notist Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Καλησπέρα. Μπήκα στον πειρασμό να αγοράσω από το συγκεκριμένο κατάστημα ένα ζευγάρι ακουστικά blitzwolf μοντέλο bw gh1 7.1 usb, σε προσφορά με δώρο και μια κάμερα που είχαν ανεβάσει τα παιδιά στα λαγωνικά. Παρέλαβα,ακολούθησα τις οδηγίες για τους drivers που ήθελαν εγκατάσταση, έπαιξαν ακριβώς 3 λεπτά και μετά παπαλα. Ένα συνεχόμενο φύσημα μόνο από το αριστερό ακουστικό. Τα δοκίμασα και σε άλλο υπολογιστή τα ίδια. Επίσης είδα πολλές ερωτήσεις με το ίδιο θέμα από άλλους κατόχους στο site του banggood αλλά και στο site της blitzwolf. Τι ποιο φυσιολογικό μπήκα στη φόρμα επιστροφής και αντικατάστασης με άλλα καινούργια,που μάλλον αποδείχτηκε λάθος. Μου ζητάνε φωτογραφίες του περιτυλιγματος με τον γραμμικό κώδικα όπως λένε και βίντεο. Τους απαντώ ότι το περιτύλιγμα όταν τα άνοιξα το πέταξα. Τι ποιο φυσιολογικό. Δηλαδή πρέπει να κρατάμε και τα νάιλον? Επίσης τράβηξα ένα βίντεο που ούτε που ακούγεται το φύσημα του ενός ακουστικού. Επίσης τράβηξα 2 φωτογραφίες μια τα ακουστικά και μια το κουτί που έχω. Δηλαδή μπήκα σε μια ταλαιπωρία για 15€ να κάνω στο ίντερνετ σμίκρυνση φωτογραφιών γιατί δεν ανέβαιναν στη φόρμα και να ανεβάζω βίντεο στο YouTube για να τους στείλω τον σύνδεσμο. Και αφού τους τα έστειλα αυτοί ζητάνε ξανά τα ίδια. Δηλαδή οι Κινέζοι το παίζουν Κινέζοι. Επειδή έχω κουράσει σίγουρα με το σεντόνι τι μπορώ να κάνω? Έχω πληρώσει με PayPal. Να κάνω dispute να πάρω τα λεφτά μου πίσω? Ευχαριστώ σε όποιον μπει στον κόπο να μου απαντήσει.
TSELIOSTHEBEST Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Συνηθως οταν στειλεις φωτογραφια της συσκευασιας και φωτο του προιοντος μαζι με το βιντεο σου προτεινουν καποια λυση. Δολιμασε λιγακι ακομα αλλα και στο PayPal θα ζητησουν αποδεικτικα στοιχεια. Καλο ειναι και αυτο κανω εγω, μολις παραλαμβανω κατι φωτογραφια την συσκευασια και οπου λεει καποιον κωδικο/barcode μαζι με unboxing video.
dkmaster Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 14 ώρες πριν, notist είπε Καλησπέρα. Μπήκα στον πειρασμό να αγοράσω από το συγκεκριμένο κατάστημα ένα ζευγάρι ακουστικά blitzwolf μοντέλο bw gh1 7.1 usb, σε προσφορά με δώρο και μια κάμερα που είχαν ανεβάσει τα παιδιά στα λαγωνικά. Παρέλαβα,ακολούθησα τις οδηγίες για τους drivers που ήθελαν εγκατάσταση, έπαιξαν ακριβώς 3 λεπτά και μετά παπαλα. Ένα συνεχόμενο φύσημα μόνο από το αριστερό ακουστικό. Τα δοκίμασα και σε άλλο υπολογιστή τα ίδια. Επίσης είδα πολλές ερωτήσεις με το ίδιο θέμα από άλλους κατόχους στο site του banggood αλλά και στο site της blitzwolf. Τι ποιο φυσιολογικό μπήκα στη φόρμα επιστροφής και αντικατάστασης με άλλα καινούργια,που μάλλον αποδείχτηκε λάθος. Μου ζητάνε φωτογραφίες του περιτυλιγματος με τον γραμμικό κώδικα όπως λένε και βίντεο. Τους απαντώ ότι το περιτύλιγμα όταν τα άνοιξα το πέταξα. Τι ποιο φυσιολογικό. Δηλαδή πρέπει να κρατάμε και τα νάιλον? Επίσης τράβηξα ένα βίντεο που ούτε που ακούγεται το φύσημα του ενός ακουστικού. Επίσης τράβηξα 2 φωτογραφίες μια τα ακουστικά και μια το κουτί που έχω. Δηλαδή μπήκα σε μια ταλαιπωρία για 15€ να κάνω στο ίντερνετ σμίκρυνση φωτογραφιών γιατί δεν ανέβαιναν στη φόρμα και να ανεβάζω βίντεο στο YouTube για να τους στείλω τον σύνδεσμο. Και αφού τους τα έστειλα αυτοί ζητάνε ξανά τα ίδια. Δηλαδή οι Κινέζοι το παίζουν Κινέζοι. Επειδή έχω κουράσει σίγουρα με το σεντόνι τι μπορώ να κάνω? Έχω πληρώσει με PayPal. Να κάνω dispute να πάρω τα λεφτά μου πίσω? Ευχαριστώ σε όποιον μπει στον κόπο να μου απαντήσει. Δηλαδή σου φαίνεται αφύσικο να σου ζητούν το barcode για να πιστοποιήσουν ότι το προϊόν είναι όντως αγορασμένο από εκείνους για να προχωρήσουν σε κάποια λύση; Εφόσον δε στέλνεις αυτά που σου ζητάνε, θα συνεχίσουν να σου τα ζητάνε. Δοκίμασε να κάνεις dispute στο PayPal να γελάσουν και οι πέτρες χωρίς κάποιο αποδεικτικό στοιχείο. Θα συμφωνήσω για τα περί YouTube κλπ. αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι όταν αγοράζεις από το εξωτερικό, όχι μόνο από την Κίνα, οι επιστροφές δεν γίνονται όπως στην Ελλάδα. Καλό θα ήταν από εδώ και πέρα, όπως είπε ο φίλος παραπάνω, να τραβάς video από τη συσκευασία με unboxing για να έχεις στοιχεία σε μελλοντικές αγορές. 1
notist Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 11 ώρες πριν, dkmaster είπε Δηλαδή σου φαίνεται αφύσικο να σου ζητούν το barcode για να πιστοποιήσουν ότι το προϊόν είναι όντως αγορασμένο από εκείνους για να προχωρήσουν σε κάποια λύση; Εφόσον δε στέλνεις αυτά που σου ζητάνε, θα συνεχίσουν να σου τα ζητάνε. Δοκίμασε να κάνεις dispute στο PayPal να γελάσουν και οι πέτρες χωρίς κάποιο αποδεικτικό στοιχείο. Θα συμφωνήσω για τα περί YouTube κλπ. αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι όταν αγοράζεις από το εξωτερικό, όχι μόνο από την Κίνα, οι επιστροφές δεν γίνονται όπως στην Ελλάδα. Καλό θα ήταν από εδώ και πέρα, όπως είπε ο φίλος παραπάνω, να τραβάς video από τη συσκευασία με unboxing για να έχεις στοιχεία σε μελλοντικές αγορές. Καλησπέρα. Ναι μου φαίνεται αφύσικο γιατί πριν 10 ημέρες από αυτούς τα αγόρασα και φαίνεται στη σελίδα τους στο προφίλ μου η αγορά. Δηλαδή είναι τα ίδια που αγόρασα πχ από κατάστημα του σκρουτζ και θέλω να τα αντικαταστήσει το banggood? Δηλαδή όσοι αγοράζουν από την Κίνα τραβάνε βίντεο τη συσκευασία με το barcode η την κρατάνε στο συρτάρι? Δεν νομίζω. Για το PayPal για αυτό ρώτησα γιατί δεν ξέρω. Για το εξωτερικό δεν είναι έτσι παντού. Κάρτα γραφικών sapphire rx580 nitro 8gb αγορασμένη από amazon.fr κάηκε η έξοδος hdmi και χωρίς βίντεο φώτο και π@π@ριες την έστειλα πίσω και μου επέστρεψαν όλο το ποσό συν τα ταχυδρομικά. Όσο για τις μελλοντικές αγορές από Κίνα δεν πρόκειται ξανά. Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
dkmaster Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, notist είπε Καλησπέρα. Ναι μου φαίνεται αφύσικο γιατί πριν 10 ημέρες από αυτούς τα αγόρασα και φαίνεται στη σελίδα τους στο προφίλ μου η αγορά. Δηλαδή είναι τα ίδια που αγόρασα πχ από κατάστημα του σκρουτζ και θέλω να τα αντικαταστήσει το banggood? Δηλαδή όσοι αγοράζουν από την Κίνα τραβάνε βίντεο τη συσκευασία με το barcode η την κρατάνε στο συρτάρι? Δεν νομίζω. Για το PayPal για αυτό ρώτησα γιατί δεν ξέρω. Για το εξωτερικό δεν είναι έτσι παντού. Κάρτα γραφικών sapphire rx580 nitro 8gb αγορασμένη από amazon.fr κάηκε η έξοδος hdmi και χωρίς βίντεο φώτο και π@π@ριες την έστειλα πίσω και μου επέστρεψαν όλο το ποσό συν τα ταχυδρομικά. Όσο για τις μελλοντικές αγορές από Κίνα δεν πρόκειται ξανά. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Το Amazon είναι ξεχωριστός πλανήτης. Ο τρόπος σκέψης σου είναι πολύ λάθος πάντως. Σε δύο περιπτώσεις που δούλευα σε αντίστοιχη θέση σε κατάστημα, μόνο σε εμένα έτυχε να πάει πελάτης να πασάρει για επισκευή μηχάνημα που δεν είχε πάρει από εμάς. Δηλαδή, είχε το ίδιο προϊόν δύο φορές, έκραζε ότι δεν είναι λειτουργικό το προϊόν και μας έφερε με άλλο σειριακό. Πρέπει να καταλάβεις ότι ναι, παίζει πολύ αυτό το ενδεχόμενο κυρίως για Κίνα. Και ναι όλοι όσοι αγοράζουν από Κίνα και ξέρουν τι τους γίνεται τραβάνε βίντεο τη συσκευασία με το barcode. Αυτό καλό είναι να το εφαρμόζεις παντού γιατί παντού πλην του Αμάζον και ίσως 1-2 άλλων εφαρμόζεται η ίδια λογική. Βίντεο ή φωτό με το προϊόν να δείχνει το ελάττωμα και το barcode/serial. Ό,τι σου λέω δε σου το λέω για να σου την πω, ή για να στο παίξω κάποιος. Έχοντας περάσει από το στάδιο εξυπηρέτησης χρόνια, θέλω να σου δώσω να καταλάβεις ότι εσύ μπορεί να μην είσαι λαμόγιο, αλλά πολλοί άλλοι είναι. Δεν γίνεται να παρακάμπτει ο υπάλληλος τους κανόνες όποτε θέλει. Το Άμαζον έχει άλλη λογική και καίει χρήματα μέχρι να βάλει κάποιον στη μαύρη λίστα. Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2021 από dkmaster
notist Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 33 λεπτά πριν, dkmaster είπε Το Amazon είναι ξεχωριστός πλανήτης. Ο τρόπος σκέψης σου είναι πολύ λάθος πάντως. Σε δύο περιπτώσεις που δούλευα σε αντίστοιχη θέση σε κατάστημα, μόνο σε εμένα έτυχε να πάει πελάτης να πασάρει για επισκευή μηχάνημα που δεν είχε πάρει από εμάς. Δηλαδή, είχε το ίδιο προϊόν δύο φορές, έκραζε ότι δεν είναι λειτουργικό το προϊόν και μας έφερε με άλλο σειριακό. Πρέπει να καταλάβεις ότι ναι, παίζει πολύ αυτό το ενδεχόμενο κυρίως για Κίνα. Και ναι όλοι όσοι αγοράζουν από Κίνα και ξέρουν τι τους γίνεται τραβάνε βίντεο τη συσκευασία με το barcode. Αυτό καλό είναι να το εφαρμόζεις παντού γιατί παντού πλην του Αμάζον και ίσως 1-2 άλλων εφαρμόζεται η ίδια λογική. Βίντεο ή φωτό με το προϊόν να δείχνει το ελάττωμα και το barcode/serial. Ό,τι σου λέω δε σου το λέω για να σου την πω, ή για να στο παίξω κάποιος. Έχοντας περάσει από το στάδιο εξυπηρέτησης χρόνια, θέλω να σου δώσω να καταλάβεις ότι εσύ μπορεί να μην είσαι λαμόγιο, αλλά πολλοί άλλοι είναι. Δεν γίνεται να παρακάμπτει ο υπάλληλος τους κανόνες όποτε θέλει. Το Άμαζον έχει άλλη λογική και καίει χρήματα μέχρι να βάλει κάποιον στη μαύρη λίστα. Καλημέρα. Όλα καλά. Για αυτό έγραψα για να μάθω. Δεν πειράζει τουλάχιστον έμεινε η κάμερα που ήταν δώρο. Και εκεί ότι να ναι οι Κινέζοι. Στη σελίδα έλεγε 1080, στο κουτί επίσης 1080 και σε αυτοκόλλητο πάνω στην κάμερα 720p χαχαχαχα.
dkmaster Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, notist είπε Καλημέρα. Όλα καλά. Για αυτό έγραψα για να μάθω. Δεν πειράζει τουλάχιστον έμεινε η κάμερα που ήταν δώρο. Και εκεί ότι να ναι οι Κινέζοι. Στη σελίδα έλεγε 1080, στο κουτί επίσης 1080 και σε αυτοκόλλητο πάνω στην κάμερα 720p χαχαχαχα. Δυστυχώς έτσι είναι οι αγορές από Κίνα.
andreas1gr Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, notist είπε Δηλαδή είναι τα ίδια που αγόρασα πχ από κατάστημα του σκρουτζ και θέλω να τα αντικαταστήσει το banggood? Δηλαδή όσοι αγοράζουν από την Κίνα τραβάνε βίντεο τη συσκευασία με το barcode η την κρατάνε στο συρτάρι? Ναι η πλειοψηφία αυτό κάνει ή αυτό θα έπρεπε να κάνει στις περισσότερες αγορές για να εχει το κεφάλι της ήσυχο. Και ναι υπάρχουν πολλοί πονηροι που προσπαθούν να πλασάρουν χαλασμένα προϊόντα που αγόρασαν αλλού ή απλά να κανουν φασαρία για να πάρουν και τα προϊόντα και τα χρήματα... Ειδικά για την συσκευασία δεν την πετάμε αν δεν περάσουν 2 χρόνια (για την εγγύηση - αν έχει) γιατι ειδικά σε ακριβά προϊόντα τεχνολογίας, οι επίσημες αντιπροσωπείες δεν δέχονται την αποστολή των προϊόντων χωρίς την αρχική συσκευασία... Λες οτι "Επίσης τράβηξα ένα βίντεο που ούτε που ακούγεται το φύσημα του ενός ακουστικού" Οπότε δεν σου φταίει καμία κακιά Κίνα αν τουλάχιστον δεν μπωρείς να αποδείξεις αυτό το οποίο λες... Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2021 από andreas1gr 2
notist Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Καλημέρα. Να ενημερώσω ότι τελικά μου επέστρεψαν τα χρήματα μέσω PayPal που είχα κάνει την αγορά. Αρχικά μου ζήτησαν να κλείσω το ticket και να επικοινωνήσω με e mail απευθείας μαζί τους. Δεν ζήταγα επιστροφή χρημάτων αλλά αντικατάσταση. Αφού το έκλεισα μετά μου έστειλαν e mail προτείνοντας μου επιστροφή χρημάτων η αν έχω κάποια άλλη πρόταση. Ζήτησα επιστροφή χρημάτων και τέλος. Την ίδια ημέρα ήρθε ενημέρωση από το PayPal και την επόμενη ήταν στο λογαριασμό μου. Το μόνο που μου ζήτησαν και φυσικά έκανα ήταν να βαθμολογήσω-αξιολογήσω αν το πρόβλημα μου λύθηκε. Εντάξει με πίστεψαν ότι δεν είμαι λαμόγιο να το έχω πάρει από αλλού και να θέλω να το επιστρέψω σε αυτούς, ούτε ότι λειτουργεί και ήθελα και τα χρήματα πίσω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα