Προς το περιεχόμενο

Λόγος πέρι Super Soco TSx TC 3000w κόστος, αντοχή κτλ.


Havik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για πείτε, έχει κανένας κάποιο από τα παραπάνω ή γενικά ηλεκτρική μηχανή να πει την εμπειρία του?

Κάνω σκέψεις για την μηχανή του τίτλου σαν πρώτη και εντός Αθήνας  για αποστάσεις 26 χλμ πήγαινε έλα.

Η αληθινή αυτονομία πόση να είναι; είμαι 95 κιλά

To βασικό κίνητρο είναι το κόστος, αν και δεν ξέρω πόσο χρεώνουν το service βρήκα το κόστος από κάποια παρτ εδώ (νομίζω είναι χωρίς φπα, δεν διευκρίνιζε το site):

Μπαταρία 960€ + φπα =1190€

Κινητήρας 655€ = 812€ με 784€ = 972€ βάζεις του TC max  με τελική 100χιλ/ώρα, φαντάζομαι μπαίνει σε περίπτωση που χαλάσει αυτός που έχει.

Τακάκια μπρός πίσω "σετ" 14€ = 18€

Δίσκος 18€ = 22€

 

Η μπαταρία είναι 1.8 kWh, ένα πλήρες φόρτισμα άντε να στοιχίζει 40€ λεπτά, αυτονομία λέει 70km (Single Battery), οπότε πραγματική δεν θα είναι 45-50km? οπότε 0,80€ - 1€/100km.

Ο κόφτης στα 50 kph suxs αλλά ξεκλειδώνει μέχρι τα 77kph που σιγά μην τα φτάνει, πιστεύω κάπου 60-65kph.

Επεξ/σία από Havik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δίπλωμα έχεις ; 

Έχεις οδηγήσει σκούτερ 50 ή 125 ;

το horwin με αρέσει πιο πολύ Car.gr - Horwin '21 EK3 6700WATT!ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!!!

Και το πιο βασικό , κλειστό γκαράζ όπου το αφήνεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς αυτό είναι πιο ακριβό, τα 2 μοντέλα παραπάνω βγαίνουν 3200€ και λιγότερο με επιδότηση 2700€, στα 5κ υπάρχει το soco max που επίσης απορρίπτεται λόγο τιμής, εξάλλου αν είναι να δώσω τόσα μάλλον θα πήγαινα σε κάτι που μου αρέσει σε βενζίνη όπως το imperiale από benelli  ώστε να μπορώ να βγω και εκτός αττικής.

Δεν οδηγώ , έχω πολλά χρόνια δίπλωμα αυτοκινήτου, είχα οδήγηση πριν αρκετά χρόνια ένα γυμνό 600cc αλλά σε καμιά, μα καμία περίπτωση δεν λες ότι ξέρω, ουσιαστικά αρχίζω από το μηδέν, το δίπλωμα δεν είναι θέμα, θα χρειαστώ λίγα μαθήματα και μπορώ να οδηγήσω μέχρι 125cc.

Το θέμα μου με τα ηλεκτρικά είναι κρυφές/φουσκωμένες χρεώσεις αν υπάρχουν σε φάση που να εξαλείφουν το κέρδος από την διαφορά βενζίνης - ρεύματος,  πιθανά quirks και τα πραγματικά specs  και όχι τα πλασματικά που βρίσκω τόσο από την εταιρία αλλά και από τα πληρωμένα review.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ότι και αν πάρεις , κλειστό γκαράζ, δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις αν φορτίζεις με νυχτερινό ρεύμα, από εκεί και πέρα υπάρχουν επιλογές για όλα τα γούστα και όλα τα βαλάντια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...