Προς το περιεχόμενο

Το νέο σύστημα anti-cheat του Call of Duty περιλαμβάνει έναν driver επιπέδου kernel για να εντοπίζει τους cheaters


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Activision από ότι φαίνεται έχει ένα σπουδαίο όπλο στα χέρια της για να καταστείλει όσους «κλέβουν» στο δημοφιλές παιχνίδι Call of Duty: Warzone.

Πρόκειται για το νέο σύστημα anti-cheat με την ονομασία Ricochet που θα προστεθεί τόσο στο Call of Duty: Warzone όσο και στο Call of Duty: Vanguard. Το σύστημα αποτελεί συνδυασμό διάφορων μέτρων προστασίας: χρησιμοποιεί έναν driver σε επίπεδο πυρήνα υπολογιστή, αλγόριθμούς μηχανικής εκμάθησης που εξετάζουν τις συμπεριφορές των παικτών καθώς και μία ομάδα «εξειδικευμένων επαγγελματιών» που θα εργάζεται παράλληλα με τα παραπάνω έχοντας στόχο των εντοπισμό απατεώνων.

O driver σε επίπεδο kernel αναπτύχθηκε εσωτερικά από την Activision για τα παιχνίδια της σειράς Call of Duty και θα εφαρμοστεί πρώτα στο Call of Duty: Warzone με την επερχόμενη ενημέρωση Pacific. Η χρήση περίπλοκων drivers σε επίπεδο πυρήνα λειτουργικού συστήματος είναι ολοένα και συχνότερη για τον εντοπισμό εξελιγμένων τεχνικών εξαπάτησης. Δεδομένου όμως ότι εκτελείται σε τόσο υψηλό επίπεδο στα Windows, δεν είναι λίγες οι ανησυχίες που υπάρχουν για την ιδιωτικότητα όσον αφορά τη συγκεκριμένη προσέγγιση.

The_Pacific.jpg

Σύμφωνα με την Activision, το σύστημα anti-cheat με την ονομασία Ricochet στο Call of Duty δεν θα είναι πάντα ενεργοποιημένο. Αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμα οδήγησης σε επίπεδο πυρήνα θα λειτουργεί μόνο όταν εκκινήσει το Call of Duty: Warzone με το πρόγραμμα οδήγησης να απενεργοποιείται μόλις εξέλθετε από το παιχνίδι. Το ίδιο πρόγραμμα οδήγησης θα παρακολουθεί και όποιες διαδικασίες αλληλεπιδρούν με το Call of Duty Warzone για να διαπιστωθεί αν κάποιος προσπαθεί να εγχύσει κώδικα ή να τροποποιήσει το παιχνίδι με τις πληροφορίες να αποστέλλονται στους διακομιστές της εταιρείας.

Η Activision υποστηρίζει ότι δοκιμάσει τον driver σε μεγάλη γκάμα υπολογιστών και πως θα είναι απαραίτητος για τη λειτουργία του Call of Duty: Warzone μετά την ενημέρωση του με τον χάρτη Pacific. Αργότερα, ο ίδιος driver θα είναι απαραίτητος και για τη λειτουργία του Call of Duty: Vanguard.

Οι παίκτες που αγαπούν να παίζουν το Call of Duty θα καλωσορίσουν αυτή τη νέα προσπάθεια της εταιρείας να καταπολεμήσει τους κλέφτες και απατεώνες, παρόλο που βεβαίως υπάρχουν ερωτήματα και ανησυχίες για την ιδιωτικότητα, καθώς όπως αναφέραμε έχουμε να κάνουμε με έναν kernel-level driver. Τα νέα έφτασαν μία μόλις μέρα μετά από ένα αυστηρό μήνυμα του Call of Duty στο Twitter. 

Αν και η Activision έχει προχωρήσει σε απαγορεύσεις χιλιάδων λογαριασμών, οι κλέφτες συνεχίζουν εδώ και μήνες να καταστρέφουν τα παιχνίδια της. Γνωστοί και διακεκριμένοι παίκτες του Warzone έχουν εκφράσει έντονα τη δυσαρέσκεια τους έντονα για το πρόβλημα, αναγκάζοντας την Raven Software να επικοινωνεί συχνότερα τέτοια θέματα εξαπάτησης καθώς και να υποσχεθεί ότι θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα. 

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε

Η μόνη εταιρεία που θα εμπιστευόμουν να παίζω με kernel AC θα ήταν η Valve, οι κλόουν της Riot και της Activision εννοείται να πάνε για τσάι

Για κανένα λόγο την Valve, ποτέ όμως! Της riot το vanguard το παραδέχονται όλοι και είναι όντως απο τα καλύτερα αnti-cheat.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι εννοούν; χρόνια τώρα τα σοβαρά AntiCheats είναι σε επίπεδο kernel... δλδ τόσο καιρό δεν ήταν; χαχαχα

17 minutes ago, Cell_7 said:

Για κανένα λόγο την Valve, ποτέ όμως! Της riot το vanguard το παραδέχονται όλοι και είναι όντως απο τα καλύτερα αnti-cheat.

Γενικά τα AC από μόνα τους είναι αρκετά irrelevant...

Το καλό "AC" νομίζω έχει να κάνει με τον τύπο του παιχνιδιού, και την συνεργασία με τον server/AI. τι εννοω; ότι σε ένα FPS game είναι πολύ πιο εύκολα να σε πιάσει το ΑΙ για cheating και να δώσει "σήμα" στο AC για πιο στοχευμένο έλεγχο. Για αυτό βλέπεις το ίδιο AC σε άλλα παιχνίδια είναι amazing και σε άλλα υπάρχουν παράπονα ότι είναι potato. Προφανώς μιλάω για το ίδιο πακέτο/licensing.

Επεξ/σία από NotAliki177
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα δεν είναι μόνο οι cheaters, αλλά και το ίδιο το παιχνίδι που παρέχει aim assist στους παίκτες που παίζουν με χειριστήριο από κονσόλα δίνοντας τους τρομερό πλεονέκτημα, από τη στιγμή που θα σε εντοπίσει και θα σε στοχεύσει ο άλλος το Crosshair μένει μόνιμα κολλημένο πάνω σου όσο και να χοροπηδάς και όσο και να προσπαθείς να ελιχθείς δεξιά αριστερά.
Επίσης δεν παρέχει FOV στους παίκτες με κονσόλα παρά μόνο στους PC players, ως εκ τούτου είναι σαν να παίζεις με παρωπίδες αν χρησιμοποιείς κονσόλα.
Τέλος ο ήχος θέλει βελτίωση αφού αδυνατείς πολλές φορές να ακούσεις τον άλλον που τρέχει δίπλα σου και πόσο μάλλον να εντοπίσεις την κατεύθυνση από όπου σε προσεγγίζει.
Γενικά το Warzone είναι σάπιο τελείως, ας ελπίσουμε το νέο BF να προσφέρει FOV στις κονσόλες και το aim assist να μην είναι τόσο ξεδιάντροπο ώστε να μετακομίσουμε σε αυτό μία και καλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, maarinos είπε

Διέρρευσε ο karnel

Αυτό θα έπρεπε να είναι πρόβλημα μόνο για την τσέπη των κατασκευαστών μιας και θα το αντιγράψουν και υπόλοιποι κατασκευαστές αν είναι όντως τόσο καλό. Τα καλά συστήματα ασφαλείας είτε είναι υπολογιστικά είτε μη δεν βασίζονται σε ένα κλειστό τρόπο κατασκευής γιατί είναι λογικό ότι την μέρα που θα διαρρεύσουν θα σταματήσουν να είναι ασφαλής. Είναι πολλά τα opensource software και πρωτοκολλά τα οποία είναι ανοικτά για να δεις μέχρι και το τελευταίο κομμάτι κώδικα.

Παραδείγματα αυτών είναι τα κρυπτονομίσματα και τα blockchains στα οποίο ουσιαστικά στηρίζεται η λειτουργία τους. Καθημερινά χρησιμοποιείς πολλά opensource πρωτοκολλά ασφαλείας όταν περιηγήσε στο Internet όπως τα WPA2 ,WPA3 και SSL 

Επεξ/σία από manolis940
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, stefstefan είπε

Το θέμα δεν είναι μόνο οι cheaters, αλλά και το ίδιο το παιχνίδι που παρέχει aim assist στους παίκτες που παίζουν με χειριστήριο από κονσόλα δίνοντας τους τρομερό πλεονέκτημα, από τη στιγμή που θα σε εντοπίσει και θα σε στοχεύσει ο άλλος το Crosshair μένει μόνιμα κολλημένο πάνω σου όσο και να χοροπηδάς και όσο και να προσπαθείς να ελιχθείς δεξιά αριστερά.
Επίσης δεν παρέχει FOV στους παίκτες με κονσόλα παρά μόνο στους PC players, ως εκ τούτου είναι σαν να παίζεις με παρωπίδες αν χρησιμοποιείς κονσόλα.
Τέλος ο ήχος θέλει βελτίωση αφού αδυνατείς πολλές φορές να ακούσεις τον άλλον που τρέχει δίπλα σου και πόσο μάλλον να εντοπίσεις την κατεύθυνση από όπου σε προσεγγίζει.
Γενικά το Warzone είναι σάπιο τελείως, ας ελπίσουμε το νέο BF να προσφέρει FOV στις κονσόλες και το aim assist να μην είναι τόσο ξεδιάντροπο ώστε να μετακομίσουμε σε αυτό μία και καλή.

εσύ παραπονιέσαι για το aim assist στις κονσόλες αλλά παραπονιέσαι ότι δεν έχουν και FOV, για τα βήματα οι περισσότεροι λένε οτι τα ακούνε από τα 50 μέτρα ,πρέπει να είσαι ο μόνος που δεν τα ακούει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ICE-T είπε

εσύ παραπονιέσαι για το aim assist στις κονσόλες αλλά παραπονιέσαι ότι δεν έχουν και FOV, για τα βήματα οι περισσότεροι λένε οτι τα ακούνε από τα 50 μέτρα ,πρέπει να είσαι ο μόνος που δεν τα ακούει

Επειδή χρησιμοποιώ πληκτρολόγιο-ποντίκι σε κονσόλα βρίσκομαι σε μειονεκτική θέση απέναντι στους μεν και τους δε για τους αντίστοιχους λόγους.

Όσο για τον ήχο, σε κάποια update δείχνει να λειτουργεί καλά, σε κάποια πάλι όχι. Ίσως όπως λες να είναι και θέμα δικό μου καθαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...