Προς το περιεχόμενο

incharge: Το μεγαλύτερο δίκτυο ταχυφορτιστών στην Ελλάδα ανακοίνωσε η nrg σε συνεργασία με τα πρατήρια Shell και Avin


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, dstilio είπε

Επειδή τα έχουν χαλια τώρα εισαι αναγκασμένος να έχει Ι.Χ. Όπου το κόστος μετακινείται σε εσένα. Ποσό μάλλον με ηλεκτρικό που είναι +10χιλ. € τουλάχιστον.

Αν θέλουν να φτιάξουν το περιβάλλον ας επενδύσουν σε καλύτερη υποδομή ΜΜΜ, να μην έχεις αυτό το θέμα κι να γλυτώσεις οχι μόνο τα 10χιλιαρικα αλλά και το συνολικό ποσό για αγορά αυτοκινήτου. Και αν θες ταξίδι νοίκιασε. Ας έχουν αμάξι μόνο οι λίγοι που πραγματικά ταξιδεύουν συχνά.

Η ιδέα του Ι.Χ. είναι εξορισμου αντιοικολογική ανεξαρτήτως καυσίμου. Όσο και να χτυπιούνται με τη προπαγάνδα τους, αυτό δεν αλλάζει. Σε πιέζουν να σκεφτείς εσωτερικής καύσης vs ηλεκτρικό και λες το προφανές, αλλά τα ΜΜΜ δεν τα αναφέρουν.

Κατά βάση αυτό είναι σωστό, αλλά το ΙΧ δεν μπορεί να αντικατασταθεί πλήρως από τα ΜΜΜ. Ζω στην Ολλανδία που υπάρχει ένα εξαιρετικό και υψηλής ποιότητας δίκτυο ΜΜΜ με τραμ, μετρό, λεωφορείο και τρένο και υπάρχουν σημεία που με το αμάξι μπορώ να είμαι σε 20' με ΙΧ αλλά θέλω 50' με μέσα μεταφοράς. Προφανώς και τα καλά ΜΜΜ μπορούν να μειώσουν τη χρήση ΙΧ, αλλά το ότι τα ΜΜΜ μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως τα ΙΧ είναι ουτοπία. Μόνο αν πάμε σε μία εποχή με αυτόνομα οχήματα και car sharing θα μπορούμε να εξαλείψουμε το concept των ΙΧ.

3 ώρες πριν, The__Blade είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι περισσότερο eco-friendly όταν η ενέργεια που τα τροφοδοτεί παράγεται με καύση.

Το όχημα ξοδεύει την ίδια ενέργεια για να μετακινηθεί είτε είναι ηλεκτρικό είτε εσωτερικής καύσης (ειδικά με σταρτ-στοπ κινητήρα)

Απλά προσθέτεις και το waste της μπαταρίας στο περιβάλλον.

Για μένα τα υβριδικά είναι η μόνη λογική λύση, που και την αξιοποίηση της ενέργειας στάσης έχεις και αυτόνομος είσαι.

Ελπίζω οι νομοθεσίες να μην κυνηγήσουν τα υβριδικά μαζί με τα εσωτερικής καύσης.

 

1) Το όχημα δεν ξοδεύει την ίδια ενέργεια για να μετακινηθεί (ο ηλεκτροκινητήρας έχει 3-4x περισσότερη αποδοτικότητα από ότι μία ΜΕΚ).

2) Τα υβριδικά είναι ότι χειρότερο. Προστίθεται μεγάλη πολυπλοκότητα στο όχημα (άρα περισσότερο κόστος συντήρησης) και είναι τόσο βαριά που στο τέλος η κατανάλωση είναι σχεδόν όση και σε ένα κανονικό όχημα.

1 ώρα πριν, petasis είπε

Εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί το υδρογόνο είναι εκτός της κουβέντας (που είναι πραγματικά το μέλλον).

Γιατί θέλει ακόμα μεγαλύτερες επενδύσεις σε υποδομές. Δες εδώ:

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

21 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Κατά βάση αυτό είναι σωστό, αλλά το ΙΧ δεν μπορεί να αντικατασταθεί πλήρως από τα ΜΜΜ. Ζω στην Ολλανδία που υπάρχει ένα εξαιρετικό και υψηλής ποιότητας δίκτυο ΜΜΜ με τραμ, μετρό, λεωφορείο και τρένο και υπάρχουν σημεία που με το αμάξι μπορώ να είμαι σε 20' με ΙΧ αλλά θέλω 50' με μέσα μεταφοράς. Προφανώς και τα καλά ΜΜΜ μπορούν να μειώσουν τη χρήση ΙΧ, αλλά το ότι τα ΜΜΜ μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως τα ΙΧ είναι ουτοπία. Μόνο αν πάμε σε μία εποχή με αυτόνομα οχήματα και car sharing θα μπορούμε να εξαλείψουμε το concept των ΙΧ.

1) Το όχημα δεν ξοδεύει την ίδια ενέργεια για να μετακινηθεί (ο ηλεκτροκινητήρας έχει 3-4x περισσότερη αποδοτικότητα από ότι μία ΜΕΚ).

2) Τα υβριδικά είναι ότι χειρότερο. Προστίθεται μεγάλη πολυπλοκότητα στο όχημα (άρα περισσότερο κόστος συντήρησης) και είναι τόσο βαριά που στο τέλος η κατανάλωση είναι σχεδόν όση και σε ένα κανονικό όχημα.

Γιατί θέλει ακόμα μεγαλύτερες επενδύσεις σε υποδομές. Δες εδώ:

 

ακριβός η παραγωγή υδρογόνου την δεδομενη στηγμη αποτελεί μεγαλο θέμα καθώς ειναι πολύ ακριβή και απαιτεί μεγάλα ποσά ενέργειας, ετσι ουσιαστικά δεν παρεχει κάτι στην τελική (στην παρούσα μορφή)
για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ξέρουμε οδεύουν στο τέλος τους
για τα full elextric παλι ξερουμε δεν μπορουν να αντεπεξέλθουν καθώς και πανάκριβα ειναι ετσι λίγα άτομα θα μπορουν να τα έχουν και το συμαντικοτερο αν έχουν έστω 60% κόσμου ηλεκτρικά απλα δεν θα φτάσει η παραγωγή ενεργιας...... και δεν έχουμε άλλες πηγές
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα υβριδικα πραγματικά είναι οτι χειρότερο. Πολύπλοκοτητα στο φουλ, χαλανε πολύ εύκολοτερα, ακριβότερη συντήρηση και μηδεν κέρδος. Ειχα διαβάσει ενα πολύ σοβαρό συγκριτικο του ίδιου αυτοκίνητου με ντιζελ ή υβριδικο. Υβριδικό βασικά βγαίνει σχέδον πάντα με βενζίνη. Η κατανάλωση στην πραξη του υβριδικου και του ντιζελ σε κόστος ηταν πάνω κάτω η ιδια (και συχνά μεγαλύτερη στο υβριδικο) , όπως ΚΑΙ ΟΙ ΡΥΠΟΙ. Μάρκετινγκ καθαρό. Εκτός αν πάμε σε νεα μορφή υβριδικου με μια μικρη ντιζελομηχανη που δουλεύει σε αργο σταθερό ρυθμό με ελάχιστη κατανάλωση και ρύπους και παράγει ρεύμα για να κινήσει το κατα τα υπόλοιπα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αυτο ειναι μια διαφορετική περίπτωση που έχει πλεονεκτήματα. 

Επεξ/σία από oldnew
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, The__Blade είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι περισσότερο eco-friendly όταν η ενέργεια που τα τροφοδοτεί παράγεται με καύση.

Το όχημα ξοδεύει την ίδια ενέργεια για να μετακινηθεί είτε είναι ηλεκτρικό είτε εσωτερικής καύσης (ειδικά με σταρτ-στοπ κινητήρα)

Απλά προσθέτεις και το waste της μπαταρίας στο περιβάλλον.

Για μένα τα υβριδικά είναι η μόνη λογική λύση, που και την αξιοποίηση της ενέργειας στάσης έχεις και αυτόνομος είσαι.

Ελπίζω οι νομοθεσίες να μην κυνηγήσουν τα υβριδικά μαζί με τα εσωτερικής καύσης.

 

Ακόμη κι έτσι να είναι ξεχνάς το supply chain, το ρεύμα ακόμη κι αν παράγεται με καύση, γίνεται πολύ πιο αποδοτικά η μεταφορά του απ'το να πηγαίνει το καύσιμο μέχρι το βενζινάδικο και αυτό έχει επίπτωση στις εκπομπές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mmmpii είπε

Ακόμη κι έτσι να είναι ξεχνάς το supply chain, το ρεύμα ακόμη κι αν παράγεται με καύση, γίνεται πολύ πιο αποδοτικά η μεταφορά του απ'το να πηγαίνει το καύσιμο μέχρι το βενζινάδικο και αυτό έχει επίπτωση στις εκπομπές

με το βάρος των μπαταριών που το μετακινεί το όχημα όπου πάει , αυτό δεν αυξάνει την δαπάνη ενέργειας.

Edit έχεις δίκιο το supply chain της μεταφοράς είναι σημαντικό φορτίο και κόστος.

Επεξ/σία από The__Blade
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ταχυφορτιστη απο την one plus το κινητο μου pro8 φορτιζει σε 20 λεπτα το 60% της μπαταριας του. Εδω γιατι χρησιμοποιουμε την ιδια λεξη σε κατι που προφανως δεν ισχυει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

δηλαδη η τεσλα που ηδη κυκλοφορει οχηματα στην ελλάδα εχει το ιδιο βυσμα με τα επερχομενα honda?

Με ποιο μοντέλο; π.χ. με ένα γρήγορο ψάξιμο, με το honda e ναι έχουν ίδιο βύσμα. Όλα όσα κυκλοφορούν και προορίζονται για Ευρώπη, χρησιμοποιούν type 2 βύσμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, DIL είπε

Με ταχυφορτιστη απο την one plus το κινητο μου pro8 φορτιζει σε 20 λεπτα το 60% της μπαταριας του. Εδω γιατι χρησιμοποιουμε την ιδια λεξη σε κατι που προφανως δεν ισχυει? 

το κινητό σου και ο φορτιστής του τι σχέση έχουν με φόρτιση αυτοκίνητων; άμα εγκατασταθούν γρήγοροι φορτιστές αυτοκίνητων θα φορτίζουν προφανώς γρήγορα σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, nvel είπε

το κινητό σου και ο φορτιστής του τι σχέση έχουν με φόρτιση αυτοκίνητων; άμα εγκατασταθούν γρήγοροι φορτιστές αυτοκίνητων θα φορτίζουν προφανώς γρήγορα σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους.

Αυτο λεω οτι δεν υπαρχει ταχυφορτιστης για αυτοκινητα ουτε οι αντιστοιχες μπαταριες. Δεν υπαρχει η εννοια της ταχυφορτισης στα αυτοκινητα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, dstilio είπε

Όσο διαβάζω άρθρα για αυτή την απάτη τρελαίνομαι.

Δεν πάει να καίει ότι θέλει, από τη στιγμή που για τη μετακίνηση ενός ανθρώπου χρειάζεται να μετακινήσεις 1600 κιλά από τσιπάκια και μέταλλα, ΔΕΝ εισαι οικολογικός.

Μονη λύση οι επενδυσεισ για μέσα μαζικής μεταφοράς. Γέμισε λεωφορεία, τραμ, τρένα τις πόλεις (οχι τη ξεφτίλα που βιώνουμε στην Αθήνα) και ας καίνε ότι να ναι.

πυρηνική ενέργεια... ε ε ε ερχεται!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, liberostelios είπε

Γιατί θέλει ακόμα μεγαλύτερες επενδύσεις σε υποδομές. Δες εδώ:

 

Κάπου δεν βγαίνουν τα νούμερα που αναφέρει. Για αρχή, το αυτοκίνητο με τα 5 κιλά υδρογόνου φαίνεται να έχει την διπλάσια αυτονομία:

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-ydrogonokinito-toyota-mirai-spaei-to-rekor-aytonomias/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και ποιο ακριβό να είναι το ρεύμα από την βενζίνη:

1. Δεν θέλει service.

2. Δεν θέλει λάδια, Ξυδιά, μύδια, φίλτρα κτλ.

3. Δεν κάνει θόρυβο! Σκέφτειτε ήσυχες πόλεις!

4. Τρομερά απλός κινητήρας σε σχέση με τους σωλήνες σωληνάκια κινούμενα μέρη των εσωτερικής καύσης.

5. Δεν χρειάζεται βενζινάδικα σε κάθε γωνιά, βυτιοφόρα να κουβαλάνε βενζίνες, πλοία, τάνκερ κτλ. Το ρεύμα φτάνει με καλώδια από ένα κεντρικό σημείο..

6. Δεν μπορείς να βάλεις νοθευμενο ρεύμα! Δεν θέλει, καθαριστικά, adblue, βιοντίζελ κτλ

7. Τέρμα τα συνεργεία στις γειτονιές, τέρμα η βρωμιά κτλ 

8. Είναι όλα αυτόματα. Τέρμα συμπλέκτες, δίσκοι, πλατώ, ταχύτητες όλα! Απλά πατάς γκάζι και έχει full ροπή από την αρχή. Τρομερές επιδόσεις ακόμα και στα μικρότερα μοντέλα! Ούτε φρένο δεν χρειάζεται πλέον να πατας...

9. Όντως θέλει να έχεις θέση στάθμευσης και αν παρκάρεις δρόμο είναι δύσκολο αλλά άνετα μπορείς να φορτίζεις όσο είσαι στο σούπερ μάρκετ ή τρως σε ένα εστιατόριο.

10. Σκεφτείτε πόσο θα μειωθούν οι θερμοκρασίες στις πόλεις. Σκεφτείτε να μην βγαίνει καπνά κ να μην μυρίζεις τπτ! Τώρα οδηγάς την μηχανή σου και σου έρχεται δίχρονιλα από το gilera που καίει λάδια, εισια πίσω από λεοφωρειο και δεν βλέπεις από το μαύρο σύννεφο καπνού και μετά πας δίπλα και λιώνεις από την ζέστη που βγάζουν. 

Οι τιμές θα πέσουν, φορτιστές θα μπουν, η φόρτιση θα γίνει ποιο γρήγορη και όλα θα είναι ιδανικά.

Κάποτε αντιδρούσαν κάποιοι που καταργήθηκε η χρήση αλόγων και καρων.. τώρα αντιδρανε με αυτό. Άλλοι δεν κάνουν εμβόλια γιατί τους το είπε ο πνευματικός τους, άλλοι νομίζουν ότι τους ελέγχει το 5g..  

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, PaNtErAz είπε

Ακόμα και ποιο ακριβό να είναι το ρεύμα από την βενζίνη:

1. Δεν θέλει service.

2. Δεν θέλει λάδια, Ξυδιά, μύδια, φίλτρα κτλ.

3. Δεν κάνει θόρυβο! Σκέφτειτε ήσυχες πόλεις!

4. Τρομερά απλός κινητήρας σε σχέση με τους σωλήνες σωληνάκια κινούμενα μέρη των εσωτερικής καύσης.

5. Δεν χρειάζεται βενζινάδικα σε κάθε γωνιά, βυτιοφόρα να κουβαλάνε βενζίνες, πλοία, τάνκερ κτλ. Το ρεύμα φτάνει με καλώδια από ένα κεντρικό σημείο..

6. Δεν μπορείς να βάλεις νοθευμενο ρεύμα! Δεν θέλει, καθαριστικά, adblue, βιοντίζελ κτλ

7. Τέρμα τα συνεργεία στις γειτονιές, τέρμα η βρωμιά κτλ 

8. Είναι όλα αυτόματα. Τέρμα συμπλέκτες, δίσκοι, πλατώ, ταχύτητες όλα! Απλά πατάς γκάζι και έχει full ροπή από την αρχή. Τρομερές επιδόσεις ακόμα και στα μικρότερα μοντέλα! Ούτε φρένο δεν χρειάζεται πλέον να πατας...

9. Όντως θέλει να έχεις θέση στάθμευσης και αν παρκάρεις δρόμο είναι δύσκολο αλλά άνετα μπορείς να φορτίζεις όσο είσαι στο σούπερ μάρκετ ή τρως σε ένα εστιατόριο.

10. Σκεφτείτε πόσο θα μειωθούν οι θερμοκρασίες στις πόλεις. Σκεφτείτε να μην βγαίνει καπνά κ να μην μυρίζεις τπτ! Τώρα οδηγάς την μηχανή σου και σου έρχεται δίχρονιλα από το gilera που καίει λάδια, εισια πίσω από λεοφωρειο και δεν βλέπεις από το μαύρο σύννεφο καπνού και μετά πας δίπλα και λιώνεις από την ζέστη που βγάζουν. 

Οι τιμές θα πέσουν, φορτιστές θα μπουν, η φόρτιση θα γίνει ποιο γρήγορη και όλα θα είναι ιδανικά.

Κάποτε αντιδρούσαν κάποιοι που καταργήθηκε η χρήση αλόγων και καρων.. τώρα αντιδρανε με αυτό. Άλλοι δεν κάνουν εμβόλια γιατί τους το είπε ο πνευματικός τους, άλλοι νομίζουν ότι τους ελέγχει το 5g..  

 

 

1 και 2  με της τιμές που έχουν τύφλα να έχουν τα service (βγαινει πολλαπλάσιο ακομη και σε 10 χρονια χρήσης)
3 καλό μεν (γουστάρω ησυχία) κακό δε (προσωπικά εχω 1 ατύχημα με πεζό και καμιά 500 near miss (εδώ δεν σε ακούνε ετσι θα σε ακούνε όταν δεν κάνεις θόρυβο? θα έχουμε πολύ θάνατο
4 πόλη θετικό αλλα ουσιαστικά ανήκει στο 1 και 2 που προανεφερες και ουσιαστικά δεν προσφέρει κάτι απο την στηγμη που τιμές ειναι στον θεό
5/ δεν εχουμε και ουτε θα έχουμε σύντομα δίκτυο ικανό να καλύψει τόσα αυτοκίνητα

το μόνο καλό ειναι ότι λόγο τιμής πάρα πολλοί λίγοι θα τα έχουν ετσι θα μειωθούν οχήματα στους δρόμους (προφανώς αν ο νόμος θα απαγορεύσει τα συμβατικά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...