Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Πρώτο μου post εδώ.

Θέλω σας παρακαλώ να ρωτήσω αν αντιμετωπίζει κανείς τό ίδιο πρόβλημα.
Έχω λογαριασμό Spotify ( premium - Ελλάδα ) και Alexa Echo Dot - s ( Ελλάδα ) για αναπαραγωγή μουσικής από το Spotify.
Το Spotify είναι ενεργοποιημένο ως ο κύριος λογαριασμός αναπαραγωγής μουσικής και podcast στο Alexa App.

Τα ηχεία όλα τα βλέπει κανονικά το Spotify και μπορεί να παίξει μουσκή από το Android App ή από το Windows App χωρίς θέματα.
Επίσης, ό,τι έχω παίξει φαίνεται στο Alexa App και μπορώ να ζητήσω να παίξει και από εκεί τα ίδια πράγματα.

Αλλά πρόσφατα, ενώ όλα λειτουργούσαν οκ:

---Όταν ζητάω με φωνητική εντολή η Alexa να παίξει μουσική, η απάντηση είναι "I am having trouble right now to play music from Spotify".---

Aντιμετωπίζει κανείς παρόμοιο πρόβλημα;

--------------------------------------

Αυτά που έκανα έως τώρα ήταν:

- να απενεργοποιήσω το Spotify Skill στο λογαριασμό Amazon, το οποίο απλώς έκανε χειρότερα τα πράγματα, χμμ,  και φαίνεται οτι το συγκεκριμένο Skill δεν είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα. Οπότε. . . άλλαξα το register του Amazon account στην Αμερική και το Skill είναι προφανώς πάλι διαθέσιμο και είμαι πάλι πίσω στο σημείο που όλα δουλεύουν περίπου κανονικά εκτός από τη φωνητική εντολή "Play Music" κλπ.

Υποθέτω οτι αν ήταν και τα δύο account σε άλλη eligible χώρα δε θα έπρεπε να έχω κάποιο θέμα; Γνωρίζει κανείς αν έχουν αλλάξει κάποιες προϋποθέσεις χρήσης του Skill, ή αντιμετωπίζει παρόμοιο θέμα ;

Προσπαθώ να καταλάβω αν το θέμα το αντιμετωπίζω μόνο εγώ, οπότε είναι θέμα ρυθμίσεων ή αν είναι κοινό και το αντιμετωπίζουν και άλλοι πρόσφατα.
Σας ειχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

Δημοσ.

Το πρόβλημα μετά από καμμιά 15αριά μέρες λύθηκε χθες.
Φαίνεται να υπάρχει μερικές φορές και χωρίς ιδιαίτερο λόγο, θέμα eligibility σε κάποιες χώρες του Spotify skill, ακόμη και σε χώρες που το Spotify προσφέρεται πλήρως. Το θέμα λύνεται σε κάποιος από μόνο του και σε κάποιους παραμένει.

Για όποιον αντιμετωπίζει παόμοιο θέμα ή θέμα συνεργασίας Alexa / Spotify, όπως είδα σε ένα παρόμοιο θέμα ( συγνώμη για την κατάληψη extra χώρου, δεν το πήρα είδηση αμέσως ), ένα τρόπος αντιμετώπισης που προτείνεται και αυτό που λειτούργησε για μένα ήταν:

1. sign in στο Amazon site που είσαι εγγεγραμμένος,
2. Your account-> Account->Ordering and Shopping adresses->Your adresses
3.προσθέτεις νέα διεύθυνση σε US ή UK. Πώς; εγώ έβαλα διεύθυνση ΚΑΙ τηλέφωνο φίλου, πολλοί βάζουν διεύθυνση και τηλέφωνο ενός τυχαίου ξενοδοχείου από το Internet. Αποθηκεέυεις τη νέα διεύθυνση.

Το βήμα που δεν βρήκα σε κάποιον οδηγό είναι άλλο ένα:

4. Όταν την αποθηκεύσεις πρέπει να θέσεις τη νέα διεύθυνση ως ***default*** ( set as default), ώστε το σύστημα να σε ταξινομήσει οταν ζητάς ένα νέο skill να το "στείλει" στη νέα διεύθυνση σα να βρίσκεσαι όντως εκεί. Αλλοιώς κάθε νέο skill σε κάποιο σημείο των δεδομένων τους καταλήγει πάλι στη χώρα με το τυχόν θέμα. 

--------------

Έτσι λύθηκε το θέμα, παραμένουν δύο μικρές "δυσλειτουργίες" για το μέλλον, ότι πρέπει να αλλάζεις τη διεύθυνση αποστολής σε τυχόν νέες παραγγελίες και όπως φαντάζομαι οτι θα πρέπει να διαλέξεις την κανονική διεύθυνση σου σε ό,τι τυχόν νέα μηχανήματα εγκαταστήσεις.

Δημοσ.

Εμένα δεν παίζει ράδιο μέσω tunein εδώ και καμιά εβδομάδα..  Θεωρώ ότι κάτι συμβαίνει με την υπηρεσία γιατί έπαιζε τόσο καιρό απροβλημάτιστα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...