Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση σχετικά με το 2bshop.gr ~ Αμφισβήτηση συναλλαγής


Billator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά έχω αγοράσει κάτι (200+ ευρώ) από αυτό το site 2bshop.gr το οποίο το βρήκα μέσα από το skroutz με 48 αξιολογήσεις στα 4,8 αστέρια. Οπότε όλα καλά μέχρι εδώ.
Δεν απαντάνε σε email, δεν μπορείς να βρεις κανέναν από το τηλέφωνο (βγαίνει απλά απασχολημένο και όταν βγάζεις γραμμή στο κλείνουν στα μούτρα), το skroutz τους έσβησε, το προφίλ τους στο fb έκανε φτερά..

Να ανησυχώ; :P  Να έχω ελπίδες ότι θα παραλάβω; :P 

To skroutz απλά μου ζήτησε συγγνώμη και μου είπε αν πιστεύω ότι με έκλεψαν να κάνω καταγγελία :P 

To κακό είναι ότι αγόρασα μέσω revolut και δεν έχω κάνει πότε με αυτούς αμφισβήτηση συναλλαγής.
Μπορεί κάποιος να μου πει τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;


 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 312
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, Billator είπε

Παιδιά έχω αγοράσει κάτι (200+ ευρώ) από αυτό το site 2bshop.gr το οποίο το βρήκα μέσα από το skroutz με 48 αξιολογήσεις στα 4,8 αστέρια. Οπότε όλα καλά μέχρι εδώ.
Δεν απαντάνε σε email, δεν μπορείς να βρεις κανέναν από το τηλέφωνο (βγαίνει απλά απασχολημένο και όταν βγάζεις γραμμή στο κλείνουν στα μούτρα), το skroutz τους έσβησε, το προφίλ τους στο fb έκανε φτερά..

Να ανησυχώ; :P  Να έχω ελπίδες ότι θα παραλάβω; :P 

To skroutz απλά μου ζήτησε συγγνώμη και μου είπε αν πιστεύω ότι με έκλεψαν να κάνω καταγγελία :P 

To κακό είναι ότι αγόρασα μέσω revolut και δεν έχω κάνει πότε με αυτούς αμφισβήτηση συναλλαγής.
Μπορεί κάποιος να μου πει τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;


 

Mε το που αγόρασες εσύ τους έσβησαν προφιλ κλπ κλπ;

Κανε αμφισβήτηση άμεσα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Mε το που αγόρασες εσύ τους έσβησαν προφιλ κλπ κλπ;

Κανε αμφισβήτηση άμεσα.

Για το fb δεν ξέρω, απλά είμαι σίγουρος ότι όταν έψαξα κάποιες μέρες πριν κάνω την παραγγελία υπήρχε κανονικά.
Σταμάτησαν τα προϊόντα τους να εμφανίζονται στο skroutz 3-4 μέρες αφού έκανα την παραγγελία (υπήρχε όμως το προφίλ), διαγράφηκε τελείως το προφίλ τους στο skroutz 1 μέρα μετά από την στιγμή που έστειλα email στο skroutz για να τους περιγράψω το πρόβλημα.

Δεν πέρασαν αμάν πολλές μέρες από την παραγγελία (8 νομίζω) , αλλά το ύποπτο κυρίως είναι ότι δεν μπορείς να τους βρείς ούτε μέσω email ούτε μέσω τηλεφώνου.
Θα προχωρήσω αύριο απλά με αμφισβήτηση συναλλαγής και βλέπουμε. 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Billator είπε

Για το fb δεν ξέρω, απλά είμαι σίγουρος ότι όταν έψαξα κάποιες μέρες πριν κάνω την παραγγελία υπήρχε κανονικά.
Σταμάτησαν τα προϊόντα τους να εμφανίζονται στο skroutz 3-4 μέρες αφού έκανα την παραγγελία (υπήρχε όμως το προφίλ), διαγράφηκε τελείως το προφίλ τους στο skroutz 1 μέρα μετά από την στιγμή που έστειλα email στο skroutz για να τους περιγράψω το πρόβλημα.

Δεν πέρασαν αμάν πολλές μέρες από την παραγγελία (8 νομίζω) , αλλά το ύποπτο κυρίως είναι ότι δεν μπορείς να τους βρείς ούτε μέσω email ούτε μέσω τηλεφώνου.
Θα προχωρήσω αύριο απλά με αμφισβήτηση συναλλαγής και βλέπουμε. 

Τωρα,γιατί να περιμένεις μέχρι αύριο; 

μολις διαβαζα και το 

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έχει συμβεί το ίδιο έκανα παραγγελία μέσω Σκρουτζ από το μαγαζί τους και ξαφνικά δεν εμφανίζεται στο Σκρουτζ ούτε η σελίδα τους στο fb αν και αύριο δεν απαντήσουν στο τηλέφωνο αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία για απάτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαζευόμαστε πολλοί ξαφνικά :) Και αν κρίνω από τον αύξοντα αριθμό παραγγελίας που είχα είμαστε πολλοί πολλοί περισσότεροι. 

Κρίμα πάντως γιατί δεν υπάρχει καμία νομική προστασία απέναντι σε τέτοιες ΙΚΕ εταιρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, AngySt είπε

Καλησπέρα, Συνέβη και σε μένα το ίδιο δεν απαντάνε πουθενά και εξαφανίστηκαν από παντού.Τωρα τι κάνουμε?

 

Καταγγελία στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος,και αμφισβήτηση συναλλαγής καλώντας την τράπεζα,

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ημουν ετοιμος να ανοιξω θεμα για το συγκεκριμενο καταστημα.

 

Εχω παραγγειλει απ τις 7 του μηνος ενα προιον το οποιο δεν εχω παραλαβει τους εχω στειλει μηνυμα μου ειπαν θα καθυστερησει θα το παραλαβεις την επομενη εβδομαδα. Φυσικα περασε η εβδομαδα κ δεν παρελαβα τιποτα. Στα τηλεφωνα δεν απανταει κανεις. Τους εστειλα 2 εμαιλ  να ακυρωσουν την παραγγελια μου και δεν απαντανε. Εκανα καταγγελια στην προστασια του καταναλωτη αλλα δεν εχω κανενα νεο. To site τους παντως λειτουργει κανονικα. 

 

Καντε ολοι καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη αν μαζευτουμε πολλοι θα ασχοληθουν αμεσα.

 

Oι απαραδεκτοι στο ΣΚΡΟΥΤΖ δεν περασαν την αρνητικη  αξιολογηση που εκανα για το καταστημα.

Επεξ/σία από karnezis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω παραγγελία από  5/10 και αλλαγή ημερομηνία παράδοσης, αππ τις 19 δεν υπήρξε ξανα τηλεφωνική επικοινωνία, έχω ζητήσει επιστροφή χρημάτων υποτίθεται το προώθησαν στο λογιστήριο, έχω κανει καταγγελία με εισαγγελέα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωωωωωχ. παθών κι εγώ. Έκανα μόλις λογαριασμό ινσομνια για να το παρακολουθήσω λίγο πιο ενεργά. Το θέμα είναι ότι βρήκα αρκετά φτηνότερα προϊόν που έψαχνα, δλδ 120 ευρώ φτηνότερα, από 500+ σχεδόν 400 και λέω θα το κάνω. Είμαι πολύ επιφυλακτικός με αυτά, αλλά:
1. ήταν σκρουτζομάγαζο, που θεωρούσα (μάλλον μέχρι σήμερα) ότι ένα πρώτο screening έχει γίνει και
2. είχε 4.8 με πολύ καλές κριτικές, εκτός από 2, που λέγαν ότι "δέσμευσαν τα λεφτά, αλλά οκ τα επέστρεψαν σε 10 μέρες κι όλα καλά. απλά θα χάσετε τον χρόνο σας".
και αποφάσισα βλακωδώς να το ρισκάρω. Λογικά τα κλαίω;
@grnikos78 πώς κάνεις καταγγελία; με ενδιαφέρει πολύ και θέλω να κάνω κι εγώ.
@karnezis πώς απευθύνεσαι στον συνήγορο του καταναλωτή; επίσης αν έκανες αξιολόγηση στο κατάστημα και στο σκρουτζ δεν την πέρασαν, για μένα αυτό είναι μεγάλο φάουλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, karnezis είπε

Oι απαραδεκτοι στο ΣΚΡΟΥΤΖ δεν περασαν την αρνητικη  αξιολογηση που εκανα για το καταστημα.

Για να βάλεις αρνητική και να την δεχτεί δεν πρέπει ούτε θυμό να δείχνεις ούτε ότι κατηγορείς κανένα. Απλά γράφεις αρνητικά την εμπειρία σου σε ουδέτερο τόνο.
Το κακό είναι (δεν μιλάω για σένα συγκεκριμένα) ότι οι περισσότεροι βρίζουν ή ασκούνε κριτική οπότε για νομικούς λόγους δεν μπορεί να αναρτήσουν τέτοιο ποστ στο Site τους και για αυτό τον λόγο χάνονται πολλές αρνητικές που ίσως έπρεπε να υπάρχουν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, insobob33 είπε

Ωωωωωχ. παθών κι εγώ. Έκανα μόλις λογαριασμό ινσομνια για να το παρακολουθήσω λίγο πιο ενεργά. Το θέμα είναι ότι βρήκα αρκετά φτηνότερα προϊόν που έψαχνα, δλδ 120 ευρώ φτηνότερα, από 500+ σχεδόν 400 και λέω θα το κάνω. Είμαι πολύ επιφυλακτικός με αυτά, αλλά:
1. ήταν σκρουτζομάγαζο, που θεωρούσα (μάλλον μέχρι σήμερα) ότι ένα πρώτο screening έχει γίνει και
2. είχε 4.8 με πολύ καλές κριτικές, εκτός από 2, που λέγαν ότι "δέσμευσαν τα λεφτά, αλλά οκ τα επέστρεψαν σε 10 μέρες κι όλα καλά. απλά θα χάσετε τον χρόνο σας".
και αποφάσισα βλακωδώς να το ρισκάρω. Λογικά τα κλαίω;
@grnikos78 πώς κάνεις καταγγελία; με ενδιαφέρει πολύ και θέλω να κάνω κι εγώ.
@karnezis πώς απευθύνεσαι στον συνήγορο του καταναλωτή; επίσης αν έκανες αξιολόγηση στο κατάστημα και στο σκρουτζ δεν την πέρασαν, για μένα αυτό είναι μεγάλο φάουλ.

Απ το ΣΚΡΟΥΤΖ δεν μου απαντησαν καν. 

Μολις εκανα καταγγελια και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος με email. Και στο συνηγορο του καταναλωτη εκανα καταγγελια με email με επισυναπτομενη την ταυτοτητα γιατι ειναι υποχρεωτικο. Kαντε το ιδιο μαγκες μπας κ μπορεσουμε να σωσουμε τα χρηματα μας.

25 λεπτά πριν, Billator είπε

Για να βάλεις αρνητική και να την δεχτεί δεν πρέπει ούτε θυμό να δείχνεις ούτε ότι κατηγορείς κανένα. Απλά γράφεις αρνητικά την εμπειρία σου σε ουδέτερο τόνο.
Το κακό είναι (δεν μιλάω για σένα συγκεκριμένα) ότι οι περισσότεροι βρίζουν ή ασκούνε κριτική οπότε για νομικούς λόγους δεν μπορεί να αναρτήσουν τέτοιο ποστ στο Site τους και για αυτό τον λόγο χάνονται πολλές αρνητικές που ίσως έπρεπε να υπάρχουν.

προφανως και δεν εβρισα στην αξιολογηση ημουν πολυ προσεχτικος σε αυτα που εγραψα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, karnezis είπε

Απ το ΣΚΡΟΥΤΖ δεν μου απαντησαν καν. 

Μολις εκανα καταγγελια και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος με email. Και στο συνηγορο του καταναλωτη εκανα καταγγελια με email με επισυναπτομενη την ταυτοτητα γιατι ειναι υποχρεωτικο. Kαντε το ιδιο μαγκες μπας κ μπορεσουμε να σωσουμε τα χρηματα μας.

προφανως και δεν εβρισα στην αξιολογηση ημουν πολυ προσεχτικος σε αυτα που εγραψα.

Εμένα  το Skroutz μου απαντούσε τα email σε 20 λεπτά - 1 ώρα για το συγκεκριμένο ζήτημα. Δεν μπορούν να κάνουν κάτι, την νομική ευθύνη της διεκπεραίωσης μιας παραγγελίας την έχει το κατάστημα όχι αυτοί για να απαιτούμε από του Skroutz κάτι.

Όπως θα τρώγαμε scamming από μια facebook διαφήμιση στο ίντερνετ και αγοράζαμε από αυτό το κατάστημα, δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε τα ρέστα από το facebook για την διαφήμιση αυτή (απλά επειδή την έκανε host), μιας και ελέγχουν τα προβλεπόμενα. 

Απλά προχωράμε με καταγγελία  και αμφισβήτηση συναλλαγής. Ελπίζω να μην πλήρωσε κάποιος από εμάς με τραπεζική κατάθεση. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταγγελία στην αστυνομία και κατάθεση, εγω είχα γνωστό μου στα δικαστήρια οπότε θα προωθήσει αμεσα το θεμα στον εισαγγελέα!

1 λεπτό πριν, Billator είπε

Εμένα  το Skroutz μου απαντούσε τα email σε 20 λεπτά - 1 ώρα για το συγκεκριμένο ζήτημα. Δεν μπορούν να κάνουν κάτι, την νομική ευθύνη της διεκπεραίωσης μιας παραγγελίας την έχει το κατάστημα όχι αυτοί για να απαιτούμε από του Skroutz κάτι.

Όπως θα τρώγαμε scamming από μια facebook διαφήμιση στο ίντερνετ και αγοράζαμε από αυτό το κατάστημα, δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε τα ρέστα από το facebook για την διαφήμιση αυτή (απλά επειδή την έκανε host), μιας και ελέγχουν τα προβλεπόμενα. 

Απλά προχωράμε με καταγγελία  και αμφισβήτηση συναλλαγής. Ελπίζω να μην πλήρωσε κάποιος από εμάς με τραπεζική κατάθεση. 

Εγω πλήρωσα με τραπεζική καταθεση..και εκανα αίτημα ακύρωσης συναλλαγής  και το κοιτάζει περαιτέρω η Πειραιώς!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...