Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 λεπτά πριν, tutuyo είπε

ειναι εντελως λαθος τα νουμερα σου

Τα αυτοκινητα στην Ελλαδα ειναι περιπου 500 αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους

Παλιά νούμερα.

Αναφορά σε κείμενο

Capital Athens counts 0.77 vehicles per capita against 0.63 in Calgary of Canada and 0.54 in UAE's Dubai.

https://www.aa.com.tr/en/europe/athens-among-100-worst-cities-to-drive-survey/1650461

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 λεπτά πριν, valkon είπε

Δεν την παλεύω άλλο. Φεύγω αναγκαστικά νωρίς το πρωί γιατί προτιμάω να παραιτηθώ από το να κολλάω αιώνες στην κίνηση για 30 λεπτά απόσταση. (δεν βολεύουν τα ΜΜΜ εκεί που είναι η φάμπρικα)

Επίσης αυτή την Αττική γιατί την πληρώνουμε εφόσον μετά τις 8 φρακάρει για πάρα πολλά χιλιόμετρα;

Καλο ερωτημα.

Ειναι κριμα οτι λογω COVID το commute δεν ειναι λυση για πολλους: να μοιραζεσαι βενζινη και αμαξι με αλλους που πατε στον ιδιο προορισμο.

Δρομους ποδηλατου στην κηγησιας πχ αν κανουμε δεν θα την λεμε πλεον λεωφορο αλλα φαρδυ δρομο... Οσο και να μου αρεσει το ηλεκτρικο μου scooter, δεν νομιζω να αυξηθει τοσο η αγορα και η κινηση τους στην Αθηνα για να δικαιολογησει την εγκατασταση - αναβαθμιση του δρομο (που καλυτερα να κλεισουν καμια λακουβα με ποναει η μεση στο αμαξι).

Θα ηθελα πραγματικα να δω ποδηλαδα στους δρομους αλλα και οδηγους και τροχαια που να κανει την δουλεια της και καθε αναισθητο (και των δυο μεριων) να τον γραφει για προφανεστατες παρανομες κινησεις στον δρομο ή γιατι οδηγαει οχημα χωρις πινακιδες κλπ.

Περα απο αυτο:

Να βγει κανενα αμαξακι τυπου SMART ηλεκτρικο (οχι σαν το SMART που θελουν 25Κ για ηλεκτρικο. That's not smart that's stupid) να μειωθει τουλαχιστον ο ογκος των οχηματων που βλεπεις Audi Q7, Range Rover, Cayenne, BMW 3-5 series πρωι πρωι στον δρομο με ενα ατομο μεσα (αντε και κανενα παιδι).

Ή να απαγορευονται τετοια αμαξια το πρωι για να μειωσουμε τον ογκο (με βαση τον συνδιασμο βαρου - ογκου - καυσαεριων τους).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Macosj είπε

Ρώτα και εμάς με τις μηχανές, υπάρχει μεγάλο θέμα ασφάλειας, με την μηχανή την σφήνα θα την κάνεις οπουδήποτε, να ήξερες πόσοι αλλάζουν κατεύθυνση τελευταία στιγμή, ανοίγουν πόρτες, δεν βγάζουν φλας. Πραγματικά εγώ, ειδικά όταν βλέπω ταξί, αφήνω απόσταση τουλάχιστον 20 μέτρα. Συνέχεια με την αγωνία αν γυρίσεις σπίτι θα είσαι 

Τα γνωρίζω αυτά μιας και ναι μεν δεν είχα ποτέ μηχανή. Αλλά έχω ανέβει σε αρκετές φίλων.

Προσοχή και βλέπουμε πως θα πάει. Έτσι που έχει φτάσει η κατάσταση με την κίνηση + το πάρκινγκ, είναι ένα ρίσκο που είμαι διατεθειμένος να πάρω σε αυτή την φάση της ζωής μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Narayan είπε

Το αρθρο αναφερει μια ερευνα που εκανε ενα Mister Auto γκρουπ χωρις περισσοτερες λεπτομερειες. Απο ενα γρηγορο ψαξιμο μονο καταστηματα πωλησης ανταλλακτικων προκυπτουν με αυτο το ονομα

edit, ψαχνοντας λιγο παραπανω, εδω υπαρχει αυτη η "ερευνα" που αν πας στο index της σελιδας σε βγαζει σε καταστημα ανταλλακτικων. LOL

Επιπροσθετα δεν γραφει πουθενα για τα 900 οχηματα που εγραψες. Εχει μονο κατι εντελως τυχαια νουμερα per capita οπου η Αθηνα ερχεται πρωτη σε 100 μεγαλουπολεις στον κοσμο(!) ενω η Κωνσταντινουπολη και η Βομβαη εχει απο τα μικροτερα. Οτι να ναι

Οπως και να εχει, ισως θα ηταν προτιμοτερο να εμπιστευτεις την Eurostat που ακομη και σε πιο φρεσκα νουμερα δεν ξεπερνα τα 600 οχηματα που ειναι ισως μια ακριβεστερη εικονα

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΥΤΟ

1 ώρα πριν, Narayan είπε

Στο Λος Άντζελες έχουν 500 αυτοκίνητα για κάθε 1000 κατοίκους ενώ Ελλάδα κοντά στα 900 ανά 1000, και πολύ καλύτερο Μετρό συγκριτικά για πόλη με μικρότερο πλυθυσμό από την Αθήνα, κι όμως έχουν κίνηση. Υπάρχουν διαφορετικοί παράγοντες για κάθε πόλη, δεν υπάρχουν ρεαλιστικές λύσεις που είναι εφαρμόσιμες παντού.

Μιλάμε ξεκάθαρα για μεγάλους οδικούς άξονες όπως ο Κηφισσός στους οποίους αναφέρεται το τόπικ. Πως θα μειώσει τη χρήση του αυτοκινήτου όποιος κινείται από Πειραιά προς Κηφισσιά και αντίστροφα, όταν η ίδια διαδρομή με ΜΜΜ θέλει διπλάσιο χρόνο;

image.jpg

 

1 λεπτό πριν, flexpick είπε

ΑΥΤΟ

 

1)ΜΜΜ.

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ στα τετοια τους. 

7-10 λεπτα ο ηλεκτρικος 4-6 το μετρο

δεν ειναι η ωρα.Ειναι οτι πας σα σαρδελα, προφανως αν μπορεις να πας με αμαξι προτιμας να πας ανθρωπινα.

2) Χρειαζεται να πηγαινουν ολοι στις δουλειες 8:30-9; Δε μπορει στο δημοσιο να ξεκιναει η βαρδια μια ωρα αργοτερα;

Υ.Γ Δε θα ενδιαφερθει για τη λυση ενος προβληματος καποιος που δε το εχει ζησει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μάθουμε να οδηγούμε σωστά μπορεί να δούμε κάποια βελτίωση.

Αλλά σιγά μη μάθουμε, εδώ στο στρατό οι πιο πολλοί δε μπορούσαν να κάνουν σωστή παρέλαση (κανονικά μαζί με την πρώτη σειρά ξεκινούν ταυτόχρονα όλες οι υπόλοιπες), και μέχρι να ξυπνήσουν τα ζωάδια κάναμε σαν τα παιδιά του δημοτικού: πρώτα η πρώτη σειρά, μετά η δεύτερη, μετά η τρίτη κ.ο.κ..

Ε όταν έχεις τους κοιμήσηδες να πετάνε χαρταετό στα φανάρια, τι περιμένεις;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ λέω να μην αγοράζει μια οικογένεια χωριστά ο καθένας το δικό του αμάξι.

Πχ:  Άλλο ο πατέρας, άλλο η μάνα, άλλο ο γιός,και άλλο η κόρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SinAkuma είπε

Εγώ λέω να μην αγοράζει μια οικογένεια χωριστά ο καθένας το δικό του αμάξι.

Πχ:  Άλλο ο πατέρας, άλλο η μάνα, άλλο ο γιός,και άλλο η κόρη.

Και πως να πηγαινουν στις δουλειες τους;

Με τα ΜΜΜ που δε χωρανε αλλους;

Επεξ/σία από flexpick
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, flexpick είπε

Και πως να πηγαινουν στις δουλειες τους;

Με τα ΜΜΜ ποτ δε χωρανε αλλους;

Ας κάτσει το κράτος να σκεφτεί τρόπους εκτός και αν θεωρείς λογικό μια πενταμελής οικογένεια να έχει ο καθένας το δικό του αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SinAkuma είπε

Ας κάτσει το κράτος να σκεφτεί τρόπους εκτός και αν θεωρείς λογικό μια πενταμελής οικογένεια να έχει ο καθένας το δικό του αμάξι.

Θεωρω λογικο να θελουν να εξυπηρετηθουν με τις δεδομενες συνθηκες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, flexpick είπε

2) Χρειαζεται να πηγαινουν ολοι στις δουλειες 8:30-9; Δε μπορει στο δημοσιο να ξεκιναει η βαρδια μια ωρα αργοτερα;

Αν δεν κάνω λάθος στο δημόσιο η βάρδια ξεκινάει 7 ή 7.30, οπότε αν πάει μια ώρα μετά......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Αν δεν κάνω λάθος στο δημόσιο η βάρδια ξεκινάει 7 ή 7.30, οπότε αν πάει μια ώρα μετά......

Δε το ξερω με σιγουρια, ως παραδειγμα καποιας μορφης εκ περιτροπης εργασιας μεταξυ δημοσιου, ιδιωτικων επιχειρησεων στον τομεα των υπηρεσιων και καταστηματων εστιασης το αναφερω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε του χρόνου να μην αλλάξει ξανά η ώρα και να μείνουμε με τη θερινή και να πάνε μια ώρα μπροστά οι βάρδιες να δεις γέλιο που έχει να πέσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Bitbit είπε

Εγώ προτείνω όχι αύξηση βενζίνης αλλά αύξηση στις τιμές αγοράς των αυτοκινήτων. Ακόμα και στα μεταχειρισμένα να μη μπορεί κανείς να αγοράσει φθηνό αμάξι.

Διότι αν αυξήσεις τη βενζίνη ο άλλος μπορεί να το παρατήσει όπου να ναι (όσοι δεν έχουν παρκινγκ), οπότε πάλι δημιουργείται πρόβλημα. Ενώ αν το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου είναι τεράστιο ο άλλος δε θα μπορέσει καν να αγοράσει αυτοκίνητο, άρα λιγότερα αυτοκίνητα σε δρόμους, πεζοδρόμια

Όταν πετάτε ιδέες πάντως καλό είναι να σκέφτεστε και τις παράπλευρες απώλειες. Υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα απ ότι λυθούν

 

20.000€ το φθηνότερο αμάξι

Δεν παίζει ρόλο η τιμή του αυτοκίνητου αλλά τα πάγια έξοδα. Πρέπει να μειωθούν τα αυτοκίνητα και αυτό είναι εφικτό ΠΟΛΥ εύκολα με ΣΩΣΤΟ έλεγχο στα ΚΤΕΟ. Το 50% + των αυτοκινήτων δεν θα έπρεπε να περνάει έτσι όπως τα βλέπουμε στους δρόμους ασυντήρητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναβάθμιση, επέκταση και αυτοματοποίηση των μέσων σταθερής τροχιάς ώστε να τηρούνται οι ώρες διέλευσης τους και να δουλεύουν όλο το 24ωρο. 

Επίσης να συνδέονται εύκολα όλες οι γραμμές ώστε να μπορείς να πηγαίνεις σε όλη την Αττική χωρίς να χρειάζεσαι το οδικό δίκτυο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...