Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

incharge: Το μεγαλύτερο δίκτυο ταχυφορτιστών στην Ελλάδα ανακοίνωσε η nrg σε συνεργασία με τα πρατήρια Shell και Avin


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα σχέδια για ένα μεγάλο δίκτυο ταχυφορτιστών ανακοίνωσε σήμερα η nrg, σε συνεργασία με τα πρατήρια Shell και AVIN.

Αυτό θα γίνει πραγματικότητα σε διάστημα 2 ετών όπως ανακοινώθηκε σήμερα στην επίσημη παρουσίαση της εταιρείας, λανσάροντας την υπηρεσία incharge. Στόχος είναι οι ταχυφορτιστές της υπηρεσίας να εγκατασταθούν σε στρατηγικά σημεία των κεντρικών αυτοκινητοδρόμων, και να καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου, ικανοί να φορτίσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο 80% της δυναμικότητάς του σε λιγότερο από μισή ώρα.

Ο στρατηγικός σχεδιασμός της nrg για το αμέσως επόμενο διάστημα περιλαμβάνει την πλήρη κάλυψη του οδικού δικτύου στην Ελλάδα, «με περισσότερα από 1000 κομβικά σημεία φόρτισης εντός των αστικών κέντρων, τόσο μέσω των πρατηρίων Shell και AVIN, όσο και μέσω σημαντικών συνεργασιών με ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς». Ο χρήστης μέσω του web αλλά και της εφαρμογής incharge θα μπορεί να δει εκτός από τη θέση των φορτιστών, την ταχύτητά φόρτισης που προσφέρουν αλλά και το αν είναι δεσμευμένοι το συγκεκριμένο διάστημα.

Σε άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, η nrg ανακοίνωσε ότι από τα περίπου 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα, η Ευρώπη θα φτάσει έως το 2025 τα 70 εκατομμύρια, με το μερίδιο του λέοντος να παράγεται εσωτερικά.Αντίστοιχα στην Ελλάδα, αναμένεται μέχρι το 2030 το 30% των πωλούμενων αυτοκινήτων να είναι ηλεκτρικά ξεπερνώντας σε σύνολο τις 300.000 οχήματα. 

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 64
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Διευκρίνιση: τα "τα στρατηγικά σημεία" αρχικά εννοούνται τα σημεία που ανήκουν στον γνωστό όμιλο (που "τυχαίνει" να ανήκει εκεί κ η πλειοψηφία των πρατηρίων, στις κεντρικές οδικές αρτηρίες).

Φαντάζομαι, για κόστη κ αφού είναι "μεγάλος παίχτης" στην αγορά θα μιλήσει μόλις δει αντιδράσεις απο τον ανταγωνισμό?!?!?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, TechnoState είπε

Διευκρίνιση: τα "τα στρατηγικά σημεία" αρχικά εννοούνται τα σημεία που ανήκουν στον γνωστό όμιλο

γιατί υπήρχε περίπτωση μια εταιρία να κάνει εγκατάσταση του εξοπλισμού της σε πρατήρια ανταγωνιστών της;

  • Thanks 1
  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή είδηση αλλά να δούμε και τις τιμές γιατί οι ταχυφορτιστές που είναι είναι διαθέσιμοι εκτός του ΔΕΗ blue που είναι προσωρινά δωρέαν είναι πανάκριβοι και φτάνουν σχεδόν τις τιμές τις βενζίνης.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, nvel είπε

γιατί υπήρχε περίπτωση μια εταιρία να κάνει εγκατάσταση του εξοπλισμού της σε πρατήρια ανταγωνιστών της;

...τα πρατήρια που δεν ανήκουν στην ιδιοκτησία της (όπως ανήκουν οι Ερμής, Μυρτέα κλπ) αλλά φέρουν το σήμα της, δεν είναι ανταγωνιστές.

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που θεωρούν το μισάωρο ένα χρονικό διάστημα ανεκτό για τον καθένα να κάθεται και να περιμένει να φορτίσει το αυτοκίνητο με εκνευρίζει. Αν μάλιστα σε έχει προλάβει άλλος έγινε 1 ώρα + τα πάνε - έλα η φάση γίνεται ΄΄φάτε εσείς, εγώ πάω να φορτίσω το κάρο΄΄. Όλο αυτό το έχουν βαφτίσει πρόοδο και σου ζητάνε ένα σκασμό λεφτά!

  • Like 9
  • Thanks 2
  • Confused 1
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο διαβάζω άρθρα για αυτή την απάτη τρελαίνομαι.

Δεν πάει να καίει ότι θέλει, από τη στιγμή που για τη μετακίνηση ενός ανθρώπου χρειάζεται να μετακινήσεις 1600 κιλά από τσιπάκια και μέταλλα, ΔΕΝ εισαι οικολογικός.

Μονη λύση οι επενδυσεισ για μέσα μαζικής μεταφοράς. Γέμισε λεωφορεία, τραμ, τρένα τις πόλεις (οχι τη ξεφτίλα που βιώνουμε στην Αθήνα) και ας καίνε ότι να ναι.

 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

Αυτό που θεωρούν το μισάωρο ένα χρονικό διάστημα ανεκτό για τον καθένα να κάθεται και να περιμένει να φορτίσει το αυτοκίνητο με εκνευρίζει. Αν μάλιστα σε έχει προλάβει άλλος έγινε 1 ώρα + τα πάνε - έλα η φάση γίνεται ΄΄φάτε εσείς, εγώ πάω να φορτίσω το κάρο΄΄. Όλο αυτό το έχουν βαφτίσει πρόοδο και σου ζητάνε ένα σκασμό λεφτά!

Μιλάμε για όταν κάνεις μακρινά ταξίδια. Αν πας Αθήνα Θεσσαλονίκη να κάνεις ένα διάλειμμα ενδιάμεσα για φόρτιση, ξεκούραση και λίγο φαΐ δεν το βρίσκω μεγάλο πρόβλημα. 

 

Και δεν νομίζω ολόκληρο πρατήριο να έχει μόνο έναν φορτιστή, ειδικά τα κεντρικά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.