Προς το περιεχόμενο

Αγορά ERP λογισμικού για σύνδεση φυσικού καταστήματος και e-shop.


Nana_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,  θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με την αγορά λογισμικού ERP. Αυτή την στιγμή έχουμε ένα φυσικό κατάστημα υποδημάτων, συνοικιακό μαγαζί όχι μεγάλο, και είμαστε στην διαδικασία κατασκευής του e-shop. Η ερώτησή μου είναι εαν αρχικά χρειαζόμαστε ένα τέτοιο πρόγραμμα να μας συντονίζει την αποθήκη και να ενημερώνει το απόθεμα. Δεδομένου πως θα υπάρχει ένας άνθρωπος στο φυσικό κατάστημα και ένας άλλος απομακρυσμένα θα χειρίζεται το e-shop. Αρα ότι πώληση θα πραγματοποιείται απο το φυσικό κατάστημα θα πρέπει κάπως να ενημερώνεται το e-shop. Φοβάμαι πως επάνω στην δουλεία δεν θα γίνεται σωστή ενημέρωση και θα δημιουργούνται λάθη ως προς το διαθέσιμο απόθεμα. Προς το παρόν πουλάμε μέσω της πλατφόρμας του Skroutz και ήδη έχουμε εντοπίσει κάποια λάθη ως προς το απόθεμα. Απ'οτι καταλαβαίνω δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος, εκτός ενός ERP προγράμματος. Διστάζω ως προς την αγορά γιατί έχει ένα αξιοσημείωτο κόστος και εμείς ακόμα δεν έχουμε δει εάν θα δουλέψει το e-shop, ώστε να επενδύσουμε και σε ERP. Εχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία ή κάποια πρόταση? Ευχαριστώ

Επεξ/σία από Nana_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε γνωστη αλυσιδα που δουλευα παντως και χρησιμοποιουσαμε erp, το προγραμμα εκανε φανταστικη δουλεια ως προς το τι αποθεμα υπαρχει και που. περα απο το αρχικο κοστος του συστηματος αυτου καθε αυτου, να ξερετε οτι θα χρειαστει να δεθει καθε προιον με κωδικο. Στην συγκεκριμενη αλυσιδα δε, με το που τιμολογουνταν το προιον, εφευγε αυτοματα και απο το αποθεμα οποτε ενδεχομενως να χρειαστει να συνεργαζεται κ η ταμειακη με το erp. Αυτο σωζει χρονο αλλα και μειωνει σημαντικα το περιθωριο λαθους σε αποθεμα. Ωστοσο να γνωριζετε οτι λαθη στα αποθεματα γινονται και στις καλυτερες οικογενειες οποτε οι απογραφες δεν ελειπαν ουτε και απο εκει. Για μενα θα σας λυσει τα χερια και απο την αποψη του "μισο να δω στην αποθηκη" αλλα και θα συνεργαζονται eshop και φυσικο καταστημα μαζι απροσκοπτα. Για την ιστορια εμεις χρησιμοποιουσαμε το sap erp

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειμαστε φυσικο καταστημα με ειδη σπιτιου, εγω και η συζυγος.
Εχουμε παρουσια στα social και περσι καναμε πλεον και το e-shop μας (ειχαμε site αλλα χωρις e-shop)
Κανουμε καποιες πωλησεις απο web αλλα μεχρι εκει... δεν σκεφτομαι την αγορα ενος ERP λογο κοστους και οχι μονο
Ασε που θα πρεπει να κανεις απογραφη, οποτε δεν μπορεις να εξυπηρετησεις φιλους, αν καταλαβες.
Για εμενα πρεπει να δεις τους τζιρους που κανεις ηλεκτρονικα και αν εχει νοημα μια τετοια επενδυση.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 hours ago, Nana_ said:

Καλησπέρα,  θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με την αγορά λογισμικού ERP. Αυτή την στιγμή έχουμε ένα φυσικό κατάστημα υποδημάτων, συνοικιακό μαγαζί όχι μεγάλο, και είμαστε στην διαδικασία κατασκευής του e-shop. Η ερώτησή μου είναι εαν αρχικά χρειαζόμαστε ένα τέτοιο πρόγραμμα να μας συντονίζει την αποθήκη και να ενημερώνει το απόθεμα. Δεδομένου πως θα υπάρχει ένας άνθρωπος στο φυσικό κατάστημα και ένας άλλος απομακρυσμένα θα χειρίζεται το e-shop. Αρα ότι πώληση θα πραγματοποιείται απο το φυσικό κατάστημα θα πρέπει κάπως να ενημερώνεται το e-shop. Φοβάμαι πως επάνω στην δουλεία δεν θα γίνεται σωστή ενημέρωση και θα δημιουργούνται λάθη ως προς το διαθέσιμο απόθεμα. Προς το παρόν πουλάμε μέσω της πλατφόρμας του Skroutz και ήδη έχουμε εντοπίσει κάποια λάθη ως προς το απόθεμα. Απ'οτι καταλαβαίνω δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος, εκτός ενός ERP προγράμματος. Διστάζω ως προς την αγορά γιατί έχει ένα αξιοσημείωτο κόστος και εμείς ακόμα δεν έχουμε δει εάν θα δουλέψει το e-shop, ώστε να επενδύσουμε και σε ERP. Εχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία ή κάποια πρόταση? Ευχαριστώ

Ένα ERP θα σου λύσει τα χέρια ως ένα σημείο. Αλλά όχι όπως φαντάζεσαι. Στο Σκρουτζ για παράδειγμα δεν θα σε βοηθήσει κάπου γιατί η διασύνδεση φαντάζομαι γίνεται με XML που γίνεται update κάθε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (νομίζω κάθε 1 ώρα). Αν έχεις ένα ζευγάρι παπούτσια και πουληθεί αφού γίνει η ενημέρωση δεν θα φανεί εκτός απόθεμα για μια ολόκληρη ώρα. Αν συνδεθεί με το e-shop θα υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία και θα έχεις σωστά αποθέματα στο e-shop. Το θέμα είναι ότι αν πουλάς χωρίς απόδειξη πχ δεν σε βοηθάει πουθενά. Υπολόγισε και το σχετικά υψηλό κόστος αγοράς και διασύνδεσης με το e-shop.

Προσωπικά προτιμώ το e-shop να έχει ξεχωριστή αποθήκη σε όποια επιχείρηση μπορεί να το κάνει, είτε έχει είτε όχι κάποιο ERP.

Μια πρόχειρη λύση πάντως είναι να περνάτε τις παραγγελίες του φυσικού καταστήματος με κάποιο barcode reader και στο e-shop στο ταμείο με κάποιο αυτοματισμό για να γίνεται γρήγορα.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, verylife78 είπε

ειμαστε φυσικο καταστημα με ειδη σπιτιου, εγω και η συζυγος.
Εχουμε παρουσια στα social και περσι καναμε πλεον και το e-shop μας (ειχαμε site αλλα χωρις e-shop)
Κανουμε καποιες πωλησεις απο web αλλα μεχρι εκει... δεν σκεφτομαι την αγορα ενος ERP λογο κοστους και οχι μονο
Ασε που θα πρεπει να κανεις απογραφη, οποτε δεν μπορεις να εξυπηρετησεις φιλους, αν καταλαβες.
Για εμενα πρεπει να δεις τους τζιρους που κανεις ηλεκτρονικα και αν εχει νοημα μια τετοια επενδυση.

Πως παρακολουθείτε το απόθεμα σας; Κάθε φορά που κάνετε μια πώληση στο φυσικό κατάστημα ενημερώνετε χειροκίνητα το e-shop σας;

4 ώρες πριν, vngls7 είπε

Ένα ERP θα σου λύσει τα χέρια ως ένα σημείο. Αλλά όχι όπως φαντάζεσαι. Στο Σκρουτζ για παράδειγμα δεν θα σε βοηθήσει κάπου γιατί η διασύνδεση φαντάζομαι γίνεται με XML που γίνεται update κάθε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (νομίζω κάθε 1 ώρα). Αν έχεις ένα ζευγάρι παπούτσια και πουληθεί αφού γίνει η ενημέρωση δεν θα φανεί εκτός απόθεμα για μια ολόκληρη ώρα. Αν συνδεθεί με το e-shop θα υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία και θα έχεις σωστά αποθέματα στο e-shop. Το θέμα είναι ότι αν πουλάς χωρίς απόδειξη πχ δεν σε βοηθάει πουθενά. Υπολόγισε και το σχετικά υψηλό κόστος αγοράς και διασύνδεσης με το e-shop.

Προσωπικά προτιμώ το e-shop να έχει ξεχωριστή αποθήκη σε όποια επιχείρηση μπορεί να το κάνει, είτε έχει είτε όχι κάποιο ERP.

Μια πρόχειρη λύση πάντως είναι να περνάτε τις παραγγελίες του φυσικού καταστήματος με κάποιο barcode reader και στο e-shop στο ταμείο με κάποιο αυτοματισμό για να γίνεται γρήγορα.

 

Εξήγησε σε μου λιγο παραπάνω την πρόχειρη λύση που λες γιατί δεν τα πολύ ξέρω όλα αυτά ! ευχαριστώ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο e-shop εχω μονο κωδικους που μπορω να παραγγειλω ξανα απο τους προμηθευτες μου είτε εχω μεγαλο αποθεμα στο φυσικο μου καταστημα.
Στα χριστουγεννιατικα πχ ναι το κανω εγω δυο φορες την ημερα, το μεσημερι και το βραδυ που γυρναω σπιτι. Δυστυχως ειναι μεγαλη ταλαιπωρια, αλλα δεν μπορει το μαγαζι να σηκωσει και αλλα εξοδα σε αυτς τις περιοδους.
Οσο και να λενε για εργαλεια και ψηφιοποιηση ξεχνανε ενα βασικο κομματι, οτι οι περισσοτερες επιχειρησεις στην ελλαδα ειναι μικρες οικογενειακες και οχι πολυεθνικες... εμεις κραταμε την ελλαδα, εμεις παραγουμε εμεις καταναλωνουμε, εμεις γυρναμε τα λεφτα στην ελλαδα μας.
Οπως ειπε και ο/η φιλος απο πανω τα προβληματα ξεκινανε στην οχι αποδειξη....και οχι μονο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω τι λέτε, ευχαριστώ για την απάντηση. Απ´οτι συμπεραίνω σε περίπτωση που δεν επιλέξεις ένα προγραμμα  να σου κάνει την δουλειά θα πρεπει να κρατάς πολύ σωστά σημειώσεις με το τι πουλήθηκε μέσα στην ημέρα και να ενημερώνεις με ευλάβεια το e-shop! Δυστυχώς στην δίκη μας περίπτωση εάν ένα παπούτσι εξαντληθεί δεν έχω την δυνατότητα να το παραγγείλω ξανά άρα με ενδιαφέρει άμεσα η σωστή καταγραφή του αποθέματος. Γιατί μετα θα πρεπει να ενημερώνεις τον πελάτη ότι το προϊόν που αγόρασε δεν ειναι διαθέσιμο και δεν δείχνει καλή εικόνα , οκ να σου συμβεί μια φορά αλλα γενικά δεν ειναι ότι καλύτερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Nana_ said:

Εξήγησε σε μου λιγο παραπάνω την πρόχειρη λύση που λες γιατί δεν τα πολύ ξέρω όλα αυτά ! ευχαριστώ! 

Στην ουσία στο ταμείο υπάρχει ανοιχτός υπολογιστής και την ώρα της πώλησης στο κατάστημα κάνει και παραγγελία στο e-shop με χρήση barcode scanner. Σκανάρει τα προϊόντα και πατάει 2 κλικ και βάζει παραγγελία με συγκεκριμένο account, με συγκεκριμένο order status και τρόπους πληρωμής. Έτσι μπορούν να ξεχωρίσουν από που έγινε η παραγγελία. Μιλήστε με τον άνθρωπο που έφτιαξε το e-shop, δεν είναι δύσκολο να σας φτιάξει κάτι τέτοιο λογικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως και στην περιπτωση του δωρου σε φιλο, το να διορθωσεις το αποθεμα και να το κανεις -1 δεν ειναι προβλημα θαρρω. Ειτε λειτουργεις ERP ειτε οχι, η σωστη καταμετρηση της αποθηκης παιζει κυριο ρολο. Απογραφες πρεπει να γινονται και για περιπτωσεις κλοπης η για τον οποιονδηποτε λογο. Περα απο το τεραστιο κοστος, προσωπικα το erp για μενα ειναι μια αναβαθμιση της επιχειρησης οσον αφορα τα logistics.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...