Προς το περιεχόμενο

17αρες ζαντες σε 1.2


tselehub

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, tselehub είπε

θα σ πω ακριβως την χρηση που το θελω. Καθε μερα κανω βολτα απειρα χιλιομετρα, μπορει ν κανω και 60-80 καθε βραδυ ετσι για πλακα, και καθε σκ θα πηγαινω Βολο-θεσσαλονικη και σε λιγο καιρο μονο θεσσαλονικη.  Καταναλωση δεν νμζω οτι με πολυενδιαφερει γτ ετσι κ αλλιως δεν καιει τπτ, ειναι και αεριο οποτε ειχαμε να λεγαμε νομιζω. Απο θεμα ταχυτητας παλι νμζω οτι οτι ζαντα και να βαλω ιδιος ταφος θα ειναι το αυτοκινητακι 😁. Τωρα απο λακουβες ειδικα εδω στο βολο γαμησετα, μονο με λαστιχα απο monster truck παλευεται ( θεσσαλονικη δεν ξερω)

Αν το γουστάρεις κάντο με τα χίλια και εγώ μαζί σου αλλά άμα λες ότι έχεις πρόβλημα με τις λακούβες ρε φίλε πρέπει να το ξανασκεφτείς λιγάκι.Αν δεν έχεις πολλές λακούβες στους δρόμους σου τότε κομπλέ.Οχι ότι θα είναι κουδουνιστρα με τις 17αρες απλά το παραπάνω κοπανημα θα είναι αισθητό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Και τα δισκόφρενα θα φαίνονται σαν σουβέρ πίσω απο τις ζάντες.

Καλά ναι και σε θέμα ανάρτησης έχει πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση με ένα opc η πιο αντικειμενικη άποψη θα ήταν να μην το πείραζε η να έβαζε κάνα 205 55 16 που είναι και πολύ φθηνά τα λάστιχα τι να πω δεν ξερω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Και τα δισκόφρενα θα φαίνονται σαν σουβέρ πίσω απο τις ζάντες.

Μπορει να βαλει κατι ψευτικους δισκους που βαζανε παλια στα E36 στους πισω τροχους να καλυπτουν τα ταμπουρα, βαζαν κ ενα Μ3 κ ετοιμη η μετατροπη... Look M3

 

Παντως το αμαξι μου εχασε πολυ, τρωω λιγο δισκο παραπανω στην εκκινηση και απο εκει που εκανα 38" τα 0-100 τωρα τα κανω 40"

Επεξ/σία από bill_zaf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, bill_zaf είπε

Μπορει να βαλει κατι ψευτικους δισκους που βαζανε παλια στα E36 στους πισω τροχους να καλυπτουν τα ταμπουρα, βαζαν κ ενα Μ3 κ ετοιμη η μετατροπη... Look M3

 

Παντως το αμαξι μου εχασε πολυ, τρωω λιγο δισκο παραπανω στην εκκινηση και απο εκει που εκανα 38" τα 0-100 τωρα τα κανα 40"

Ηταν και τρυπητοί για πιο  racing look.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 15ρες οι jr9 chrome δείχνουν πολύ εντυπωσιακές ζάντες...Δεν ξέρω αν σου αρέσουν όμως...Πάντως ότι και να πάρεις ασφάλεια μερικής κλοπής, μιας και κινδυνεύεις να το βρεις πάνω σε τακους,με ζαντες και λαστιχα 1000+ ευρώ να έχουν κάνει φτερά...

  • Like 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Και τα δισκόφρενα θα φαίνονται σαν σουβέρ πίσω απο τις ζάντες.

Αν εχει δισκοφρενα παλι καλα. Το ωραιο ειναι κατι τεραστιες ζαντες με ...ταμπουρα.

 

Υποψιν οτι θα χασεις παρα πολυ σε ανεση, σε ολα τα αλλα δεν θα δεις καμια αισθητη διαφορα αρκει να μεινεις σε παρομοια συνολικη περιμετρο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, tselehub είπε

Μάλλον δεν έχεις δει opc ποτέ.

 

Κατα τα αλλα σε ευχαριστω για τις πληροφοριες 🤘

Έχω οδηγήσει και έχω κρατήσει OPC για μια βδομάδα : μακριά με αγάπη (2011) γιατί αυτό το τιμόνι που θα φταρνιστείς στα 200 και θα στρίψει 90ο από ελάχιστη επαφή του χεριού σου με το τιμόνι δεν την θες. 
 

Επίσης σπάνε αλλά αυτό μπορεί να είναι κάτι τυχαίο.

 

μικαει ο τύπος με την τσαγιέρα -Ν12 και Ν18

8 λεπτά πριν, imr είπε

Αν εχει δισκοφρενα παλι καλα. Το ωραιο ειναι κατι τεραστιες ζαντες με ...ταμπουρα.

 

Υποψιν οτι θα χασεις παρα πολυ σε ανεση, σε ολα τα αλλα δεν θα δεις καμια αισθητη διαφορα αρκει να μεινεις σε παρομοια συνολικη περιμετρο

 

Ισχύει αυτό. 
 

επίσης δεν ξέρω αν έχεις δει τα είδη των ελαστικών και της τιμές που παίζουν. Αν δεν κάνω λάθος τα pilot sport που παίρνουν οι τσαγιέρες μου μπορεί και να κάνουν στην ζάντα που κοιτάς. Αν όχι, λάθος μου μην βαράτε. 

36 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ηταν και τρυπητοί για πιο  racing look.

Πρόσφατα ξεκίνησα να κοιτάω για σουρωτηρια φρένα και μπορώ να πω ότι προτιμώ να βάλω περαστικά στο N18. Τα ΚΙΤ από γνωστές μάρκες ξεφεύγουν στις τιμές και το value - performance δεν αξίζει τόσο. 

45 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Αν το γουστάρεις κάντο με τα χίλια και εγώ μαζί σου αλλά άμα λες ότι έχεις πρόβλημα με τις λακούβες ρε φίλε πρέπει να το ξανασκεφτείς λιγάκι.Αν δεν έχεις πολλές λακούβες στους δρόμους σου τότε κομπλέ.Οχι ότι θα είναι κουδουνιστρα με τις 17αρες απλά το παραπάνω κοπανημα θα είναι αισθητό.

Θα πω το εξής: η τσαγιέρες μου με stock s αναρτήσεις ήταν σε οκ επίπεδα. Πονούσε η ψυχή σου όταν έπεφτες σε λακκούβα ΑΛΛΑ εσυ ήσουν οκ. Με κιτ που έβαλα ac schnitzer όταν πατάω λακκούβα κάνω προσευχή για τους σπονδύλους μου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Doped είπε

 

 

Πρόσφατα ξεκίνησα να κοιτάω για σουρωτηρια φρένα και μπορώ να πω ότι προτιμώ να βάλω περαστικά στο N18. Τα ΚΙΤ από γνωστές μάρκες ξεφεύγουν στις τιμές και το value - performance δεν αξίζει τόσο. 

Μιλάω για LbYx_2J8Lthp5fl7JxajP2h-B46IY-t0cbS7hiQb

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Doped είπε

Έχω οδηγήσει και έχω κρατήσει OPC για μια βδομάδα : μακριά με αγάπη (2011) γιατί αυτό το τιμόνι που θα φταρνιστείς στα 200 και θα στρίψει 90ο από ελάχιστη επαφή του χεριού σου με το τιμόνι δεν την θες. 

Ρεεεεεε φιλεεεε, τετοιο τιμονι δεν εχω ξανα δει σε αυτοκινητο, το opc ειναι ο ερωτας μ ( Το astra h βεβαια). Αληθεια τωρα και το opc τετοιο τιμονι εχει? Πραγματικα ταχυπαλμια να εχεις θα το κουνησει. Που να πεταχτει τπτ και να κανεις πως κοβεις τιμονι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, tselehub είπε

Ρεεεεεε φιλεεεε, τετοιο τιμονι δεν εχω ξανα δει σε αυτοκινητο, το opc ειναι ο ερωτας μ ( Το astra h βεβαια). Αληθεια τωρα και το opc τετοιο τιμονι εχει? Πραγματικα ταχυπαλμια να εχεις θα το κουνησει. Που να πεταχτει τπτ και να κανεις πως κοβεις τιμονι. 

Ναι. Τέτοιο. Εκτός αν με έχουν καλόμαθει οι Γερμανοί (παλιά bmw, mini ) και ακούγομαι περίεργος όταν λέω ότι το τιμόνι θέλω να είναι στιβαρό, να μην στρίβει σαν πούπουλο και να σου δίνει τέλεια αντίληψη για το που πατάει το αμάξι και που χάνεις την μπάλα. 
 

on topic: αν δεν κάνω λάθος και το λεπτό λάστιχο βοηθάει σε αυτό (βλέπε slick) ενώ τα αμάξια με πιο παχύ λάστιχο (μικρότερη ζάντα) είναι πιο αναπαυτικά   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα μπαίνεις.... τάπα στις στροφές...

Πέρα απο την πλάκα, για την συγκεκριμένη ιπποδύναμη θα είναι σαν να έχεις μια άγκυρα απο πίσω.

Με τις δικές μου 17αρες στο octavia με τα 115 είμαι οριακά.

Στον θέμα άνεση δεν το συζητάω, θα κάνεις μεγάλη παραχώρηση.

Τα 15αρια που έχω το χειμώνα με τα 17αρια τα καλοκαιρινά έχουν μεγάλη διαφορά στην άνεση.

 

Χαχα θυμήθηκα περιστατικό με το πρώην κουμπάρο στα παλιά χρόνια, όπου είχε βάλει 195/50/15 σε ένα fiat punto mk2 με το 1.1

Το οδήγησα μία φορά και θεε μου δεν έπερνε τα πόδια του λέμε....

10 ώρες πριν, tselehub είπε

με δαγκανες brembo παντα

brembo-brake-caliper-fake-covers-2.jpg

Με τα συγκεκριμένα έφαγα "παπά" πριν κανα μήνα...

Δεν ήξερα ότι κυκλοφοράνε τέτοιες μαιμουδιές και βλέπω ένα τύπο με golf με τέτοιες παπαριές.

Τον ρωτάω πόσα έδωσες για τα φρένα, μιας και είμαι υποψήφιος για αγορά δαγκάνων.

Κοιτάει απο εδώ κοιτάει απο εκεί, δεν είναι brembo που λέει....

Πφφφ άντε γειά!

Επεξ/σία από piiii
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...