Προς το περιεχόμενο

Ειναι τα ΜΜΕ τοσο αξιοπιστα ωστε να εφευρισκουν νεους ορους και κατηγοροποιησεις?


forgotten

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Για να μην τσακώνεστε

Eige = European Institute for Gender equality

Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για την Ισότητα των φύλων είναι μία υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που λειτουργεί από το 2007 με έδρα στο Βίλνιους Λιθουανίας. Ιδρύθηκε με τον Κανονισμό αριθ. 1922/2006 του Συμβουλίου της 20ής Δεκεμβρίου 2006

γυναικοκτονία

https://eige.europa.eu/el/taxonomy/term/1128

Θα είχε ενδιαφέρον η θέση του  Atix για τις αμβλώσεις. Είναι παιδοκτονία ή σύγκρουσε με τοίχο? :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 605
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Herald είπε

Συνεχίζεις με τα αδιέξοδα :P 

Δεν έχω φιλικό στυλάκι, ή τουλάχιστον δεν έχω περισσότερο φιλικό στυλάκι από ότι είχα στα προηγούμενα post μου. Αν ήμουνα υπερβολικά φιλικός στα τελευταία ποστ, με συγχωρείς, θα επανορθώσω, πάντως δεν έγινε επίτηδες. 

Όχι δεν το βρήκα και δεν έχεις απαντήσει. Εγώ σε ρώτησα για έναν ΑΝΤΡΑ που σκοτώνει άγνωστη γυναίκα, εσύ απάντησες για μια γυναίκα που σκοτώνει μια άγνωστη γυναίκα. Συνεχίζεις να μην έχεις δώσει απάντηση.

Και για να μην το θεωρήσεις και αυτό το πόστ φιλικό, θα σου πώ οτι λόγω ατελειώτης μελέτης φιλοσοφίας και λογικής, καθώς και του πολύ υψηλού δείκτη νουμοσύνης μου, είναι μετρημένοι οι άνθρωποι που θα με φέρουν σε λογικό αδιέξοδο, ακόμα και όταν έχω θέσεις που γνωρίζω και εγώ ο ίδιος ότι είναι λάθος. Ε ούτε από αυτούς τους μετρημένους είσαι, ούτε έχω λάθος θέση εν προκειμένω. 

με πρόλαβε ο Nabuko... ο οποίος σε λίγο θα ανακαλύψει την τακτική του Herald να παίζει με τις λέξεις μπας και του κάτσει...

ΥΓ: Να θυμάμαι α) τον πείραξε το φιλικός και όχι το επιθετικός, β) είναι μεγαλομανής...

Δεν ζήταγα το τζόκερ??? Άντε να απαντήσουμε και σε αυτό...

12 λεπτά πριν, Herald είπε

Θα είχε ενδιαφέρον η θέση του  Atix για τις αμβλώσεις. Είναι παιδοκτονία ή σύγκρουσε με τοίχο? :P 

Ανάλογα με την ισχύουσα νομοθεσία, αν επιτρέπεται όχι, αν απαγορεύεται ναι...

Αν θέλεις το πάμε και σε φιλοσοφικό επίπεδο αλλά θα βγούμε off topic...

με τέτοιο IQ μου κάνει εντύπωση που δεν ξέρεις ήδη την απάντηση...

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, AtiX είπε

με πρόλαβε ο Nabuko... ο οποίος σε λίγο θα ανακαλύψει την τακτική του Herald να παίζει με τις λέξεις μπας και του κάτσει...

ΥΓ: Να θυμάμαι α) τον πείραξε το φιλικός και όχι το επιθετικός, β) είναι μεγαλομανής...

Δεν με πείραξε, απλά δεν θεώρησα το πόστ μου φιλικό. Ουσιαστικά σε αποκάλεσα παράλογο και με βρήκες αξιαγάπητα φιλικό. Το ότι σου εξήγησα ότι σε μια λογική κουβέντα δεν μπορείς ταυτόχρονα να κάνεις debate και για τις 2 πλευρές ενός διλήμματος το θεωρήσες δείγμα υπαναχώρησης, πράγμα που δεν ήταν. Όπως είπε και ο Αριστοτέλης στους κανόνες λογικής, υπάρχει και το excluded middle. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η θέση σου είναι η Α, ότι υπάρχει μια πατριωτική κοινωνία, και η θέση μου είναι η non A, ότι δεν υπάρχει.

Ουσιαστικά όπως σε ένα αμερικάνικο δικαστήριο η ετυμηγορία είναι ένοχος ή μη ένοχος (guilty / not guilty). Όχι ένοχος / αθώος. Το μη ένοχος δεν σημαίνει υποχρεωτικά αθώος. Σημαίνει απλά ότι δεν έχει πειστεί το δικαστήριο για την ενοχή σου. Μπορεί να είσαι ένοχος, αλλά δεν έχουν παρουσιαστεί επαρκή στοιχεία. Έτσι και εγώ λοιπόν βρίσκω την θέση σου not guilty. Δεν σημαίνει ότι η θέση σου είναι λάθος, σημαίνει ότι δεν με έχεις πείσει για την ορθότητα της. 

Η σε όρους που καταλαβαίνεις καλύτερα, η πρόταση "δεν πιστεύω το Α" είναι διαφορετική από την πρόταση "πιστεύω ότι το Α είναι λάθος". Για παράδειγμα το δεν πιστεύω οτι υπάρχει θεός είναι διαφορετικό από το πιστεύω πως δεν υπάρχει θεός. Αν δεν μπορείς να καταλαβείς την διαφορα΄μεταξύ των 2 θέσεων δεν μπορείς να συμμετάσχεις σε μια λογική κουβέντα. 

 

ΥΓ1. Μεγαλομανής φυσικά και είμαι, αλλά δεν θεωρώ ότι έχει υποχρεωτικά αρνητική χροιά. 

ΥΓ2. Ολίγον offtopic

1 ώρα πριν, AtiX είπε

Ανάλογα με την ισχύουσα νομοθεσία, αν επιτρέπεται όχι, αν απαγορεύεται ναι...

Αν θέλεις το πάμε και σε φιλοσοφικό επίπεδο αλλά θα βγούμε off topic...

με τέτοιο IQ μου κάνει εντύπωση που δεν ξέρεις ήδη την απάντηση...

Πώς να ξέρω την απάντηση όταν αυτή δεν βγάζει νόημα. 

Το αν είναι παιδοκτονία δεν μπορεί να εξαρτάται από τον νόμο. Εξαρτάται από το αν το έμβρυο θεωρείται παιδί ή όχι.Αν το θεωρείς παιδί, είναι παιδοκτόνια, ακόμα και αν η άμβλωση επιτρέπεται από το νόμο. Απλούστατα θα ήταν μια μορφή παιδοκτονίας που επιτρέπεται, όπως πχ. η ανθρωποκτονία σε αυτοάμυνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Herald είπε

Δεν με πείραξε, απλά δεν θεώρησα το πόστ μου φιλικό. Ουσιαστικά σε αποκάλεσα παράλογο και με βρήκες αξιαγάπητα φιλικό. Το ότι σου εξήγησα ότι σε μια λογική κουβέντα δεν μπορείς ταυτόχρονα να κάνεις debate και για τις 2 πλευρές ενός διλήμματος το θεωρήσες δείγμα υπαναχώρησης, πράγμα που δεν ήταν. Όπως είπε και ο Αριστοτέλης στους κανόνες λογικής, υπάρχει και το excluded middle. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η θέση σου είναι η Α, ότι υπάρχει μια πατριωτική κοινωνία, και η θέση μου είναι η non A, ότι δεν υπάρχει.

Ουσιαστικά όπως σε ένα αμερικάνικο δικαστήριο η ετυμηγορία είναι ένοχος ή μη ένοχος (guilty / not guilty). Όχι ένοχος / αθώος. Το μη ένοχος δεν σημαίνει υποχρεωτικά αθώος. Σημαίνει απλά ότι δεν έχει πειστεί το δικαστήριο για την ενοχή σου. Μπορεί να είσαι ένοχος, αλλά δεν έχουν παρουσιαστεί επαρκή στοιχεία. Έτσι και εγώ λοιπόν βρίσκω την θέση σου not guilty. Δεν σημαίνει ότι η θέση σου είναι λάθος, σημαίνει ότι δεν με έχεις πείσει για την ορθότητα της. 

Η σε όρους που καταλαβαίνεις καλύτερα, η πρόταση "δεν πιστεύω το Α" είναι διαφορετική από την πρόταση "πιστεύω ότι το Α είναι λάθος". Για παράδειγμα το δεν πιστεύω οτι υπάρχει θεός είναι διαφορετικό από το πιστεύω πως δεν υπάρχει θεός. Αν δεν μπορείς να καταλαβείς την διαφορα΄μεταξύ των 2 θέσεων δεν μπορείς να συμμετάσχεις σε μια λογική κουβέντα. 

 

ΥΓ1. Μεγαλομανής φυσικά και είμαι, αλλά δεν θεωρώ ότι έχει υποχρεωτικά αρνητική χροιά. 

ΥΓ2. Ολίγον offtopic

Για να καταλάβεις την εντελώς λάθος θέση που είσαι... 

είπα πιο φιλικός, δεν είπα ούτε φιλικός, ούτε αξιαγάπητα φιλικός... (μικρής σημασίας)

δεν κατάλαβες την σποντάρα με την αντιπολίτευση και την ειρωνεία αυτής... (μικρής σημασίας)

συνεχίζεις να αναφέρεσαι ότι υποστηρίζω ως μέγιστο αίτιο του φαινομένου την πατριαρχεία, ενώ σε πρωινό μου ποστ ήμουν ξεκάθαρος ότι μια από τις αιτίες είναι και η στρεβλή εικόνα που έχουν κάποιοι για αυτήν... (τεράστιας σημασίας)

συνεχίσεις να παίζεις με τις λέξεις, έννοιες, όρους και από όπου αλλού μπορείς να πιαστείς, βάζοντας στην κουβέντα τον Αριστοτέλη, τα αμερικάνικα δικαστήρια και τον θεό, όταν υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν το αυτονόητο... (μεγίστης σημασίας)

παραμυθιάζεις τον εαυτό σου, ότι δεν είμαι άξιος συνομιλητής, ενώ ταυτόχρονα σε αρκετά από τα ποστ μου θα τρέξεις να τα σχολιάσεις, ειδικά αν το θέμα είναι τύπου αν το ποτήρι είναι μισογεμάτο και η άποψη μου γκριζάρει λιγότερο... (καμίας σημασίας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, AtiX είπε

Για να καταλάβεις την εντελώς λάθος θέση που είσαι... 

είπα πιο φιλικός, δεν είπα ούτε φιλικός, ούτε αξιαγάπητα φιλικός... (μικρής σημασίας)

δεν κατάλαβες την σποντάρα με την αντιπολίτευση και την ειρωνεία αυτής... (μικρής σημασίας)

συνεχίζεις να αναφέρεσαι ότι υποστηρίζω ως μέγιστο αίτιο του φαινομένου την πατριαρχεία, ενώ σε πρωινό μου ποστ ήμουν ξεκάθαρος ότι μια από τις αιτίες είναι και η στρεβλή εικόνα που έχουν κάποιοι για αυτήν... (τεράστιας σημασίας)

συνεχίσεις να παίζεις με τις λέξεις, έννοιες, όρους και από όπου αλλού μπορείς να πιαστείς, βάζοντας στην κουβέντα τον Αριστοτέλη, τα αμερικάνικα δικαστήρια και τον θεό, όταν υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν το αυτονόητο... (μεγίστης σημασίας)

παραμυθιάζεις τον εαυτό σου, ότι δεν είμαι άξιος συνομιλητής, ενώ ταυτόχρονα σε αρκετά από τα ποστ μου θα τρέξεις να τα σχολιάσεις, ειδικά αν το θέμα είναι τύπου αν το ποτήρι είναι μισογεμάτο και η άποψη μου γκριζάρει λιγότερο... (καμίας σημασίας)

Ρε σύ, θα πιστέψω ότι με τρολλάρις. Την υπογραφή την έχεις απλά για πλάκα ή πιστεύεις αυτό που γράφεις? Γιατί αν το πιστεύεις, ουσιαστικά αναγάγεις την πατριαρχία σαν τον βασικό λόγο των "γυναικοκτονιών". Αν την έχεις για πλάκα, ομολογώ τσίμπησα, με baitares.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Herald είπε

Πώς να ξέρω την απάντηση όταν αυτή δεν βγάζει νόημα. 

Το αν είναι παιδοκτονία δεν μπορεί να εξαρτάται από τον νόμο. Εξαρτάται από το αν το έμβρυο θεωρείται παιδί ή όχι.Αν το θεωρείς παιδί, είναι παιδοκτόνια, ακόμα και αν η άμβλωση επιτρέπεται από το νόμο. Απλούστατα θα ήταν μια μορφή παιδοκτονίας που επιτρέπεται, όπως πχ. η ανθρωποκτονία σε αυτοάμυνα. 

Δεν σου χτύπησε καμπανάκι οι δυο παράγραφοι και ότι στον ένα υπάρχει αυτό που λέει ο νόμος και στον 'αλλον αυτό που λέει η συνείδηση σου? Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να αντιληφθείς ότι στην πρώτη παράγραφο υπάρχει μια παράμετρος και είσαι αναγκασμένος να την δεχθείς ως σωστή ενώ στη δεύτερη δεκάδες χιλιάδες παράμετροι που μπορεί όλες είναι σωστές και ταυτόχρονα λάθος...

Άνοιξε θέμα και ευχαρίστως να το κουβεντιάσουμε, αν και ξέρω από τώρα οτι θα μου πας κόντρα...

37 λεπτά πριν, Herald είπε

Ρε σύ, θα πιστέψω ότι με τρολλάρις. Την υπογραφή την έχεις απλά για πλάκα ή πιστεύεις αυτό που γράφεις? Γιατί αν το πιστεύεις, ουσιαστικά αναγάγεις την πατριαρχία σαν τον βασικό λόγο των "γυναικοκτονιών". Αν την έχεις για πλάκα, ομολογώ τσίμπησα, με baitares.

Έχει πολύ γέλιο που αρκετοί δεν έχουν καταλάβει ούτε καν το βασικό νόημα της υπογραφής μου... 

Για να καταλάβεις εσύ και οι υπόλοιποι, πρώτον και μητριαρχία να είχαμε ακριβώς έτσι θα το έγραφα, δεύτερον ο ορός πατέρας αναφέρεται ως προς τον ρόλο του στην ανατροφή του ιού και τρίτον υπάρχει το ρήμα αγχώνεται, πιστεύεις ότι οι πατεράδες πρέπει αγχώνονται για το αν θα βγει ο γιος τους ομοφυλόφιλος?

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, AtiX είπε

 πιστεύεις ότι οι πατεράδες πρέπει αγχώνονται για το αν θα βγει ο γιος τους ομοφυλόφιλος?

Όχι βέβαια, δεν βγαίνεις, επιλογή σου είναι :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Herald είπε

Όχι βέβαια, δεν βγαίνεις, επιλογή σου είναι :P 

Οπότε και επειδή δεν είναι επιλογή αλλά το γυναικοκτονος είναι, αναθεώρησε ότι είπες για το πρόσωπο μου και ζήτα συγνώμη...

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Herald είπε

ΥΓ1. Το μόνο που με φέρνει σε αδιέξοδο είναι τα likes που μου κάνει ο randomcat :P 

Αν συμφωνώ σου κάνω like. Ελπίζω να μην νιώθεις ότι σε βιάζω ή ότι σε καταπιέζω. Αν ναι μπορείς να καλέσεις στο 15900 του womensos: https://womensos.gr/en/15900-24ori-tilefoniki-grammi-2/

Σύμφωνα με τον AtiX και έναν άλλο είναι γραμμή καταγγελιών και για άνδρες θύματα, και μάλιστα τα ποσοστά τους αγγίζουν το 15%. Οπότε μην κωλύεσαι, κάλεσε και δώσε με στεγνά για λαϊκτονία.

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, randomcat είπε

Σύμφωνα με τον AtiX και έναν άλλο είναι γραμμή καταγγελιών και για άνδρες θύματα, και μάλιστα τα ποσοστά τους αγγίζουν το 15%. Οπότε μην κωλύεσαι, κάλεσε και δώσε με στεγνά για λαϊκτονία.

Spoiler

 

τι σου λέω…

και τι καταλαβαίνεις…

Το κακό είναι ότι επιμένεις κιόλας ότι το τραγουδάει η Βίσση…

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Herald είπε

Πριν λίγους μήνες έγινε

https://www.skai.gr/news/greece/pagkrati-74xroni-dolofonise-ton-82xrono-syzygo-tis-to-parousiase-san-atyxima

 

Δεν είχαμε ούτε μία φέτος ε? :P 

Το διάβασες το άρθρο που ανέβασες?

Αν ναι, είδες ποτέ βρέθηκε το πτώμα?

Του 2020 είναι η δολοφονία. 

Ρε παιδιά, προσπαθείτε που προσπαθείτε να κάνετε το άσπρο μαύρο, τουλάχιστον διαβάζετε και τι links βάζετε.. μην εκτίθεσται μόνοι σας...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, johnieXoX είπε

Το διάβασες το άρθρο που ανέβασες?

Αν ναι, είδες ποτέ βρέθηκε το πτώμα?

Του 2020 είναι η δολοφονία. 

Ρε παιδιά, προσπαθείτε που προσπαθείτε να κάνετε το άσπρο μαύρο, τουλάχιστον διαβάζετε και τι links βάζετε.. μην εκτίθεσται μόνοι σας...

Οχι έχεις δίκιο, mea culpa. Οι φονοι του 2020 δεν μπορουν να προσμετρηθουν στο επιχειρημα της πατριαρχικης κοινωνιας, καθως αυτη ξεκινησε να ειναι πατριαρχικη το 2021.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Herald είπε

Οχι έχεις δίκιο, mea culpa. Οι φονοι του 2020 δεν μπορουν να προσμετρηθουν στο επιχειρημα της πατριαρχικης κοινωνιας, καθως αυτη ξεκινησε να ειναι πατριαρχικη το 2021.

 

Ας μη το πάμε στο άλλο άκρο ομως. 

Το ότι έχουμε αυξηση εγκληματικότητας και πολλές δολοφονίες ερωτικού πάθους (γυναικοκτονίες δηλαδή), δε σημαίνει οτι έχουμε πατριαρχική κοινωνία. Έχουμε αλλάξει πολύ ως λαός και όσο περνάνε τα χρόνια προοδεύουμε περισσότερο.

Το οτι καταδικάστηκαν ή διασύρθηκαν άνθρωποι που ειχαν ασελγήσει σε κορίτσια προ 20ετίας, δειχνει μεγάλη πρόοδο. Να ξαναθυμησω την υπόθεση στο Ρέθυμνο ή την υπόθεση στην Αμάρυνθο όπου η κοινωνία δίκαζε τα κορίτσια;  Δεν ειμαστε πλέον έτσι.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pontez2 είπε

Ας μη το πάμε στο άλλο άκρο ομως. 

Το ότι έχουμε αυξηση εγκληματικότητας και πολλές δολοφονίες ερωτικού πάθους (γυναικοκτονίες δηλαδή), δε σημαίνει οτι έχουμε πατριαρχική κοινωνία. Έχουμε αλλάξει πολύ ως λαός και όσο περνάνε τα χρόνια προοδεύουμε περισσότερο.

Το οτι καταδικάστηκαν ή διασύρθηκαν άνθρωποι που ειχαν ασελγήσει σε κορίτσια προ 20ετίας, δειχνει μεγάλη πρόοδο. Να ξαναθυμησω την υπόθεση στο Ρέθυμνο ή την υπόθεση στην Αμάρυνθο όπου η κοινωνία δίκαζε τα κορίτσια;  Δεν ειμαστε πλέον έτσι.

 

Προφανως αστειεύομαι. Αυξηση λογικο ειναι να υπαρχει, μιλαμε για εποχες εγκλεισμου. Δυο βιαιοι χαρακτηρες περισσότερες ωρες μαζι στο σπιτι, ε ναι καποια στιγμή θα γινει συγκρουση. 

Κατα τα λοιπα ζουμε σε μια κοινωνια που η γυναικα ειναι προνομιούχα απο τις περισσοτερες αποψεις. Περισσοτερα δικαιωματα, λιγοτερες υποχρεωσεις. Οι αντρες στη σημερινη κοινωνια ειναι θυματα ψυχολογικής βιας πολυ συχνοτερα απο τις γυναικες. Η γυναικα που θα επιλέξει καριερα αντι για οικογενεια / παιδια ζητωκραυγάζεται, ο αντρας που θα κατσει σπίτι να μεγαλωσει τα παιδια και να τον ταιζει η γυναικα απο την αλλη... Τετοια παρομοια παραδειγματα πολλα. Ακομα και η αντιμετωπιση ομοφυλοφιλων ζευγαριών εχει διαφορα αν προκειται για αντρες η για γυναικες. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Herald είπε

Ακομα και η αντιμετωπιση ομοφυλοφιλων ζευγαριών εχει διαφορα αν προκειται για αντρες η για γυναικες

Μεγάλο θέμα αυτό. Σε αυτό το ζήτημα, οντως ειμαστε οπισθοδρομικοί. Αλλά νομίζω οτι αυτό έχει να κάνει περισσότερο με την οποια κόντρα έχει μέρος του φεμινιστικού κινηματος με τη λοατκι κοινότητα.

Ούτε θεωρω οτι ειμαστε θυματα ψυχολογικης βιας. Απλως στο πλαίσιο της υποστηριξης του αδύναμου, το βάρος και η ευθυνη πέφτει αυτοματα πάνω στον άνδρα.

Πχ σε ένα γραφείο, αν χρειαστει να κουβαλήσει κάποιος κάτι, κατά βάσει σε άνδρες θα απευθυνθεί. 

Κάποια στερεότυπα υπάρχουν από την εποχή που ειμασταν πήθικοι...το εννοώ αυτό.

Ορισμένες φορές ειναι αστείες και οι 2 πλευρές οταν τσακωνονται. Δεν υπάρχει κανένας λογος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...