Προς το περιεχόμενο

Αμφισβήτηση λογαριασμού WIND


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά σε όλους και σόρρυ για τον πονοκέφαλο που σας βάζω. Είμαι με Wind 24άρι dsl από το 2014, αρχικά ήταν 2ετές συμβόλαιο (αστερίσκος για το μετά). Πριν λίγο καιρό μεταφέρω τη γραμμή σε Vodafone, 24άρι dsl επίσης, αυτά στις 8/8/2021.

Έρχεται ο λογαριασμός της Wind στις 16/8 και λέει ότι τους χρωστάω πάγιο και τέλος ακύρωσης συμβολαίου. Επικοινωνία με το cc τους και μου λένε ότι έκανες ανανέωση τον Μάρτη του 2020 για υπηρεσίες 24mbit dsl μέσω myWind. Τους λέω δεν παίζει το σενάριο, τέτοιο πρόγραμμα είχα, θα ήταν ανούσιο να το ανανεώσω, επίσης το myWind δεν επιτρέπει να κάνεις ανανέωση του προγράμματος, παρά μόνο να πάρεις έξτρα υπηρεσίες (πχ δωρεάν λεπτά προς κινητά ή διεθνή), ή να βάλεις 50άρι dsl (βέβαια, αν έχεις ήδη 24άρι δεν θα δεις ποτέ επιλογή να πας σε 24άρι πρόγραμμα).

Οπότε με τα πολλά τους λέω ότι αμφισβητώ το λογαριασμό και ζητώ αντίγραφο από την φερόμενη ανανέωση, πράγμα που περιμένω ως και σήμερα. Ναι, να πληρώσω το πάγιο των ημερών που είχα υπηρεσία Wind μέχρι την αλλαγή σε Voda. Αστερίσκος εδώ: μετά το 2ετές συμβόλαιο και εφόσον δεν ζήτησα να το διακόψω, ούτε και η Wind μου το έκοψε, φαντάζομαι ότι αυτό μετατρέπεται σε συμβόλαιο αορίστου, σωστά; Διαβάζω τους όρους της Wind και γράφει ότι σε συμβόλαια που σπάνε πριν τη λήξη τους εφαρμόζεται ποινή (λογικό,) δεν υπάρχει κάτι άλλο όμως για τα συμβόλαια που συνεχίζουν (αορίστως.... όπως εγώ πχ), άρα συμπεραίνω ότι δεν θα έπρεπε να μου μπει τέλος ακύρωσης.

Με 2 λόγια. Αν δεν έρθει καινούργιος λογαριασμός με τις χρεώσεις που θεωρώ εγώ σωστές, τι θα κάνουν; Να κόψουν τη γραμμή δεν μπορούν; Να βεβαιώσουν χρέος στην ΑΑΔΕ; Το πολύ πολύ δηλαδή να πάρει καμιά εισπρακτική και να τους γειώσω; 😛 😛 😛

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, soterman είπε

Γεια χαρά σε όλους και σόρρυ για τον πονοκέφαλο που σας βάζω. Είμαι με Wind 24άρι dsl από το 2014, αρχικά ήταν 2ετές συμβόλαιο (αστερίσκος για το μετά). Πριν λίγο καιρό μεταφέρω τη γραμμή σε Vodafone, 24άρι dsl επίσης, αυτά στις 8/8/2021.

Έρχεται ο λογαριασμός της Wind στις 16/8 και λέει ότι τους χρωστάω πάγιο και τέλος ακύρωσης συμβολαίου. Επικοινωνία με το cc τους και μου λένε ότι έκανες ανανέωση τον Μάρτη του 2020 για υπηρεσίες 24mbit dsl μέσω myWind. Τους λέω δεν παίζει το σενάριο, τέτοιο πρόγραμμα είχα, θα ήταν ανούσιο να το ανανεώσω, επίσης το myWind δεν επιτρέπει να κάνεις ανανέωση του προγράμματος, παρά μόνο να πάρεις έξτρα υπηρεσίες (πχ δωρεάν λεπτά προς κινητά ή διεθνή), ή να βάλεις 50άρι dsl (βέβαια, αν έχεις ήδη 24άρι δεν θα δεις ποτέ επιλογή να πας σε 24άρι πρόγραμμα).

Οπότε με τα πολλά τους λέω ότι αμφισβητώ το λογαριασμό και ζητώ αντίγραφο από την φερόμενη ανανέωση, πράγμα που περιμένω ως και σήμερα. Ναι, να πληρώσω το πάγιο των ημερών που είχα υπηρεσία Wind μέχρι την αλλαγή σε Voda. Αστερίσκος εδώ: μετά το 2ετές συμβόλαιο και εφόσον δεν ζήτησα να το διακόψω, ούτε και η Wind μου το έκοψε, φαντάζομαι ότι αυτό μετατρέπεται σε συμβόλαιο αορίστου, σωστά; Διαβάζω τους όρους της Wind και γράφει ότι σε συμβόλαια που σπάνε πριν τη λήξη τους εφαρμόζεται ποινή (λογικό,) δεν υπάρχει κάτι άλλο όμως για τα συμβόλαια που συνεχίζουν (αορίστως.... όπως εγώ πχ), άρα συμπεραίνω ότι δεν θα έπρεπε να μου μπει τέλος ακύρωσης.

Με 2 λόγια. Αν δεν έρθει καινούργιος λογαριασμός με τις χρεώσεις που θεωρώ εγώ σωστές, τι θα κάνουν; Να κόψουν τη γραμμή δεν μπορούν; Να βεβαιώσουν χρέος στην ΑΑΔΕ; Το πολύ πολύ δηλαδή να πάρει καμιά εισπρακτική και να τους γειώσω; 😛 😛 😛

 

Λογικά σε δικηγορικό γραφείο θα περάσει μετά από κάποιο διάστημα η είσπραξη της οφειλής. 

Ξανακανε τους κλήση και πες τους ότι δεν έλαβες το αντίγραφο, και το χρειάζεσαι άμεσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, soterman είπε

Γεια χαρά σε όλους και σόρρυ για τον πονοκέφαλο που σας βάζω. Είμαι με Wind 24άρι dsl από το 2014, αρχικά ήταν 2ετές συμβόλαιο (αστερίσκος για το μετά). Πριν λίγο καιρό μεταφέρω τη γραμμή σε Vodafone, 24άρι dsl επίσης, αυτά στις 8/8/2021.

Έρχεται ο λογαριασμός της Wind στις 16/8 και λέει ότι τους χρωστάω πάγιο και τέλος ακύρωσης συμβολαίου. Επικοινωνία με το cc τους και μου λένε ότι έκανες ανανέωση τον Μάρτη του 2020 για υπηρεσίες 24mbit dsl μέσω myWind. Τους λέω δεν παίζει το σενάριο, τέτοιο πρόγραμμα είχα, θα ήταν ανούσιο να το ανανεώσω, επίσης το myWind δεν επιτρέπει να κάνεις ανανέωση του προγράμματος, παρά μόνο να πάρεις έξτρα υπηρεσίες (πχ δωρεάν λεπτά προς κινητά ή διεθνή), ή να βάλεις 50άρι dsl (βέβαια, αν έχεις ήδη 24άρι δεν θα δεις ποτέ επιλογή να πας σε 24άρι πρόγραμμα).

Οπότε με τα πολλά τους λέω ότι αμφισβητώ το λογαριασμό και ζητώ αντίγραφο από την φερόμενη ανανέωση, πράγμα που περιμένω ως και σήμερα. Ναι, να πληρώσω το πάγιο των ημερών που είχα υπηρεσία Wind μέχρι την αλλαγή σε Voda. Αστερίσκος εδώ: μετά το 2ετές συμβόλαιο και εφόσον δεν ζήτησα να το διακόψω, ούτε και η Wind μου το έκοψε, φαντάζομαι ότι αυτό μετατρέπεται σε συμβόλαιο αορίστου, σωστά; Διαβάζω τους όρους της Wind και γράφει ότι σε συμβόλαια που σπάνε πριν τη λήξη τους εφαρμόζεται ποινή (λογικό,) δεν υπάρχει κάτι άλλο όμως για τα συμβόλαια που συνεχίζουν (αορίστως.... όπως εγώ πχ), άρα συμπεραίνω ότι δεν θα έπρεπε να μου μπει τέλος ακύρωσης.

Με 2 λόγια. Αν δεν έρθει καινούργιος λογαριασμός με τις χρεώσεις που θεωρώ εγώ σωστές, τι θα κάνουν; Να κόψουν τη γραμμή δεν μπορούν; Να βεβαιώσουν χρέος στην ΑΑΔΕ; Το πολύ πολύ δηλαδή να πάρει καμιά εισπρακτική και να τους γειώσω; 😛 😛 😛

 

Πάντως αν ήσουν σε πρόγραμμα χωρίς δέσμευση συμβολαίου, θα πλήρωνες κάνα 50ρικο το μήνα, έχε το κατά νου αυτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους αναφέρεις γραπτώς τι έγινε και ζητάς την ηχογράφηση ή οτιδήποτε αποδεικνύει ανανέωση συμβολαίου, αναμένεις απάντηση, και με βάση την απάντηση ή τα βρίσκετε, ή τραβάς καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, soterman είπε

Γεια χαρά σε όλους και σόρρυ για τον πονοκέφαλο που σας βάζω. Είμαι με Wind 24άρι dsl από το 2014, αρχικά ήταν 2ετές συμβόλαιο (αστερίσκος για το μετά). Πριν λίγο καιρό μεταφέρω τη γραμμή σε Vodafone, 24άρι dsl επίσης, αυτά στις 8/8/2021.

Έρχεται ο λογαριασμός της Wind στις 16/8 και λέει ότι τους χρωστάω πάγιο και τέλος ακύρωσης συμβολαίου. Επικοινωνία με το cc τους και μου λένε ότι έκανες ανανέωση τον Μάρτη του 2020 για υπηρεσίες 24mbit dsl μέσω myWind. Τους λέω δεν παίζει το σενάριο, τέτοιο πρόγραμμα είχα, θα ήταν ανούσιο να το ανανεώσω, επίσης το myWind δεν επιτρέπει να κάνεις ανανέωση του προγράμματος, παρά μόνο να πάρεις έξτρα υπηρεσίες (πχ δωρεάν λεπτά προς κινητά ή διεθνή), ή να βάλεις 50άρι dsl (βέβαια, αν έχεις ήδη 24άρι δεν θα δεις ποτέ επιλογή να πας σε 24άρι πρόγραμμα).

Οπότε με τα πολλά τους λέω ότι αμφισβητώ το λογαριασμό και ζητώ αντίγραφο από την φερόμενη ανανέωση, πράγμα που περιμένω ως και σήμερα. Ναι, να πληρώσω το πάγιο των ημερών που είχα υπηρεσία Wind μέχρι την αλλαγή σε Voda. Αστερίσκος εδώ: μετά το 2ετές συμβόλαιο και εφόσον δεν ζήτησα να το διακόψω, ούτε και η Wind μου το έκοψε, φαντάζομαι ότι αυτό μετατρέπεται σε συμβόλαιο αορίστου, σωστά; Διαβάζω τους όρους της Wind και γράφει ότι σε συμβόλαια που σπάνε πριν τη λήξη τους εφαρμόζεται ποινή (λογικό,) δεν υπάρχει κάτι άλλο όμως για τα συμβόλαια που συνεχίζουν (αορίστως.... όπως εγώ πχ), άρα συμπεραίνω ότι δεν θα έπρεπε να μου μπει τέλος ακύρωσης.

Με 2 λόγια. Αν δεν έρθει καινούργιος λογαριασμός με τις χρεώσεις που θεωρώ εγώ σωστές, τι θα κάνουν; Να κόψουν τη γραμμή δεν μπορούν; Να βεβαιώσουν χρέος στην ΑΑΔΕ; Το πολύ πολύ δηλαδή να πάρει καμιά εισπρακτική και να τους γειώσω; 😛 😛 😛

 

εγώ απλά θα σου πω ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα ώστε να τα γράφουμε στα "παπάκια μας" και να αφήνουμε οφειλές.

τα πάντα μπορούν να κάνουν και πίστεψε με θα πληρώσεις είτε θες είτε δεν θες.

οι λύσεις δόθηκαν από τους συνομιλητές σου

επικοινωνία με την WIND ώστε να σου στείλει λογαριασμό (εκεί θα δεις τις χρεώσεις) και το συμβόλαιο που λένε ότι διέκοψες για να πας στην VODAFONE 

καταγγελία στην αρμόδια αρχή ΕΕΤΤ

καλή τύχη και καλό κουράγιο.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Πάντως αν ήσουν σε πρόγραμμα χωρίς δέσμευση συμβολαίου, θα πλήρωνες κάνα 50ρικο το μήνα, έχε το κατά νου αυτό

23 ευρώ πλήρωνα, όσα και πριν λήξει το 2ετές συμβόλαιο. Δεν άλλαξε τίποτα, ούτε το όνομα του πακέτου στο λογαριασμό.

 

13 λεπτά πριν, Orestis_G είπε

Τους αναφέρεις γραπτώς τι έγινε και ζητάς την ηχογράφηση ή οτιδήποτε αποδεικνύει ανανέωση συμβολαίου, αναμένεις απάντηση, και με βάση την απάντηση ή τα βρίσκετε, ή τραβάς καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Έχω αντίγραφο της συνομιλίας στο chat, όπως επίσης και του email που έστειλα στο cc. Αυτά στο τέλος του Αυγούστου, δεν έχω νέα από τη Wind έκτοτε.

 

5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

εγώ απλά θα σου πω ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα ώστε να τα γράφουμε στα "παπάκια μας" και να αφήνουμε οφειλές.

τα πάντα μπορούν να κάνουν και πίστεψε με θα πληρώσεις είτε θες είτε δεν θες.

Δεν είπα να μην πληρώσω, θέλω να πληρώσω αυτό που πρέπει και όχι ό,τι τους κατέβει στο μυαλό ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, soterman είπε

23 ευρώ πλήρωνα, όσα και πριν λήξει το 2ετές συμβόλαιο. Δεν άλλαξε τίποτα, ούτε το όνομα του πακέτου στο λογαριασμό.

 

Μου χει τύχει να μείνω χωρίς συμβόλαιο σε κινητό, και ο λογαριασμός από 20€ πήγε 35€, για αυτό στο λέω 

Είχες κάποια έκπτωση στα 23€ στον αναλυτικό που πλήρωνες ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, το θέμα είναι αν έχει υπάρξει αποδοχή νέου συμβολαίου. Το ότι λέει η Wind (και η όποια Wind) ότι υπάρχει συμβόλαιο, χωρίς όμως να μπορεί να αποδείξει κάτι, δεν σημαίνει τίποτα.

Κι εμένα κάποτε μια εταιρεία (δεν έχει σημασία ποια) μου ζήταγε ανεξόφλητους λογαριασμούς όταν έφυγα, οι οποίοι όμως δεν φαίνονταν ως ανεξόφλητο υπόλοιπο στους τελευταίους λογαριασμούς που λάμβανα. Ε, μετά τη μεσολάβηση της ΕΕΤΤ το κάνανε γαργάρα το ποσό.

@soterman H EETT απαιτεί πριν την καταγγελία να έχεις προσπαθήσει να βρεις άκρη με τον πάροχο. Από τη στιγμή που σε έχουν γράψει, προχώρα σε καταγγελία, επισυνάπτοντας και το ιστορικό της επικοινωνίας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Orestis_G είπε

Από τη στιγμή που σε έχουν γράψει, προχώρα σε καταγγελία, επισυνάπτοντας και το ιστορικό της επικοινωνίας

προχώρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μωρέ η καταγγελία στην ΕΕΤΤ είναι η γνωστή λύση... Το μπαλάκι είναι στο δικό τους γήπεδο, ακόμα δεν έχουν απαντήσει - μάλλον δεν πρόκειται; Ξέρωγω...

Μάλλον θα ξαναρίξω το email με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ και στο ΣτΚ να δω αν θα συγκινηθεί η Wind.

Ευχαριστώ παιδιά, καλή συνέχεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, soterman είπε

Μωρέ η καταγγελία στην ΕΕΤΤ είναι η γνωστή λύση... Το μπαλάκι είναι στο δικό τους γήπεδο, ακόμα δεν έχουν απαντήσει - μάλλον δεν πρόκειται; Ξέρωγω...

Μάλλον θα ξαναρίξω το email με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ και στο ΣτΚ να δω αν θα συγκινηθεί η Wind.

Ευχαριστώ παιδιά, καλή συνέχεια

Κοίτα, επειδή το έχω κάνει κι αυτό :) προφανώς τους είναι πολύ πιο εύκολο να σου βρουν μια καρτέλα πελάτη με τις οφειλές, παρά το να δουν αν υπάρχει ηχογράφηση του συγκεκριμένου πελάτη και να την εντοπίσουν, οπότε αυτή η διαδικασία αργεί. Εγώ είχα φάει μήνες, και τελικά πήρα την ηχογράφηση μετά από τη  μεσολάβηση και της ΕΕΤΤ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαζί σου, αυτή τη στιγμή δεν έχω το πρόβλημα εγώ, έχω την άνεση να περιμένω όσο πάρει.

(Φυσικά και έχω ζητήσει αντίγραφο της ανανέωσης με την πρωτότυπη υπογραφή μου, όχι εκτύπωση συστήματος.... σιγά μην την βρούν, καθώς δεν υπάρχει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έριξα ξανά το email χτες το απόγευμα... και το βράδυ η Wind στέλνει ξανά το ίδιο απαράλλαχτο λογαριασμό στο 2ο email μου (αυτό που έκανα την επικοινωνία). Α, ωραία, καλά πάμε 😛

Επεξ/σία από soterman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μόλις τώρα έστειλε η Wind το εξής "σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, και βάσει προηγούμενου αιτηματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχουμε ήδη προχωρήσει σε πίστωση του τέλους ακύρωσης 16,64 ευρω με φόρους."

Εντωμεταξύ, δεν έχω πληρώσει αυτόν τον λογαριασμό, τι και που μου πιστώνουν; Τεσπά, το τυπώνω και το κρατάω σε αρχείο και τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...