Προς το περιεχόμενο

Κατασκευάστηκαν οι πρώτες μπαταρίες για ηλεκτρικά οχήματα χωρίς κοβάλτιο


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πάμε πάλι..

.. τα ηλεκτρικά οχήματα δεν έχουν καμία ελπίδα με τις σημερινές μπαταρίες να υιοθετηθούν από όλο τον κόσμο. Απλά δεν γίνεται, δεν αρκούν τα ορυκτά. Ασε τις άλλες αδυναμίες τους (αργή φόρτιση, μικρή αυτονομία, δίκτυο φόρτισης και κόστος αντικατάστασης). Μπορεί τώρα κάποιοι να χαίρονται να βλέπουν νορβιγούς να εχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά ρε μαγκες ήμαστε 7.500.000.000 άνθρωποι. Πόσο ορυκτό υπάρχει για να φτιάξουμε για όλους ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Και μαλιστα για 2-3 και Ν γενιές ακόμα όταν οι μπαταρίες απαιτούν "σπάνιες γαίες";

δλδ πρέπει να είσαι "ειδικός" για να καταλάβεις το αδιέξοδο της τεχνολογίας σε πρακτικό επίπεδο;

.. εκτός αν! Εκτός αν βρούμε άλλες μπαταρίες από κοινά υλικά οπότε το ξανασυζητάμε.

Κάτι έκαναν τώρα οι κινέζοι αλλά μάλλον θέλει πολλά ακόμα. Δεν είναι μονο το κοβάλτιο το πρόβλημα. 

  • Like 11
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, keysmith είπε

πάμε πάλι..

.. τα ηλεκτρικά οχήματα δεν έχουν καμία ελπίδα με τις σημερινές μπαταρίες να υιοθετηθούν από όλο τον κόσμο. Απλά δεν γίνεται, δεν αρκούν τα ορυκτά. Ασε τις άλλες αδυναμίες τους (αργή φόρτιση, μικρή αυτονομία, δίκτυο φόρτισης και κόστος αντικατάστασης). Μπορεί τώρα κάποιοι να χαίρονται να βλέπουν νορβιγούς να εχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά ρε μαγκες ήμαστε 7.500.000.000 άνθρωποι. Πόσο ορυκτό υπάρχει για να φτιάξουμε για όλους ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Και μαλιστα για 2-3 και Ν γενιές ακόμα όταν οι μπαταρίες απαιτούν "σπάνιες γαίες";

δλδ πρέπει να είσαι "ειδικός" για να καταλάβεις το αδιέξοδο της τεχνολογίας σε πρακτικό επίπεδο;

.. εκτός αν! Εκτός αν βρούμε άλλες μπαταρίες από κοινά υλικά οπότε το ξανασυζητάμε.

Κάτι έκαναν τώρα οι κινέζοι αλλά μάλλον θέλει πολλά ακόμα. Δεν είναι μονο το κοβάλτιο το πρόβλημα. 

Ενώ η βενζίνη και το πετρέλαιο είναι ανεξάντλητα. Με ρεύμα θα κινούνται τα αυτοκίνητα από δω και πέρα μας αρέσει δε μας αρέσει, το θέμα είναι άμα απλά φορτίζονται οι μπαταρίες ή βρουν άλλο τρόπο άμεσης παραγωγής ενέργειας (όπως λειτουργούν τα υβριδικά).

  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρασινη τεχνολογια εις βαρος των φτωχων και στηριγμενη στη παιδικη εργασια , ωραιο παραμυθι , τελικα θα μεινω παλαιομοδιτης και θα συνεχισω με βενζινη

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, I'm_busy είπε

Με ρεύμα θα κινούνται τα αυτοκίνητα από δω και πέρα μας αρέσει δε μας αρέσει

σιιιιγουρα ! Αλλά μην έχεις απαίτηση να ανάβεις κλιματιστικό το καλοκαίρι . Ξέρω κάτι ΘΑ που ΘΑ γιατί ΘΑ και όλα καλά!

25 λεπτά πριν, I'm_busy είπε

το θέμα είναι άμα απλά φορτίζονται οι μπαταρίες ή βρουν άλλο τρόπο άμεσης παραγωγής ενέργειας (όπως λειτουργούν τα υβριδικά)

το θέμα είναι να βρεθεί άλλη τεχνολογία μπαταρίας , δεν είναι μόνο η φόρτιση (και πολλά άλλα που έχουν χιλιοειπωθεί )

26 λεπτά πριν, I'm_busy είπε

Ενώ η βενζίνη και το πετρέλαιο είναι ανεξάντλητα.

όχι αλλά προσωρινά με υγραέριο και φυσικό αέριο κερδίζεις χρόνο για το βιομεθάνιο (και αργότερα υδρογόνο)

φυσικά ίσως υπάρξει κάποια καινοτομία αργότερα :)

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, nepomuk είπε

Πως οριζεται το παιδι στο  Κογκό ; Μεχρι την παιδικη ηλικια ; Δηλ τα 12 ετη  η περιλαμβανει και τους εφηβους μεχρι τα 18 ; 

Στην πατριδα μας απο 15 ετων επιτρεποταν η εργασια  , πλην υπερωριων.

12-17 είναι έφηβοι (teenagers) δεν λέγονται παιδιά. 

Τέλος, μέχρι και σήμερα στην χώρα μας (αλλά και σε πολλές άλλες) επιτρέπεται με γονική συναίνεση (αλλά και αυτής του παιδιού) η εργασία ανηλίκων έως 15 ετών για παιδιά ηλικίας κάτω των 15 ετών πάλι επιτρέπεται αν μιλάμε για κάποια δραστηριότητα κατάρτισης ή καλλιτεχνική ή ελαφρά εργασία εφόσον ο εργοδότης πέρα απο τα απο πάνω πάρει άδεια απο την αρμόδια αρχή. 

Σημαντική διαφορά η εργασία απο την δουλεία επίσης. 

Όσο για το όριο ηλικίας των παιδιών σκλάβων στα ορυχεία του Κογκό νομίζω είναι στο "αρκεί να μην μπουσουλάει" 

Mining minors: The pain of African child workers | FairPlanet

 

 

 

 

Child labor in the mines of the Democratic Republic of Congo - HumaniumIn Mineral-Rich DRC, Widespread Poverty Is Driving Children to Work in,  Near Mines

 

Amnesty: Cobalt mined by DR Congo children could be used in smartphones

Child Mining | PeaceGeeks

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Thanks 1
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, keysmith είπε

πάμε πάλι..

.. τα ηλεκτρικά οχήματα δεν έχουν καμία ελπίδα με τις σημερινές μπαταρίες να υιοθετηθούν από όλο τον κόσμο. Απλά δεν γίνεται, δεν αρκούν τα ορυκτά. Ασε τις άλλες αδυναμίες τους (αργή φόρτιση, μικρή αυτονομία, δίκτυο φόρτισης και κόστος αντικατάστασης). Μπορεί τώρα κάποιοι να χαίρονται να βλέπουν νορβιγούς να εχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά ρε μαγκες ήμαστε 7.500.000.000 άνθρωποι. Πόσο ορυκτό υπάρχει για να φτιάξουμε για όλους ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Και μαλιστα για 2-3 και Ν γενιές ακόμα όταν οι μπαταρίες απαιτούν "σπάνιες γαίες";

δλδ πρέπει να είσαι "ειδικός" για να καταλάβεις το αδιέξοδο της τεχνολογίας σε πρακτικό επίπεδο;

.. εκτός αν! Εκτός αν βρούμε άλλες μπαταρίες από κοινά υλικά οπότε το ξανασυζητάμε.

Κάτι έκαναν τώρα οι κινέζοι αλλά μάλλον θέλει πολλά ακόμα. Δεν είναι μονο το κοβάλτιο το πρόβλημα. 

Προφανώς και δεν έχουν ελπίδα τα ηλεκτρικά οχήματα με τις σημερινές μπαταρίες. Όπως δεν είχε καμία ελπίδα ο πλανήτης όταν άρχισαν να πληθαίνουν τα βενζινοκίνητα οχήματα με την τότε τεχνολογία! Σήμερα όμως τα βενζινοκίνητα, ακόμα και τα πετρέλαια εκπέμπουν πολύ λιγότερους ρύπους με πολύ μεγαλύτερες επιδόσεις και αυτό λέγεται τεχνολογική εξέλιξη. Δεν ξέρω αν η πηγή ενέργειας θα είναι οι μπαταρίες, κάποιος κινητήρας υδρογόνου ή ξέρω γω ηλιακά πάνελ, πάντως τα οχήματα από εδώ και πέρα με ρεύμα θα κινούνται, με ηλεκτροκινητήρα! Είναι η αποδοτικότερη μορφή κίνησης και με ελάχιστο service.

Απλά ο άνθρωπος -ως συνήθως- πρώτα παθαίνει και μετά μαθαίνει. Αφού πρώτα πνιγήκαμε στους ρύπους και σχεδόν εξαντλήσαμε τους φυσικούς πόρους σε ορυκτά καύσιμα (και για οικονομικούς λόγους φυσικά), αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με μια... νέα(!) τεχνολογία που χρονολογείται από το... 1898! Και τώρα ψάχνουμε τρόπους να την εξελίξουμε!

Θα εξελιχθεί όμως. Πρέπει να εξελιχθεί! Εγώ προσωπικά το ένιωσα στην καραντίνα. Και μόνο η ησυχία που θα κερδίσουμε, ο καθαρός αέρας μέσα στις μεγαλουπόλεις, να αποκτήσουμε λίγο καλύτερη ποιότητα ζωής...

15 ώρες πριν, nepomuk είπε

Πως οριζεται το παιδι στο  Κογκό ; Μεχρι την παιδικη ηλικια ; Δηλ τα 12 ετη  η περιλαμβανει και τους εφηβους μεχρι τα 18 ; 

Στην πατριδα μας απο 15 ετων επιτρεποταν η εργασια  , πλην υπερωριων.

Έχει καμία σημασία το πως ορίζεται η ηλικία σε κάθε χώρα; Υπάρχουν χώρες που παντρεύουν τα παιδιά τους από τότε που γεννιούνται και επιτρέπεται το σεξ από ενήλικες σε κοριτσάκια 7 χρονών! Το ότι η κάθε χώρα και το κάθε καθεστώς ορίζει τους νόμους όπως το βολεύει δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό!

Όπως φυσικά δεν φταίει και η εκάστοτε τεχνολογία για το τρόπο που παράγεται, ειδικά σε αυτές τις τριτοκοσμικές χώρες που είναι εντελώς ανεξέλεγκτες! Με τις ανοχές των "ανεπτυγμένων" χωρών φυσικά, γιατί τα κέρδη είναι τεράστια.

Δυστυχώς σχεδόν ότι και να χρησιμοποιούμε στη ζωή μας, παράγεται σε κακές συνθήκες για τον οποιονδήποτε ενήλικο ή ανήλικο άνθρωπο σε τέτοιες χώρες.

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, keysmith είπε

πάμε πάλι..

.. τα ηλεκτρικά οχήματα δεν έχουν καμία ελπίδα με τις σημερινές μπαταρίες να υιοθετηθούν από όλο τον κόσμο. Απλά δεν γίνεται, δεν αρκούν τα ορυκτά. Ασε τις άλλες αδυναμίες τους (αργή φόρτιση, μικρή αυτονομία, δίκτυο φόρτισης και κόστος αντικατάστασης). Μπορεί τώρα κάποιοι να χαίρονται να βλέπουν νορβιγούς να εχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά ρε μαγκες ήμαστε 7.500.000.000 άνθρωποι. Πόσο ορυκτό υπάρχει για να φτιάξουμε για όλους ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Και μαλιστα για 2-3 και Ν γενιές ακόμα όταν οι μπαταρίες απαιτούν "σπάνιες γαίες";

δλδ πρέπει να είσαι "ειδικός" για να καταλάβεις το αδιέξοδο της τεχνολογίας σε πρακτικό επίπεδο;

.. εκτός αν! Εκτός αν βρούμε άλλες μπαταρίες από κοινά υλικά οπότε το ξανασυζητάμε.

Κάτι έκαναν τώρα οι κινέζοι αλλά μάλλον θέλει πολλά ακόμα. Δεν είναι μονο το κοβάλτιο το πρόβλημα. 

Το ζήτημα των ορυκτών για μπαταρίες είναι σημαντικό. Οπωσδήποτε χρειάζεται να υπάρξει κάποια εξέλιξη σε αυτό το κομμάτι. Κυρίως γιατί αυτό θα φέρει επανάσταση γενικά στο κομμάτι της ενέργειας. Δεν είναι μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά και όλες αυτές οι συσκευές που έχουμε γύρω μας. Επιπλέον, αν επιτέλους λύσουμε το θέμα της αποθήκευσης ενέργειας, θα μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις ΑΠΕ σε απόλυτο βαθμό και να τελειώνουμε με τα ορυκτά καύσιμα μια και καλή.

Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις ως μειονεκτήματα των ηλεκτρικών, δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για καθημερινές μετακινήσεις, στις οποίες μια αυτονομία 200-300χλμ είναι υπεραρκετή. Επίσης, σταματήστε να σκέφτεστε με τη λογική του ανεφοδιασμού στο βενζινάδικο. Στα ηλεκτρικά η λογική είναι ότι το παρκάρεις στο γκαράζ ή στο φορτιστή της γειτονιάς και το πρωί το βρίσκεις γεμάτο. Το ζήτημα της γρήγορης φορτιστής είναι σημαντικό μόνο για μεγάλα ταξίδια, όπου ήδη η ταχύτητα φόρτισης που υπάρχει είναι αρκετή για να πας άνετα όπου θες κάνοντας τα απαραίτητα διαλείμματα ξεκούρασης και φαγητού.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, liberostelios said:

Το ζήτημα των ορυκτών για μπαταρίες είναι σημαντικό. Οπωσδήποτε χρειάζεται να υπάρξει κάποια εξέλιξη σε αυτό το κομμάτι. Κυρίως γιατί αυτό θα φέρει επανάσταση γενικά στο κομμάτι της ενέργειας. Δεν είναι μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά και όλες αυτές οι συσκευές που έχουμε γύρω μας. Επιπλέον, αν επιτέλους λύσουμε το θέμα της αποθήκευσης ενέργειας, θα μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις ΑΠΕ σε απόλυτο βαθμό και να τελειώνουμε με τα ορυκτά καύσιμα μια και καλή.

Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις ως μειονεκτήματα των ηλεκτρικών, δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για καθημερινές μετακινήσεις, στις οποίες μια αυτονομία 200-300χλμ είναι υπεραρκετή. Επίσης, σταματήστε να σκέφτεστε με τη λογική του ανεφοδιασμού στο βενζινάδικο. Στα ηλεκτρικά η λογική είναι ότι το παρκάρεις στο γκαράζ ή στο φορτιστή της γειτονιάς και το πρωί το βρίσκεις γεμάτο. Το ζήτημα της γρήγορης φορτιστής είναι σημαντικό μόνο για μεγάλα ταξίδια, όπου ήδη η ταχύτητα φόρτισης που υπάρχει είναι αρκετή για να πας άνετα όπου θες κάνοντας τα απαραίτητα διαλείμματα ξεκούρασης και φαγητού.

Ουτε γκαραζ, ουτε αλανα για χώρο φόρτισης υπάρχει. 

Το θέμα που πολλοί αγνοούν, το αγαθό που λέγεται αυτοκίνητο, με το χ, ψ τρόπο θα μεταβληθεί σε είδος πολυτελείας για λίγους, οπότε λύνονται πολλά από τα προβλήματα πραγμάτωσης του επιχειρηματος. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, keysmith είπε

πάμε πάλι..

.. τα ηλεκτρικά οχήματα δεν έχουν καμία ελπίδα με τις σημερινές μπαταρίες να υιοθετηθούν από όλο τον κόσμο. Απλά δεν γίνεται, δεν αρκούν τα ορυκτά. Ασε τις άλλες αδυναμίες τους (αργή φόρτιση, μικρή αυτονομία, δίκτυο φόρτισης και κόστος αντικατάστασης). Μπορεί τώρα κάποιοι να χαίρονται να βλέπουν νορβιγούς να εχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά ρε μαγκες ήμαστε 7.500.000.000 άνθρωποι. Πόσο ορυκτό υπάρχει για να φτιάξουμε για όλους ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Και μαλιστα για 2-3 και Ν γενιές ακόμα όταν οι μπαταρίες απαιτούν "σπάνιες γαίες";

Σιγά σιγά με την εξέλιξη των μπαταριών, την αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας και την βελτίωση της αντοχής τους τα ηλεκτρικά θα επικρατήσουν.

Σκέψου οχήματα που με ελαφρύτερες και μικρότερες μπαταρίες θα μπορούν να κάνουν 400-500-600 ή και 1000 χιλιόμετρα αργότερα με μια φόρτιση.

Η tesla ανακοινώνει μέσα στα επόμενα χρόνια την million miles battery.

Δηλαδή η ζωή των στοιχείων της μπαταρίας της θα ξεπερνά 6-8 φορές το lifespan ενος αυτοκινήτου πιθανός θα επαναχρησιμοποιείται και σε άλλο όχημα ή θα βρίσκει άλλη χρήση μετά σε power wall ή και σε μεγάλης κλίμακας εγκαταστάσεις αποθήκευσης ενέργειας.

Η toyota και η vw παλεύουν και αυτές επενδύοντας και εξαγοράζοντας εταιρείες που αναπτύσουν solid state μπαταρίες. 

Η μετάβαση ίσως να μην είναι άμεση λόγο υψηλού αρχικού κόστους απόκτησης αλλά πιστεύω πως θα είναι αναπόφευκτη.

 

Τώρα γιατί  έπιασαν τις σφίξεις τους φιλάνθρωπους μελετητές-αρθογράφους για την παιδική εργασία στο Congo...

Ίσως να το απαιτούν οι χρηματοδότες τους.

Βλέπεις και απο την ιστορία των αρνητών των εμβολίων για παράδειγμα (δεν λέω αν είμαι υπέρ ή κατά) ότι και μόνο η διασπορά μιας αμφιβολίας είναι αρκετή για να επηρεάσει ενα σημαντικό ποσοστό ανθρώπων.   

Επεξ/σία από yiannis_1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, seithan είπε

Ουτε γκαραζ, ουτε αλανα για χώρο φόρτισης υπάρχει. 

Το θέμα που πολλοί αγνοούν, το αγαθό που λέγεται αυτοκίνητο, με το χ, ψ τρόπο θα μεταβληθεί σε είδος πολυτελείας για λίγους, οπότε λύνονται πολλά από τα προβλήματα πραγμάτωσης του επιχειρηματος. 

Αυτές οι δυστοπίες καλό είναι να αποφεύγονται.

Δε χρειάζεται αλάνα ο σταθμός φόρτισης. Οι αλάνες είναι μόνο για fast charging. Ο μέσος άνθρωπος απλά παρκάρει στο πεζοδρόμιο και το συνδέει στον πυλώνα φόρτισης εκεί δίπλα. Έτσι γίνεται σήμερα στις πόλεις που έχουν αυτές τις υποδομές (π.χ. στο Rotterdam που ζω). Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο να μπει ένα μικρός πυλώνας στο κάθε πεζοδρόμιο για να φορτίζουν 2 θέσεις στάθμευσης. Άλλωστε, και τέτοιο δε θα επιδιώξει να κάνει τώρα η ΔΕΗ με τις νέες επενδύσεις που ανακοίνωσε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Great Wall Motors Fireworks βλέπω στον ορίζοντα. Έχουν και παράδοση στον τομέα, εξάλλου. Μόνο αυτοί θα κάθονταν και θα έκαναν την πυρίτιδα πυροτεχνήματα αντί για μέσο υποδούλωσης των γύρω. Είναι ωραίοι και μακάρι να το πέτυχαν οι άνθρωποι.

Η φάση στο Κονγκό και αλλού χτυπάει καμπανάκι για το πως λειτουργεί ο σύγχρονος καπιταλισμός. Όχι άμα βγάλουμε το κοβάλτιο θα σωθούν τα παιδάκια στο Κονγκό. Μην τρελαθούμε κιόλας. Κατά πάσα πιθανότητα θα μειωθεί η παραγωγή σε παιδάκια, μιας και δεν θα έχουν κοβάλτιο να βγάλουν, άρα τι να τα κάνουν;

Ένα βασικό ερώτημα είναι, θέλουν οι αγορές να λυθεί το πρόβλημα των μπαταριών; Αν μπορούμε να πάρουμε την ενέργεια από ΑΠΕ μόνο, τι θα πουλάνε; Μπαταρίες, πάνελ και ηλεκτροκινητήρες; Δεν έχουν συνδρομή αυτά. Α, βρήκα τη λύση, την έχει βρει η βιομηχανία software βασικά. Θα σου νοικιάζουν τον εξοπλισμό για να κάνεις τη δουλειά σου. Όλα καλά, θα προοδεύσει η έρευνα στις μπαταρίες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, liberostelios είπε

Στα ηλεκτρικά η λογική είναι ότι το παρκάρεις στο γκαράζ ή στο φορτιστή της γειτονιάς και το πρωί το βρίσκεις γεμάτο.

στην άνω ή κατω μπανανία?

3 ώρες πριν, yiannis_1 είπε

Σιγά σιγά με την εξέλιξη των μπαταριών, την αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας και την βελτίωση της αντοχής τους τα ηλεκτρικά θα επικρατήσουν.

όταν θα , τότε θα

3 ώρες πριν, liberostelios είπε

Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο να μπει ένα μικρός πυλώνας στο κάθε πεζοδρόμιο για να φορτίζουν 2 θέσεις στάθμευσης.

πες οτι μένεις εκτός Ελλάδας να καταλαβαινόμαστε :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, liberostelios είπε

Αυτές οι δυστοπίες καλό είναι να αποφεύγονται.

Δε χρειάζεται αλάνα ο σταθμός φόρτισης. Οι αλάνες είναι μόνο για fast charging. Ο μέσος άνθρωπος απλά παρκάρει στο πεζοδρόμιο και το συνδέει στον πυλώνα φόρτισης εκεί δίπλα. Έτσι γίνεται σήμερα στις πόλεις που έχουν αυτές τις υποδομές (π.χ. στο Rotterdam που ζω). Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο να μπει ένα μικρός πυλώνας στο κάθε πεζοδρόμιο για να φορτίζουν 2 θέσεις στάθμευσης. Άλλωστε, και τέτοιο δε θα επιδιώξει να κάνει τώρα η ΔΕΗ με τις νέες επενδύσεις που ανακοίνωσε;

Φυσικα και γινεται να μπει αλλα εγω θυμάμαι οτι μας λενε για λογικη χρηση και οτι το δικτυο δεν επαρκεί ποσο μάλλον οταν θα φορτιζει χιλιάδες αυτοκινητα που θα τραβανε ΠΟΛΥ ρευμα. Εαν παμε προς τα ηλεκτρικα θα γινει καποια στιγμη αλλα θελει τρελή δουλειά και ειναι μεγάλη επενδυνση.. σκαψιματα, νέα καλώδια, εδω δεν εχουμε καν vdsl σε πολλες περιοχες ακομα. Επισης θα θελουν και συντηρηση διοτι θα χαλάνε απο τα αλλανια που θα τα σπανε για διασκέδαση.

Επεξ/σία από ΠάρηςΓ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, korakios είπε

στην άνω ή κατω μπανανία?

πες οτι μένεις εκτός Ελλάδας να καταλαβαινόμαστε

Εντάξει, το είπα ότι δε μένω Ελλάδα. Αλλά όσο χάλια κι αν είναι η Ελλάδα σε διάφορα πράγματα, όλα αυτά θα γίνουν απλά με πολύ πιο αργούς ρυθμούς. Ήδη η ΔΕΗ έχει ανακοινώσει τη σχετική επένδυση για χτίσιμο δικτύου με φορτιστές παντού. Πιστεύω ότι και η σχετική προώθηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την Ε.Ε. σημαίνει ότι θα υπάρχει και η αντίστοιχη πίεση και οικονομική ενίσχυση για να γίνουν αυτά τα βήματα.

Το βασικό είναι να μην υπάρχει όλος αυτός ο αρνητισμός απέναντι στην τεχνολογία και όλα τα άλλα γίνονται σιγά σιγά.

Μόλις τώρα, ΠάρηςΓ είπε

Φυσικα και γινεται να μπει αλλα εγω θυμάμαι οτι μας λενε για λογικη χρηση και οτι το δικτυο δεν επαρκεί. Εαν παμε προς τα ηλεκτρικα θα γινει καποια στιγμη αλλα θελει τρελή δουλειά και ειναι μεγάλη επενδυνση.. σκαψιματα, νέα καλώδια, εδω δεν εχουμε καν vdsl σε πολλες περιοχες ακομα

Έχεις δίκιο σε αυτό. Είναι σημαντικό ζήτημα. Αλλά έτσι κι αλλιώς η διείσδυση της συγκεκριμένης τεχνολογίας θα γίνεται σταδιακά, οπότε το πως θα επιβαρύνει το δίκτυό μας και πως μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε είναι κάτι που μπορεί να επιλυθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liberostelios είπε

όλα αυτά θα γίνουν απλά με πολύ πιο αργούς ρυθμούς

αυτό το θα 😁

4 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Ήδη η ΔΕΗ έχει ανακοινώσει τη σχετική επένδυση για χτίσιμο δικτύου με φορτιστές παντού.

όταν πάρει το κονδύλι και το μοιράσει στα κατάλληλα πιάτα

4 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Πιστεύω ότι και η σχετική προώθηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την Ε.Ε. σημαίνει ότι θα υπάρχει και η αντίστοιχη πίεση και οικονομική ενίσχυση για να γίνουν αυτά τα βήματα.

όπως με το φυσικό αέριο που η μισή Ελλάδα (ημειρωτική) καίει πετρέλαιο . Ήδη είμαστε εκτός προθεσμίας και τα μπαλώσαμε μέσω βιομεθανίου και υδρογόνου ,αλλιώς θα χάναμε το ΕΣΠΑ. Τα δε πρατήρια cng τώρα τρέχουν να τα ολοκληρώσουν και απο ΕΣΠΑ βάζανε υπερτιμολογημένα μεταχειρισμένα προβληματικά μηχανήματα απο Ιταλία...

2050 είναι η προθεσμία , 2050 και κάτι θα ολοκληρωθεί (κακήν κακώς) στην Ελλάδα

Μέχρι τότε τα κλασσικά , φάγωμα , τοποθέτηση όπου να'ναι ,από όποια μιλημένη εταιρία να΄ναι , ξηλωμένοι , μη λειτουργικοί και με την κιλοβατώρα του νοικοκυριού στα ύψη

Για Ελλάδα πάντα (welcome to Greece)

1 λεπτό πριν, liberostelios είπε

Το βασικό είναι να μην υπάρχει όλος αυτός ο αρνητισμός απέναντι στην τεχνολογία και όλα τα άλλα γίνονται σιγά σιγά.

δεν είναι φόβος σε νέα τεχνολογία , είναι βεβιασμένη κίνηση σε κάτι που προς το παρών είναι ζημιογόνο (οικονομία,περιβάλλον)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...