Προς το περιεχόμενο

Ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα


airtrelomike13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναφορά σε κείμενο

ποιοι είναι οι λάθος όροι στις ιδιοτικοποιήσεις του Βενιζέλος και της Αττικής Οδού;

Η Αττικη Οδος εχει ξεπληρωθει εδω και χρονια,επρεπε να ειχε γυρισει στο δημοσιο

Το Βενιζελος λογω συμφωνιας δεν πληρωνει τις δοσεις αλλα αντιθετως εισπραττει επιδοτησεις λογω πανδημιας

Ειναι γενικοτερο το προβλημα με τις παραχωρησεις (για να ειμαστε πιο ακριβεις,δεν ειναι ιδιωτικοποιησεις).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 190
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

30 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Η Αττικη Οδος εχει ξεπληρωθει εδω και χρονια,επρεπε να ειχε γυρισει στο δημοσιο

Το Βενιζελος λογω συμφωνιας δεν πληρωνει τις δοσεις αλλα αντιθετως εισπραττει επιδοτησεις λογω πανδημιας

Ειναι γενικοτερο το προβλημα με τις παραχωρησεις (για να ειμαστε πιο ακριβεις,δεν ειναι ιδιωτικοποιησεις).

Για το Ελ.Βεν. δεν ξέρω. Για την αττική οδο όμως το έχω ψάξει και έχεις δίκιο. Ολες οι κυβερνησεις το έχουν αποδεχθεί να χαρίζουν χρήματα στους εργολάβους της Α.Ο. 

Η σύμβαση μια χαρά ήταν, απλά παραλήφθηκε το όριο του μέγιστου ποσου συντήρησης ανά χιλιόμετρο... Έτσι η Αττική Οδός θέλει σταθερά 1εκ €/ έτος / χμ για συντήρηση ενώ όλοι οι άλλοι εθνικοί δρόμοι θέλουν 50 φορές λιγότερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Η Αττικη Οδος εχει ξεπληρωθει εδω και χρονια,επρεπε να ειχε γυρισει στο δημοσιο

Το Βενιζελος λογω συμφωνιας δεν πληρωνει τις δοσεις αλλα αντιθετως εισπραττει επιδοτησεις λογω πανδημιας

Ειναι γενικοτερο το προβλημα με τις παραχωρησεις (για να ειμαστε πιο ακριβεις,δεν ειναι ιδιωτικοποιησεις).

γι αυτο ελεγε η Ζουγανελη, "κλαιω και οδηγω στην Αττικη οδο?"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Η σύμβαση μια χαρά ήταν, απλά παραλήφθηκε το όριο του μέγιστου ποσου συντήρησης ανά χιλιόμετρο... Έτσι η Αττική Οδός θέλει σταθερά 1εκ €/ έτος / χμ για συντήρηση ενώ όλοι οι άλλοι εθνικοί δρόμοι θέλουν 50 φορές λιγότερα...

Σε 2-3 χρόνια γυρνάει το έργο στο κράτος, εκει να δουμε τι θα γινει. Θα δοθεί απλά για συντήρηση για να μειωθούν τα διόδια ή (το πιο πιθανό) θα αναλάβει ο αναδοχος νεες μελέτες και επεκτάσεις με αποτέλεσμα τα διοδια να μεινουν τα ιδια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι στο δημόσιο, μονοπώλειο και καταφέρνουν να μπουν μέσα. Πρέπει να είσαι μεγάλο ταλέντο για να το πετύχεις αυτό. Και πως να μη γίνει αφού διορίζεται ο κάθε καημένος και ξύνεται όλη μέρα.

Γίνεται ιδιωτικοποίηση, αντί να μας πληρώνουν, τους επιδοτούμε κιολας για διαφυγόντα κέρδη (αυτοκινητόδρομοι)

Καταλαβαίνετε γιατί δεν υπάρχει ελπίδα σε αυτή τη χώρα;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή θα έχεις άχρηστο δημόσιο που θα σε βάζει μέσα ή

καρτέλ ιδιωτών που δεν τους ελέγχει κάποιος μηχανισμός

μου πήρε καιρό να καταλάβω οτι είμαστε πραγματικά τριτοκοσμική χώρα σε επίπεδο οργάνωσης

Όταν λέω άχρηστο δημόσιο πλέον για μένα ευθύνη έχουν και οι τίμιοι υπάλληλοι που δεν καταγγέλλουν τα ευτράπελα

Και για τα καρτέλ φταίμε όλοι που δεν προχωράμε σε καταγγελίες

φυσικά για όλα φταίμε που δεν οργανωνόμαστε σε τοπικό επίπεδο

ΥΓ. εμείς είμαστε το κράτος και οι μπανάνες

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, kalogeros είπε

Και για ποιον λόγο να μείνει κάτι δημόσιο ρε κουμπάρε; Τόσες δεκαετίες ξέρεις καμιά δημόσια επιχείρηση που να πρόκοψε; Μιας που ανέφερες τη ΛΑΡΚΟ, έχεις ιδέα πόσο στοιχίζει στους Έλληνες φορολογούμενους κάθε χρόνο;

Εγώ ξέρω μια δημόσια επιχείρηση που είχε κέρδος και πουλήθηκε κοψοχρονια, ΟΠΑΠ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, lary7 είπε

Σε 2-3 χρόνια γυρνάει το έργο στο κράτος, εκει να δουμε τι θα γινει. Θα δοθεί απλά για συντήρηση για να μειωθούν τα διόδια ή (το πιο πιθανό) θα αναλάβει ο αναδοχος νεες μελέτες και επεκτάσεις με αποτέλεσμα τα διοδια να μεινουν τα ιδια;

Το έργο γύρναγε ούτως ή αλλως πριν λίγα χρόνια στο κράτος. Με μαγείρεμα των ισολογισμών όμως, έγινε επέκταση ως μη κερδοφόρο. 

Τα διόδια σαφέστατα δεν θα μειωθούν. Το θέμα είναι να πηγαίνουν τα κέρδη στο κράτος και όχι στους εργολάβους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Το θεμα ειναι, γιατι θα πρεπει να ειναι δημοσια;

γιατι στην ελλαδα δεν δουλευει η ελευθερη αγορα, θα γινει οτι γινετε με το καρτελ στην τηλεφωνια. θα παει το ρευμα 300% πανω και το κράτος θα πει σόρρυ δεν μπορω να κανω κατι.

αυτος ειναι μονο ενας λογος. προφανώς και έχει γίνει πολύ προεργασία να πείσουν τον κοσμο οτι η δεη πρεπει να γινει ιδιωτική γιατι δεν παει καλα, φταινε οι συνδικαλιστες κτλ. Ναι θα ερθουν ιδιωτες να πετάξουν λεφτα σε μια εταιρια που δεν εχει κερδος, καλο ανεκδοτο. Πώληση δημοσίων αγαθων οπως ρευμα και νερο έπρεπε να προστατευτει απο το συνταγμα. τωρα ειναι αργα.

  • Like 9
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

γιατι στην ελλαδα δεν δουλευει η ελευθερη αγορα, θα γινει οτι γινετε με το καρτελ στην τηλεφωνια. θα παει το ρευμα 300% πανω και το κράτος θα πει σόρρυ δεν μπορω να κανω κατι.

αυτος ειναι μονο ενας λογος. προφανώς και έχει γίνει πολύ προεργασία να πείσουν τον κοσμο οτι η δεη πρεπει να γινει ιδιωτική γιατι δεν παει καλα, φταινε οι συνδικαλιστες κτλ. Ναι θα ερθουν ιδιωτες να πετάξουν λεφτα σε μια εταιρια που δεν εχει κερδος, καλο ανεκδοτο. Πώληση δημοσίων αγαθων οπως ρευμα και νερο έπρεπε να προστατευτει απο το συνταγμα. τωρα ειναι αργα.

Το θέμα είναι να συγκρίνεις το συνολικό κόστος αυτής της διαφθοράς και διαπλοκής με τον ιδιώτη σε σχέση με το συνολικό κόστος για την χώρα διατήρησης υπό κρατικό έλεγχο δημόσιων χρεωκοπημένων εταιριών. Δυστυχώς στην χώρα μας και τα 2 κόστη είναι αυξημένα, αν και η εμπειρία των τελευταίων 50 ετών έδειξε πως το κόστος κακοδιαχείρησης των κρατικών εταιριών ξεπερνά κατά πολύ ακόμα και τον χειρότερο ιδιώτη. Απλά αυτό το κόστος το πλήρωνε ο φορολογούμενος μέσα από τον κρατικό δανεισμό με αποτέλεσμα να μην το νιώθει άμεσα, ενώ την διαφθορά του ιδιώτη την βλέπεις κρεμασμένη στα μανταλάκια και ο κόσμος αντιδρά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, tsioulak είπε

Εγώ ξέρω μια δημόσια επιχείρηση που είχε κέρδος και πουλήθηκε κοψοχρονια, ΟΠΑΠ.

Σωστά σύντροφε! Έπρεπε να τον κρατήσουμε κι αυτόν μέχρι να γίνει ζημιογόνος, να χάσει το δημόσιο λόγω ζημιών μέσα σε λίγα χρόνια όσα κέρδη είχε βγάλει όλα τα προηγούμενα και στο τέλος τα τον δώσουμε κοψοχρονιά, όπως κάναμε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Κι επειδή μάλλον απλά αναπαράγεις ότι ακούς δεξιά κι αριστερά χωρίς να έχεις ιδέα, άκου λοιπόν κι αυτό. Το 2013 που πωλήθηκε ο ΟΠΑΠ, το μέρισμα που θα έπαιρνε το ελληνικό δημόσιο αν δεν είχε πουληθεί θα ήταν 13 εκατομμύρια ευρώ. Θυμάσαι πόσα πουλήθηκε; Κάτσε να σου το θυμίσω εγώ, 622 εκατομμύρια. Ξέρεις τι θα πει αυτό; Ότι το ελληνικό δημόσιο θα έπρεπε να περιμένει 48 χρόνια για να πάρει τα ίδια χρήματα, χωρίς να συνυπολογίσουμε τους τόκους. Κάτσε να σου το πω διαφορετικά. Αυτός που αγόρασε το μερίδιο του ελληνικού κράτους θα κάνει απόσβεση σε 48 χρόνια, δηλαδή το 2061. Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι ο ΟΠΑΠ πουλήθηκε κοψοχρονιά;

 

25 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

γιατι στην ελλαδα δεν δουλευει η ελευθερη αγορα, θα γινει οτι γινετε με το καρτελ στην τηλεφωνια. θα παει το ρευμα 300% πανω και το κράτος θα πει σόρρυ δεν μπορω να κανω κατι.

αυτος ειναι μονο ενας λογος. προφανώς και έχει γίνει πολύ προεργασία να πείσουν τον κοσμο οτι η δεη πρεπει να γινει ιδιωτική γιατι δεν παει καλα, φταινε οι συνδικαλιστες κτλ. Ναι θα ερθουν ιδιωτες να πετάξουν λεφτα σε μια εταιρια που δεν εχει κερδος, καλο ανεκδοτο. Πώληση δημοσίων αγαθων οπως ρευμα και νερο έπρεπε να προστατευτει απο το συνταγμα. τωρα ειναι αργα.

1) Επειδή η ελεύθερη αγορά δεν δουλεύει, θα πρέπει να τη διορθώσουμε και όχι να τη διαλύσουμε τελείως με κρατικά μονοπώλεια σοβιετικού τύπου.

2) Αν νομίζεις ότι ο κάθε πάροχος μπορεί να ανεβοκατεβάζει τις τιμές του ρεύματος κατά το δοκούν, σου έχω άσχημα νέα. Αν δεν έχεις ακουστά τη ΡΑΕ, ψαξ' την.

  • Like 5
  • Thanks 2
  • Confused 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

γιατι στην ελλαδα δεν δουλευει η ελευθερη αγορα, θα γινει οτι γινετε με το καρτελ στην τηλεφωνια. θα παει το ρευμα 300% πανω και το κράτος θα πει σόρρυ δεν μπορω να κανω κατι.

αυτος ειναι μονο ενας λογος. προφανώς και έχει γίνει πολύ προεργασία να πείσουν τον κοσμο οτι η δεη πρεπει να γινει ιδιωτική γιατι δεν παει καλα, φταινε οι συνδικαλιστες κτλ. Ναι θα ερθουν ιδιωτες να πετάξουν λεφτα σε μια εταιρια που δεν εχει κερδος, καλο ανεκδοτο. Πώληση δημοσίων αγαθων οπως ρευμα και νερο έπρεπε να προστατευτει απο το συνταγμα. τωρα ειναι αργα.

Καλα κρασια..... δημοσιος υπαλληλος φανταζομαι, λυπαμαι αλλα ο κοσμο παει μπροστα θάλλετε δεν θάλλετε!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, lary7 είπε

Το θέμα είναι να συγκρίνεις το συνολικό κόστος αυτής της διαφθοράς και διαπλοκής με τον ιδιώτη σε σχέση με το συνολικό κόστος για την χώρα διατήρησης υπό κρατικό έλεγχο δημόσιων χρεωκοπημένων εταιριών. Δυστυχώς στην χώρα μας και τα 2 κόστη είναι αυξημένα, αν και η εμπειρία των τελευταίων 50 ετών έδειξε πως το κόστος κακοδιαχείρησης των κρατικών εταιριών ξεπερνά κατά πολύ ακόμα και τον χειρότερο ιδιώτη. Απλά αυτό το κόστος το πλήρωνε ο φορολογούμενος μέσα από τον κρατικό δανεισμό με αποτέλεσμα να μην το νιώθει άμεσα, ενώ την διαφθορά του ιδιώτη την βλέπεις κρεμασμένη στα μανταλάκια και ο κόσμος αντιδρά.

ειδες λοιπον που η προεργασία δούλεψε?

οταν κάτι το υποτιμάς και το χρεωκοπείς μονος σου για να το πουλήσεις αντι να το φτιάξεις πως λέγεσαι? αν η δεη και η καθε δεη ειναι τοσο ασχημα στο κοκκινο ποιος θα έβαζε λεφτα να την παρει? κανενας. Υπάρχει κερδος, πολύ μαλιστα. Οταν κλέβεις εναν δημοσιο οργανισμο δεν μπορείς να λες οτι ο οργανισμος δεν παει καλα. Η δεη μπορεί να γινει βιωσιμη με αυξησεις και σαν κρατικη. Μπορει και χωρις αυξησεις αλλα πες πως δεν γινετε για χαρη της κουβεντας. Γιατι να την δωσουμε στους ιδιωτες να κανουν αυτοι τις αυξησεις και να βγαλουν λεφτα?

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, vagos789 είπε

Η Αττικη Οδος εχει ξεπληρωθει εδω και χρονια,επρεπε να ειχε γυρισει στο δημοσιο

Το Βενιζελος λογω συμφωνιας δεν πληρωνει τις δοσεις αλλα αντιθετως εισπραττει επιδοτησεις λογω πανδημιας

Ειναι γενικοτερο το προβλημα με τις παραχωρησεις (για να ειμαστε πιο ακριβεις,δεν ειναι ιδιωτικοποιησεις).

Τι λέτε ΡΕΕΕΕ εδώ το κρατος μαζευε διοδια για την Κορίνθου - Πατρων χωρις να εχει γίνει αυτοκινητοδρομος!!!! δεν ειμαστε χαπατα ολοι εδώ μεσα, μην αρχισουμε να μιλαμε και για τα διοδια στα Μαλγαρα!!!!!

10 λεπτά πριν, kalogeros είπε

Σωστά σύντροφε! Έπρεπε να τον κρατήσουμε κι αυτόν μέχρι να γίνει ζημιογόνος, να χάσει το δημόσιο λόγω ζημιών μέσα σε λίγα χρόνια όσα κέρδη είχε βγάλει όλα τα προηγούμενα και στο τέλος τα τον δώσουμε κοψοχρονιά, όπως κάναμε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Κι επειδή μάλλον απλά αναπαράγεις ότι ακούς δεξιά κι αριστερά χωρίς να έχεις ιδέα, άκου λοιπόν κι αυτό. Το 2013 που πωλήθηκε ο ΟΠΑΠ, το μέρισμα που θα έπαιρνε το ελληνικό δημόσιο αν δεν είχε πουληθεί θα ήταν 13 εκατομμύρια ευρώ. Θυμάσαι πόσα πουλήθηκε; Κάτσε να σου το θυμίσω εγώ, 622 εκατομμύρια. Ξέρεις τι θα πει αυτό; Ότι το ελληνικό δημόσιο θα έπρεπε να περιμένει 48 χρόνια για να πάρει τα ίδια χρήματα, χωρίς να συνυπολογίσουμε τους τόκους. Κάτσε να σου το πω διαφορετικά. Αυτός που αγόρασε το μερίδιο του ελληνικού κράτους θα κάνει απόσβεση σε 48 χρόνια, δηλαδή το 2061. Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι ο ΟΠΑΠ πουλήθηκε κοψοχρονιά;

 

1) Επειδή η ελεύθερη αγορά δεν δουλεύει, θα πρέπει να τη διορθώσουμε και όχι να τη διαλύσουμε τελείως με κρατικά μονοπώλεια σοβιετικού τύπου.

2) Αν νομίζεις ότι ο κάθε πάροχος μπορεί να ανεβοκατεβάζει τις τιμές του ρεύματος κατά το δοκούν, σου έχω άσχημα νέα. Αν δεν έχεις ακουστά τη ΡΑΕ, ψαξ' την.

Μην ξυπνας τους συντρόφους...... εαν δεν υπηρχαν οι δρακοι θα επρεπε να τους δημιουργήσουν!!!!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ειδες λοιπον που η προεργασία δούλεψε?

οταν κάτι το υποτιμάς και το χρεωκοπείς μονος σου για να το πουλήσεις αντι να το φτιάξεις πως λέγεσαι? αν η δεη και η καθε δεη ειναι τοσο ασχημα στο κοκκινο ποιος θα έβαζε λεφτα να την παρει? κανενας. Υπάρχει κερδος, πολύ μαλιστα. Οταν κλέβεις εναν δημοσιο οργανισμο δεν μπορείς να λες οτι ο οργανισμος δεν παει καλα. Η δεη μπορεί να γινει βιωσιμη με αυξησεις και σαν κρατικη. Μπορει και χωρις αυξησεις αλλα πες πως δεν γινετε για χαρη της κουβεντας. Γιατι να την δωσουμε στους ιδιωτες να κανουν αυτοι τις αυξησεις και να βγαλουν λεφτα?

 

Φυσικά και υπάρχει κέρδος, αν δουλευτεί σωστά, δηλαδή με τους όρους του ιδιωτικού τομέα. Εδώ είμαστε στην τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα και ακόμα συζητάμε για το αν θα πρέπει να αξιολογούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι, φαντάζεσαι να τους πούμε ότι θα δουλεύουν με όρους ιδιωτικού τομέα; Εμφύλιος θα ξεσπάσει. Γι' αυτό τα πουλάς όλα, τα παίρνουν ιδιώτες που βγάζουν κέρδους και το κράτος εισπράτει φόρους και εισφορές.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...