Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

"Πληρωμή λογαριασμού σε μαγαζί ξεχωριστά"


Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε

 

Τώρα για τις αποδείξεις, το σωστό είναι ο μαγαζάτορας να κόβει εξαρχής διαφορετική απόδειξη για κάθε άτομο και όχι μία απόδειξη γι όλο το τραπέζι, και να αποφασίζει ο καθένας μόνος του πως να πληρώσει. Μερικοί μαγαζάτορες το κάνουν από μόνοι τους εξαρχής χωρίς καν να τους το ζητήσεις, αλλά δυστηχώς δεν το κάνουν πολλοί.

 

Oχι,το σωστό είναι ο πελάτης να ζητάει  ξεχωριστές αποδείξεις για κάθε έναν οταν δίνει παραγγελία,δεν θα μυρίζει τα νύχια του ο καταστηματάρχης τι θέλει ο καθένας και ποιος θα πληρωσει την σαλάτα ή το μπουκάλι με το κρασί.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 97
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Γι' αυτό πριν βγω με κάποιον τον ρωτάω αν έχει revolut. Αν δεν έχει βγαίνω με άλλον. 

Πότε δεν είχα τέτοιο πρόβλημα αν και πολλές φορές πληρώνει ένας της παρέας και του δίνουμε μετά τα χρήματα.  Τώρα αν σε παρέα 10 ατόμων θέλει ο καθένας να πληρώσει ξεχωριστά κι εγώ αν ήμουν σερβι

Αν όντως ήταν έτσι τότε χωρίς λόγο κάνατε τα εύκολα δύσκολα, μια χαρά θα μπορούσε ο ένας που δεν είχε μετρητά να τα πληρώσει όλα με την κάρτα του και μετά να εισπράξει τα μετρητά από τους άλλους 3 αντ

13 ώρες πριν, lector είπε

Ναι σημαινει οτι δεν εχεις φραγκο επανω σου. Οταν λεμε φραγκο εννοουμε μετρητα, χαρτονομισματα, κερματα, οχι μπλιμπλικια. Οσο κι αν καποιοι ξυνιζουν, η πραγματικοτητα ειναι οτι ΔΕΝ εχουμε φτασει ακομα στο σταδιο που εχει καταργηθει το μετρητο και δουλευουν ολοι και ολα απροσκοπτα με μπλιμπλικια. 
Στο κατω κατω, εγω αυτο που ειπα, ειναι να εχεις μετρητα για να αποφυγεις τη μανουρα. Αν εσυ θελεις να κανεις μανουρα, τυπου "η πληρωνουμε με iphone ή φευγουμε" και να μπλεξεις, δικο σου θεμα προφανως, αλλα εγω μαλλον θα προτιμουσα να εχω βγαλει ενα ρημαδο20αρικο απο το ATM νωριτερα για να το αποφυγω και να κλεισω ομορφα τη βραδια μου.

Βασικα δεν ειναι δικο του θεμα. θεμα του μαγαζιου ειναι και μονο. η πραγματικοτητα ειναι οτι μερικοι απλα δεν θελουνε εν ετη 2021 να φτασουμε σε αυτο το σταδιο. Θα φτασουμε θελουν δεν θελουν.

  • Like 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

το να μεσολαβει αλλος για να πληρωσεις με τα λεφτα σου ειναι φασισμος.

Μαθαμε μια λέξη και την κολλάμε οπου βρούμε.

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, Conan2046 είπε

Καμιά φορά πάντως συμβαίνει. Μου έχει τύχει να με πληρώσει πελάτης κανονικά και μετά από λίγο να έρχεται άλλος και να μου απορρίπτει την συναλλαγή, δοκιμάζω την δική μου κάρτα τίποτα. Τους παίρνω τηλέφωνο, μπούρου, μπούρου μην ανησυχείτε σε ένα τεταρτάκι θα έχει φτιάξει. Μένω ήσυχος εγώ, δεν το ξαναδοκιμάζω, ο  Πελάτης μου βιαζόταν ήταν και Παρασκευή απόγευμα, μου λέει θα έρθω αύριο. Αύριο με το που ανοίγω νάτος, δεν δούλευε το ...μηχάνημα. Ξανά τηλέφωνο, ξανά έφυγε αυτός,(ευτυχώς γνωστός μου)  το έφτιαξαν μετά από λίγο. Θέλω να πω ας δίνουμε και το δικαίωμα στην αμφιβολία. 

μου εχει τυχει να παω σ/μ και να μη δεχεται τις καρτες από συγκεκριμένη τράπεζα και αφησα τα μισα ψωνια πίσω για να πληρωσω με μετρητα (ειχε κ ατμ απ εξω αλλα ουτε εκεινο δουλευε)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Ποτέ δεν κουβαλάω μετρητά για την περίπτωση "που χρειαστούν" αλλά πάντα τσεκάρω αν το εκάστοτε μαγαζί έχει σήμανση ότι δέχεται κάρτες. Από εκεί και έπειτα, εννοείται ότι αν χρειαστεί πληρώνω ξεχωριστά ακόμα και καφέ, όπως επίσης και αν γίνει διακοπή ρεύματος, χαλάσει το pos, ή οτιδήποτε άλλο, καθόλου δεν με ενδιαφέρει. Αν έχει χαλάσει το pos η δεν έχει internet το λες απο την αρχή για να αποφασίσουμε αλλιώς. 
   Πρόσφατα στη Ρώμη αφού παραγγείλαμε μας λένε ότι δυστυχώς έχει χαλάσει το pos αλλα ευτυχώς έχει atm στη γωνία. Όταν του είπα οτι πληρώνουμε ανέπαφα και δεν μπορούμε να βγάλουμε χρήματα, βρήκαν τρόπο και το εφτιαξαν. 
  Από τις λίγες φορές που πήγα να βγάλω χρήματα για χαλασμένο pos ήταν σε ένα φούρνο στο κέντρο της Αθήνας που είχαμε κάτσει να φαμε κάτι και στο τέλος μας ειπε οτι επειδη άλλαξε ο ιδιοκτήτης δεν έχει γίνει ακόμα η αλλαγή των λογαριασμών. Όταν του είπα ότι έπρεπε να μας το πείτε από την αρχή, είπε φυσικά, έχετε δίκιο και άν ξαναπεράσετε ποτέ από εδώ μας τα φέρνετε αλλιώς σας τα κερνάμε και συγγνώμη για την αναστάτωση. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, lector είπε

Ναι σημαινει οτι δεν εχεις φραγκο επανω σου. Οταν λεμε φραγκο εννοουμε μετρητα, χαρτονομισματα, κερματα, οχι μπλιμπλικια. Οσο κι αν καποιοι ξυνιζουν, η πραγματικοτητα ειναι οτι ΔΕΝ εχουμε φτασει ακομα στο σταδιο που εχει καταργηθει το μετρητο και δουλευουν ολοι και ολα απροσκοπτα με μπλιμπλικια. 
Στο κατω κατω, εγω αυτο που ειπα, ειναι να εχεις μετρητα για να αποφυγεις τη μανουρα. Αν εσυ θελεις να κανεις μανουρα, τυπου "η πληρωνουμε με iphone ή φευγουμε" και να μπλεξεις, δικο σου θεμα προφανως, αλλα εγω μαλλον θα προτιμουσα να εχω βγαλει ενα ρημαδο20αρικο απο το ATM νωριτερα για να το αποφυγω και να κλεισω ομορφα τη βραδια μου.

Με την λογική σου δεν πρόκειται να καταργηθεί το μετρητό, οπότε ούτε η φοροδιαφυγή, ούτε τα πλαστά.

Εσένα μπορεί να σου αρέσει να κάνεις ανάληψη κάθε τόσο και να πιάνεις χρήματα που έχουν πιάσει άλλοι χιλιάδες.

Εχω πάντα την κάρτα μαζί μου και 20-30-50€ σε περίπτωση που δεν λειτουργεί το σύστημα η αν θέλω να πάρω κάτι με 1-2€.

Υπάρχουν πολλοί που δεν κόβουν απόδειξη με μετρητά.Με κάρτα παραπονιούνται πως τους κρατούν προμήθεια, αλλά με μετρητά δεν κόβουν αποδείξη και ουσιαστικά σε κλέβουν λόγω μη απόδοσης του ΦΠΑ.

5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Oχι,το σωστό είναι ο πελάτης να ζητάει  ξεχωριστές αποδείξεις για κάθε έναν οταν δίνει παραγγελία,δεν θα μυρίζει τα νύχια του ο καταστηματάρχης τι θέλει ο καθένας και ποιος θα πληρωσει την σαλάτα ή το μπουκάλι με το κρασί.

Υπάρχει διαφορά αν αυτό γίνει μετά στο τέλος την ώρα της πληρωμής; Δηλαδή πρέπει το κατάστημα να κάνει κάποια ειδική προετοιμασία;

Αν υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα η με το POS, ας το πεί ο σερβιτόρος απο την αρχή της παραγγελίας.

Επεξ/σία από AntiCambeR
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, NTC Labs είπε

Βασικα δεν ειναι δικο του θεμα. θεμα του μαγαζιου ειναι και μονο. η πραγματικοτητα ειναι οτι μερικοι απλα δεν θελουνε εν ετη 2021 να φτασουμε σε αυτο το σταδιο. Θα φτασουμε θελουν δεν θελουν.

Δεν πολυκαταλαβαινω για ποιο λογο επειδη εχουμε 2021 θα πρεπει σωνει και καλα παντα και παντου να βαζουμε νταβατζη μια τραπεζα για τις συναλλαγες μας, ειτε ειμαστε πελατες ειτε επαγγελματιες. Να υπενθυμισω οτι κανενας νταβατζης δε δουλευει τσαμπα, ισα ισα πληρωνεται ακριβα για τις υπηρεσιες του, δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα. Και μη μου πει κανεις οτι "οχι, δεν πληρωνουμε εμεις, ο επιχειρηματιας πληρωνει", γιατι μιας που ουτε ο επιχειρηματιας ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα, θα μετακυλισει εστω μερος του κοστους του νταβατζη στον πελατη, οσο κι αν αυτο δε φαινεται. Χωρια το monitoring και το logging, αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο, ας μην το ανοιξουμε γιατι θα φτασουμε 2022...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 ώρες πριν, lector είπε

Το προβλημα ξεκιναει απο το οτι βγηκατε 4 ατομα και οι 3 δε φροντισαν να εχουν ουτε φραγκο πανω τους. Την επομενη φορα ισως αυτοι οι 3 μεριμνησουν για να μη συμβει ξανα τετοια μανουρα. Συγγνωμη αν ειμαι εριστικος αλλα ας προσεχατε. 

Δεν ειναι προβλημα του πελατη λεει,αλλα του μαγαζιου.

Απαιδευτοι ελληνες.

Εφοσον εχετε σκοπο να πληρωσετε ξεχωριστα,το λετε απο την αρχη.

Δεν ειναι δυνατον να καθομαι να ασχολουμαι εγω μαζι σας,ουτε ειναι δουλεια μου να καθομαι να υπολογιζω ξεχωριστα τι θελει να πληρωσει ο καθενας. Και στο τελος,με τοσα που εχω στο κεφαλι μου,ειδικα αν πεσω σε πονηρο και δεν το αναφερει θα μου ξεφυγει ενας καφες και θα μπω μεσα εγω.

Και τι γινεται οταν εχει κοπει ηδη αποδειξη και ενας απο εσας θελει να πληρωσει με καρτα;

Θα κοψω αλλη αποδειξη για ενα ποτο ακομα; Αυτο ποιος θα το πληρωσει στην εφορια;

Μου τυχαινει συχνα ακομα και στο ντελιβερι,να πηγαινω 4 σαντουιτς και να θελουν να  πληρωσουν ξεχωριστα .
Ρε πατε καλα;

 

 

17 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε

Υπάρχει διαφορά αν αυτό γίνει μετά στο τέλος την ώρα της πληρωμής;

Απο οσο ξερω ναι,αν εχει κοπει ηδη η αποδειξη τοτε θα πρεπει να κοπει αλλη αποδειξη,που να συμφωνει το ποσο με το pos.

Αυτο πρεπει να το πει ο πελατης απο την αρχη.

Θυμαμαι μια φορα που ειχε κοπει συνολικη,και ηθελε να πληρωσει ενας με καρτα και ο αλλος ξεχωριστα,αναγκαστικα εκει τους ειπα να τα βρουν μεταξυ τους και να πληρωθουν ολα στο pos απο μια καρτα,ωστε να συμφωνει το pos με την ταμειακη.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
41 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Δεν ειναι προβλημα του πελατη λεει,αλλα του μαγαζιου.

Απαιδευτοι ελληνες.

Εφοσον εχετε σκοπο να πληρωσετε ξεχωριστα,το λετε απο την αρχη.

Δεν ειναι δυνατον να καθομαι να ασχολουμαι εγω μαζι σας,ουτε ειναι δουλεια μου να καθομαι να υπολογιζω ξεχωριστα τι θελει να πληρωσει ο καθενας. Και στο τελος,με τοσα που εχω στο κεφαλι μου,ειδικα αν πεσω σε πονηρο και δεν το αναφερει θα μου ξεφυγει ενας καφες και θα μπω μεσα εγω.

Και τι γινεται οταν εχει κοπει ηδη αποδειξη και ενας απο εσας θελει να πληρωσει με καρτα;

Θα κοψω αλλη αποδειξη για ενα ποτο ακομα; Αυτο ποιος θα το πληρωσει στην εφορια;

Μου τυχαινει συχνα ακομα και στο ντελιβερι,να πηγαινω 4 σαντουιτς και να θελουν να  πληρωσουν ξεχωριστα .
Ρε πατε καλα;

Απο οσο ξερω ναι,αν εχει κοπει ηδη η αποδειξη τοτε θα πρεπει να κοπει αλλη αποδειξη,που να συμφωνει το ποσο με το pos.

Αυτο πρεπει να το πει ο πελατης απο την αρχη.

Θυμαμαι μια φορα που ειχε κοπει συνολικη,και ηθελε να πληρωσει ενας με καρτα και ο αλλος ξεχωριστα,αναγκαστικα εκει τους ειπα να τα βρουν μεταξυ τους και να πληρωθουν ολα στο pos απο μια καρτα,ωστε να συμφωνει το pos με την ταμειακη.

Εγώ πάντως αυτό δεν το γνώριζα, πιστεύω πως σχεδόν κανείς δεν το γνωρίζει.Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργείται πρόβλημα στο μαγαζί.

Οπότε μήπως το καλύτερο είναι να ρωτήσει ο σερβιτόρος απο την αρχή με ποιόν τρόπο θα πληρώσουν οι πελάτες;

Τώρα για εσένα που δεν ενημερώνουν το κατάστημα για να γνωρίζεις είναι πρόβλημα γιατί έχεις κάνει ήδη κάποια απόσταση και έχεις ξοδέψει χρόνο, αυτά σε καθυστερούν.Αλλά όπως είπα ο κόσμος δεν το γνωρίζει αυτό, θα πληρώσει όπως μπορεί.Γιατί δεν ρωτάει το κατάστημα τον πελάτη τον τρόπο πληρωμής;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, G.bar είπε

όπως επίσης και αν γίνει διακοπή ρεύματος, χαλάσει το pos, ή οτιδήποτε άλλο, καθόλου δεν με ενδιαφέρει. Αν έχει χαλάσει το pos η δεν έχει internet το λες απο την αρχή για να αποφασίσουμε αλλιώς. 

Εδώ είσαι λάθος νομίζω. Αν κοπεί το ρεύμα ή το ίντερνετ ενώ είσαι ήδη εκεί σε τι φταίει ο μαγαζάτορας? Μην είμαστε απόλυτοι σε κάποια πράγματα, να σκεφτόμαστε και λογικά

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν σερβιρεται το προϊόν κοβεις αποδειξη, αν ειναι μετρητα πατας στην ταμειακη μετρητα, αν ειναι καρτα πατας καρτα. Πρέπει οι πελάτες απο την αρχη να στο πουν με το που γινει η παραγγελία μετα δε γίνεται τίποτα, απλα το 2021 έχουν καρτες και οι.. 

6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Μαθαμε μια λέξη και την κολλάμε οπου βρούμε.

τι δε σε βολευει; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

οταν σερβιρεται το προϊόν κοβεις αποδειξη, αν ειναι μετρητα πατας στην ταμειακη μετρητα, αν ειναι καρτα πατας καρτα. Πρέπει οι πελάτες απο την αρχη να στο πουν με το που γινει η παραγγελία μετα δε γίνεται τίποτα, απλα το 2021 έχουν καρτες και οι.. 

Οι περισσότερες αποδείξεις που μου δίνουν δεν διευκρινίζουν τον τρόπο πληρωμής.

Επεξ/σία από Joshua21
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, AntiCambeR είπε

 

Υπάρχει διαφορά αν αυτό γίνει μετά στο τέλος την ώρα της πληρωμής; Δηλαδή πρέπει το κατάστημα να κάνει κάποια ειδική προετοιμασία;

Αν υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα η με το POS, ας το πεί ο σερβιτόρος απο την αρχή της παραγγελίας.

Ναι,γιατί θα κόψει απόδειξη στον κάθε ένα απο την αρχή και  θα είναι ξεχωρισμένα,αλλωστε οι αποδείξεις πρέπει να είναι στο τραπέζι με την παράδοση της παραγγελίας.

 

24 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

 

τι δε σε βολευει; 

Ο ευτελισμός.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Oχι,το σωστό είναι ο πελάτης να ζητάει  ξεχωριστές αποδείξεις για κάθε έναν οταν δίνει παραγγελία,δεν θα μυρίζει τα νύχια του ο καταστηματάρχης τι θέλει ο καθένας και ποιος θα πληρωσει την σαλάτα ή το μπουκάλι με το κρασί.

Αφού δεν μπορεί να μυρίσει τα νύχια του ο καταστηματάρχης, γιατί να μην χτυπάει εξαρχής ξεχωριστές αποδείξεις; Δεν θα αλλάξει κάτι αν αποφασίσει κάποιος να τα πληρώσει όλα και να τα βρει μετά με τους υπόλοιπους, αλλά αν τελικά ο καθένας πληρώσει τα δικά του τότε τέλος το θέμα μιας και θα υπάρχει ήδη ξεχωριστή απόδειξη για τον κάθε ένα.

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.