Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Το Mercedes-Benz AMG EQS είναι ένα dual-motor ηλεκτρικό σεντάν με 750 hp


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επιτέλους, ένα ηλεκτρικό μοντέλο AMG από την Mercedes-Benz έγινε πραγματικότητα. Η γνωστή εταιρεία, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι μέχρι το 2030 θα έχει ολοκληρώσει τον εξηλεκτρισμό του μεγαλύτερου ποσοστού του στόλου της, οπότε η παρουσίαση ενός ηλεκτρικού οχήματος υψηλών επιδόσεων από την θυγατρική της AMG ήταν μάλλον αναμενόμενη.

Το AMG EQS, που έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο, στην Γερμανία, είναι ένα ηλεκτρικό σεντάν υψηλών επιδόσεων που φτάνει τα 96,6 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. 

Πρόκειται για ένα όχημα φτιαγμένο για ενθουσιώδεις οδηγούς λέει η Mercedes-Benz, η οποία θα επιχειρήσει να γεμίσει το κενό που αφήνει ο ήχος ενός κινητήρα V8 με κάτι που ονομάζει «emotive vehicle sound». Αυτό που θέλει να κάνει η Mercedes Benz με το «AMG Sound Experience» αλλά και άλλες εταιρείες είναι να ενισχύσει την αίσθηση της επιτάχυνσης με ήχο (και για λόγους ασφαλείας ώστε οι πεζοί να γνωρίζουν ότι κινούνται κοντά σε ένα ηλεκτρικό όχημα) καθώς όπως είναι γνωστό τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αθόρυβα. Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι χρησιμοποίησε «ειδικά μεγάφωνα, υπογούφερ και μία πηγή παραγωγής ήχου» για να δημιουργήσει μία ξεχωριστή εμπειρία ήχου σε δύο εκδόσεις, την Authentic και την Performance. Η ήχος μάλιστα παράγεται τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του αυτοκινήτου για να δίνει μία περισσότερο αληθοφανή αίσθηση.

2021_04_17_Image_D638575.jpg

Το EQS -ουσιαστικά ένα εξηλεκτρισμένο σεντάν υψηλών επιδόσεων από τη σειρά S-class- που κυκλοφόρησε φέτος άφησε πολύ καλές εντυπώσεις στους ειδικούς και δημοσιογράφους από τον χώρο της αυτοκίνησης και το AMG EQS, με το οποίο η εταιρεία φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί τις Tesla, Audi και BMW στην κατηγορία των πολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων υψηλής απόδοσης θα αφήσει από ότι φαίνεται ακόμα καλύτερες εντυπώσεις. Ένας από τους λόγους είναι το ηλεκτρικό μοτέρ των 649 hp που επιδεικνύει μέγιστη ροπή 949 Nm.  Μάλιστα, εφόσον ο οδηγός χρησιμοποιήσει τη λειτουργία Race Start, η «ιπποδύναμη» αυξάνεται στα 751 hp και η ροπή στα 1020 Nm περίπου!

2021_04_17_Image_D638564.jpg

Η μπαταρία 400-volt έχει χωρητικότητα 107.8kWh που είναι μεγαλύτερη από οποιοδήποτε όχημα της Tesla. Η Mercedes-Benz υποστηρίζει ότι η χρήση κοβαλτίου -το πολύτιμο μέταλλο που αποκαλείται το «μαύρο διαμάντι των μπαταριών» καθώς για την εξόρυξη του έχουν χρησιμοποιηθεί παιδιά σε ορυχεία στην Δημοκρατία του Κονγκό- έχει μειωθεί στο 10% στις μπαταρίες που βρίσκονται στο όχημα της. Το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας έχει και αυτό αναπτυχθεί από την AMG, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες Sport, Sport+ και Comfort εφόσον θέλει να δώσει έμφαση στην απόδοση ή στην άνεση αντίστοιχα. Και τώρα στην τιμή: Λαμβάνοντας υπόψη ότι το μοντέλο 2021 της EQS στοιχίζει περίπου $100.000, η βελτιωμένη AMG EQS δεν πρόκειται να στοιχίζει λιγότερο από $120.000.

2021_04_18_Image_D638566.jpg


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 30
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αντί να γλιτώσουμε από την ηχορύπανση στα αστικά κέντρα θα έχουμε τον κάθε κάγκουρα να πειράζει το σύστημα ήχου μιας και δε θα μπορεί να πειράξει τον κινητήρα

(και για λόγους ασφαλείας ώστε οι πεζοί να γνωρίζουν ότι κινούνται κοντά σε ένα ηλεκτρικό όχημα)

η παραγωγή ήχου από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υποχρεωτική από τους κανονισμούς, δεν το κάνουν οι εταιρίες για να ικανοποιήσουν τους κάγκουρες. 

Αντί να γλιτώσουμε από την ηχορύπανση στα αστικά κέντρα θα έχουμε τον κάθε κάγκουρα να πειράζει το σύστημα ήχου μιας και δε θα μπορεί να πειράξει τον κινητήρα

  • Like 7
  • Thanks 1
  • Haha 6
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, mordred είπε

 Έξω γιατί;

(και για λόγους ασφαλείας ώστε οι πεζοί να γνωρίζουν ότι κινούνται κοντά σε ένα ηλεκτρικό όχημα)

  • Like 13
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, nvel είπε

(και για λόγους ασφαλείας ώστε οι πεζοί να γνωρίζουν ότι κινούνται κοντά σε ένα ηλεκτρικό όχημα)

Εδώ οδηγούνται μόνα τους είναι τόσο δύσκολο να περιορίζουν την ταχύτητα τους αυτόματα στα 40 χλμ/ώρα μέσα σε αστικά κέντρα και να σταματάνε αυτόματα όταν βρεθεί μπροστά τους πεζός που χρειάζεται να κάνουν θόρυβο;

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η παραγωγή ήχου από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υποχρεωτική από τους κανονισμούς, δεν το κάνουν οι εταιρίες για να ικανοποιήσουν τους κάγκουρες. 

  • Like 10
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 λεπτά πριν, MetroStar είπε

Αντί να γλιτώσουμε από την ηχορύπανση στα αστικά κέντρα θα έχουμε τον κάθε κάγκουρα να πειράζει το σύστημα ήχου μιας και δε θα μπορεί να πειράξει τον κινητήρα

Μόστ Πρόμπαμπλυ!!!
Κάποιοι θα βάζουν και τραπ μουσική. Κινητήρας με ήχο τη φωνή κάποιου τράπερ,

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, svartevarg είπε

Μόστ Πρόμπαμπλυ!!!
Κάποιοι θα βάζουν και τραπ μουσική. Κινητήρας με ήχο τη φωνή κάποιου τράπερ,

Μαμαμαμαμαμαμαμαμαμαμαααααααα

  • Haha 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, KabamaruGaming είπε

Μαμαμαμαμαμαμαμαμαμαμαααααααα

Δεν το λες και Οικολογικο  ενα τετοιο οχημα, καπου αλλου σκανε οι ρυποι. Μου φαινεται αδιανοητο εως "εγληματικό" να επιδοτειται η αγορά

του καθως και να απαλασσεται των τελων κυκλοφοριας , ενω πληρωνουν ακομα και τα παπακια - μοτοποδηλατα

Επεξ/σία από nepomuk
  • Haha 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
24 λεπτά πριν, nvel είπε

(και για λόγους ασφαλείας ώστε οι πεζοί να γνωρίζουν ότι κινούνται κοντά σε ένα ηλεκτρικό όχημα)

25 λεπτά πριν, mordred είπε

Πραγματικά αυτό το πράγμα με τους ήχους από τα ηχεία. Και οκ μέσα ας το ακούει. Έξω γιατί;

Δυστυχώς υπάρχουν αρκετοί από εμάς που μπορεί να έχουμε προβλήματα ακοής σε μικρό ή μεγάλο βαθμό.
Αυτά τα ηλεκτροκίνητα είναι πιο αθόρυβα και από αθόρυβο πλυντήριο ρούχων. Ούτε οι ρόδες που γυρίζουν δεν ακούγονται.

 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι δε καταλάβατε. Υβριδικό έχω και όταν είναι στον ηλεκτροκινητήρα κάνει ένα θόρυβο για τους πεζούς (ένα απαλό βοητό ας πούμε), που προφανώς υπάρχει για να σε αντιλαμβάνονται αυτοί που είναι δίπλα σου σα μέτρο ασφάλειας . Εδώ δε μιλάμε για τέτοιο πράγμα όμως. Εδώ προφανώς μιλάμε για ήχο εξάτμισης αμαξιού επιδόσεων. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Αναφορά σε κείμενο

Η ήχος μάλιστα παράγεται τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του αυτοκινήτου για να δίνει μία περισσότερο αληθοφανή αίσθηση

Άρα ίσως μιλάμε για σκάστρες και γκαζιές από μεγάφωνα... Γελάει ο κόσμος

Επεξ/σία από mordred
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.