Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι αισθητήρες στροφάλου και εκκεντροφόρου θέλουν 5 δευτερόλεπτα μιζάρισμα για να καταγράψουν βλάβη. Ταυτόχρονα παίζεις γκάζι κι έχεις έναν πίσω να βλέπει αν θα βγουν μηδενικά ή λίγα καυσαέρια. Τόσο απλό. Μια προσπάθεια αρκεί και βρίσκεις το πρόβλημα.

Δεν γίνεται να το ξέρω εγώ που είμαι βλάχος απο το βουνό και να μην το ξέρει αυτός που το πήγες.

Οπότε δύο τινά υπάρχουν:

- Είτε ο μάστορας που πήγες δεν είναι μάστορας, δεν αλλάζεις στην τύχη ανταλλακτικά.

- Είτε εσύ είσαι πελάτης και του είπες ότι δεν γίνεται να του το αφήσεις ούτε μια μέρα γιατί "το χρειάζεσαι" και δέχτηκες να προχωρήσει σε μια αυθαίρετη αντικατάσταση σε κάτι που χαλάει συνήθως.

 

ΥΓ: Δεν είμαι μάστορας

  • 10 μήνες μετά...
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχω και εγώ ένα Chevrolet spark LT με τα ίδια ακριβώς  συμπτώματα, Δλδ που μερικές φορές δεν ξεκινάει κλπ, ανάβει το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ και βγάζει βλάβη 1648.....μου πρότειναν κατάργηση ιμομπιλαιζερ από τον εγκέφαλο, η διαφορετικά αντικατάσταση του ιμπ και επαναπρογραμματισμό εγκεφαλου...πολύ μεγάλο κόστος....εσύ πως τελικά πως το ελυσες? Μπορείς να με βοηθήσεις?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...