Προς το περιεχόμενο

Mitshubishi Colt Ralliart vs Mini Cooper


Newbie12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο forum. Είμαι νέος οδηγός και σκέφτομαι σιγά σιγά να προβώ στην αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Το budget μου είναι μέχρι 4500 το μέγιστο. Γενικά εδώ και πολύ καιρό έχω στο μάτι το Mitshubishi Colt Ralliart χρονολογίας (09-12 αν δεν κάνω λάθος). Τελευταία όμως έχω δει διάφορες αγγελίες με Mini Cooper σε τιμές της κλίμακας 3000-5000 με τους πωλητές να υποστηρίζουν ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Και τώρα θέτω το ερώτημα μου, τι σόι κατάσταση θα βρίσκετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε αυτή τη τιμή, και εάν τελικά αποφασίσω να αποκτήσω ένα Mini, ποιο θα είναι το κόστος συντήρησης του σε σχέση με το Mitshubishi; Για μένα είναι ένας σοβαρός παράγοντας το κόστος συντήρησης, βενζίνες κτλ. σαν φοιτητής που είμαι με part-time δουλειά, οπότε δεν θέλω να ξοδεύω το μισό μισθό μου στη συντήρηση του αυτοκινήτου μου. Πάντως είμαι ανοιχτός και σε άλλες απόψεις, και θα χαιρόμουν να ακούσω την γνώμη σας. Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Newbie12 είπε

Καλησπέρα στο forum. Είμαι νέος οδηγός και σκέφτομαι σιγά σιγά να προβώ στην αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Το budget μου είναι μέχρι 4500 το μέγιστο. Γενικά εδώ και πολύ καιρό έχω στο μάτι το Mitshubishi Colt Ralliart χρονολογίας (09-12 αν δεν κάνω λάθος). Τελευταία όμως έχω δει διάφορες αγγελίες με Mini Cooper σε τιμές της κλίμακας 3000-5000 με τους πωλητές να υποστηρίζουν ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Και τώρα θέτω το ερώτημα μου, τι σόι κατάσταση θα βρίσκετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε αυτή τη τιμή, και εάν τελικά αποφασίσω να αποκτήσω ένα Mini, ποιο θα είναι το κόστος συντήρησης του σε σχέση με το Mitshubishi; Για μένα είναι ένας σοβαρός παράγοντας το κόστος συντήρησης, βενζίνες κτλ. σαν φοιτητής που είμαι με part-time δουλειά, οπότε δεν θέλω να ξοδεύω το μισό μισθό μου στη συντήρηση του αυτοκινήτου μου. Πάντως είμαι ανοιχτός και σε άλλες απόψεις, και θα χαιρόμουν να ακούσω την γνώμη σας. Ευχαριστώ.

     Μαζί με την καλησπέρα μου , τελείως τυχαία μπήκα στην θέση του οδηγού ενός Mini και το γενικό αίσθημα ήταν άριστο .

     Πέρα από αυτό δεν έχω αντίληψη για κανένα από τα δύο αυτοκίνητα , αν και θα προτιμούσα με βαριά καρδιά το Colt μεταξύ των δύο , μιάς και δεν έχω ακούσει πολλά καλά για τα μηχανικά του Mini . 

     Φυσικά ένας κάτοχος , είναι σε θέση να βεβαιώσει περισσότερα .

     Όμως με βάση τα οικονομικά όπως τα έθεσες , θα προτιμούσα κάτι πιο συμβατικό , πιο απλό σε τεχνικά κι' ας είναι και παλιότερο . Να με πάει μεν με τυπικά προβλήματα σαν μεταχειρισμένο , τα οποία όμως θα είναι πιο βατά να τα αντιμετωπίσω , έως ότου έρθει η στιγμή για να αποκτήσω κάτι άλλο .

   Ακόμη θα κοιτούσα και φθηνότερο , ώστε να έχω χρήματα για κάποιες πρώτες συντηρήσεις , τυχόν μικροπροβλήματα που δεν φάνηκαν εξαρχής , διότι θα βγουν και τέτοια .

  Θα έριχνα με λίγα λόγια τις προτιμήσεις μου , ένα Punto παλιό ίσως , κάποιο παλιότερο Corsa η κάτι λιγότερο ονομαστό αλλά φθηνό . 

  Ας ακούσουμε όμως και άλλους , μήπως τυχουμε κατόχους Colt και Mini , τα οποία σου άρεσαν .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θελω να σε στεναχωρησω αλλα τα μινι σε αυτο το ποσο/αυτης της εποχής θα σου πιουν το αίμα σε ζημιές..... Το κολτ απο την άλλη πιθανότατα θα ειναι σκυλος...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο 2007 ήμουν μεταξύ του colt czt 1500 turbo 150hp και του swift sport 1600 ατμόσφαιρα 125hp (το mini ηταν εκτός budget). Πήγα αντιπροσωπεία έιδα και τα δύο, έκανα test drive και κατέληξα στο swift. Το colt νόμιζες οτι έμπαινες στην απλή έκδοση (πολύ γυναικείο εσωτερικό) σε σχέση με το swift σου έδινε την αίσθηση του sport (bucket-κλπ) .Βέβαια τα 150hp του colt με περιθώριο για εύκολη βελτίωση λόγω turbo με τσίγκλαγαν λίγο.

Στο δια ταυτα αν θές ρίξε μια ματια στο swift(το πούλησα μετά απο 5 χρόνια χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και αρκετό παιχνίδι) απλά εκτός των service να έχεις στο μυαλό σου και το θέμα της κατανάλωσης που θα δείς τρελά νούμερα.

Επίσης αυτά τα αυτοκίνητα έχουν φάει σίγουρα ενα λιωσιματάκι αφού το  κοινό που τα παίρνει ειναι αρκετά ανήσυχο άρα ο έλεγχος πρέπει να ειναι πολύ καλός (φαναρτζή- μηχανολογικά)

Λογικά κοιτάς mini πρώτης γενιάς που έχουν παρουσιάσει αρκέτα και ακριβά θέματα μιάς και μιλάμε για bmw πίσω απο τα ανταλλακτικά οπότε όχι και απο εμένα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεταξυ των 2 που αναφερεις και εφοσον σκεφτεσαι και το μετεπειτα κοστος,πας δαγκωτο για το mitsubishi.

Αν και καινουργιος οδηγος και πρωτο αυτοκινητο 150 ιπποι,θα με ανησυχουσε λιγο...

Επεξ/σία από Dantε
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το κόστος (καθημερινες βενζίνες, συντήρηση, ασφάλεια, λάστιχα) ειναι σημαντικός παραγοντας, τοτε δεν κοιτάς σπορ αυτοκίνητο.... αλλά με ένα Colt 1.1lt θα ξενοιάσεις...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά, το Mitsubishi κυμαίνεται στα 75-95 άλογα όχι 150 όποτε δεν θα έχω κάποιο θέμα πιστεύω σαν πρώτος οδηγός, όποτε εκεί καταλήγω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Newbie12 είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά, το Mitsubishi κυμαίνεται στα 75-95 άλογα όχι 150 όποτε δεν θα έχω κάποιο θέμα πιστεύω σαν πρώτος οδηγός, όποτε εκεί καταλήγω.

Το raliart που κολλάει τότε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως κάνω κάποιο λάθος στο συγκεκριμένο μοντέλο. Πάντως αυτό είναι το αμάξι εξωτερικά, οποίος ξέρει το ακριβές όνομα του ας μου πει και μένα να μάθω γιατί νόμιζα πως λέγετε ralliart 😂

9351396B-557D-4217-9B76-D407100FB2C8.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Newbie12 είπε

Ίσως κάνω κάποιο λάθος στο συγκεκριμένο μοντέλο. Πάντως αυτό είναι το αμάξι εξωτερικά, οποίος ξέρει το ακριβές όνομα του ας μου πει και μένα να μάθω γιατί νόμιζα πως λέγετε ralliart 😂

9351396B-557D-4217-9B76-D407100FB2C8.jpeg

Colt λέγεται το μοντέλο, το γράφει και πίσω στη φωτό που μας δείχνεις.

Ralliart είναι το όνομα της έκδοσης με τους 150 ίππους, μέχρι το 2008 λεγόταν CZT, και μετά που βγήκε το facelift μετονομάστηκε σε ralliart.

MITSUBISHI Colt CZT specs & photos - 2005, 2006, 2007, 2008 - autoevolution

Mitsubishi Colt '09 CZT RALLIART

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...