Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Περίεργο πρόβλημα με Kia ProCeed.


Mitsos_The_Great

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά. 

Μετά από καιρό σκέψης κατάφερα να πάρω απόφαση ότι χρειάζομαι ένα ποιο νέο αυτοκίνητο από αυτό της δεκαετία του 90 που είχα.

Λόγω οικονομικών, δεν ήθελα να δώσω μεγάλο ποσό και κατέληξα στο Kia ProCeed 2008-10 1.4 109hp Full Extra. 

Πράγματι, ωραίο αυτοκίνητο, καμία σύγκριση με το corolla του 98, 12 αερόσακους και όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας.

Αντιμετωπίζω όμως ένα πρόβλημα που νομίζω δεν ήταν τόσο εμφανές όταν το πήρα (ή μπορεί να ήταν και να μην το πήρα χαμπάρι).

Το αυτοκίνητο στην εκκίνηση και γενικά στον φόρτο με χαμηλές στροφές παθαίνει "λόξυγγα"  (πηγαίνει μπρος - πίσω). Μετά τις 3.500 στροφές όλα καλά μέχρι που μερικές φορές δεν "ακούει" το γκάζι και θα πρέπει να ξαναπατήσω το πεντάλ. 

Δυστυχώς το δεν έχει ανάψει τσεκ να καταλήξουμε κάπου. Καθαρίσαμε πεταλούδα γκαζιού, βάλαμε καθαριστικό καυσίμου (που τελικά τζάμπα κόπος αφού το κάνει και με υγραέριο που τοποθετήθηκε έπειτα), δοκιμάσαμε πολαπλασιαστή και ελέγξαμε τα μπουζί τα οποία φαίνονται να είναι οκ.

Στο διαγνωστικό βλέπουμε αυτή την ένδειξη στον 2ο αισθητήρα λάμδα (βλ. συννημένο) η οποία είναι μόνιμα σε αυτή την κατάσταση χωρίς διακυμάνσεις (στις υπόλοιπες τιμές πέρα από αυτές που έχω κυκλώσει υπάρχουν διακυμάνσεις κανονικά).

Υπάρχει περίπτωση ένα πρόβλημα στον "Λ" να δημιουργεί όλη αυτή την αστάθεια που άλλοτε δεν είναι τόσο έντονη αλλά εμφανής και άλλοτε είναι εκνευριστικό σε μεγάλο βαθμό;

Το πήγα και σε επίσημο διαγνωστικο της ΚΙΑ και ούτε εκεί έδειξε κάτι και μου είπαν να πάω το αυτοκίνητο τέλος του μήνα και να το αφήσω κάποιες μέρες εκεί για έλεγχο.🤣

 

 

 

241807782_243416157568641_8701905421928555909_n.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο downstream lambda είναι κολλημένος όπως φαίνεται , βέβαια το αμάξι ρετάρει αρκετά , έχει μεγάλη κατανάλωση και δεν τραβαει χωρις σωστό λάμδα. Πιο περίεργη τιμη φαινεται ο αισθητήρας λάμδα με τα 0.095V( υπερβολικά πλούσιο - εκτός ορίων) . Το -25 ειναι σε ποσοστό? Μηπως ειναι το LTFT και επειδή ο αισθητήρας σου δεν διαβάζει καλα ειναι μπουκωμένα όλα και παλεύει η PCM να φτιαξει το μείγμα? Τα stft σου ειναι σωστά?
Eπίσης αν εχεις 2 αισθητήρες λαμδα λογικα  ( 1 πριν και ενα μετα το καταλύτη) ο 2ος δειχνει τη κατάσταση του καταλύτη οπότε δεν έχει feedback. Εχεις καποια καλύτερη φώτο? Ο λαμδα εξηγει τα φαινομενα παντως

Επεξ/σία από Ribopaido
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το - 25 είναι σε ποσοστό (%). Φυσικά ρετάρει και καίει πολύ καύσιμο. Για τα stft δεν έχω πρόσβαση στο διαγνωστικό αυτή τη στιγμή. Να ξεκινήσω από αισθητήρες 'λ' και map και να κοιτάξω για μπουκομενο καταλύτη; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι περιμένεις με το υγραέριο; Σπάνια δουλεύει σωστά εκτός από ακριβά συστήματα με +ψεκασμό βενζίνης και έμπειρο εγκαταστάτη. Υπήρχε από τον προηγουμενο κάτοχο; Επίσης αρκετοί κινητήρες δεν τα πάνε καλά με LPG...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, kalmik είπε

Τι περιμένεις με το υγραέριο; Σπάνια δουλεύει σωστά εκτός από ακριβά συστήματα με +ψεκασμό βενζίνης και έμπειρο εγκαταστάτη. Υπήρχε από τον προηγουμενο κάτοχο; Επίσης αρκετοί κινητήρες δεν τα πάνε καλά με LPG...

Το θεματάκι προ υπήρχε και πριν το LPG.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 λεπτά πριν, Mitsos_The_Great είπε

Το θεματάκι προ υπήρχε και πριν το LPG.

Ξεκινά με αλλαγή λ . Και κλείσε το υγραέριο μερικές ημέρες . 

Καθαρίσατε τη φισα του λ με σπρέι επαφών. ; Για τα μείγματα είναι υπεύθυνος ο 1ος λ πάντως .

Είπες είδατε πολλαπλασιαστές τους αλλάξατε ;  Τα κομπιασματα συνήθως είναι ανάφλεξη 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, meletis_m είπε

Ξεκινά με αλλαγή λ . Και κλείσε το υγραέριο μερικές ημέρες . 

Καθαρίσατε τη φισα του λ με σπρέι επαφών. ; Για τα μείγματα είναι υπεύθυνος ο 1ος λ πάντως .

Είπες είδατε πολλαπλασιαστές τους αλλάξατε ;  Τα κομπιασματα συνήθως είναι ανάφλεξη 

Δοκιμάσαμε αλλά δεν αλλάξαμε πολλαπλασιαστές αφού δεν άλλαξε κάτι στο πρόβλημα. Καθαρίσαμε και τη φίσα του "Λ" , επομένως αύριο παραγγέλνω αισθητήρες και βλέπουμε. Το αέριο μπορώ να το σταματήσω για μερικές μέρες αν και δεν νομίζω ότι θα παίξει τόσο μεγάλο ρόλο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, bill999r είπε

Μπεκ έχεις τσεκαρει; Αλλάχτηκαν όταν τοποθετήθηκε το υγραέριο;

Μπουζί φαντάζομαι έχεις δει...

Γιατί να αλλαχθούν τα μπεκ βενζίνης όταν μπήκε υγραέριο;

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έλεγα μήπως τα έχει αλλάξει μιας κ είχε το πρόβλημα. Εμένα για μπεκ μου φαίνεται αλλά αν το κάνει κ με τα 2 καύσιμα, τότε κάτι παίζει με μπουζί ή πολλαπλασιαστή

 

Επεξ/σία από bill999r
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 ώρες πριν, Mitsos_The_Great είπε

 

Το αυτοκίνητο στην εκκίνηση και γενικά στον φόρτο με χαμηλές στροφές παθαίνει "λόξυγγα"  (πηγαίνει μπρος - πίσω). Μετά τις 3.500 στροφές όλα καλά μέχρι που μερικές φορές δεν "ακούει" το γκάζι και θα πρέπει να ξαναπατήσω το πεντάλ. 

 

 

 

 

-Να ειναι απο ρευματα?

-Αισθητηρας λ?

-Δεν ακουει το γκαζι.. Να εχει καποιο θεμα το ηλεκτρογκαζο?

-Να θελει αλλαγη εγκεφαλου?

Οταν το φτιαξεις να μας γραψεις!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

-Να ειναι απο ρευματα?

-Αισθητηρας λ?

-Δεν ακουει το γκαζι.. Να εχει καποιο θεμα το ηλεκτρογκαζο?

-Να θελει αλλαγη εγκεφαλου?

Οταν το φτιαξεις να μας γραψεις!

Ντίζα έχει στο γκάζι. Έχω παραγγείλει αισθητήρες λ, map και στροφάλλου. Αν δεν είναι κάτι από αυτά μάλλον είναι θέμα εγκεφάλου και εκεί πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήταν εγκέφαλος θα άναβε λαμπάκι και και θα έβγαζε σφάλματα στο διαγνωστικό.

Πιθανότατα να έμπαινε και σε κατάσταση ασφαλούς λειτουργίας ι κινητήρας.

Τώρα κατι ηλεκτρολογικό είναι. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Mitsos_The_Great είπε

Ντίζα έχει στο γκάζι. Έχω παραγγείλει αισθητήρες λ, map και στροφάλλου. Αν δεν είναι κάτι από αυτά μάλλον είναι θέμα εγκεφάλου και εκεί πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ;

Η μπαταρία σου σε τι κατάσταση είναι ; Πολλές φορές ευθύνεται για διάφορα σφάλματα . Τα μηδένισες και ξαναά εμφανίστηκαν τα ίδια μετά απο μερικά χιλιόμετρα;  Επιπλέον λόγω υγραερίου έχεις ελένξει και τα fuel trims εάν συμβαδίζουν με το χάρτη βενζίνης ; Γιατί εάν έχουν διαφορά >10% ανάβει λαμπάκι αισθητήρα λ συνήθως πρωτου λ. 

 

 

Επεξ/σία από meletis_m
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.