαναχωρησης,

εδω στελνουμε και ξαναστελνουμε την αποδειξη και ακομα το ψαχνουν, ή πουλανε τρέλα ή το συστημα τους εχει διαλυθει και εχουν μονο ενα ατομο να ασχολειται με ολους τους πελατες (δεν ξερω ποιο ειναι χειροτερο απο τα δυο) απαραδεκτη συμπεριφορα απο τραπεζες που τις σωσαμε και τις ξανασωσαμε και οπως πανε τα πραγματα μαλλον θα τις ξανασωσουμε

Επεξ/σία από p14767
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Εγώ ακόμη περιμένω να πιστωθούν οι πόντοι από αγορά laptop................

Αναρωτιέμαι είμαι η εξαίρεση ή ο κανόνας;  Όσοι αγόρασαν laptop/HY από Γερμανό τους πήραν κανονικά τους πόντους χωρίς καμμία ενέργεια από μέρους τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε GERMANOS - LAPTOP επιστροφή 20% για αγορές με κάρτες go4more (εθνικη τραπεζα) ανω των 399 ευρώ [TEΛΟΣ]
Στις 5/11/2021 στις 3:43 ΜΜ, Insead είπε

Εγώ ακόμη περιμένω να πιστωθούν οι πόντοι από αγορά laptop................

Αναρωτιέμαι είμαι η εξαίρεση ή ο κανόνας;  Όσοι αγόρασαν laptop/HY από Γερμανό τους πήραν κανονικά τους πόντους χωρίς καμμία ενέργεια από μέρους τους;

Και γω ακόμα περιμένω.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.