maxdore217 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 5 ώρες πριν, Fulgore είπε Παιδιά για να μην ξεφεύγουμε,το θέμα αφορά αγορές από το Public συγκεκριμένα. Το τι γίνεται σε ότι έχει να κάνει με Xiaomi/Poco και Skroutz στο κομμάτι εγγύησης,είναι άσχετο με το εδώ θέμα. Spoiler Αρχικά Απάντησα μετά από ερώτηση που έγινε. Μετά βρέθηκε άτομο που απάντησε σε έμενα (με κάτι που δεν ισχύει σίγουρα). και μετά ήρθε το ποστ του φίλου από πάνω ώστε να ξεκαθαρίσει η κατάσταση (το οποίο είναι και 100% σωστό). Το μόνο άσχετο ποστ είναι αυτό με το κάνεις μια εκτύπωση και πας και ζητάς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
taxidriver109 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Πήρε κανείς με δόσεις και τιμολόγιο τι γίνετε τι ισχύει τελικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Με τιμολόγιο δεν ισχύει η επιστροφή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 13 ώρες πριν, maxdore217 είπε Βρε μαζί σου,δεν διαφωνώ σε κάτι. Κύρια ευθύνη έχει αποκλειστικά και μόνο η Xiaomi που εδώ και πόσα χρόνια στην Ελλάδα και με πόσες πωλήσεις, δεν έχουν αξιωθεί να φτιάξουν μια ρημαδό αντιπροσωπεία και να εισάγονται όλες οι συσκευές επίσημα όπως ισχύει για άλλες εταιρείες. Είναι η μοναδική εταιρεία με την οποία καθόμαστε τόσο πολύ και ασχολούμαστε με τα της εγγύησης/καταστήματος αγοράς κάθε χρονιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giama Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Παρεμπιπτοντως, με online παραγγελια που ακομα ειναι σε διαδικασια συλλογης η επιστροφη εχει μπει ηδη. Το ιδιο γρηγορα μπηκε η επιστροφη και στην ιδια προσφορα που ειχε τρεξει απο το public ξανα τον περασμενο Μαιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james01gr Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 22 λεπτά πριν, Fulgore είπε Βρε μαζί σου,δεν διαφωνώ σε κάτι. Κύρια ευθύνη έχει αποκλειστικά και μόνο η Xiaomi που εδώ και πόσα χρόνια στην Ελλάδα και με πόσες πωλήσεις, δεν έχουν αξιωθεί να φτιάξουν μια ρημαδό αντιπροσωπεία και να εισάγονται όλες οι συσκευές επίσημα όπως ισχύει για άλλες εταιρείες. Είναι η μοναδική εταιρεία με την οποία καθόμαστε τόσο πολύ και ασχολούμαστε με τα της εγγύησης/καταστήματος αγοράς κάθε χρονιά. αυτό συμβαίνει γιατί είναι μάλλον η μεγαλύτερη εταιρεία που αφήνει κέρδος στα σκρουτζομάγαζα και φέρνουν παραεισαγωγή με αποτέλεσμα πολλά κινητά να αγοράζονται χωρίς εγγύηση. αντιπροσωπεία υπάρχει, αλλά υπάρχουν αρκετοί που προτιμούν να αγοράσουν κάτι φθηνότερα παρά να δώσουν παραπάνω και να έχουν εγγύηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fanisneo Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 2 ώρες πριν, Giama είπε Παρεμπιπτοντως, με online παραγγελια που ακομα ειναι σε διαδικασια συλλογης η επιστροφη εχει μπει ηδη. Το ιδιο γρηγορα μπηκε η επιστροφη και στην ιδια προσφορα που ειχε τρεξει απο το public ξανα τον περασμενο Μαιο. Η αγορά έγινε εφάπαξ η με δόσεις φίλε μου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giama Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Μόλις τώρα, fanisneo είπε Η αγορά έγινε εφάπαξ η με δόσεις φίλε μου? Εφαπαξ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2021 2 ώρες πριν, james01gr είπε αντιπροσωπεία υπάρχει Τα έχουμε πει εδώ και χρόνια. H Infoquest είναι η αντιπροσωπεία της Apple στην χώρα μας,και όχι της Xiaomi. Γιαυτό πέρυσι δεν ήρθε επίσημα στην χώρα μας το Poco F2 Pro ή φέτος το Mi 11 128gb. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
esconiac400g Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 καλησπέρα μια ερωτηση καθως δεν γνωριζω, η επιστροφη 20% γινεται σε χρηματα η απλα (χρηματα ποντους) που τους εξαργυρωνεις σε συγγεκριμενα σημεια συνεργαζομενα νε τη τραπεζα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Το τελευταίο,δηλαδή πόντοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lordbandito Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Χθες αγορασα ενα Samsung με 12 δοσεις και μπηκε κανονικότατα η επιστροφή, απόδειξη όχι τιμολόγιο. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2021 από lordbandito 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
de_thymamai Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Έχει κόψει κάποιος τιμολόγιο να μας πει αν μπαίνουν οι πόντοι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 3 ώρες πριν, de_thymamai είπε Έχει κόψει κάποιος τιμολόγιο να μας πει αν μπαίνουν οι πόντοι? Έχει αναφερθεί πολλάκις. Δεν μπαίνουν. Υπάρχει στους όρους της προσφοράς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atabertass Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Ερώτηση, περίπου ποσο καιρο μετά την αγορά μπαίνει η επιστροφή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα