Προς το περιεχόμενο

iPhone 13 pro max κωτσοβολος


Νικήτας Ράικος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 λεπτά πριν, ctathicxx είπε

Για να λέμε του στραβού το δίκιο οταν εκανα την παραγγελία με ενημέρωσαν ότι εντός 10 ημερών θα εχω παραλάβει και πως στις 21/10/2021 εξυπηρετούσαν τις προπαραγγελιες. Εάν γνώριζα ότι υπήρχε πρόβλημα δεν θα ασχολούμουν με τον Κωτσοβολο. Μετά από 20 χρόνια πελάτης στην εταιρεία Κωτσοβολος για να πούμε και του στραβού το δίκιο μου απέδειξαν πως δεν είναι άξιοι των χρημάτων μου.

Απο ότι βλέπω τα iPhone αυτη τη στιγμή είναι σαν το PS5. Άφαντα εκτός και αν πληρώσεις 200 ευρώ πάνω απο τη κανονική τιμή τους στα λίγα καταστήματα που αρμέγουν το ελάχιστο στοκ που έχουν.

Η παραγγελία μου απο 22/10 είναι ακόμα άφαντη αλλά δε βλέπω απο που αλλού θα είχα παραλάβει πιο γρήγορα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

48 λεπτά πριν, ctathicxx είπε

Για να λέμε του στραβού το δίκιο οταν εκανα την παραγγελία με ενημέρωσαν ότι εντός 10 ημερών θα εχω παραλάβει και πως στις 21/10/2021 εξυπηρετούσαν τις προπαραγγελιες. Εάν γνώριζα ότι υπήρχε πρόβλημα δεν θα ασχολούμουν με τον Κωτσοβολο. Μετά από 20 χρόνια πελάτης στην εταιρεία Κωτσοβολος για να πούμε και του στραβού το δίκιο μου απέδειξαν πως δεν είναι άξιοι των χρημάτων μου.

Όλα τα παιδιά στο νήμα πιο πίσω αναφέρουν πως οι υπάλληλοι είτε δεν γνώριζαν ημερομηνίες παραλαβής είτε τα περίμεναν στις αποθήκες μετά τις 10 Νοεμβρίου. Μου φαίνεται παράξενο που σ εσένα είπαν μόνο 10 ημέρες. Όπως και να έχει επειδή κατανοώ την αγωνία σου μιας και πέρασα τα ίδια με istorm σου εύχομαι να το πάρεις γρήγορα στα χέρια σου και να το χαρείς όσο πιο γρήγορα γίνεται

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, CleanthisD είπε

Όλα τα παιδιά στο νήμα πιο πίσω αναφέρουν πως οι υπάλληλοι είτε δεν γνώριζαν ημερομηνίες παραλαβής είτε τα περίμεναν στις αποθήκες μετά τις 10 Νοεμβρίου. Μου φαίνεται παράξενο που σ εσένα είπαν μόνο 10 ημέρες. Όπως και να έχει επειδή κατανοώ την αγωνία σου μιας και πέρασα τα ίδια με istorm σου εύχομαι να το πάρεις γρήγορα στα χέρια σου και να το χαρείς όσο πιο γρήγορα γίνεται

Τελικά η πολιτική που εφαρμόζεται από τον Κωτσοβολο ειναι της κονομας. Οι υπάλληλοι πρέπει να εκπαιδευονται με το μοτο "πουλήστε και ας μην έχουμε". Θλιβερό εν έτη 2021 να υπάρχει τέτοια αντιμετώπιση. Ειμαι τόσο απογοητευμενος με την επικοινωνιακη κοροϊδία που έχουν, οχι τόσο που δεν εχω παραλάβει. Κάθε μερα ακουω και αλλο ψεμα. Ο ενας υπάλληλος θα σου πει δεν εχουμε ενημέρωση, ο αλλος θα σου πει τελος Νοεμβρίου και ο αμέσως επόμενος σε 10 μερες. Σε αυτό το σημείο να παραθέσω πως θα αποστείλω προσωπικό email στον  CEO του Κωτσοβολου προκειμένου επιτέλους να μου δωθει μια απάντηση και την ημέρα της παραλαβής μου (οταν με το καλο ερθει) θα ζητήσω διαγραφή όλων των στοιχείων μου ως πελάτης γιατι δεν θα τους ξανα εμπιστευτώ. Θα προτιμούσα χίλιες φορές να μου λέγανε εξαρχής δεν το έχουμε και δεν ξέρουμε πότε θα το έχουμε. Το ψεμα και η κοροϊδία πληρώνονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, ctathicxx είπε

Σε αυτό το σημείο να παραθέσω πως θα αποστείλω προσωπικό email στον  CEO του Κωτσοβολου προκειμένου επιτέλους να μου δωθει μια απάντηση και την ημέρα της παραλαβής μου

Είναι κι αυτός στο κόλπο,στους Άγγλους στην dixons να στείλεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ctathicxx είπε

Τελικά η πολιτική που εφαρμόζεται από τον Κωτσοβολο ειναι της κονομας. Οι υπάλληλοι πρέπει να εκπαιδευονται με το μοτο "πουλήστε και ας μην έχουμε". Θλιβερό εν έτη 2021 να υπάρχει τέτοια αντιμετώπιση. Ειμαι τόσο απογοητευμενος με την επικοινωνιακη κοροϊδία που έχουν, οχι τόσο που δεν εχω παραλάβει. Κάθε μερα ακουω και αλλο ψεμα. Ο ενας υπάλληλος θα σου πει δεν εχουμε ενημέρωση, ο αλλος θα σου πει τελος Νοεμβρίου και ο αμέσως επόμενος σε 10 μερες. Σε αυτό το σημείο να παραθέσω πως θα αποστείλω προσωπικό email στον  CEO του Κωτσοβολου προκειμένου επιτέλους να μου δωθει μια απάντηση και την ημέρα της παραλαβής μου (οταν με το καλο ερθει) θα ζητήσω διαγραφή όλων των στοιχείων μου ως πελάτης γιατι δεν θα τους ξανα εμπιστευτώ. Θα προτιμούσα χίλιες φορές να μου λέγανε εξαρχής δεν το έχουμε και δεν ξέρουμε πότε θα το έχουμε. Το ψεμα και η κοροϊδία πληρώνονται.

Στείλε για να ζητήσεις αντίγραφο των προσωπικών σου δεδομένων και αν δεν σου στείλουν άμεσα προχωράς ανάλογα...

Πλήρωσαν γερό πρόστιμο πρόσφατα σχετικά.

Επίσης, επειδή αρκετά έχει τραβήξει το αστείο με την infoquest και το istorm, όταν τους στέλνεις συσκευή για service στέλνουν αντίγραφο των στοιχείων που συμπληρώνεις στην Apple στα αγγλικά. Μπορείς να τους ζητήσεις εγγράφως ένα αντίγραφο των αγγλικών δεδομένων που πολύ πιθανό είναι να μην στο δώσουν (και καλά επειδή είναι ιδιοκτησία της Apple και αυτοί ο μεσάζων), όπως στη δική μου περίπτωση, και μετά άστους να τρέχουν... Θα παρακαλάνε να πιάσουν γράμμη μαζί σου, όπως παρακαλάμε και εμείς να πιάσουμε για να μάθουμε νέα για την παραγγελία μας. 2 μέρες με καλούσαν για να με βρουν όταν είδαν πως η αγένειά τους δεν παιρνάει σε όλους.

Επεξ/σία από bioentre
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, παρέλαβα από Κωτσοβολο και εγώ την Παρασκευή που μας πέρασε και μάλιστα ενημερώθηκα πως το Apple Watch Series 7 που έχω παραγγείλει μαζί με το τηλ (8/10) θα είναι στο κατάστημα αύριο Τρίτη 16/11 για παραλαβή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλάκα έχει ο Κωτσο ….

Οποιος είναι Αγρίνιο ας μου στείλει πμ.

Μολις έβαλα παραγγελία μου έδωσε διαθεσιμότητα κατάστημα Αγρινίου και στο καπάκι μου ήρθαν και τα sms να πάω να παραλάβω.

 

6B7BA69D-D8E4-493B-8EDD-25D722D1D525.png

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, jonis είπε

Πλάκα έχει ο Κωτσο ….

Οποιος είναι Αγρίνιο ας μου στείλει πμ.

Μολις έβαλα παραγγελία μου έδωσε διαθεσιμότητα κατάστημα Αγρινίου και στο καπάκι μου ήρθαν και τα sms να πάω να παραλάβω.

 

6B7BA69D-D8E4-493B-8EDD-25D722D1D525.png

Ακόμα πιστεύετε οτι τηρεί την "ΑΥΣΤΗΡΗ'' σειρά προτεραιότητας;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, jonis είπε

Πλάκα έχει ο Κωτσο ….

Οποιος είναι Αγρίνιο ας μου στείλει πμ.

Μολις έβαλα παραγγελία μου έδωσε διαθεσιμότητα κατάστημα Αγρινίου και στο καπάκι μου ήρθαν και τα sms να πάω να παραλάβω.

 

6B7BA69D-D8E4-493B-8EDD-25D722D1D525.png

Αυτό παιδιά έχει χιλιοειπωθεί  δίπλα στο myphone,  έχουν παραλάβει με αυτό τον τρόπο κάποια  άτομα έκει . Μαλλον όταν ακυρώνεται μια παραγγελία ο Κώτσος το βγάζει διαθέσιμο στο εκάστοτε κατάστημα. Προφανώς το σωστό θα ήταν σε περίπτωση ακύρωσης η συσκευή να πάει στην επόμενη προπαραγγελια που είναι σε αναμονή και όχι να βγαίνει διαθέσιμο προς αγορά στο κατάστημα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό μάθημα για όσους προπληρώσαμε να μην δίνουμε φράγκο πριν έρθει η ώρα της παράδοσης.

Όχι τόσο για το πρόβλημα διαθεσιμότητας, το οποίο είναι κατανοητό, αλλά για τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται την όλη κατάσταση και κυρίως την επικοινωνία. 

Αναφέρομαι σε όλες τις αλυσίδες ανεξαιρέτως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω που εχω πρωτη παραγγελια 11/10 και για καποιο λογο στην εξελιξη παραγγελιας λεει 29/10 καλο πασχα για να μου ερθει και εμενα. Πολυ εκνευριστικος ο κωτσοβολος που δεν λεει τιποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία ελπίδα από κωτσόβολο δυστυχως, και εγώ έκανα την  παραγγελία 11/10 και την πλήρωσα εκείνη την στιγμή και ακόμα τίποτα, εν το μεταξύ άλλοι που έκαναν την παραγγελία αργότερα από εμένα την έχουν την συσκευή στα χεριά τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, stathis789 είπε

Καμία ελπίδα από κωτσόβολο δυστυχως, και εγώ έκανα την  παραγγελία 11/10 και την πλήρωσα εκείνη την στιγμή και ακόμα τίποτα, εν το μεταξύ άλλοι που έκαναν την παραγγελία αργότερα από εμένα την έχουν την συσκευή στα χεριά τους. 

τους το εχω αναφερει αυτο το θεμα πολλες φορες και το μονο που μου λενε ειναι οτι τηρειται αυστηρη σειρα προτεραιοτητας και αν υπαρχει καποιο τετοιο ζητημα πως καποιος παρελαβε με παραγελια μετα απο καποιον αλλον να τους δωσω τα στοιχεια των παραγγελιων ετσι ωστε να το διερευνήσουν το θεμα. Γελαω με τις απαντησεις τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, stathis789 είπε

Καμία ελπίδα από κωτσόβολο δυστυχως, και εγώ έκανα την  παραγγελία 11/10 και την πλήρωσα εκείνη την στιγμή και ακόμα τίποτα, εν το μεταξύ άλλοι που έκαναν την παραγγελία αργότερα από εμένα την έχουν την συσκευή στα χεριά τους. 

Το Λάθος σου ηταν που τους ξεχρεώσες, εισαι δεδομένος πλέον για εκεινους , δεν εχουν κατι αλλο να πάρουν απο σενα , το ιδιο συνεβει σε ολους  οσους ξεχρέωσαν με την πρώτη 

Γενικα η φαση θελει κονε για να παρεις πρωτος αυτο που δικαιούσε 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...