Προς το περιεχόμενο

Σύμφωνα με αναφορές η Apple σκοπεύει να κάνει το CarPlay πιο χρήσιμο


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η εταιρεία έχει στόχο οι κάτοχοι iPhone να ελέγχουν σταδιακά λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως το ράδιο, τα καθίσματα και το AC

Οι φήμες για το Apple Car έχουν μειωθεί το τελευταίο διάστημα, αλλά αυτό δε σημαίνει πως τα σχέδια της εταιρείας έχουν παγώσει. Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία είναι στα αρχικά στάδια επέκτασης λειτουργιών των CarPlay πέρα από αυτές ενός απλού συστήματος ψυχαγωγίας.

Η ιδέα πίσω από το πρότζεκτ υπό την κωδική ονομασία IronHeart, είναι η επέκταση της ενσωμάτωσης ώστε να ελέγχει περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου, ρυθμίσεις και αισθητήρες. Αυτό περιλαμβάνει AC, ρυθμίσεις ήχου, καθισμάτων και ταχύμετρου. Για την ώρα, το CarPlay επιτρέπει τη σύνδεση ενός iPhone με τη κεντρική κονσόλα για έλεγχο μουσικής, πλοήγησης και έναν hands-free τρόπο για αποστολή μηνυμάτων εν ώρα οδήγησης.

Βέβαια αυτή η επέκταση προϋποθέτει και μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Παρόλο που αρκετοί κατασκευαστές χρησιμοποιούν το CarPlay από την αρχική του διάθεση το 2014, το να παρέχουν πρόσβαση σε σημαντικές λειτουργίες ενός αυτοκινήτου ίσως να μην είναι κάτι στο οποίο θα είναι σύμφωνοι. Για παράδειγμα, με το iOS 14 η Apple παρουσίασε τη λειτουργία Car Key, επιτρέποντας το ξεκλείδωμα συμβατών αυτοκινήτων με το iPhone ή Apple Watch, με μόνο μοντέλα του 2021 της BMW να είναι συμβατά.

Ένα θέμα που προκύπτει είναι πως η Apple θα έχει περισσότερα έσοδα χωρίς να χρειάζεται να κατασκευάσει το δικό της αυτοκίνητο, με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πρέπει να παραχωρήσουν λειτουργίες τους στην Apple. Αυτή η ανισορροπία φημολογείται πως ήταν ένας από τους λόγους που Apple και Hyundai διέκοψαν τις επαφές για την κατασκευή του Apple Car. Η Hyundai σύμφωνα με αναφορές, δεν είχε ενδιαφέρον να γίνει η Foxconn της Apple για παραγωγή αυτοκινήτων, καθώς θα έκανε τις "βρόμικες δουλειές".

Από την άλλη, το Bloomberg αναφέρει πως οι κατασκευαστές θα βρεθούν σε αδιέξοδο. Στο iOS 15, η Apple επέκτεινε τις λειτουργίες της Wallet εφαρμογής της για να περιλαμβάνει ψηφιακές ταυτότητες, κλειδιά αυτοκινήτου, κλειδιά για έξυπνες κλειδαριές, ακόμα και κάρτες πιστοποίησης εμβολιασμού. Είναι η άνεση του όλα-σε-ένα που κάνει την αλλαγή από iPhone πολύ δύσκολη (κάτι που θέλει η Apple). Με την αφαίρεση αυτών των λειτουργιών, οι κατασκευαστές ρισκάρουν να δυσαρεστήσουν τους καταναλωτές τους.

Όπως και με άλλα μυστικά πρότζεκτ της Apple, ίσως κι αυτό να μη κυκλοφορήσει. Εξάλλου εδώ και αρκετά χρόνια ακούμε για το Project Titan το οποίο αναμένεται να διατεθεί το νωρίτερο το 2024. Ένας ακόμη πλήγμα στα σχέδια της εταιρείας για το αυτοκίνητό της, ήταν η αποχώρηση αρκετών σημαντικών στελεχών από το συγκεκριμένο τμήμα της. Η πιο πρόσφατη αποχώρηση ήταν αυτή του Doug Field που είχε αναλάβει το Apple Car project τα τελευταία τρία χρόνια, ο οποίος τον Σεπτέμβριο πήγε στην Ford. Έτσι, παρόλο που η Apple θέλει να κάνει αισθητή την παρουσία της στον χώρο των αυτοκινήτων, ίσως χρειαστούν αρκετά χρόνια πριν δούμε μεγάλες κινήσεις εκ μέρους της.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα ας το κανουν πιο φτηνο πρωτα. Στα mercedes κοστιζει 1.200€ να το ενεργοποιησεις.

 

edit: ειπα να το τσεκαρω μετα απο πολυ καιρο, το εριξαν στα 372€.

Επεξ/σία από Predatorkill
  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, Predatorkill said:

Καλα ας το κανουν πιο φτηνο πρωτα. Στα mercedes κοστιζει 1.200€ να το ενεργοποιησεις.

edit: ειπα να το τσεκαρω μετα απο πολυ καιρο, το εριξαν στα 372€.

είχε μια καιλα ο κόσμος για tablets/αυτοματοποιημένες διαδικασίες στα αυτοκίνητα.

Απορώ δηλαδή όταν βλέπω κόσμο να υποστηρίζει τόσο έντονα τα "έξυπνα" αυτοκίνητα, που επειδή έχουν κάποιον υπολογιστή μέσα (άρα τσιπς - μια πολύ χοτ λέξη) αξίζουν τα χιλιάδες παραπάνω ευρώ...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, NotAliki177 είπε

είχε μια καιλα ο κόσμος για tablets/αυτοματοποιημένες διαδικασίες στα αυτοκίνητα.

Απορώ δηλαδή όταν βλέπω κόσμο να υποστηρίζει τόσο έντονα τα "έξυπνα" αυτοκίνητα, που επειδή έχουν κάποιον υπολογιστή μέσα (άρα τσιπς - μια πολύ χοτ λέξη) αξίζουν τα χιλιάδες παραπάνω ευρώ...

Εν το μεταξυ το λογισμικο που εχει η mercedes κανει καλη δουλεια απο μονο του χωρις το car play. Οκ, δεν εχει τους χαρτες των maps αλλα μια χαρα ειναι και αυτοι που εχει. 
 

Ποιο το νοημα να μιλας στη siri στο car play και οχι απευθειας στο τηλεφωνο; 🤔

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το CarPlay ήταν ένα βασικό κριτήριο για την επιλογή του αυτοκινήτου μου και δεν το μετάνιωσα καθόλου. Πολύ βολική η πλοήγηση με google/apple maps, here we go κλπ ενώ εχεις και όλη την μουσική σου στην οθονη (spotify, Apple Music κλπ). Ναι θα ήθελα και επιπλέον λειτουργίες όπως clima. 

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, NotAliki177 said:

είχε μια καιλα ο κόσμος για tablets/αυτοματοποιημένες διαδικασίες στα αυτοκίνητα.

Απορώ δηλαδή όταν βλέπω κόσμο να υποστηρίζει τόσο έντονα τα "έξυπνα" αυτοκίνητα, που επειδή έχουν κάποιον υπολογιστή μέσα (άρα τσιπς - μια πολύ χοτ λέξη) αξίζουν τα χιλιάδες παραπάνω ευρώ...

Εξέλιξη λέγεται! Τα ίδια έλεγαν και παλιότερα για το ABS και το ESP... 😛 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, billdanos είπε

Εξέλιξη λέγεται! Τα ίδια έλεγαν και παλιότερα για το ABS και το ESP... 😛 

Ακριβώς το ίδιο είναι... Πολύ σωστή παρομοίωση... Ίδιο το ABS και το ESP, τεχνολογίες που δημιουργήθηκαν με γνώμονα την ασφάλεια, με το carplay της Apple...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 minutes ago, Tlykog said:

Ακριβώς το ίδιο είναι... Πολύ σωστή παρομοίωση... Ίδιο το ABS και το ESP, τεχνολογίες που δημιουργήθηκαν με γνώμονα την ασφάλεια, με το carplay της Apple...

Δες προσεκτικά τι έλεγε το μήνυμα που έκανα quote και στο οποίο απάντησα...

Και αυτά τα συστήματα ασφαλείας σε chips στηρίζονται.

:) 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, billdanos είπε

Δες προσεκτικά τι έλεγε το μήνυμα που έκανα quote και στο οποίο απάντησα... :) 

Το είδα και σε περιπτωση που κάτι δεν κατάλαβα καλα, επιμενω σε αυτό που ποσταρισα. Η εξέλιξη δεν είναι η ψηφιοποίηση των αυτοκινήτων. Αυτή έγινε γιατί είναι πιο φθηνά στην παραγωγη απο τα αναλογικά και χαλάνε πιο εύκολα. 

Άλλο τα ESP, ABS, που ελέγχονται ψήφιακα και άλλο πχ ψηφιακό ταχύμετρο ή οθόνη multimedia. Σήμερα μπορείς πχ να αγορασεις μτχ αυτοκίνητο που να είναι 10-15 ετών και όλα να δουλεύουν σωστά. Πολύ αμφιβάλλω ότι κάποιο από τα σημερινά αυτοκίνητα θα δουλεύει σωστα σε 10-15 χρόνια απο τώρα... ΑΥΤΟ το λένε εξέλιξη... οι εταιρείες παραγωγής αυτοκινήτων. Αυξήσαν και τις τιμές γιατί είναι πιο εντυπωσιακά στο μάτι και όλα καλά... ΕΞΕΛΙΞΗ...😉 

Λες και δεν έχουμε κινητά, τάμπλετ, λάπτοπ, smartTV κτλ, χρειαζόμαστε και στα αυτοκίνητα οθόνες. Μην τύχει πάμε κανένα ταξίδι και κοιτάξουμε απο το παράθυρο...

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Το είδα και σε περιπτωση που κάτι δεν κατάλαβα καλα, επιμενω σε αυτό που ποσταρισα. Η εξέλιξη δεν είναι η ψηφιοποίηση των αυτοκινήτων. Αυτή έγινε γιατί είναι πιο φθηνά στην παραγωγη απο τα αναλογικά και χαλάνε πιο εύκολα. 

Άλλο τα ESP, ABS, που ελέγχονται ψήφιακα και άλλο πχ ψηφιακό ταχύμετρο ή οθόνη multimedia. Σήμερα μπορείς πχ να αγορασεις μτχ αυτοκίνητο που να είναι 10-15 ετών και όλα να δουλεύουν σωστά. Πολύ αμφιβάλλω ότι κάποιο από τα σημερινά αυτοκίνητα θα δουλεύει σωστα σε 10-15 χρόνια απο τώρα... ΑΥΤΟ το λένε εξέλιξη... οι εταιρείες παραγωγής αυτοκινήτων...

Η θέση σου ποιά ειναι ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Το είδα και σε περιπτωση που κάτι δεν κατάλαβα καλα, επιμενω σε αυτό που ποσταρισα. Η εξέλιξη δεν είναι η ψηφιοποίηση των αυτοκινήτων. Αυτή έγινε γιατί είναι πιο φθηνά στην παραγωγη απο τα αναλογικά και χαλάνε πιο εύκολα. 

Άλλο τα ESP, ABS, που ελέγχονται ψήφιακα και άλλο πχ ψηφιακό ταχύμετρο ή οθόνη multimedia. Σήμερα μπορείς πχ να αγορασεις μτχ αυτοκίνητο που να είναι 10-15 ετών και όλα να δουλεύουν σωστά. Πολύ αμφιβάλλω ότι κάποιο από τα σημερινά αυτοκίνητα θα δουλεύει σωστα σε 10-15 χρόνια απο τώρα... ΑΥΤΟ το λένε εξέλιξη... οι εταιρείες παραγωγής αυτοκινήτων... Αυξήσαν και τις τιμές γιατί είναι πιο εντυπωσιακά στο μάτι και όλα καλά... ΕΞΕΛΙΞΗ...😉 

Λες και δεν έχουμε κινητά, τάμπλετ, λάπτοπ, smartTV κτλ, χρειαζόμαστε και στα αυτοκίνητα οθόνες. Μην τύχει πάμε κανένα ταξίδι και κοιτάξουμε απο το παράθυρο...

Εσυ παρε αλογο.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, aenaos15 είπε

Η θέση σου ποιά ειναι ????

Το αυτοκίνητο είναι εργαλείο μεταφοράς προσώπων και πραγμάτων. Η τεχνολογία χρειαζεται για να το κανει να εξυπηρετεί καλύτερα το σκοπό του: να μεταφέρει γρήγορα και μς ασφάλεια τους επιβάτες του. Οι οθόνες και τα εντυπωσιακά κουμπάκια δε μου κανουν αίσθηση. Σε πολλές περιπτωσεις αποσπουν την προσοχή του οδηγού.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...