Προς το περιεχόμενο

Ford Fiesta ST2 vs Hyundai i20N


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Συμφορίτη ο γραπτός λόγος όπως καλά θα γνωρίζετε δεν έχει ύφος και εύκολα μπορεί να παρεξηγηθεί.

Γενικά στα του θέματος αν διαβάσετε το θέμα θα καταλάβετε περισσότερα πιστεύω, αλλά καλά έχω καταλάβει ότι δεν το έχετε διαβάσει. Οπότε μια μικρή περίληψη, γενικά το θέμα ανοίχτηκε για να ακούσω και γνώμες από λάτρεις των hothatch. Το "vs" έγινε γιατί ήδη σχεδόν είχα πάρει την απόφαση μου (fiesta) απλά με την τιμή που ήρθε το i20N στην Ελλάδα είναι κατά την ταπεινή μου άποψη το μόνο που μπορεί να συγκριθεί μαζί του. (Σε αυτό το εύρος τιμών φυσικά).

Επίσης σημαντικό, το θέμα ανοίχτηκε γιατί γενικά έχω την εντύπωση ότι θα έβρισκα φίλους των huyndai εδώ και ίσως να το έβλεπα και εγώ αλλιώς. Αλλά το αντίθετο έγινε. (Στην αντιπροσωπεία θα πάω να το δω όμως, αν και νιώθω ότι έχω αποφασίσει)

Αν θέλετε να συμμετέχετε στη συζήτηση (πέρι hothatch) είστε ευπρόσδεκτος, έστω και με ακαδημιακό χαρακτήρα (έγινε συζήτηση ακόμη και για το yaris GR που είναι εκτός εύρους τιμών ενοείτε). Αν πάλι όχι καλή συνέχεια και σε εσας.

       Διάβασα αρκετά για τα δύο αυτοκίνητα , προσπαθώντας να προσομοιάσω την κατάσταση όπου θα έπρεπε να διαλέξω εγώ , χωρίς να εμπλεξω προσωπικές επιλογές , σαν να επρόκειτο να αγόραζα εγώ μεταξύ των δύο . 

       Βρήκα σημεία που θα έδινα εγώ βαρύτητα , όπως οι διαστάσεις των μπροστινών δίσκων , πολύ σημαντικό για μένα , όπου δεν βρήκα μεγάλες διαφορές . Η τουλάχιστον θα έπρεπε να το δω στον δρόμο . 

      Δεν με εντυπωσίασε το τρικύλινδρο του Fiesta , σε αντίθεση με το πιο συμβατικό μπλοκ του Hyundai .

      Όμως το 5πορτο Hyundai , άσχετα από προτιμήσεις ( λογικό φυσικά για 5πορτο ) έχει λίγο μακρύτερο μεταξόνιο , όπου θεωρητικά θα είναι λιγότερο νευρικό μέσα στην στροφή , ίσως να φανεί πιο ικανό να βάλει τα 200 + άλογα στο δρόμο .

   Δεν γνωρίζω αν βγαίνει σε 3πορτο κι' αν διατηρεί το επιπλέον μεταξόνιο , όπως επίσης αν μπορούσε να αποτελεί ζήτημα επιλογής αν θα ήταν το ένα η το άλλο .

   Η δική μου πλάστιγγα έγειρε υπέρ του Hyundai .

   

2 λεπτά πριν, babisskg είπε

       Διάβασα αρκετά για τα δύο αυτοκίνητα , προσπαθώντας να προσομοιάσω την κατάσταση όπου θα έπρεπε να διαλέξω εγώ , χωρίς να εμπλεξω προσωπικές επιλογές , σαν να επρόκειτο να αγόραζα εγώ μεταξύ των δύο . 

       Βρήκα σημεία που θα έδινα εγώ βαρύτητα , όπως οι διαστάσεις των μπροστινών δίσκων , πολύ σημαντικό για μένα , όπου δεν βρήκα μεγάλες διαφορές . Η τουλάχιστον θα έπρεπε να το δω στον δρόμο . 

      Δεν με εντυπωσίασε το τρικύλινδρο του Fiesta , σε αντίθεση με το πιο συμβατικό μπλοκ του Hyundai .

      Όμως το 5πορτο Hyundai , άσχετα από προτιμήσεις ( λογικό φυσικά για 5πορτο ) έχει λίγο μακρύτερο μεταξόνιο , όπου θεωρητικά θα είναι λιγότερο νευρικό μέσα στην στροφή , ίσως να φανεί πιο ικανό να βάλει τα 200 + άλογα στο δρόμο .

   Δεν γνωρίζω αν βγαίνει σε 3πορτο κι' αν διατηρεί το επιπλέον μεταξόνιο , όπως επίσης αν μπορούσε να αποτελεί ζήτημα επιλογής αν θα ήταν το ένα η το άλλο .

   Η δική μου πλάστιγγα έγειρε υπέρ του Hyundai .

   

       Συν κάποιους ακόμη λόγους , πέραν του μακρύτερου μεταξονιου .

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, babisskg είπε

       Διάβασα αρκετά για τα δύο αυτοκίνητα , προσπαθώντας να προσομοιάσω την κατάσταση όπου θα έπρεπε να διαλέξω εγώ , χωρίς να εμπλεξω προσωπικές επιλογές , σαν να επρόκειτο να αγόραζα εγώ μεταξύ των δύο . 

       Βρήκα σημεία που θα έδινα εγώ βαρύτητα , όπως οι διαστάσεις των μπροστινών δίσκων , πολύ σημαντικό για μένα , όπου δεν βρήκα μεγάλες διαφορές . Η τουλάχιστον θα έπρεπε να το δω στον δρόμο . 

      Δεν με εντυπωσίασε το τρικύλινδρο του Fiesta , σε αντίθεση με το πιο συμβατικό μπλοκ του Hyundai .

      Όμως το 5πορτο Hyundai , άσχετα από προτιμήσεις ( λογικό φυσικά για 5πορτο ) έχει λίγο μακρύτερο μεταξόνιο , όπου θεωρητικά θα είναι λιγότερο νευρικό μέσα στην στροφή , ίσως να φανεί πιο ικανό να βάλει τα 200 + άλογα στο δρόμο .

   Δεν γνωρίζω αν βγαίνει σε 3πορτο κι' αν διατηρεί το επιπλέον μεταξόνιο , όπως επίσης αν μπορούσε να αποτελεί ζήτημα επιλογής αν θα ήταν το ένα η το άλλο .

   Η δική μου πλάστιγγα έγειρε υπέρ του Hyundai .

   

       Συν κάποιους ακόμη λόγους , πέραν του μακρύτερου μεταξονιου .

Στα του κινητήρα: Είμαι και εγώ υπέρ των πιο συμβατικών κινητήρων αλλά δεν με ανησυχεί γιατί ο συγκεκριμένος τρικύλινδρος είναι ήδη αρκετά χρόνια στην Ελλάδα (plus 8 χρόνια εγγύηση). Στην hyundai είναι καινούργιο μπλοκ που έρχεται και πρώτη φορά Ελλάδα (Δεν με ανησυχεί στους κινητήρες η hyundai) αλλά δίνει 5 χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χιλιόμετρα.

Περί νευρικότητας στην στροφή το block Quaife στο fiesta είναι must για να στρίβει ωραία και γενικά οι εντυπώσεις από reviews είναι πολύ καλές, χωρίς να υπάρχουν αρνητικά reviews και για το i20N.

Στα plus του Hyundai είναι ότι έρχεται με όλα τα καλούδια στο standard (εκτός του block που δεν γνώριζα).

Στα plus του Fiesta είναι ότι είναι πιο οικονομικό, πολύ καλύτερη χρηματοδότηση και καλύτερη ποιότητα κατασκευής.

Από εδώ πήρα την εντύπωση ότι έχει κακή ποιότητα κατασκευής το i20N ειδικά στα πλαστικά του, που το έχω δει και εγώ σε άλλα μοντέλα hyundai. Το συγκεκριμένο δεν ξέρω και αυτός είναι ο λόγος που θέλω να το δω από κοντά.

YΣ: Δεν βγαίνει σε 3θυρο το i20N, για μένα δεν είναι πρόβλημα αυτό.

Επεξ/σία από armagedwnn
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, tsofras είπε

Λάθος επιλογή όμως δεν νομίζω ότι υπάρχει σε αυτά τα 2

Δεν μπορουσε να ειπωθει καλυτερα.

ΥΓ. Παντως το χρηματοδοτικο της φορντ μαζι με την εγγυηση ειναι αρκετα απο μονα τους να σε κανουν να πας εκει οταν μιλαμε για παραπλησια αμαξια

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, armagedwnn είπε

Ναι φυσικά το έχω προαναφέρει. Από τα μέσα οκτώβρη και μετά (αντιπροσωπεία: Σφακιαννάκη) με ενημέρωσαν ότι θα μπορώ να έχω λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο και κόστος. Επίσης από την άνοιξη να περιμένω παραλαβή. (Επίσης με ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει stock στο ST2).

Επειδή ενδιαφέρεται και ένας συμφορίτης (γενικά για fiesta) έχω πει θα ενημερώσω, όταν θα έχω νέα. Αλλά όλα αυτά προαναφέρονται αν θέλετε να μάθετε κάτι περισσότερο.

Εσείς ενδιαφέρεστε να σας κάνω tag όταν έχω νέα ή σωστά έχω παρατηρήσει ότι και τα δύο μηνύματα σας έχουν έναν επικριτικό χαρακτήρα χωρίς καν να σας ενδιαφέρει το θέμα;

        Επειδή πρόκειται για μία πάρα πολύ εξειδικευμένη αγορά , θα έδινα βαρύτητα σε σημεία όπως , η θέση οδήγησης και το λέω διότι σε ένα κοντό αμάξωμα που πρέπει να βάλει 200 + άλογα στο δρόμο είναι ζήτημα με ιδιαίτερη σημασία . Αν προτιμάτε , έως και θα βάρυνε την τελική μου επιλογή . Ειδικά το σημείο που βρίσκεται το foot rest για το αριστερό πόδι . Αστείο ακούγεται ίσως .

       Ομοίως θα έβλεπα την περιφερειακή ορατότητα και πόσο μπορεί να την εμποδίζουν οι μπροστινές κολώνες .

        Αν και το Hyundai δεν έχει την παραπανισια παραμετροποίηση στις αναρτήσεις σε σχέση με το Fiesta , δεν βρήκα κάτι επιλήψιμο .

       Θα έβλεπα οπωσδήποτε τον κατασκευαστή της τουρμπίνας και στις δύο περιπτώσεις , τις δυνατότητες επέμβασης στην πίεση αλλά και το κόστος αντικατάστασης η δυνατότητα επισκευής για το ου μη γένοιτο .

     Θα έριχνα πολύ πίσω τις προσωπικές εκτιμήσεις αν έπρεπε δλδ να είναι 5πορτο η 3πορτο με την λογική πως μια τέτοια εξειδικευμένη αγορά , στηρίζεται σε καθαρά μηχανολογικά κριτήρια .

    

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, atrigane είπε

Δεν μπορουσε να ειπωθει καλυτερα.

ΥΓ. Παντως το χρηματοδοτικο της φορντ μαζι με την εγγυηση ειναι αρκετα απο μονα τους να σε κανουν να πας εκει οταν μιλαμε για παραπλησια αμαξια

Συμφωνώ απόλυτα.

10 λεπτά πριν, babisskg είπε

        Επειδή πρόκειται για μία πάρα πολύ εξειδικευμένη αγορά , θα έδινα βαρύτητα σε σημεία όπως , η θέση οδήγησης και το λέω διότι σε ένα κοντό αμάξωμα που πρέπει να βάλει 200 + άλογα στο δρόμο είναι ζήτημα με ιδιαίτερη σημασία . Αν προτιμάτε , έως και θα βάρυνε την τελική μου επιλογή . Ειδικά το σημείο που βρίσκεται το foot rest για το αριστερό πόδι . Αστείο ακούγεται ίσως .

       Ομοίως θα έβλεπα την περιφερειακή ορατότητα και πόσο μπορεί να την εμποδίζουν οι μπροστινές κολώνες .

        Αν και το Hyundai δεν έχει την παραπανισια παραμετροποίηση στις αναρτήσεις σε σχέση με το Fiesta , δεν βρήκα κάτι επιλήψιμο .

       Θα έβλεπα οπωσδήποτε τον κατασκευαστή της τουρμπίνας και στις δύο περιπτώσεις , τις δυνατότητες επέμβασης στην πίεση αλλά και το κόστος αντικατάστασης η δυνατότητα επισκευής για το ου μη γένοιτο .

     Θα έριχνα πολύ πίσω τις προσωπικές εκτιμήσεις αν έπρεπε δλδ να είναι 5πορτο η 3πορτο με την λογική πως μια τέτοια εξειδικευμένη αγορά , στηρίζεται σε καθαρά μηχανολογικά κριτήρια .

    

 

Σε ST το προηγούμενο μοντέλο το έχω οδηγήσει, ή θέση οδήγησης για εμένα είναι στα μέτρα μου. Δεν νομίζω να έχει αλλάξει πολύ με το facelift αν και έβγαλαν τα recaro. Δυστυχώς το i20N δεν το έχω δει ούτε από κοντά.

Σχετικά με την τουρμπίνα και γενικά μηχανικά δεν πρόκειται να επέμβω (βελτιστοποίηση εννοώ)

Στο 3πορτο η 5πορτο συμφωνώ απόλυτα και για εμένα στην περίπτωση του fiesta είναι και θέμα εμφάνισης το 3πορτο, λόγος επιλογής.

Επεξ/σία από armagedwnn
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, babisskg είπε

        Επειδή πρόκειται για μία πάρα πολύ εξειδικευμένη αγορά , θα έδινα βαρύτητα σε σημεία όπως , η θέση οδήγησης και το λέω διότι σε ένα κοντό αμάξωμα που πρέπει να βάλει 200 + άλογα στο δρόμο είναι ζήτημα με ιδιαίτερη σημασία . Αν προτιμάτε , έως και θα βάρυνε την τελική μου επιλογή . Ειδικά το σημείο που βρίσκεται το foot rest για το αριστερό πόδι . Αστείο ακούγεται ίσως .

       Ομοίως θα έβλεπα την περιφερειακή ορατότητα και πόσο μπορεί να την εμποδίζουν οι μπροστινές κολώνες .

        Αν και το Hyundai δεν έχει την παραπανισια παραμετροποίηση στις αναρτήσεις σε σχέση με το Fiesta , δεν βρήκα κάτι επιλήψιμο .

       Θα έβλεπα οπωσδήποτε τον κατασκευαστή της τουρμπίνας και στις δύο περιπτώσεις , τις δυνατότητες επέμβασης στην πίεση αλλά και το κόστος αντικατάστασης η δυνατότητα επισκευής για το ου μη γένοιτο .

     Θα έριχνα πολύ πίσω τις προσωπικές εκτιμήσεις αν έπρεπε δλδ να είναι 5πορτο η 3πορτο με την λογική πως μια τέτοια εξειδικευμένη αγορά , στηρίζεται σε καθαρά μηχανολογικά κριτήρια .

    

 

      Οπωσδήποτε θα συζητούσα τις ανάγκες της τουρμπίνας και των δύο για λάδι , την ανάγκης αναμονής πριν το κλείσιμο του διακόπτη και άλλα διάφορα . Συν βέβαια τις τυχόν καλύψεις σ' αυτό το κομμάτι από την εγγύηση . 

    Οπωσδήποτε θα ήθελα να μάθω την προέλευση των εργοστασιακών αμορτισέρ , ως γνήσιος λάτρης των KYB .

    Ένα πολύ μα πολύ ακραίο στοιχείο , για όλους εκτός από μένα , θα ήθελα να βρω και θα το ψάξω φυσικά , το βάρος του στροφάλου και των δύο μπλοκ .

Δημοσ.

Καλα νομιζω πως ολα αυτα που αναφερεις ειναι παρα τραβηγμενα.Και δε προκειται να τα ξερει και κανενας πωλητης.Ουτε τεχνικος δε θα τα ξερει πιθανοτατα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, babisskg είπε

        Επειδή πρόκειται για μία πάρα πολύ εξειδικευμένη αγορά , θα έδινα βαρύτητα σε σημεία όπως , η θέση οδήγησης και το λέω διότι σε ένα κοντό αμάξωμα που πρέπει να βάλει 200 + άλογα στο δρόμο είναι ζήτημα με ιδιαίτερη σημασία . Αν προτιμάτε , έως και θα βάρυνε την τελική μου επιλογή . Ειδικά το σημείο που βρίσκεται το foot rest για το αριστερό πόδι . Αστείο ακούγεται ίσως .

       Ομοίως θα έβλεπα την περιφερειακή ορατότητα και πόσο μπορεί να την εμποδίζουν οι μπροστινές κολώνες .

        Αν και το Hyundai δεν έχει την παραπανισια παραμετροποίηση στις αναρτήσεις σε σχέση με το Fiesta , δεν βρήκα κάτι επιλήψιμο .

       Θα έβλεπα οπωσδήποτε τον κατασκευαστή της τουρμπίνας και στις δύο περιπτώσεις , τις δυνατότητες επέμβασης στην πίεση αλλά και το κόστος αντικατάστασης η δυνατότητα επισκευής για το ου μη γένοιτο .

     Θα έριχνα πολύ πίσω τις προσωπικές εκτιμήσεις αν έπρεπε δλδ να είναι 5πορτο η 3πορτο με την λογική πως μια τέτοια εξειδικευμένη αγορά , στηρίζεται σε καθαρά μηχανολογικά κριτήρια .

    

 

Πολυ ευστοχα τα σχολια για τη θεση οδηγησης. Τωρα απο θεμα αντοχης μηχανικων μερων με 5 κ 8 χρονια εγγυηση δεν νομιζω να ηφισταται προβλημα.

(Ομως, αν μπει και στο παιχνιδι το θεμα βελτιωση, καλο ειναι να μην περιμενουμε πολλα απτον 3κυλινδρο. Θα ελεγα εως 50αλογα+ χωρις να θυσιασουμε την αξιοπιστια. Τωρα το i20N τοχει σκαλισει κανεις; Μου φαινεται ειναι πολυ νωρις αλλα η λογικη λεει οντας 1600 4κυλινδρο θαχει παραπανω ανοχες;)

ΥΓ. Απαντησε πιο πανω ο φιλος, δεν ενδιαφερεται για βελτιωσεις.

Επεξ/σία από atrigane
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dantε είπε

Καλα νομιζω πως ολα αυτα που αναφερεις ειναι παρα τραβηγμενα.Και δε προκειται να τα ξερει και κανενας πωλητης.Ουτε τεχνικος δε θα τα ξερει πιθανοτατα.

    Προσπαθώ όχι να δώσω οδηγίες , εφόσον αναφέρεσαι στις δικές μου παρατηρήσεις , αλλά να αγοράσω ένα πολύ ειδικό αυτοκίνητο . Αν φανούν χρήσιμες και σε άλλους , γιατί όχι .

2 λεπτά πριν, atrigane είπε

Πολυ ευστοχα τα σχολια για τη θεση οδηγησης. Τωρα απο θεμα αντοχης μηχανικων μερων με 5 κ 8 χρονια εγγυηση δεν νομιζω να ηφισταται προβλημα.

Ομως, αν μπει και στο παιχνιδη το θεμα βελτιωση, καλο ειναι να μην περιμενουμε πολλα απτον 3κυλινδρο. Θα ελεγα εως 50αλογα+ χωρις να θυσιασουμε την αξιοπιστια. Τωρα το i20N τοχει σκαλισει κανεις; Μου φαινεται ειναι πολυ νωρις αλλα η λογικη λεει οντας 1600 4κυλινδρο θαχει παραπανω ανοχες;

      Δίνω πόντους στην Hyundai πιστεύοντας πως δεν θέλει να ρισκάρει το όνομα της με άσχετες κατασκευές , άλλωστε κάνει πρώτη φορά τέτοιες απόπειρες , άρα ? θα έχει δώσει βαρύτητα στις λεπτομέρειες . Είδωμεν !!! 

Δημοσ.

Ενταξει,δε θα τα ελεγα και πολυ ειδικα αυτοκινητα.

Δε παιρνει και GTR.Και μη ξεχναμε πως το ST ειναι ενα αυτοκινητο διαχρονικα κορυφαιο στη κατηγορια των hatchback, οποτε πραγματικα εαν το εχει δει και απο κοντα και εχει μπει,ειναι πολυ δυσκολο να ανακαλυψει κατι στη πορεια που να τον χαλαει.Ειναι τοσο δοκιμασμενο που υποθετοντας οτι εχει ριξει και το αναλογο διαβασμα,θα ειχε πεσει πανω σε καποιο κουσουρι σιγουρα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ενταξει,δε θα τα ελεγα και πολυ ειδικα αυτοκινητα.

Δε παιρνει και GTR.Και μη ξεχναμε πως το ST ειναι ενα αυτοκινητο διαχρονικα κορυφαιο στη κατηγορια των hatchback, οποτε πραγματικα εαν το εχει δει και απο κοντα και εχει μπει,ειναι πολυ δυσκολο να ανακαλυψει κατι στη πορεια που να τον χαλαει.Ειναι τοσο δοκιμασμενο που υποθετοντας οτι εχει ριξει και το αναλογο διαβασμα,θα ειχε πεσει πανω σε καποιο κουσουρι σιγουρα.

 

   ΟΚ , δεν είπαμε κάτι διαφορετικό , δεν τα λες όμως και πολύ συμβατικά σε σχέση με τα αντίστοιχα ομώνυμα τους στο εμπόριο . 

   Fiesta και i20 λέγονται αντίστοιχα , όμως είναι κατ' όνομα τέτοια , αν και για το Fiesta δεν τρελαίνομαι , οπότε μπορεί όποιος θέλει να με κατηγορήσει ανάλογα .

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, babisskg είπε

   ΟΚ , δεν είπαμε κάτι διαφορετικό , δεν τα λες όμως και πολύ συμβατικά σε σχέση με τα αντίστοιχα ομώνυμα τους στο εμπόριο . 

   Fiesta και i20 λέγονται αντίστοιχα , όμως είναι κατ' όνομα τέτοια , αν και για το Fiesta δεν τρελαίνομαι , οπότε μπορεί όποιος θέλει να με κατηγορήσει ανάλογα .

Καλα προφανως ειναι και θεμα γουστου,δε το συζηταμε.

Να μας ελεγε οτι θελω το πιο γρηγορο σε πιστα,θα του πεταγαμε τους χρονους και θα επαιρνε το πιο γρηγορο και τελος.Στους αριθμους δεν υπαρχει κατι να αμφισβητησεις.Σε ολα τα αλλα ναι.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, babisskg είπε

Δίνω πόντους στην Hyundai πιστεύοντας πως δεν θέλει να ρισκάρει το όνομα της με άσχετες κατασκευές , άλλωστε κάνει πρώτη φορά τέτοιες απόπειρες , άρα ? θα έχει δώσει βαρύτητα στις λεπτομέρειες . Είδωμεν !!! 

Οταν μιλαμε για εναν κολοσσο σαν την Hyundai και μια τετοια απαιτητικη κατηγορια οντως περιμενεις το καλυτερο ομως παντα υπαρχουν και παιδικες ασθενειες σε τετοιες παρθενες προσπαθειες, ισως μια ματια σε φορουμς για το i30N που κυκλοφορησε πρωτο να ριξει λιγο φως.

Αλλα και παλι νομιζω ο φιλος εχει παρει την αποφαση του και θεωρω οτι ειναι η καλυτερη απτις δυο. Δηλ και γω θα πηγαινα στα πιο σιγουρα και ας ηταν-αν ειναι- λιγο ανωτερο το i20N.

Για παραδειγμα -οσο και αν αγαπω την Toyota δεν θα επαιρνα το Gr Yaris αυτη τη στιγμη, ξερω γω ουτε που θυμαμα ποτε εβγαλε turbo με 4κινηση η Toyota σε υψηλης αποδοσης μοντελο την τελευταια φορα; Καταλαβαινετε πιστευω το σκεπτικο μου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, babisskg είπε

         Οπωσδήποτε θα ήθελα να μάθω την προέλευση των εργοστασιακών αμορτισέρ , ως γνήσιος λάτρης των KYB .

Το ST έχει μια ιδιαιτερότητα με την πίσω ανάρτηση στις στροφές να μην πατάει ο ένας τροχός. Στην αρχή το είδα σαν μεγάλο μείον, αλλά όταν διάβασα καλύτερα για κάποιο λόγο στις στροφές η ουρά ακολουθεί πάντα και έχεις καλύτερη αίσθηση. Σ αυτό το κομμάτι πολλοί το κατατάσουν κορυφαίο στην κατηγορία του.

31 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ενταξει,δε θα τα ελεγα και πολυ ειδικα αυτοκινητα.

Δε παιρνει και GTR.Και μη ξεχναμε πως το ST ειναι ενα αυτοκινητο διαχρονικα κορυφαιο στη κατηγορια των hatchback, οποτε πραγματικα εαν το εχει δει και απο κοντα και εχει μπει,ειναι πολυ δυσκολο να ανακαλυψει κατι στη πορεια που να τον χαλαει.Ειναι τοσο δοκιμασμενο που υποθετοντας οτι εχει ριξει και το αναλογο διαβασμα,θα ειχε πεσει πανω σε καποιο κουσουρι σιγουρα.

 

Πραγματικά δεν έχω βρει κουσούρι.

25 λεπτά πριν, babisskg είπε

 Fiesta και i20 λέγονται αντίστοιχα , όμως είναι κατ' όνομα τέτοια , αν και για το Fiesta δεν τρελαίνομαι , οπότε μπορεί όποιος θέλει να με κατηγορήσει ανάλογα .

Γι' αυτό ανοίχτηκε το θέμα για να ακουστούν άλλες απόψεις. Γενικά το κοινό αυτών των αυτοκινήτων (και εγώ μαζί) είμαστε λίγο κολλημένοι. Εγώ προσωπικά λατρεύω τα punto και τα opc. Αν υπήρχαν στην αγορά μάλλον εκεί θα πήγαινα.

 

12 λεπτά πριν, atrigane είπε

Οταν μιλαμε για εναν κολοσσο σαν την Hyundai και μια τετοια απαιτητικη κατηγορια οντως περιμενεις το καλυτερο ομως παντα υπαρχουν και παιδικες ασθενειες σε τετοιες παρθενες προσπαθειες, ισως μια ματια σε φορουμς για το i30N που κυκλοφορησε πρωτο να ριξει λιγο φως.

Αλλα και παλι νομιζω ο φιλος εχει παρει την αποφαση του και θεωρω οτι ειναι η καλυτερη απτις δυο. Δηλ και γω θα πηγαινα στα πιο σιγουρα και ας ηταν-αν ειναι- λιγο ανωτερο το i20N.

Για παραδειγμα -οσο και αν αγαπω την Toyota δεν θα επαιρνα το Gr Yaris αυτη τη στιγμη, ξερω γω ουτε που θυμαμα ποτε εβγαλε turbo με 4κινηση η Toyota σε υψηλης αποδοσης μοντελο την τελευταια φορα; Καταλαβαινετε πιστευω το σκεπτικο μου.

Αυτό το σκεπτικό περίπου έχω και εγώ, όπως είπατε και οι περισσότεροι το Fiestaki θα γεράσει καλύτερα.

Kι όμως όπως το λες fact των τελευταίων ημερών, έχουν γεμίσει αναφορές στα forums ότι μόλις ζεστένεται λόγω πίεσης σε πίστες το αυτοκίνητο παύει να είναι 4κίνητο.

*Εdit: Αναφέρομαι στο Yaris GR

Επεξ/σία από armagedwnn

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...