Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

20 ώρες πριν, Tronis20 είπε

υπάρχει ανθρωπος που φοβαται ακομα τον covid?

Πολλοί. Εδώ βλέπεις τον άλλο να οδηγεί μόνος με κλειστά παράθυρα και να φοράει διπλή μάσκα. Πολύ κακό έχει δημιουργήσει η πτάνα η τηλεόραση.

Κατά τα άλλα εγώ μια χαρά τη βρίσκω την κίνηση. Μάλιστα το ευχαριστιέμαι κιόλας όταν κατεβαίνω κέντρο με το παπί το πρωί και συναντώ ουρά στη Μεσογείων που ξεκινάει από Νομισματοκοπείο και φτάνει κέντρο. Τους περνάω από ανάμεσα σταματημένους και το χαμόγελό μου φτάνει μέχρι τα αυτιά.🤣 

Βλέπεις νεαρούς μόνους με αυτοκίνητο. Πάρτε ρε ένα παπί μια μοτοσυκλέτα να φτάνετε στον προορισμό σας χωρίς νεύρα και χωρίς άγχος. Στην Ελλάδα ποτέ δεν πρόκειται να λυθεί το κυκλοφοριακό.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
  • Confused 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 271
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εχω αμαξι και το κρατάω μονο για οταν εχω τα παιδια μου. Με το παπι παω παντου.

Με το αμαξι ποτε δεν θα φτάσω στην ωρα μου + το 2ο μεγαλο προβλημα θα ειναι μετα που θα γυρισω και που θα το παρκαρω.

Αν δεν ηξερα να οδηγω μηχανάκι η δεν ειχα, δεν ξερω τι θα ειχα κανει, θα ειχα αλλάξει πόλη σίγουρα.

12 λεπτά πριν, papoys1 είπε

όταν κατεβαίνω κέντρο με το παπί

Ετσι ακριβώς. Όποιος παει κεντρο με αμαξι ειναι ΗΡΩΑΣ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατασκευη νεου δρόμου ταχείας κυκλοφοριας είτε με γεφυρα πάνω από εθνική Αθηνών Λαμίας είτε υπόγειοποίηση Θηβων

Κατάργηση τραμ παντου ιδιαίτερα παραλιακή συν 2 λωριδες

Μετρο παντου

Μετατροπή των λεωφορείων ωστε να ενώνουν μόνο τις στάσεις μέτρο κ όχι  δρομολόγια άκυρα από κάτι στενάκια που έχει κάθε 30 μέτρα σταση

Οι μεγάλες επιχειρήσεις άνω των 200 ατόμων να υποχρεωνονται να  παρέχουν βανακια/λεωφορεια

Εργατικό εισητηριο με έκπτωση 50 %

 

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, george1807 είπε

Προφανώς βασική προϋπόθεση είναι οι ποδηλατόδρομοι, αλλά υπάρχει και μεγάλο πρόβλημα στη φιλοσοφία γύρω από το ποδήλατο.

Στη Θεσσαλονίκη πάντως, στο νέο ποδηλατοδρόμο που έπεσε χρήμα, δεν κυκλοφορεί κανένας, έγινε ωραίο parking!

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Στη Θεσσαλονίκη πάντως, στο νέο ποδηλατοδρόμο που έπεσε χρήμα, δεν κυκλοφορεί κανένας, έγινε ωραίο parking!

Δεν έχω ιδέα πως είναι αλλά πρώτον όπως έχω πει έχουμε τεράστια έλλειψη παιδείας για το ποδήλατο και δεύτερον έχει κάποια μελέτη ο ποδηλατόδρομος ή απλά είναι μια ευθεία 5 χλμ χωρίς σκοπό και δίκτυο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, παπι είπε

Ετσι οπως το βλεπω, το προβλημα δημιουργειται απο τους ατσουμπαλους οδηγους. Να εξηγηθω, εγω μενω νεο κοσμο κοντα στο μετρο. Ας πουμε οτι θελω να κατεβω στα λεγομενα στοκατζιδικα κατω στο παλαιο φαληρο που ειναι μια ευθεια.

 

Εχω πρασινο φαναρι για να μπω φραντζη αλλα δε μπαινω επειδη εχω τον 2-3ο που περασε το κοκκινο και μου κλεινει το δρομο.

 

Μπαινω φραντζη και κολλαω επειδη εχω τα διπλοπαρκαρισμενα.

 

Στριβω στην ηλια ηλιου φτανω στο μετρο και βλεπω το τραμ στη μεση του δρομου να κουδουνιζει σε ενα αμαξι το οποιο εχει κατσει πανω στις γραμμες.

 

100 μετρα πιο κατω κολλαω επειδη εχω τα διπλοπαρκαρισμενα.

 

Στο φαναρι του ικα ειμαι με πρασινο αλλα δε περναω επειδη εχω τους 10-15 που περασαν με κοκκινο απο τη λαγουμιτση και ειναι μπροστα μου.

 

Προχωραω φτανω αλσος και κολλαω. Εδω θελει προσπαθεια να κολλησεις, ο δορμος εχει δυο λοριδες και χωριζεται σε 3 δρομους. Αλλα γινεται με τη μαγικη συνταγη.

Αυτοι που πανε διαξια κολλανε επειδη στο δεξι δρομο εχεις τα τριπλοπαρακρισμενα και καποιον που ψαχνει να τριπλοπαρκαρει.

Αυτοι που πανε ευθεια κολλανε επειδη εχουν μπροστα τους τους 3-4 που περασαν με κοκκινο.

Αυτοι που πανε αριστερα κολλανε επειδη τους εχει κλεισει ο τυπας που εκανε προσπεραση για να παει ευθεια ή δεξια αλλα τελικα ξεμεινε στην αριστερη λοριδα με δεξι φλας.

 

Καταβαινω πιο κατω και κολλαω κοντα στο σινεμα. Αλλο ενα μερος που θελει πατεντα να κολλησεις. 200 μετρα πιο κατω εχει ενα φαναρι που αφηνει 3 αμαξια να στριψουν αριστερα και καμια 20ρια να πανε ευθεια. Φυσικα ολο και καποιος θα εχει παρκαρει στο φαναρι με αποτελεσμα να κλεισει ολους αυτους που πανε ευθεια.

 

Προχωραω φτανω acs.. τα ιδια αριστερο φαναρι με παρκαρισμενο.

 

Μια ανασα απο τον προορισμο μου, το φαναρι βενιζελου αχιλλεως. Θα εχω το τυπα που εκανε προσπεραση απο δεξια και εχει μπει μπροστα απο το φαναρι, και τον τυπα απεναντι να κανει παρανομη αριστερη στροφη.

 

Οσοι ειστε εδω ξερετε πολυ καλα τι περιγραφω. Οσοι ειστε καπου αλλου σιγουρα εχετε παρομοιες καταστασεις. Η λυση θα ηταν η τροχαια να κανει τη δουλεια της και να μαζεψει τα διπλωματα απο αυτους που κυριολεκτικα δεν ξερουν να οδηγουν. Βεβαια κατι τετοιο δεν παιζει να γινει, για αυτο η μοναδικη λυση που εχουμε ειναι... deal with it.

 

 

update. 1610704335_2021-10-27121158.png.86313f5f936a17f3a3610ac3b5f4fde7.png

εδω live κινηση αυτη τη στιγμη στο αλσος.. οπου και να στριψεις ειναι πρασινα, αλλα εκει που ειναι το μπαρ μπε κιου εχεις τους 5-10 ασχετους που τα εχουν κανει πουτ***να

 περνεις το τραμ και πας 

ας μη πουμε και το αλλο απτη στιγμη που ο ελληνας πηρε αμαξι παει για αποστασεις 1χλμ μαυτο 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τίποτα δεν θα αλλάξει απλά θα σιχαθούν την ζωή τους αρκετοί που κινούνται με αυτοκινήτο και θα αναγκαστούν ξαναπάρουν τα σάπια ΜΜΜ.

 

Επεξ/σία από apostolosapok
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μενω Καλλιθεα και η παλια μου δουλεια ηταν Βριλησσια / Πεντελη.
Ετρωγα απο τη ζωη μου σχεδον 2,5 ωρες. Σαν ποδηλατης που ειμαι αποφασισα να πηγαινω με το ποδηλατο. Ο χρονος μειωθηκε στην ~1,5 ωρα. 50-55 λεπτα να παω 35 να γυρισω.

Τωρα που η δουλεια μου ειναι Παπαγου, παλι πηγαινω με το ποδηλατο (χειμωνα καλοκαιρι - εννοειται φωτα προβολεις μπρος πισω).

Η επιστροφη ειναι στα 22λεπτα περιπου ενω με το αμαξι σε νορμαλ συνθηκες 35-40 + ο χρονος που θα χρειαστω για παρκαρισμα στην Καλλιθεα. Μπορει να ειναι απο 5 λεπτα εως 20-30 λεπτα.
Αυτες τις μερες με την κινηση κανω 55-60 λεπτα να γυρισω + το παρκαρισμα.

Ο Ποδηλατοδρομος παρολο που ειμαι ποδηλατης ΔΕΝ θα βοηθησει σε μια πολη σαν την Αθηνα γιατι τον λογο οτι εχει αρκετα υψομετρικα.
Δεν ειναι ευκολο για πολυ κοσμο να ξεκιναει απο Καλλιθεα πχ και να ανεβαινει Βορεια. Ενταξει, εγω πειτε οτι το κανω σαν γυμναστικη και οι χρονοι μου ειναι πανω απο τον μ.ο. αλλα αν το πας χαλαρα θελεις 1,5 ωρα. 
Ναι το ξεω, πιανω ακραια περιπτωση διαδρομης..

Για μενα, θα πρεπει να τηρηθουν πολυ πιο αυστηρα τα μετρα  του δακτυλιου, εννοειται τρελη αυξηση σε ΜΜΜ, ο κοσμος να μην ειναι της τελευταιας στιγμης και να μην κανει οτι του κατεβει.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλες οι μεγάλες πόλεις στην Ευρώπη έχουν πρόβλημα το μποτιλιάρισμα, δε χρειάζεται να κοιτάμε ούτε προς LA, ούτε προς Δελχί. Το πρόβλημα μπορεί να εντοπίζεται είτε στην πρόσβαση και στους δρόμους του κέντρου, στους περιφερειακούς της μητροπολιτικής περιοχής, στους δρόμους μεταξύ κοντινών περιοχών που χρησιμοποιούν εργαζόμενοι ή και σε όλα αυτά μαζί.

Το να κάνεις πιο πολλές γέφυρες και πιο μεγάλους δρόμους θέλει αφενός σχεδιασμό που να μην επιδέχεται λάθους αφού δεν μπορείς να κάνεις παντού λεωφόρους και αερογέφυρες από την άλλη η λύση αυτή είναι περιορισμένου χρονικού ορίζοντα, μετατοπίζεις τοπικά το πρόβλημα σε άλλους δρόμους και η αύξηση ροής είναι συγκεκριμένη και για συγκεκριμένο σημείο.

Η καλύτερη και πιο δύσκολη λύση είναι να δωθούν τα κίνητρα για να αλλάξει η νοοτροπία ώστε να μη χρειάζεται να πάρει κάποιος το αυτοκίνητό του.

Η αλλαγή νοοτροπίας δεν αφορά μόνο τους οδηγούς αυτοκινήτων αλλά και μηχανών όπου οι περισσότεροι απλά δεν έχουν την οδική αγωγή ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα Βιετναμ και Πακιστάν στους δρόμους της Αθήνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

 

Πολλοί. Εδώ βλέπεις τον άλλο να οδηγεί μόνος με κλειστά παράθυρα και να φοράει διπλή μάσκα. Πολύ κακό έχει δημιουργήσει η πτάνα η τηλεόραση.

Κατά τα άλλα εγώ μια χαρά τη βρίσκω την κίνηση. Μάλιστα το ευχαριστιέμαι κιόλας όταν κατεβαίνω κέντρο με το παπί το πρωί και συναντώ ουρά στη Μεσογείων που ξεκινάει από Νομισματοκοπείο και φτάνει κέντρο. Τους περνάω από ανάμεσα σταματημένους και το χαμόγελό μου φτάνει μέχρι τα αυτιά.🤣 

Βλέπεις νεαρούς μόνους με αυτοκίνητο. Πάρτε ρε ένα παπί μια μοτοσυκλέτα να φτάνετε στον προορισμό σας χωρίς νεύρα και χωρίς άγχος. Στην Ελλάδα ποτέ δεν πρόκειται να λυθεί το κυκλοφοριακό.

Και μετά άρχισε να βρέχει και να φυσάει και χάθηκε το χαμόγελο!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, SinAkuma είπε

Εγώ λέω να μην αγοράζει μια οικογένεια χωριστά ο καθένας το δικό του αμάξι.

Πχ:  Άλλο ο πατέρας, άλλο η μάνα, άλλο ο γιός,και άλλο η κόρη.

Εγώ λέω να σταματήσετε να θέλετε να κάνετε κουμάντο στη ζωή των ανθρώπων. 

6 ώρες πριν, csontheline είπε

Η απάντηση έχει δωθεί μόλις στην 2η δημοσίευση (1η απάντηση στο θέμα) και 6 σελίδες μετά ακόμα παλεύετε με λύσεις φρου φρου κι αρώματα. 

Σε λίγα χρόνια θα μετακομίσουν 9 υπουργεία στην παλιά ΠΥΡΚΑΛ, οπότε η φασαρία της μετακόμισης θα υπάρχει έτσι κι αλλιώς. Ήταν ευκαιρία να μετακομίσουν υπηρεσίες υπουργείων που δε χρειάζονται στην Αθήνα, τελείως εκτός πόλης. Περίπου στα πρότυπα της Γερμανίας που τα 2/3 της Κυβέρνησης είναι στο Βερολίνο και το 1/3 (μαζί με τις περισσότερες δημόσιες αρχές) είναι στη Βόννη. Να επιλεγεί μια επαρχιακή πόλη με καλούτσικες υποδομές (όχι η ήδη σκασμένη Θεσσαλονίκη) και να μεταφερθούν εκεί.

Ναι θα είχε κόστος αλλά αν έφευγαν 50,000 ΔΥ μαζί με τις οικογένειες τους, και μια επαρχιακή πόλη θα ευημερούσε και η Αθήνα θα ξεμπλόκαρε και ίσως δημιουργούταν ένας δεύτερος οικονομικός πόλος εντός της χώρας. Και πιστεύω πως η ζήτηση για να καλυφθούν οι θέσεις που θα έφευγαν απο την Αθήνα θα υπερκάλυπτε την προσφορά θέσεων. 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έμενα προάστια δούλευα κεντρικά, μετακόμισα κεντρικά και μειώθηκε ο χρόνος μετακίνησής μου :P

Πολύ ωραίες οι ιδέες για γέφυρες, διαπλατύνσεις, κτλ αλλά αυτά θέλουν χρόνο και χρήμα και το πρόβλημα υπάρχει στο τώρα, και εκεί θέλουμε άμεσες λύσεις.

Η τηλεεργασία δε θα έπρεπε να είναι μαζικό μέτρο, θεωρώ πως στο ψυχισμό του καθενός θα ήταν καλό ένα 2 μέρες γραφείο και 3 σπίτι, ή και το αντίθετο, αλλά όχι μόνιμα σπίτι. Δε θα αντέχει ο κόσμος στο τέλος όλη την ώρα μέσα, και ήδη δεν αντέχουν.

Επίσης το ανάγλυφο της Αθήνας δεν είναι για ποδήλατα μεν, αλλά αν επιδοτηθούν καλά τα ηλεκτρικά ποδήλατα μια χαρά θα βολέψουν κόσμο.

Στα πρακτικά τώρα.
1. Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών ώρες αιχμής.
2. Καλύτερο ωράριο στα σκουπιδιάρικα, δε γίνεται να κολλάει όλη η Μιχαλακοπούλου το απόγευμα γιατί έχει βγει το σκουπιδιάρικο και μαζεύει κάδους. Εκτός ωρών αιχμής και αυτά.
3. Πρόστιμα σε διπλοπαρκαρισμένα, κτλ.
4. Μεγαλύτερη συχνότητα διέλευσης των ΜΜΜ, καθαρότερα ΜΜΜ, στις λεωφορειολωρίδες να κινούνται μόνο αυτά για να αυξάνετε ο ΜΟ ταχύτητας.
5. Ποδηλατολωρίδες, και όχι θέσεις πάρκινγκ για αμάξια. Με κολωνάκια να μη μπαίνει κάθε γίδι μέσα.

 

ΥΓ: Κυκλοφορώ με μηχανή. Πιο πριν άλλαζα 2 μετρό και λεωφορείο για να πάω δουλειά.
 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποκέντρωση 

ΜΜΜ

αυτα τα δυο.

το μηχανάκι και το ποδήλατο δυστυχως είναι επικίνδυνα με την τωρινή κατάσταση στους δρόμους. Ειδικά σε κάποιες διαδρομές αν αργήσεις να φύγεις από τη δουλειά και εισαι με τη ποδήλατο είναι τρομακτικό με τα αυτοκίνητα των 1500 κιλών να περνάνε δίπλα σου με 100χλ/ώρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Εγώ λέω να σταματήσετε να θέλετε να κάνετε κουμάντο στη ζωή των ανθρώπων. 

Σε λίγα χρόνια θα μετακομίσουν 9 υπουργεία στην παλιά ΠΥΡΚΑΛ, οπότε η φασαρία της μετακόμισης θα υπάρχει έτσι κι αλλιώς. Ήταν ευκαιρία να μετακομίσουν υπηρεσίες υπουργείων που δε χρειάζονται στην Αθήνα, τελείως εκτός πόλης. Περίπου στα πρότυπα της Γερμανίας που τα 2/3 της Κυβέρνησης είναι στο Βερολίνο και το 1/3 (μαζί με τις περισσότερες δημόσιες αρχές) είναι στη Βόννη. Να επιλεγεί μια επαρχιακή πόλη με καλούτσικες υποδομές (όχι η ήδη σκασμένη Θεσσαλονίκη) και να μεταφερθούν εκεί.

Ναι θα είχε κόστος αλλά αν έφευγαν 50,000 ΔΥ μαζί με τις οικογένειες τους, και μια επαρχιακή πόλη θα ευημερούσε και η Αθήνα θα ξεμπλόκαρε και ίσως δημιουργούταν ένας δεύτερος οικονομικός πόλος εντός της χώρας. Και πιστεύω πως η ζήτηση για να καλυφθούν οι θέσεις που θα έφευγαν απο την Αθήνα θα υπερκάλυπτε την προσφορά θέσεων. 

Οι ΔΥ δεν πρόκειται να κουνηθούν ΠΟΤΕ! Ποιο εύκολο είναι να μεταφερθούν όλα τα πανεπιστήμια και σχολές εκτός, αλλά στην επαρχία πλέον κλείνουν τις σχολές !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, george1807 είπε

Δεν έχω ιδέα πως είναι αλλά πρώτον όπως έχω πει έχουμε τεράστια έλλειψη παιδείας για το ποδήλατο και δεύτερον έχει κάποια μελέτη ο ποδηλατόδρομος ή απλά είναι μια ευθεία 5 χλμ χωρίς σκοπό και δίκτυο;

Υποτίθεται ότι κάνανε μελέτη, αλλά ο Έλληνας δεν έχει την ανάγκη να κυκλοφορεί με ποδήλατο μέσα στις πόλεις. Δεν υπάρχουν αντίστοιχοι ποδηλάτες που να στηρίζουν τέτοια έργα και έτσι καταλήγουν σε θέσεις πάρκινγκ που είναι η πρώτη ανάγκη του Έλληνα οδηγού. Τους ελάχιστους ποδηλάτες τους βλέπεις εκτός ποδηλατοδρόμων σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.