Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Pathfinder: Wrath of the Righteous


LongTom

Προτεινόμενες αναρτήσεις

88e477139c21255783b81d69367e2475_origina

https://store.steampowered.com/app/1184370/Pathfinder_Wrath_of_the_Righteous/

Δεν είδα κάποιο σχετικό νήμα και είπα να το βάλω επειδή βγήκε πρόσφατα.

Δεύτερος τίτλος της εν λόγω εταιρίας και συνέχεια του πρώτου (κατά κάποιον τρόπο). 
Ίδιοι μηχανισμοί, παρόμοια (ίδια) αισθητική και γενικά είναι kingmaker ++. Με τα καλά και τα κακά του.
Το αγόρασα σε προσφορά (voucher+έκπτωση = ~35€) και πέρασα καμία 8+ ώρες και περί 15+ ώρες βλέποντας stream (κυρίως μετέπειτα act) πριν το αφήσω.

Το παιχνίδι έχει βελτιώσει πολύ τα UI, voiceacting, χαρακτήρες και γράψιμο πλοκής, αρκετά σε γραφικά, από το kingmaker, αλλά είναι ακόμη ένδοξη συνέχεια του Bugfinder: Fixmaker.
Θέλει πολύ δουλειά ακόμη (αν και καμία σχέση με το πρώτο παιχνίδι στο θέμα). 
Επίσης το balance είναι πολύ περίεργο, λόγω του θέματος των διαβόλων που είναι μπουριά, αλλά και της εταιρίας που δεν μπορεί δυστυχώς να σχεδιάσει μια "περιπέτεια" που δεν έχει κοιλιές και κορυφές δυσκολίας. Τώρα εάν πας στην core δυσκολία δίχως καλά optimized χαρακτήρες δεν περνάς καλά. Τουλάχιστον μέχρι τα mythic να αρχίσουν να κάνουν την διαφορά με τους διαβόλους (μεγαλύτερα lvl).
Ο μηχανισμός των μαχών δυστυχώς έμεινε ο ίδιος (2D με σχεδόν κανέναν εξωτερικό-περιβαντολλογικό παράγοντα), αρκετά κατώτερος των BGIII & Solasta κατ' εμέ.
Δυστυχώς επίσης πάλι έβαλαν το - ηλίθιο κατ' εμέ - minigame της διαχείρισης του "κράτους".
Όχι μόνο αυτό, αλλά έχει έξτρα τις μάχες αλά HoMM2-3.
Που αμφότερα φυσικά θέλουν πάρα πολύ δουλειά να ισορροπήσουν και έχουν άφθονα & μεγάλα  gamebraking bugs. 
Για εμένα πολύς κόπος που κάνει το παιχνίδι περίπλοκο και μειώνει τον χρόνο των devs που να φτιάξουν το RPG κομμάτι.

Το παιχνίδι έχει φόντα για ΑΑΑ πολύ καλός-αξιόλογος RPG τίτλος, αλλά μάλλον - όπως το kingmaker - θα το δείξει σε κανένα εξάμηνο με χρόνο έντονης QC δουλειάς από τους dev. 
Τώρα τα 35€ που έδωσα είναι μάλλον πολλά λόγω των μεγάλων και σημαντικών bugs. 
 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators

Δεν το έχω αγοράσει ακόμη, αλλά όσο έχω δει συμφωνώ πως έπρεπε να έχουν περιοριστεί στο party-based rpg, ειδικά οι μάχες σε στυλ HoMM είναι πολύ κατώτερες του υπόλοιπου παιχνιδιού.

Επίσης, παρότι μέγας φίλος των TBT/TBS, εξακολουθώ να έχω την αίσθηση πως το παιχνίδι είναι πιο ισορροπημένο στην pausable real-time εκδομή των μαχών.

Πάντως, παρά τα θέματά του, είναι σίγουρα στα υπόψη (με έκπτωση, όμως, οι τιμές πλέον σε μη indie τίτλους ξεφεύγουν όλο και συχνότερα από τις δυνατότητές μου).

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω και εγώ στα υπόψη αλλα περιμένω να φτιαχτούν τα game breaking bugs πρώτα. Μεγάλη διαφορα που υπάχει επιλογή για το combat. Το θέμα είναι μέχρι να το στρώσουν θα έχει βγει το BG3, που φαίνεται ανώτερο μέχρι στιγμής.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και το τελείωσα μετά από έναν μαραθώνιο 223 ωρών, ας γράψω κάτι :P

Αρχικά να πω στο Snoob ότι έχει δίκιο και τα δύο που γράφει. Το HoMM κομμάτι του campaign είναι συμπαθητική ιδέα αλλά δεν έχει νόημα αν δεν το κάνεις σωστά. Καλύτερα να μην υπήρχε καθόλου, παρά αυτό το νερωμένο και εύκολο χάσιμο χρόνου. Όσο για το real time vs turn based το παιχνίδι είναι πράγματι πιο ισορροπημένο στη real time μορφή του. Θα έλεγα μάλιστα ότι αν παίζεις TB (όπως έκανα εγώ) και θα φας πολύ περισσότερη ώρα αλλά και θα δυσκολευτείς και περισσότερο. Κυριώς επειδή στο real time το movement γίνεται out of turn.

Δε θα πω πολλά για bugs/performance πέρα απ'ότι αν παραπονιέται κανείς για το cyberpunk είναι επειδή δεν έχει παίξει το καινούριο Pathfinder. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρει κανείς αυτό το παιχνίδι τώρα, εκτός και αν είναι φανατικός των RPG's και θέλει να πάρει τη δόση του (όπως εγώ :P ).

Στα θετικά, έχει τρομερό soundtrack και μερικές πολυ ωραία σχεδιασμένες περιοχές.  Οι companions στο συνολό τους μου άρεσαν αρκετά και ακόμα και οι villains έχουν ένα κάποιο ενδιαφέρον. Αυτό που λέω σε όποιον μιλάω για το παιχνίδι, είναι ότι είναι με διαφορά το πιο epic rpg που έχω παίξει. Δεν έχω ξανανιώσει τόσο "god amongst men", αν και θα μπορούσε να έχει περισσότερα σημεία που το mythic path σου έχει κάποια εφαρμογή.

Για το combat δεν μπορώ να πω κάτι πέρα από το αν σου αρέσει το DND θα σου αρέσει το combat, και έχει και μερικές προεραιτικές μάχες που έχουν τρομερό challenge. Αν ακολουθήσεις το main story, η δυσκολία είναι πιο βατή με εξαίρεση το act iv. Αν και για μένα είναι το καλύτερο act, η δυσκολία κάνει ένα πολύ απότομο άλμα. Θα πω μη μπερδευτείτε από την ονομασία Core στη δυσκολία. Αν και ακούγεται σα να είναι η δυσκολία που προσεγγίζει το επιτραπέζιο, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Είναι απίστευτα δυσκολότερο.

Δεν μου έρχεται κάτι αλλό να πω, αλλά όποιος θέλει ρωτάει.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε με λίγα λόγια περιμένουμε enhanced/ΓΚΟΤΊ/whatever edition ώστε να παιχτεί όμορφα και ωραία. Κλασσικά πράγματα. Θα τιμηθεί σίγουρα όμως. Μέχρι τότε tabletop. :P

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Οποτε με λίγα λόγια περιμένουμε enhanced/ΓΚΟΤΊ/whatever edition ώστε να παιχτεί όμορφα και ωραία. Κλασσικά πράγματα. Θα τιμηθεί σίγουρα όμως. Μέχρι τότε tabletop. :P

Ναι, αν δεν βιάζεσαι σίγουρα αξίζει να περιμένεις. Ο εκνευρισμός είναι απίστευτος και δεν αξίζει να σου ξυνίσει η εμπειρία.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Aruil είπε

Μιας και το τελείωσα μετά από έναν μαραθώνιο 223 ωρών, ας γράψω κάτι :P

Αρχικά να πω στο Snoob ότι έχει δίκιο και τα δύο που γράφει. Το HoMM κομμάτι του campaign είναι συμπαθητική ιδέα αλλά δεν έχει νόημα αν δεν το κάνεις σωστά. Καλύτερα να μην υπήρχε καθόλου, παρά αυτό το νερωμένο και εύκολο χάσιμο χρόνου. Όσο για το real time vs turn based το παιχνίδι είναι πράγματι πιο ισορροπημένο στη real time μορφή του. Θα έλεγα μάλιστα ότι αν παίζεις TB (όπως έκανα εγώ) και θα φας πολύ περισσότερη ώρα αλλά και θα δυσκολευτείς και περισσότερο. Κυριώς επειδή στο real time το movement γίνεται out of turn.

Για το combat δεν μπορώ να πω κάτι πέρα από το αν σου αρέσει το DND θα σου αρέσει το combat, και έχει και μερικές προεραιτικές μάχες που έχουν τρομερό challenge. Αν ακολουθήσεις το main story, η δυσκολία είναι πιο βατή με εξαίρεση το act iv. Αν και για μένα είναι το καλύτερο act, η δυσκολία κάνει ένα πολύ απότομο άλμα. Θα πω μη μπερδευτείτε από την ονομασία Core στη δυσκολία. Αν και ακούγεται σα να είναι η δυσκολία που προσεγγίζει το επιτραπέζιο, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Είναι απίστευτα δυσκολότερο.

Δεν μου έρχεται κάτι αλλό να πω, αλλά όποιος θέλει ρωτάει.

 

Διαφωνώ μερικώς στο turn-based. Πολλές μάχες ήταν ευκολότερες στο turn-based, επειδή δεν έπαιζε τόσο τρελό exploit από την AI (π.χ. οι μάγοι σε μικρά lvl έχουν scrolls ή/και spells πάνω από το κανονικό επίπεδο), ή επειδή απλώς είχες περισσότερο χρόνο να κάνεις σωστές κινήσεις).

Όντως, το τελευταίο act φαίνεται ότι αλλάζει προς το δυσκολότερο πολύ απότομα. Αλλά όπως έγραψα πριν, η συγκεκριμένη εταιρία δεν το έχει στο θέμα ισορροπία.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, LongTom said:

Διαφωνώ μερικώς στο turn-based. Πολλές μάχες ήταν ευκολότερες στο turn-based, επειδή δεν έπαιζε τόσο τρελό exploit από την AI (π.χ. οι μάγοι σε μικρά lvl έχουν scrolls ή/και spells πάνω από το κανονικό επίπεδο), ή επειδή απλώς είχες περισσότερο χρόνο να κάνεις σωστές κινήσεις).

Όντως, το τελευταίο act φαίνεται ότι αλλάζει προς το δυσκολότερο πολύ απότομα. Αλλά όπως έγραψα πριν, η συγκεκριμένη εταιρία δεν το έχει στο θέμα ισορροπία.

 

Ισχύει ότι μερικές μάχες είναι ευκολότερες στο turn based, ειδικά αργότερα που το όλο παιχνίδι γίνεται (όπως λένε και στο pnp) rocket tag. Ουσιαστικά όποιος κερδίσει το initiative κερδίζει και τη μάχη, ή τουλάχιστον αφαιρεί αρκετή δύναμη από την αντεπίθεση. Απλά, στο σύνολο νιώθω ότι το rtwp έχει το πιο εύκολο playthrough γιατί σου επιτρέπει να κουνηθείς χωρίς να είναι ο γύρος σου που βοηθάει πάρα πολύ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.