Προς το περιεχόμενο

iphone 13 pro max προπαραγγελιες πλαισιο


Pwpwpw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 12/1/2022 στις 10:26 ΠΜ, Kavou_26 είπε

Καλημερα. Εχει παραλαβει κανεις απο Πλαισιο παραγγελια Οκτωβριου-Νοεμβριου ; Εχω κανει παραγγελια 25/11 13pro 128gb graphite. Εχω ελπιδες να το παραλαβω μεσα στο μηνα ;

Εμένα με πήραν πριν 2 μέρες για παραγγελία 2/11 και φυσικά τους είπα και εγώ να μου το φυλάξουν για 2 μήνες κ μου λέει δε γίνεται αυτό καλά τους λέω δε πειράζει το έχω ήδη το κινητό άντε γεια και τους το κλείσα 🤣🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/1/2022 στις 1:34 ΜΜ, itagarakis είπε

Εγώ βαρέθηκα να περιμένω το πλαίσιο και έριξα μια παραγγελία και στο istorm που φαίνεται πιο νορμάλ στην αποστολή και τήρηση των παραγγελιών.

Διάβασε λίγο τις αξιολογήσεις στο Google Για istorm και μετά θα συνειδητοποιησεις ότι έχεις κάνει την μεγαλύτερη μαλάκια της ζωής σου να παραγγείλεις από istorm. Οι άνθρωποι δεν σηκώνουν ποτέ και για κανένα λόγο το τηλέφωνο δεν απαντάνε σε ημεηλ και αν ναι μετά από πολλά απανωτά ημεηλ και αν τύχει χρειαστείς σέρβις και πας από κοντά σου μιλάνε με υφακι 1000 καρδιναλιων. Όχι ηλεκτρονικό; αλλά ούτε καρφίτσα άλλη φορά από εκεί!!! 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/1/2022 στις 12:34 ΜΜ, itagarakis είπε

Εγώ βαρέθηκα να περιμένω το πλαίσιο και έριξα μια παραγγελία και στο istorm που φαίνεται πιο νορμάλ στην αποστολή και τήρηση των παραγγελιών.

Πες ότι έδωσες και προκαταβολή στους απατεώνες τους ιστορμ

Στις 14/1/2022 στις 2:06 ΜΜ, itagarakis είπε

Εμένα μου κάνει εντύπωση που 3 μήνες μετά την κυκλοφορία δεν υπάρχει ακόμα διαθεσιμότητα!!!!

Είναι απαράδεκτη η αντιπροσωπεία και το ιστορμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ήξερα σε ποιο θέμα να ρωτήσω, συγγνώμη για το πολύ μικρό offtopic.

Γνωρίζω ότι δεν περιέχεται μπριζάκι στο κουτί. Μπορεί να μου πει όμως κάποιος σίγουρα αν υπάρχει καλώδιο ή ούτε αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, SakafliaC είπε

Μπορεί να μου πει όμως κάποιος σίγουρα αν υπάρχει καλώδιο ή ούτε αυτό?

Εχει καλώδιο μέσα στο κουτί.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/1/2022 στις 2:52 ΜΜ, bioentre είπε

Πες ότι έδωσες και προκαταβολή στους απατεώνες τους ιστορμ

Είναι απαράδεκτη η αντιπροσωπεία και το ιστορμ

 

Στις 18/1/2022 στις 12:51 ΜΜ, pancho12 είπε

Διάβασε λίγο τις αξιολογήσεις στο Google Για istorm και μετά θα συνειδητοποιησεις ότι έχεις κάνει την μεγαλύτερη μαλάκια της ζωής σου να παραγγείλεις από istorm. Οι άνθρωποι δεν σηκώνουν ποτέ και για κανένα λόγο το τηλέφωνο δεν απαντάνε σε ημεηλ και αν ναι μετά από πολλά απανωτά ημεηλ και αν τύχει χρειαστείς σέρβις και πας από κοντά σου μιλάνε με υφακι 1000 καρδιναλιων. Όχι ηλεκτρονικό; αλλά ούτε καρφίτσα άλλη φορά από εκεί!!! 

Ευτυχώς που δεν σας άκουσα και δεν πίστεψα αυτά που γράφετε. 

Η παραγγελία έγινε τηλεφωνικό την Πέμπτη 13/1 και την Πέμπτη 20/1 προχθές με κάλεσαν από τα κεντρικά ότι βρίσκεται στο κατάστημα που επέλεξα και νόμιζα ότι μου έκαναν φάρσα. 

Έδωσα τα στοιχεία που απαιτούνταν για τιμολόγιο τηλεφωνικά και σήμερα πρωί πήγα και παρέλαβα το τουμπανάκι. 

Το τηλέφωνο απλά είναι σε άλλο level. 

Καλή υπομονή σε όλους εσάς εδώ πέρα με Πλαίσιο οι οποίοι εμένα ύστερα από έναν μήνα ακόμα να ειδοποιήσουν οπότε το ποια εταιρεία είναι απαράδεκτη είναι καθαρά υποκειμενικό για τον καθένα με βάση την εμπειρία του.

Καλή συνέχεια σε όλους. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/1/2022 στις 12:22 ΜΜ, itagarakis είπε

 

Ευτυχώς που δεν σας άκουσα και δεν πίστεψα αυτά που γράφετε. 

Η παραγγελία έγινε τηλεφωνικό την Πέμπτη 13/1 και την Πέμπτη 20/1 προχθές με κάλεσαν από τα κεντρικά ότι βρίσκεται στο κατάστημα που επέλεξα και νόμιζα ότι μου έκαναν φάρσα. 

Έδωσα τα στοιχεία που απαιτούνταν για τιμολόγιο τηλεφωνικά και σήμερα πρωί πήγα και παρέλαβα το τουμπανάκι. 

Το τηλέφωνο απλά είναι σε άλλο level. 

Καλή υπομονή σε όλους εσάς εδώ πέρα με Πλαίσιο οι οποίοι εμένα ύστερα από έναν μήνα ακόμα να ειδοποιήσουν οπότε το ποια εταιρεία είναι απαράδεκτη είναι καθαρά υποκειμενικό για τον καθένα με βάση την εμπειρία του.

Καλή συνέχεια σε όλους. 

Θα μας θυμηθείς όταν χρειαστείς κάποιο σέρβις και τους ψάχνεις .δεν σηκώνουν ποτέ σε κανένα τηλέφωνο τους εδώ καλέσει άπειρες φορές κάθε μέρα κάθε ώρα 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, pancho12 είπε

Θα μας θυμηθείς όταν χρειαστείς κάποιο σέρβις και τους ψάχνεις .δεν σηκώνουν ποτέ σε κανένα τηλέφωνο τους εδώ καλέσει άπειρες φορές κάθε μέρα κάθε ώρα 

Δεν μπορεί να πάει iSystem/Document για Service?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pancho12 είπε

Θα μας θυμηθείς όταν χρειαστείς κάποιο σέρβις και τους ψάχνεις .δεν σηκώνουν ποτέ σε κανένα τηλέφωνο τους εδώ καλέσει άπειρες φορές κάθε μέρα κάθε ώρα 

Εγώ προσωπικά έχω την καλύτερη εμπειρία από istorm. Και τηλέφωνο είχαν σηκώσει και με είχαν καθοδηγήσει τι να κάνω. Κ οταν εφτασα εκει μου έδωσαν κ κινητό αντικατάστασης που δεν νομίζω να το κανει άλλος. (Istorm Γλυφάδας) Μου είχαν πει οτι το κινητό μου θα το αντικαθιστούσαν και το νεο θα το έπαιρνα μια μέρα μετα. Ετσι κ έγινε. Νομίζω είναι ανάλογα τα κέφια τους. Γενικά παντού.

Επεξ/σία από giannis_ps_21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, pancho12 είπε

Θα μας θυμηθείς όταν χρειαστείς κάποιο σέρβις και τους ψάχνεις .δεν σηκώνουν ποτέ σε κανένα τηλέφωνο τους εδώ καλέσει άπειρες φορές κάθε μέρα κάθε ώρα 

Πάντα στην Infoquest πάω αδερφέ, απευθείας ή πας σε ένα κατάστημα τους so simple. 

Εσύ ακόμα να παραλάβεις από Πλαίσιο!? 

Επεξ/σία από itagarakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω δώσει τετραψήφιο στο ιστορμ μέσα σε 8 μήνες και μου έχουν κάνει απαράδεκτες πατάτες.

Συγκεκριμένα, δεν δέχονταν αλλαγή σφραγισμένου προιόντος ο manager του καταστήματος σε προιόν που ήταν σφραγισμένο.

Δυο μέρες μετά έτυχε να ξαναπεράσω από το κατάστημα και μια άλλη πωλήτρια να μου κάνει κανονικά την αλλαγή του προιόντος.

Στη συνέχια 4 μέρες μετά με πήραν τηλέφωνο να μου ακυρώσουν παραγγελία του τετραχίλιαρου σε macbook και να μου ζητήσουν και τα ρέστα γιατί πήγα να κάνω αλλαγή σφραγισμένου προιόντος, ενώ ο μανατζερ μου είχε πει πως δεν γίνεται.

Μιλάμε για προιόν αξίας 50 ευρώ που ήταν σφραγισμένο και απλά ο μάνατζερ είχε κόμπεξ και δεν ήθελε να μου το αλλάξει γιατί ήξερε πως iphone παίρνω από αλλού.

Έγινε φασαρία, μου έκαναν κάτι κλήσεις αναπάντητες για να ζητήσουν και καλά συγγνώμη, τελικά μου έδωσαν έκπτωση για να ξαναπάρω από αυτούς.

Οπότε ναι έχετε δίκιο καλή εξυπηρέτηση την πρώτη φορά ή αφού σας πιάσουν κότσους κανά δυο φορές και παραπονεθείτε υπερβολικά. Επικαλέστηκα ζητήματα προσωπικών δεδομένων που έχουν υπάρξει παλιότερα σε σερβις από το κατάστημά τους για να μου δώσουν σημασία και επικοινώνησα και με την Apple στα κεντρικά Ιρλανδία.

Αυτό που παρήγγειλα με την έκπτωση που έδωσαν δεν έχει ερθεί ακόμα, εδώ και 2 μήνες....

Για iphone, ειδικά τα απλά 13 και 13 mini, το amazon.de είναι μονόδρομος ειδικά τώρα που έχουν βάλει και έκπτωση -50 ευρώ σε κάποια μοντέλα. Σύνολο -100 ευρώ τουλάχιστον σε σχέση με τις Ελληνικές τιμές και μπορεί θα το πάρεις πιο γρήγορα...

Στις 22/1/2022 στις 12:22 ΜΜ, itagarakis είπε

 

Ευτυχώς που δεν σας άκουσα και δεν πίστεψα αυτά που γράφετε. 

Η παραγγελία έγινε τηλεφωνικό την Πέμπτη 13/1 και την Πέμπτη 20/1 προχθές με κάλεσαν από τα κεντρικά ότι βρίσκεται στο κατάστημα που επέλεξα και νόμιζα ότι μου έκαναν φάρσα. 

Έδωσα τα στοιχεία που απαιτούνταν για τιμολόγιο τηλεφωνικά και σήμερα πρωί πήγα και παρέλαβα το τουμπανάκι. 

Το τηλέφωνο απλά είναι σε άλλο level. 

Καλή υπομονή σε όλους εσάς εδώ πέρα με Πλαίσιο οι οποίοι εμένα ύστερα από έναν μήνα ακόμα να ειδοποιήσουν οπότε το ποια εταιρεία είναι απαράδεκτη είναι καθαρά υποκειμενικό για τον καθένα με βάση την εμπειρία του.

Καλή συνέχεια σε όλους. 

Το γεγονός πως η αντιπροσωπεία επέλεξε να εξυπηρετήσει εσένα πρώτα αντί για άλλες παρραγελίες που υπάρχουν σε τόσα καταστήματα του δικτύου της, δείχνει πως η έλλειψη iphone στην Ελλάδα είναι ευθύνη της αντιπροσωπεία istorm και infoquest μόνο και όχι της Apple. Δεν τηρούν καμιά σειρά προτεραιότητας. Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση :)

Μαύρο στο ιστορμ από όλη την κοινότητα πρέπει να υπάρξει με βάση όσα γράφεις, αφού αυτοί ευθύνονται για το μπάχαλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, bioentre είπε

Μαύρο στο ιστορμ από όλη την κοινότητα πρέπει να υπάρξει με βάση όσα γράφεις, αφού αυτοί ευθύνονται για το μπάχαλο

Καλά και από Κωτσόβολο δεν γίνεται τίποτα διαφορετικό, βρήκα στο σάιτ τους πριν τις γιορτές iphone 13 pro max έκανα κράτηση μέσω ίντερνετ και πήγα και το πήρα στο κατάστημα. Χωρίς φασαρίες, χωρίς τίποτα. Πήγα, λέω έχω τον τάδε αριθμό παραγγελίας και μου έδωσαν το κινητό κανονικά. Κάτι αντίστοιχο έγινε και με φίλο στο πλαίσιο με το ίδιο κινητό. Οπότε κανείς δεν τηρεί την σειρά προπαραγγελιών, ας μην κοροιδευόμαστε μεταξύ μας.

Όσο για το γέλιο σου στο σχόλιο μου, μιας και δεν γράφω κάτι αστείο, θα σου πω ότι το τότε κινητό είχε αγοραστεί από κατάστημα Γερμανός και το πήγα εκεί και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Δεν έχω όφελος να πω ότι δεν έχω παράπονο από αυτούς. Αντιθέτως αν γνώριζες την ευρωπαϊκή οδηγία θα ήξερες ότι δεν ήταν υποχρεωμένοι να σου αλλάξουν προϊόν αν αυτό είχε αγοραστεί από φυσικό κατάστημα. Οι αλλαγές και οι επιστροφές χρημάτων γίνονται σε ότι έχει αγοραστεί μέσω διαδικτύου και επειδή μπορεί να εμφανίζεται διαφορετικά στις φωτογραφίες απ' ότι στη πραγματικότητα. Στην περίπτωσή σου λοιπόν ο μάνατζερ του καταστήματος είχε δίκιο, ασχέτως αν το κατάστημα βγήκε χαμένο από αυτή του την κίνηση. Αλλά μην πιστεύετε κι όλας ορισμένοι ότι επειδή δεν αγοράσατε ένα προϊόν από το κατάστημά τους, ότι το κατάστημα θα φαλιρίσει.

Επεξ/σία από giannis_ps_21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, giannis_ps_21 είπε

Καλά και από Κωτσόβολο δεν γίνεται τίποτα διαφορετικό, βρήκα στο σάιτ τους πριν τις γιορτές iphone 13 pro max έκανα κράτηση μέσω ίντερνετ και πήγα και το πήρα στο κατάστημα. Χωρίς φασαρίες, χωρίς τίποτα. Πήγα, λέω έχω τον τάδε αριθμό παραγγελίας και μου έδωσαν το κινητό κανονικά. Κάτι αντίστοιχο έγινε και με φίλο στο πλαίσιο με το ίδιο κινητό. Οπότε κανείς δεν τηρεί την σειρά προπαραγγελιών, ας μην κοροιδευόμαστε μεταξύ μας.

Όσο για το γέλιο σου στο σχόλιο μου, μιας και δεν γράφω κάτι αστείο, θα σου πω ότι το τότε κινητό είχε αγοραστεί από κατάστημα Γερμανός και το πήγα εκεί και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Δεν έχω όφελος να πω ότι δεν έχω παράπονο από αυτούς. Αντιθέτως αν γνώριζες την ευρωπαϊκή οδηγία θα ήξερες ότι δεν ήταν υποχρεωμένοι να σου αλλάξουν προϊόν αν αυτό είχε αγοραστεί από φυσικό κατάστημα. Οι αλλαγές και οι επιστροφές χρημάτων γίνονται σε ότι έχει αγοραστεί μέσω διαδικτύου και επειδή μπορεί να εμφανίζεται διαφορετικά στις φωτογραφίες απ' ότι στη πραγματικότητα.   

Είναι ξεκάθαρα απάτη της αντιπροσωπείας και του ιστορμ αυτό που γίνεται φέτος με τα νέα iphones. Έχουν τσεπώσει προκαταβολές και δεν εξυπηρετούν άλλους νωρίτερα.

Το προιόν είχε αγοραστεί με δωροεπιταγή. Στους όρους της δωροεπιταγής αναγράφουν πως μπορεί να γίνει κανονικά αλλαγή με προιόν ίδιας αξίας.

ήταν ξεκάθαρα κόμπλεξ του διευθυντή του συγκεκριμένου καταστήματος ιστορμ, καθώς η αλλαγή έγινε κανονικά άλλη μέρα που έλειπε.

Μετά ήθελαν να με μαλώσουν χωρίς να έχουν διαβάσει τους ίδιους τους όρους που αναγράφουν στην δωροεπιταγή τους.... Για γέλια απλά είναι το συγκεκριμένο κατάστημα. Εγώ ψωνίζω απευθείας από Apple πλέον, αλλά είναι κρίμα όλα αυτά που υποφέρουν οι πελάτες εδώ, οπότε καταθέτω αναλυτικά την εμπειρία μου.

Γενικά για τη συμπεριφόρα του ιστορμ μπορείτε να δείτε και το πάρακάτω θέμα που έχει άνοιξει άλλο παιδί και φυσικά τις κριτικές τους στο google.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...