Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Το Mercedes-Benz AMG EQS είναι ένα dual-motor ηλεκτρικό σεντάν με 750 hp


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, nvel είπε

η παραγωγή ήχου από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υποχρεωτική από τους κανονισμούς, δεν το κάνουν οι εταιρίες για να ικανοποιήσουν τους κάγκουρες. 

Έκαναν φέτος νομίζω διαγωνισμό για κάποιο universal ήχο, αυτά τα "να εξωμειώνει το κινητήρα για να δίνει μία περισσότερο αληθοφανή αίσθηση" είναι καγκουριλίκι και όχι νομοθεσία. Προσπαθούμε να περιορίσουμε και την ηχορύπανση πέρα απ την ατμοσφαιρική οπότε δε νομίζω να ψήφισε κάτι τέτοιο η ΕΕ.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 30
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αντί να γλιτώσουμε από την ηχορύπανση στα αστικά κέντρα θα έχουμε τον κάθε κάγκουρα να πειράζει το σύστημα ήχου μιας και δε θα μπορεί να πειράξει τον κινητήρα

(και για λόγους ασφαλείας ώστε οι πεζοί να γνωρίζουν ότι κινούνται κοντά σε ένα ηλεκτρικό όχημα)

η παραγωγή ήχου από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υποχρεωτική από τους κανονισμούς, δεν το κάνουν οι εταιρίες για να ικανοποιήσουν τους κάγκουρες. 

25 λεπτά πριν, I'm_busy είπε

Έκαναν φέτος νομίζω διαγωνισμό για κάποιο universal ήχο, αυτά τα "να εξωμειώνει το κινητήρα για να δίνει μία περισσότερο αληθοφανή αίσθηση" είναι καγκουριλίκι και όχι νομοθεσία. Προσπαθούμε να περιορίσουμε και την ηχορύπανση πέρα απ την ατμοσφαιρική οπότε δε νομίζω να ψήφισε κάτι τέτοιο η ΕΕ.

ο κανονισμός αναφέρει ότι ο ήχος πρέπει να μοιάζει με τον ήχο που κάνει ένα αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητο με μεκ και είναι μόνο για χαμηλές ταχύτητες.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, MetroStar είπε

Εδώ οδηγούνται μόνα τους είναι τόσο δύσκολο να περιορίζουν την ταχύτητα τους αυτόματα στα 40 χλμ/ώρα μέσα σε αστικά κέντρα και να σταματάνε αυτόματα όταν βρεθεί μπροστά τους πεζός που χρειάζεται να κάνουν θόρυβο;

Δεν υπάρχει λογική όσον αφορά τα αυτοκίνητα μόνο τι θέλουν οι αγοραστές και τι περιορισμοί υπάρχουν από νομοθεσίες. Λες και έχει λογική ότι δεν υπάρχει κόφτης μέχρι τα 130 που είναι και ανώτατο όριο ταχύτητας στην Ελλάδα εδώ και χρόνια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
46 λεπτά πριν, I'm_busy είπε

Έκαναν φέτος νομίζω διαγωνισμό για κάποιο universal ήχο, αυτά τα "να εξωμειώνει το κινητήρα για να δίνει μία περισσότερο αληθοφανή αίσθηση" είναι καγκουριλίκι και όχι νομοθεσία. Προσπαθούμε να περιορίσουμε και την ηχορύπανση πέρα απ την ατμοσφαιρική οπότε δε νομίζω να ψήφισε κάτι τέτοιο η ΕΕ.

Να τους πούμε να το αφαιρέσουν τότε.

Αναφορά σε κείμενο
Electric and hybrid cars are much quieter on the road than the cars with a combustion engine. Although this is beneficial to the environment, it can also result dangerous to road users, especially to visually impaired people or cyclists, since they may not hear the cars approaching, being present or departing.

To aid this problem, a new Commission Delegated Regulation (EU) 2017/1576 mandates that all new types of electric and hybrid cars to be fitted with a new safety device as from 1 July 2019, the acoustic vehicle alerting system (AVAS).

The device will automatically generate a sound from the start of the car up to the speed of approximately 20 km/h, and during reversing. The sound-emitting device will be obligatory in all new e-cars as of 1 July 2021.

https://ec.europa.eu/growth/content/electric-and-hybrid-cars-new-rules-noise-emitting-protect-vulnerable-road-users_en

 

Βλέπεις είναι για τις χαμηλές ταχύτητες ώστε να ακούει κάτι ο πεζός μέσα στη πόλη κ.τ.λ. όχι για κίνηση στην εθνική.

  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, apostolosapok είπε

Δεν υπάρχει λογική όσον αφορά τα αυτοκίνητα μόνο τι θέλουν οι αγοραστές και τι περιορισμοί υπάρχουν από νομοθεσίες. Λες και έχει λογική ότι δεν υπάρχει κόφτης μέχρι τα 130 που είναι και ανώτατο όριο ταχύτητας στην Ελλάδα εδώ και χρόνια.

Η λογική είναι ότι αυτά τα αυτοκίνητα περιορίζονται από τους αγοραστές και τους περιορισμούς της νομοθεσίας όπως και εσύ λες. Οπότε ο κόφτης δεν υπάρχει αλλά κάποιες φορές υπάρχει από την νομοθεσία αλλά και τις επιλογές του καθενός μας. Αν πας και πέσεις από μια γέφυρα την ώρα που περνάει αυτοκίνητο, η ιδιότητα σου σαν κόφτης θα είναι το λιγότερο εντυπωσιακό. 

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eχουμε να δούμε - και κυρίως ν'ακούσουμε - τέρατα... Θ'ακούμε γκαζιά απο Φερράρι και θα περνάει 500αράκι... Θα ανοίξει και καινούργια ηλεκτρονική αγορά με aftermarket ηχεία και ενισχυτές. Η JBL θα δώσει τα ρέστα της... DIY ενισχυτές, καλώδια χαμηλών απωλειών, κλπ... Ω, ρε μάναμ χρόνια που έρχονται...  :) :)

εντιτ... Και μην ξεχνάμε τις LEDοταινίες - αυτές που κάτω απο το αυτοκίνητο φωτίζουν το έδαφος... :) :)

Επεξ/σία από Eloy
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κριμα για οσους νομιζουν πως ο μεσος πεζος σε οποιαδηποτε χωρα, μπορει να ειναι τυπου "ελα-μωρε-δε-βαριεσαι" ελληναρά που διασχίζει το δρόμο με υφος "δε γαμιεται, ας κοψει το λαιμο του να σταματησει".

 

Εχουμε καποιες αισθησεις, μεταξυ των οποιων η ακοη και η οραση.

Οταν η οραση επαρκει, διασχιζουμε το δρομο, εαν προφανως δεν αντιληφθουμε κατι, μας σωζει η ακοη.... γιατι ενα οχημα με ΜΕΚ, ισως και να ακουστει εγκαιρως!

Οσο για την οραση, υπαρχουν ανθρωποι που στερουνται αυτης!

 

Φυσικα ειναι και θεμα συνηθειας, γιατι αν ξαφνικα ολα τα αυτοκινητα γινουν αθορυβα, θα πρεπει να προσαρμοστει ο μεσος πεζος οπως προανεφερα, να χρησιμοποιει εκτος απο τα στραβα του... και τα αφτακια, γιατι το οπτικο ερεθισμα μερικες φορες "αργει"!

Επεξ/σία από >>Morpheus>>
  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πρόκειται για ηχορύπανση - ο ήχος του αυτοκινήτου είναι απαραίτητος. Και μάλιστα πρέπει να είναι ήχος ΜΕΚ με τον οποίο είμαστε όλοι εξοικειωμένοι κι όταν τον ακούμε ξέρουμε αμέσως για τι πρόκειται. Ο ήχος δεν πρέπει να είναι ούτε καθησυχαστικός, ούτε να ενοχλεί, ούτε να πανικοβάλει, ούτε δυνατός ούτε αδύνατος. Πρέπει να μας φέρνει σε κατάσταση "επαγρύπνισης" εγκαίρως και καλό είναι να αυξάνει η έντασή του με την αύξηση της ταχύτητας. Οπως ακριβώς ο ηχος των ΜΕΚ...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως με τα σύγχρονα υβριδικά, μια χαρά κινούμαι στο 80% των περιπτώσεων έως 40 kph μέσα στην πόλη χωρίς κανέναν απολύτως θόρυβο.

Αυτό δεν είναι κατ' αντιστοιχία επικίνδυνο για τους τριγύρω , ειδικά για ανθρώπους με πρόβλημα στην όραση;

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, insomnia2012 είπε

Αντί να μάθουμε εμείς βασική παιδεία για τους δρόμους κάνουμε τα αυτοκίνητα θορυβώδη για να μην μας πατήσουν 

αυτο ειναι αδηνατο και το ξερεις

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή οδηγώ ηλεκτρικό σκούτερ καθημερινά διαπιστώνω ότι ο κόσμος προφανώς δεν έχει προσαρμοστεί στην έλλειψη ήχου του κινητήρα και πολλές φορές έχω βρεθεί σε σχεδόν δυσάρεστες εκπλήξεις. θέλει έξτρα προσοχή γιατί ούτε οι οδηγοί σε ακούνε αλλά και οι πεζοί περνάνε το δρόμο και δεν κοιτάνε καν επειδή δεν ακούγεται κάτι να έρχεται...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Πάντως με τα σύγχρονα υβριδικά, μια χαρά κινούμαι στο 80% των περιπτώσεων έως 40 kph μέσα στην πόλη χωρίς κανέναν απολύτως θόρυβο.

Αυτό δεν είναι κατ' αντιστοιχία επικίνδυνο για τους τριγύρω , ειδικά για ανθρώπους με πρόβλημα στην όραση;

Κάνουν θόρυβο όχι απλά το ενοχλητικό rev του κινητήρα καύσης...  

Να βάλουν όλοι ήχους κροτάλισμα diesel να μην έχουμε θέματα και δεν έχουμε εξικοιωθεί με άλλους ήχους στο δρόμο...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 ώρες πριν, liospi είπε

στον πίνακα οργάνων αν δεν δουλεύει κάτι, ψάχνουμε μην έχει καεί καμία ασφάλεια; 

Και ένα κατσαβίδι να δούμε αν περνάει ρεύμα...

20 ώρες πριν, Eloy είπε

Eχουμε να δούμε - και κυρίως ν'ακούσουμε - τέρατα... Θ'ακούμε γκαζιά απο Φερράρι και θα περνάει 500αράκι... Θα ανοίξει και καινούργια ηλεκτρονική αγορά με aftermarket ηχεία και ενισχυτές. Η JBL θα δώσει τα ρέστα της... DIY ενισχυτές, καλώδια χαμηλών απωλειών, κλπ... Ω, ρε μάναμ χρόνια που έρχονται...  :) :)

εντιτ... Και μην ξεχνάμε τις LEDοταινίες - αυτές που κάτω απο το αυτοκίνητο φωτίζουν το έδαφος... :) :)

Σωστή παρατήρηση. Θα υπάρξει ολόκληρη αγορά γύρω από αυτό.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.