Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Just now, SinAkuma said:

Δεν μπορώ να καταλάβω πως κολλάνε τα αμάξια στον Κηφισό χωρίς φανάρια;

 

Ατυχήματα, φανάρια στις εξόδους και οι 4 λωρίδες κυκλοφορίες να γίνονται 3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Οταν λεω οτι δεν υπαρχει ελπιδα για την Αθηνα, καποιοι κοιταζουν καχυποπτα...

Δε μου λετε ρε παιδια...

Πριν καμια 25αρια χρονια, υπηρχαν μονο λεωφορεια, τρολευ και ο ηλεκτρικος.

Τωρα υπαρχει ενα ευρυτατο δικτυο μετρο και τραμ σε αρκετες περιοχες.

Πως γινεται να γινεται παλι κομφουζιο και της τρελης το πανηγυρι στους δρομους;

Γιατι οτι και αν γινει σε αυτο το πραγμα που ονομαζεται Αθηνα, ειναι απλα μια τρυπα στο νερο;

---

Κυκλοφοριακό: Περιπολίες και γερανοφόρα στα νέα μέτρα για την αποσυμφόρηση του Κηφισού

https://www.news247.gr/ellada/kifisos-i-kivernisi-anakoinose-metra-gia-ti-meiosi-tou-kikloforiakou/

---

Εγω θα προτεινα εκτος απο επιδομα παραμεθοριου, να υπαρχει και ανθυγειινο επιδομα διαμονης στην Αθηνα, για καθε κατοικο. Οχι οτι θα αντισταθμιζε κατι βεβαια, γιατι ευλογημενος οποιος ζει μακρια απο Αθηνα. Αλλα εστω, για την τιμη των οπλων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πως ακριβώς θα μειωθεί η κίνηση με τα γερανοφόρα οχημάτα; Ο Κηφισός είναι μποτιλιαρισμένος πριν καν γίνει ατύχημα. Μας δουλεύουν μου φαίνεται.

Αν δε διορθώσουν το πρόβλημα με το μπουκάλιασμα του Κηφισού, η κίνηση δε πρόκειται να μειωθεί. Εκτός αν εξαφανιστούν ως δια μαγείας 100.000 αυτοκίνητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, mindreader είπε

Κυκλοφοριακό: Περιπολίες και γερανοφόρα στα νέα μέτρα για την αποσυμφόρηση του Κηφισού

https://www.news247.gr/ellada/kifisos-i-kivernisi-anakoinose-metra-gia-ti-meiosi-tou-kikloforiakou/

Είναι αν μη τι άλλο ένα καλό βήμα. Επίσης θέλω να πιστεύω πως η αυξημένη παρουσία της τροχαίας θα αποτρέψει σε ένα βαθμό την παράνομη χρήση της Λ.Ε.Α.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά τον covid πολύς κόσμος αποφεύγει τα ΜΜΜ.

Επίσης η μείωση χρήσης ΙΧ που είχε ενταθεί μέσα στην κρίση, φαίνεται να αντιστρέφεται σιγά-σιγά και αν δεν αλλάξουν ξανά οι συνθήκες θα φτάσουμε κάθε σπίτι να χρησιμοποιεί και πάλι 4 αμάξια όπως και πριν το 2010.

Ο συνδυασμός των παραπάνω παράλληλα με τον περιορισμό στο WFH από αρκετούς εργοδότες δημιουργεί τα αναμενόμενα μποτιλιαρίσματα.

Κατά τα λοιπά εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν.

Κατά την άποψη μου μόνο το τρίπτυχο συχνά και αποτελεσματικά δρομολόγια μμμ, δακτύλιος (χωρίς εξαιρέσεις στα ΙΧ) για ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας και διόδια για τον κεντρικό τομέα θα βοηθήσει στον περιορισμό χρήσης των ΙΧ.

Αν και το παραπάνω θα ξεβολέψει στην αρχή αρκετούς (και είναι ένας λόγος που δεν έχει γίνει), εντούτοις δυστυχώς δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις (μέχρι να φτάσουμε στο διακτινισμό τουλάχιστον).

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mindreader είπε

Τωρα υπαρχει ενα ευρυτατο δικτυο μετρο και τραμ σε αρκετες περιοχες.

 

Με το συμπάθιο, το δίκτυο μετρό είναι απλά γελοίο για μια πρωτεύουσα με 5 εκατομμύρια πληθυσμό. Περιοχές με τεράστιο πληθυσμό όπως Γαλάτσι, Κυψέλη, μαζί με το μεγαλύτερο κομμάτι των Β.Π και Ν.Π ΔΕΝ καλύπτονται από το δίκτυο Μετρό.

Ακόμα χειρότερο το Τραμ, του οποίου το δίκτυο είναι ακόμα πιο αστείο.

Λεωφορεία ο ορισμός της ταλαιπωρίας των επιβατών και ΗΣΑΠ με τεράστια προβλήματα, βρωμιά, αρκετά αραιά δρομολόγια κτλ.

Και μιας και μου έτυχε λίγες μέρες πριν και καθόμου και γέλαγα. Ήθελα να πάω κατά τις 8 το βράδυ από Άνω Πατήσια σε σπίτι γνωστού στην Ανω Κυψέλη με την μηχανή. Βάζω Google maps και καταλάθος είχα επιλέξει μετακίνηση με μέσα. Ξέρεις τι χρόνους έβγαλε; 13 λεπτά με μηχανή και 1 ώρα και 10 λεπτά με τα ΜΜΜ. Καθόμουν και γέλαγα σαν τον χαζό στην μέση του δρόμου. Αυτά είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Ελλάδα του 2023.

Προσωπικά, δεν μπορώ να κατηγορήσω αυτούς που επιλέγουν να χρησιμοποιούν αμάξια. Τα ΜΜΜ στην Ελλάδα του 2023 είναι απλά ένα κακόγουστο αστείο και ο βασικός λόγος που πήρα απόφαση να βγάλω δίπλωμα μηχανής.

 

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Μετά τον covid πολύς κόσμος αποφεύγει τα ΜΜΜ.

Επίσης η μείωση χρήσης ΙΧ που είχε ενταθεί μέσα στην κρίση, φαίνεται να αντιστρέφεται σιγά-σιγά και αν δεν αλλάξουν ξανά οι συνθήκες θα φτάσουμε κάθε σπίτι να χρησιμοποιεί και πάλι 4 αμάξια όπως και πριν το 2010.

Ο συνδυασμός των παραπάνω παράλληλα με τον περιορισμό στο WFH από αρκετούς εργοδότες δημιουργεί τα αναμενόμενα μποτιλιαρίσματα.

Κατά τα λοιπά εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν.

Κατά την άποψη μου μόνο το τρίπτυχο συχνά και αποτελεσματικά δρομολόγια μμμ, δακτύλιος (χωρίς εξαιρέσεις στα ΙΧ) για ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας και διόδια για τον κεντρικό τομέα θα βοηθήσει στον περιορισμό χρήσης των ΙΧ.

Αν και το παραπάνω θα ξεβολέψει στην αρχή αρκετούς (και είναι ένας λόγος που δεν έχει γίνει), εντούτοις δυστυχώς δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις (μέχρι να φτάσουμε στο διακτινισμό τουλάχιστον).

Και βενζίνη 3€ ξέχασες να γράψεις. 

Ο κόσμος δε θέλει να παίρνει το αυτοκίνητο του για να κολλάει στην κίνηση. Αν υπήρχε εναλλακτική, θα τη χρησιμοποιούσε. Όσο το δίκτυο των ΜΜΜ παραμένει αστείο για μια πόλη όπως η Αθήνα, η χρήση του αυτοκινήτου σε καθημερινή βάση απο ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού παραμένει μονόδρομος. Επίσης για πείτε μας εσείς οι πανεπιστήμονες, αυτοί που πρέπει να κροσάρουν τον κεντρικό τομέα για να πάνε απο το Βόρειο στο Νότιο, να τους βαράμε διόδια και σε αυτούς; Τι καταπληκτικές λύσεις σκεφτήκατε πάλι. Σα τη Δημαρχάρα στην Αθήνα που έλεγε "ε κάποια εναλλακτική θα βρουν οι οδηγοί"...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η γενικότερη αντίληψη πλέον παγκοσμίως είναι ότι το θέμα της αυξημένης κίνησης δεν λύνεται με νέους δρόμους, καθώς στην καλύτερη περίπτωση μεταφέρουν το πρόβλημα λίγο πιο πέρα. Στην χειρότερη δε οι νέοι αυτοκινητόδρομοι, επειδή αρχικά δίνουν μία αίσθηση "ανάσας", ενθαρρύνουν την χρήση ιχ με αρνητικές μακροπρόθεσμα επιπτώσεις.

Η λύση είναι η κατά το δυνατόν μικρότερη χρήση ιδιωτικών οχημάτων και η στροφή προς τα ΜΜΜ.

Για να μπορέσουν όμως τα ΜΜΜ να είναι ταχύτερα και πιο συνεπή πρέπει να γίνει προφανώς επανασχεδιασμός αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει και λιγότερη κίνηση. Από την άλλη όμως για να επιτύχεις την λιγότερη κίνηση και για να κάνεις δελεαστικά τα ΜΜΜ πρέπει πρώτα να είναι γρήγορα και συνεπή. Δηλαδή καταλήγουμε σε φάση/δίλημμα "η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα".

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποτε κανενας δεν ηθελε να λυσει το προβλημα της κινησης. ουτε τοτε ουτε τωρα. λυσεις υπαρχουν παρα πολλες αλλα ποτε καμια δεν θα εφαρμοστει. τα πολλα αυτοκινητα ειναι κερδος για ολους στη μπανανια μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τηλεργασία θα έπρεπε σχεδόν να επιβάλλεται σε επιχειρήσεις με δουλειές γραφείου. Όχι μόνο αφαιρεί δύο δρομολόγια αυτοκινήτου από όλους τους δρόμους, αλλά αποσυμφορεί και τα ΜΜΜ. Βέβαια είναι οι χαμένοι φόροι από τη βενζίνη στη μέση...

  • Like 16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Ison_ είπε

Η τηλεργασία θα έπρεπε σχεδόν να επιβάλλεται σε επιχειρήσεις με δουλειές γραφείου. Όχι μόνο αφαιρεί δύο δρομολόγια αυτοκινήτου από όλους τους δρόμους, αλλά αποσυμφορεί και τα ΜΜΜ. Βέβαια είναι οι χαμένοι φόροι από τη βενζίνη στη μέση...

Ισχύει και αυτό, βέβαια επειδή εδώ έχουμε να κάνουμε με την κλασσική νοοτροπία του Έλληνα εργοδότη, του κάθε βλαχόμανατζερ της δεκάρας κτλ. είναι εντελώς off topic κουβεντα και ας μην την πιάσουμε εδώ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Και βενζίνη 3€ ξέχασες να γράψεις. 

Ο κόσμος δε θέλει να παίρνει το αυτοκίνητο του για να κολλάει στην κίνηση. Αν υπήρχε εναλλακτική, θα τη χρησιμοποιούσε. Όσο το δίκτυο των ΜΜΜ παραμένει αστείο για μια πόλη όπως η Αθήνα, η χρήση του αυτοκινήτου σε καθημερινή βάση απο ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού παραμένει μονόδρομος. Επίσης για πείτε μας εσείς οι πανεπιστήμονες, αυτοί που πρέπει να κροσάρουν τον κεντρικό τομέα για να πάνε απο το Βόρειο στο Νότιο, να τους βαράμε διόδια και σε αυτούς; Τι καταπληκτικές λύσεις σκεφτήκατε πάλι. Σα τη Δημαρχάρα στην Αθήνα που έλεγε "ε κάποια εναλλακτική θα βρουν οι οδηγοί"...

Βενζίνη 3€ δεν χρειάζεται.

Αναφέρομαι σε στοχευμένες παρεμβάσεις και όχι οριζόντιες φαμφάρες.

Προφανώς όσο βολεύει το αυτοκίνητο με κίνηση ή χωρίς θα το παίρνεις.

Όσο για τα ΜΜΜ εγραψα σε συχνά και αποτελεσματικά δρομολόγια εξ αρχής.

Γι αυτούς που περνάνε από το κέντρο είναι επιλογή τους αν θα επιλέξουν την είσοδο σε αυτό ή θα κινηθούν εναλλακτικά.

Κάτι που γίνεται και τώρα με το δακτύλιο δηλαδή (ασχέτως αν κάποιοι περνάνε «γιούρια» μέχρι να τουδ σταματήσουν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Βενζίνη 3€ δεν χρειάζεται.

Αναφέρομαι σε στοχευμένες παρεμβάσεις και όχι οριζόντιες φαμφάρες.

Προφανώς όσο βολεύει το αυτοκίνητο με κίνηση ή χωρίς θα το παίρνεις.

Όσο για τα ΜΜΜ εγραψα σε συχνά και αποτελεσματικά δρομολόγια εξ αρχής.

Γι αυτούς που περνάνε από το κέντρο είναι επιλογή τους αν θα επιλέξουν την είσοδο σε αυτό ή θα κινηθούν εναλλακτικά.

Κάτι που γίνεται και τώρα με το δακτύλιο δηλαδή (ασχέτως αν κάποιοι περνάνε «γιούρια» μέχρι να τουδ σταματήσουν).

Κατ' αρχήν ο κεντρικός τομέας είναι μια πολύ μεγαλύτερη έκταση απο αυτή που πιάνει ο σημερινός δακτύλιος. 

Επίσης, βολεύει στην Αθήνα σημαινει οτι "προτιμάω να κατσω 1.5 ωρα στην κίνηση, απο το να κολλήσω τετραπλό έμπολα για δυο ώρες στιβαγμένος στα ΜΜΜ". Αυτό σημαίνει βολεύει. Οποιοσδήποτε έχει μετρό σε λογική απόσταση και μπορεί να φτάσει τη δουλειά του γρηγορότερα και ευκολότερα με το μετρό, αυτό προτιμάει και σήμερα. 

Για να υπάρξει μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου θα πρέπει να υπάρχει εναλλακτική για τον κόσμο. Οι απαγορεύσεις, τα τέλη, τα διόδια, είναι πάντα οι εύκολες λύσεις. Η δύσκολη λύση είναι να επεκτείνεις τα μέσα σταθερής τροχιάς, να φτιαξεις σημεία στάθμευσης γύρω απο τους περισσότερους σταθμούς, να σχεδιάσεις γραμμές που εξυπηρετούν είτε πυκνοκατοικημένες περιοχές είτε με περιοχές με πολύ έντονη συγκέντρωση γραφείων (όπως το Δαχτυλίδι στο Μαρούσι) κ.ο.κ.

Πριν λοιπόν βιαστούν οι φωτεινοί παντογνώστες καθηγητές συγκοινωνιολόγοι κλπ που μένουν Λυκαβηττό και δουλεύουν Κολωνάκι να φορτώσουν νέα χαράτσια στους εργαζομένους, θα πρέπει να παράξουν έργο. Γιατι το "συχνά και αποτελεσματικά" δρομολόγια, είναι μια τρύπα στο νερό όταν η πλειοψηφία των κατοίκων της πρωτεύουσας δε μπορεί να εξυπηρετηθεί απο τα μέσα σε καθημερινή βάση. 

3 ώρες πριν, haris_216 είπε

Η γενικότερη αντίληψη πλέον παγκοσμίως είναι ότι το θέμα της αυξημένης κίνησης δεν λύνεται με νέους δρόμους, καθώς στην καλύτερη περίπτωση μεταφέρουν το πρόβλημα λίγο πιο πέρα. Στην χειρότερη δε οι νέοι αυτοκινητόδρομοι, επειδή αρχικά δίνουν μία αίσθηση "ανάσας", ενθαρρύνουν την χρήση ιχ με αρνητικές μακροπρόθεσμα επιπτώσεις.

Η λύση είναι η κατά το δυνατόν μικρότερη χρήση ιδιωτικών οχημάτων και η στροφή προς τα ΜΜΜ.

Για να μπορέσουν όμως τα ΜΜΜ να είναι ταχύτερα και πιο συνεπή πρέπει να γίνει προφανώς επανασχεδιασμός αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει και λιγότερη κίνηση. Από την άλλη όμως για να επιτύχεις την λιγότερη κίνηση και για να κάνεις δελεαστικά τα ΜΜΜ πρέπει πρώτα να είναι γρήγορα και συνεπή. Δηλαδή καταλήγουμε σε φάση/δίλημμα "η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα".

Κάθε σταθμός μετρό που ανοίγει, αφήνει αυτοκίνητα κάθε πρωί στο πάρκινγκ. Αλλά δεν ανοίγουν αρκετά γρήγορα σταθμοί ενώ ο σχεδιασμός είναι πολλές φορές προβληματικός με κοντινές περιοχές να μην έχουν μεταξύ τους σύνδεση. 

Δεν είναι τυχαίο που ακόμα και πόλεις με ιδιαίτερα ανεπτυγμένο σύστημα ΜΜΜ έχουν πολλή κίνηση στους δρόμους, μαγική συνταγή δεν υπάρχει. Ο κόσμος έχει αυξημένες ανάγκες για μετακινήσεις και οι συγκοινωνίες δεν το αντέχουν. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, agnostos13 said:

Μετά τον covid πολύς κόσμος αποφεύγει τα ΜΜΜ.

Επίσης η μείωση χρήσης ΙΧ που είχε ενταθεί μέσα στην κρίση, φαίνεται να αντιστρέφεται σιγά-σιγά και αν δεν αλλάξουν ξανά οι συνθήκες θα φτάσουμε κάθε σπίτι να χρησιμοποιεί και πάλι 4 αμάξια όπως και πριν το 2010.

Ο συνδυασμός των παραπάνω παράλληλα με τον περιορισμό στο WFH από αρκετούς εργοδότες δημιουργεί τα αναμενόμενα μποτιλιαρίσματα.

Κατά τα λοιπά εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν.

Κατά την άποψη μου μόνο το τρίπτυχο συχνά και αποτελεσματικά δρομολόγια μμμ, δακτύλιος (χωρίς εξαιρέσεις στα ΙΧ) για ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας και διόδια για τον κεντρικό τομέα θα βοηθήσει στον περιορισμό χρήσης των ΙΧ.

Αν και το παραπάνω θα ξεβολέψει στην αρχή αρκετούς (και είναι ένας λόγος που δεν έχει γίνει), εντούτοις δυστυχώς δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις (μέχρι να φτάσουμε στο διακτινισμό τουλάχιστον).

αυτα για αλλη χωρα:Στην Ελλαδα ουτε το 2050 δε θα γινει τπτ

1) Στο κεντρο εργαζεται ενα πολυ μεγαλο μερος του δημοσιου τομεα (υπουργεια, ΓΓ, δημος Αθηναιων κτλ). Προσπαθησαν ενα-δυο υπουργεια (π.χ παιδειας) αλλα ακομα τμηματα δουλευουν κεντρο. Θα πρεπει να σκορπισουν οι υπηρεσιες. Εδω εχουμε μια ευρωπαικη προτωτυπια αν θυμαμαι που το πενταγωνο ειναι σχεδον στο κεντρο (400μ απο την εισοδο δημου αθηναιων)

2)Δρομολογια εδω και 60 χρονια ειδικα στα λεωφορεια σε ολες τις μεγαλες πολεις ειναι τραγικα. Μπορει ο υπουργος να πυκνωσει δρομολογια (ειχε γινει αυτο) μετα αρχισαν απεργιες για περισσοτερο προσωπικο και τελος αρχιζαν τα σαπακια να εχουν...ξαφνικο θανατο. Οποτε πλεον καθε υπουργος δεν ασχολειται.

3)ακομα και διοδια να μπουν π.χ για να μπεις δημο αθηναιων, ειμαι σιγουρος οτι θα βρεθουν παραθυρακια και 5 εκκατομυρια ιχ θα δηλωθουν οτι ανηκουν σε δημοτες Αθηναιων

Η μονη ρεαλιστικη λυση κατα τη γνωμη μου ειναι να πληρωνονται οι εργαζομενοι με την ημερα και με βαση τα χλμ που διανυουν απο το σπιτι->δουλεια και αναποδο, αν χρησιμοποιουν ειτε ποδια ειτε ποδηλατο ειτε ΜΜΜ. Αυτο γινεται στις υπολοιπες χωρες και αυτο πληρωνει και η ΕΕ (αλλα εμεις τα δινουμε ειτε για να αγορασουμε εξυπνα σαπακια ειτε να κανουμε μελετες...βιοσιμοτητας ειτε..ποδηλατοδρομους του 1 χλμ)

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...