Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση σχετικά με το 2bshop.gr ~ Αμφισβήτηση συναλλαγής


Billator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 λεπτά πριν, insobob33 είπε

Χμ. εγώ την πάτησα σαν αρχάριος. Όμως:
1. το κατάστημα έδειχνε να λειτουργεί νόμιμα.
2. Αξιολογήσεις είχε μέσω σκρουτζ, καλές. 4.8/5 αστέρια με 2 αρνητικές, οι οποίες έλεγαν ότι "μας κράτησε τα λεφτά για 10 μέρες και μετά μας τα επέστρεψε, μακρυά". Επίσης, οι αξιολογήσεις ήταν μέσω σκρουτζ. Προσωπικά υπέθεσα ότι όπως όταν ψωνίζω εγώ μέσω σκρουτζ μου έρχεται e-mail να αξιολογήσω προϊόν κατάστημα, έτσι γίνεται κι εκεί. Ότι δλδ πρόκειται για υπαρκτούς ανθρώπους (όπως εγώ) που έχουν ψωνίσει από εκεί και αφήνουν κριτική.
3. Δεν είχε διαθεσιμότητα άμεση, κάτι που όμως τα περισσότερα δεν έχουν. Προτού αποφασίσω να προπληρώσω, κάτι για το οποίο σίγουρα φταίω, τους πήρα τηλ., το σήκωσαν ΑΜΕΣΑ (για πρώτη και τελευταία φορά) και βγήκε μια κοπέλα, η οποία μου εξήγησε όλο τον τρόπο λειτουργίας (και καλά) και επιπλέον με ενημέρωσε και για ζητήματα εγγύησης κλπ. Κι έτσι αποφάσισα να το κάνω.
4. Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετώπιζα το skroutz μέχρι χθες, είναι ότι είχα χτίσει μέσω των αγορών μέσω σκρουτζ χρόνια τώρα μια "εμπιστοσύνη" στο βασικό έστω screening που (νόμιζα ότι) κάνει στα καταστήματα. Φυσικά, αυτό ήταν αυθαίρετη δική μου σκέψη όπως με θλίψη και κόστος (τετρακοσίων ευρώ) διαπιστώνω αυτή τη στιγμή.

Από κει και έπειτα, όλα τα παραπάνω, συν φυσικά το ότι έβρισκα 30% φθηνότερο από το επόμενο αυτό που έψαχνα, με οδήγησε (συναισθηματικά αν θέλεις;) στο να κάνω αυτή τη βλακεία. Που γενικώς, έχω πάνω από 15 χρόνια να κάνω. Θέλω να πω δλδ, ότι δεν είναι "βρήκα το ράντομ πρώτο σκρουτζομάγαζο και φτηνότερο και έβαλα τα λεφτά και τέλος".

Επίσης, να πω με αφορμή αυτό δύο ακόμα πράγματα.
1. Δεν κατηγορώ το σκρουτζ, όχι παραπάνω από τον εαυτό μου τεσπα, αλλά δεν το θεωρώ και μια "απλή μηχανή αναζήτησης μαγαζιών". Αυτό ήταν που στο δικό μου μυαλό το διαφοροποιούσε από το bestprice ή, ακόμα πληρέστερα, το google.
2. Το αθλητικό ρολόι που έψαχνα (polar vantage v2) το βρίσκω αυτή τη στιγμή με καλάθι σκρουτζ 473 και παράδοση 4-10 μέρες. Είμαι συνδρομητής στο καλάθι του σκρουτζ, αλλά μετά από τέτοιο πάθημα, αν αποφάσιζα να το πάρω πάλι, γιατί να το κάνω μέσω σκρουτζ; και τεσπα τι ασφάλεια έχω πια και με το πράσινο κουμπί; Πού ξέρω αν το κατάστημα που το βρίσκω με το "πράσινο κουμπί" και παράδοση 4-10 μέρες δεν βγει κι αυτό από το σκρουτζ την ένατη εργάσιμη και χαιρετίσω κι αυτά; Προσωπικά, αν ποτέ ξαναέχω τα λεφτά για αυτό, θα μαζέψω όλα τα χρήματα και θα πάω να το αγοράσω από φυσικό κατάστημα. Μπορεί και να ψάξω στο σκρουτζ να δω ποιός το έχει (ή ακόμα καλύτερα όπως συνέβαινε πριν στο google) αλλά προς το παρόν τουλάχιστον, κρύωσα με το σκρουτζ.

Πληρως κατανοητο το σκεπτικο σου, με μονο ενδοιασμο την προπληρωμη. Δεν το ειχε αμεσα διαθεσιμο, παρα σε 4 εως 10 ημερες, και ηθελε κ προπληρωμη. Ε μονο αυτο μου κανει για να μην ψωνισω, απλα αυτο λεω.

Σου ευχομαι να τα παρεις το συντομοτερο πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 312
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα σας παιδιά, έπαθα και εγω το ίδιο και πήρα τηλέφωνο και στο δίπλα κατάστημα και μου είπα  ότι το 2bshop έχει κλείσει ρολά.  Εντωμεταξύ είχα επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί τους να ενημερωθώ και είχαν απαντήσει κ μετά από μερικές μέρες δεν απάντησαν ποτέ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω παραγγείλει από τις 2 Οχτώβρη αλλά δεν έχουν στείλει τίποτα και λαμβάνω κάποια email ότι θα έρθει σύντομα. Ότι τους έχω στείλει για επιστροφή χρημάτων δεν μου το απαντούν. Όπως και το skroutz δεν μου απάντησε. Η πληρωμή έγινε με κάρτα απευθείας. 

Επεξ/σία από Cubanero
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά επειδή συνεχίζει να ξεφεύγει το θέμα, δεν υπάρχει λόγος να μαλώνουμε εδώ μέσα.
Οκ, υπήρξαμε αφελείς/βλάκες/όπως θέλετε πείτε το. Δεν ζητήσαμε να μας παρηγορήσετε ούτε να μας φέρετε τα λεφτά μας πίσω. Ωστόσο δεν βοηθάει σε τίποτα να μας λέτε τι δεν θα έπρεπε να κάνουμε, τουλάχιστον όχι σε αυτήν την ενότητα. Εδώ μπαίνει όποιος θέλει καθοδήγηση για το συγκεκριμένο θέμα.
Το νόημα είναι να βοηθήσει όποιος ξέρει. Συνοπτικά λοιπόν: Το μείζον είναι να τακτοποιήσετε το θέμα με την Τράπεζα. Όσοι πληρώσατε με κάρτα να κάνετε αμφισβήτηση συναλλαγής διότι είναι ξεκάθαρα εμπορική συναλλαγή κατά την οποία δεν λάβατε το προϊόν (δευτερευόντως μπορείτε να αλλάξετε κάρτα μην τυχόν και έχει μεγαλύτερο υπόβαθρο η πιθανή απάτη). Όσοι πληρώσατε με έμβασμα, μπορείτε να αμφισβητήσετε την συναλλαγή αλλά εφόσον προσκομιστεί η μήνυση στην Αστυνομία. Επομένως μεταβείτε στο Α.Τ. της περιοχής σας ή συμβουλευτείτε δικηγόρο. Επιπλέον υπάρχει ο "Συνήγορος του Καταναλωτή" και η "Προστασία του Καταναλωτή" του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, καθώς και διάφορες ενώσεις καταναλωτών που μπορεί να γίνει αναφορά, αλλά πιο πολύ σαν μέσο πίεσης παρά σαν αποτελεσματικό μέτρο. Εγώ πάντως την Δευτέρα θα πάω στον Εισαγγελέα για τη μήνυση ώστε να μπορώ να πάω στην τράπεζα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και απο εμενα, παθων με 183 ευρουλακια…

Εκανα λογαριασμο μονο κ μονο για να εμφανιστουμε καπου οσοι την εχουμε πατησει μηπως κανουμε κατι ολοι μαζι. Κατ αρχας καταλαβαινω την πικρα ολων μας - αλλα ειναι βασικο να ακολουθουμε τους κανονες του φορουμ που ειμαστε κ μας δινει την δυνατοτητα να επικοινωνουμε. Δηλαδη ονοματα, λεονταρισμοι κοκ θα πρεπει να αποφευγονται.

Απο την αλλη προς καποια μελη, παλια - καινουρια μικρη σημασια εχει, δεν ηταν μια απο τις περιπτωσεις που μπορεις να πεις οτι φαινοταν ευκολα και απο μακρια η «απατη». Ναι δεν κανουμε καταθεση, αλλα και με αντικαταβολη ποιος σου διασφαλιζει οτι δεν θα παραλαβεις πετρες; Απο την αλλη «αγνωστο» το μαγαζι αλλα ετσι ειναι το 80% των μαγαζιων που λειτουργουν αψογα! Επισης το καταστημα ειχε 4,8 αστερακια με 240 κριτικες. Διακοσες σαραντα ολογραφως! Εκ των οποιων μαλιστα μολις 2 κακιες που και παλι τους επιστραφηκαν τα χρηματα τους. Αρα τι να πεις; Δεν ειχε paypal? Ε, ενταξει χαιρω πολυ…

Οσον αφορα το σκρουτζ, προφανως κ δεν φερει καμια μα καμια ευθυνη σε νομικο επιπεδο, προς θεου… Ομως την στιγμη που κανει αιτηση μαγαζι ΜΕ ΙΔΙΟ ΑΦΜ οπου εχει προηγηθει απατη κ διαγραφη απο το ιδιο το σαιτ, σιγουρα ομως φερει ευθυνη ως προς την φερεγγυοτητα του (και μονο) μιας κ χανει ειτε δυσαρεστημενους πελατες (εμας), ειτε δυστυχως υποβαθμιζοντας το υπολοιπο πελατολογιο τους (μαγαζια). Κανεις δεν ζηταει να γινει το σκρουτζ ΣΔΟΕ και αλλα τετοια γραφικα αλλα θα αρκουσε απο την πλευρα τους να κρατουν ενα απλο εξελακι με τα ΑΦΜ που εχουν διαγραφει απο τους ιδιους (δηλ. αποδεδειγμενα εχουν διαπραξει απατες!) ωστε να μην ξαναμπαινουν τοσο ευκολα στην πλατφορμα για καινουριες απατες, προστατευοντας με αυτον τον πολυ απλο κ φθηνο τροπο α) την πλατφορμα τους, β) τους καταναλωτες κ φυσικα γ) τους καλους επαγγελματιες που τσουβαλιαζονται σωρηδον κατω απο την ταμπελα «σκρουτζομαγαζα».

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Daemonarchk είπε

Καλησπερα και απο εμενα, παθων με 183 ευρουλακια…

Εκανα λογαριασμο μονο κ μονο για να εμφανιστουμε καπου οσοι την εχουμε πατησει μηπως κανουμε κατι ολοι μαζι. Κατ αρχας καταλαβαινω την πικρα ολων μας - αλλα ειναι βασικο να ακολουθουμε τους κανονες του φορουμ που ειμαστε κ μας δινει την δυνατοτητα να επικοινωνουμε. Δηλαδη ονοματα, λεονταρισμοι κοκ θα πρεπει να αποφευγονται.

Απο την αλλη προς καποια μελη, παλια - καινουρια μικρη σημασια εχει, δεν ηταν μια απο τις περιπτωσεις που μπορεις να πεις οτι φαινοταν ευκολα και απο μακρια η «απατη». Ναι δεν κανουμε καταθεση, αλλα και με αντικαταβολη ποιος σου διασφαλιζει οτι δεν θα παραλαβεις πετρες; Απο την αλλη «αγνωστο» το μαγαζι αλλα ετσι ειναι το 80% των μαγαζιων που λειτουργουν αψογα! Επισης το καταστημα ειχε 4,8 αστερακια με 240 κριτικες. Διακοσες σαραντα ολογραφως! Εκ των οποιων μαλιστα μολις 2 κακιες που και παλι τους επιστραφηκαν τα χρηματα τους. Αρα τι να πεις; Δεν ειχε paypal? Ε, ενταξει χαιρω πολυ…

Οσον αφορα το σκρουτζ, προφανως κ δεν φερει καμια μα καμια ευθυνη σε νομικο επιπεδο, προς θεου… Ομως την στιγμη που κανει αιτηση μαγαζι ΜΕ ΙΔΙΟ ΑΦΜ οπου εχει προηγηθει απατη κ διαγραφη απο το ιδιο το σαιτ, σιγουρα ομως φερει ευθυνη ως προς την φερεγγυοτητα του (και μονο) μιας κ χανει ειτε δυσαρεστημενους πελατες (εμας), ειτε δυστυχως υποβαθμιζοντας το υπολοιπο πελατολογιο τους (μαγαζια). Κανεις δεν ζηταει να γινει το σκρουτζ ΣΔΟΕ και αλλα τετοια γραφικα αλλα θα αρκουσε απο την πλευρα τους να κρατουν ενα απλο εξελακι με τα ΑΦΜ που εχουν διαγραφει απο τους ιδιους (δηλ. αποδεδειγμενα εχουν διαπραξει απατες!) ωστε να μην ξαναμπαινουν τοσο ευκολα στην πλατφορμα για καινουριες απατες, προστατευοντας με αυτον τον πολυ απλο κ φθηνο τροπο α) την πλατφορμα τους, β) τους καταναλωτες κ φυσικα γ) τους καλους επαγγελματιες που τσουβαλιαζονται σωρηδον κατω απο την ταμπελα «σκρουτζομαγαζα».

Πολύ σωστό το τελευταίο σκέλος.

Με την αντικαταβολή δεν μπορείς να παραλάβεις πέτρες, μην το τερματίζουμε.

Ο συνδυασμός , μηδενική διαθεσιμότητα - προπληρωμή όμως είναι απαγορευτικός. Αν δεν ανήκει στις μεγάλες αλυσίδες ή στα πολύ γνωστά μαγαζιά, σχεδόν σημαίνει "δεν ακουμπάμε"

Ο σωστός επαγγελματίας που δεν δέχεται αντικαταβολή γιατί ας πούμε την έχει πατήσει ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο, κανονίζει άλλους τρόπους. Ας ζητούσε προκαταβολή ας πούμε. Ας έγραφε κατόπιν παραγγελίας. Αν θέλεις να είσαι σωστός γίνεται.

Και επίσης, σε ένα άγνωστο σε εμάς μαγαζί, το δοκιμάζουμε πρώτα με κάτι μικρότερο αν μπορούμε. Δεν μπουμπουνάμε κάρτα γραφικών με το καλημέρα προπληρωμή.

Όπως και να έχει, να είχαμε να λέγαμε. Ελπίζω να σας επιστραφούν τα χρήματα σας το συντομότερο και να γίνει αφορμή για ίσως καλύτερο screening του skroutz με κάποιο τρόπο που το ίδιο οφείλει να βρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να προσθέσω ότι αυτοί μου έστειλαν τελευταίο email την Δευτέρα και ότι το site λειτουργεί κανονικά. Το Σκρουτζ εννοείτε ότι φέρει ευθύνη από τη στιγμή που δεν απαντάει και φιλοξενεί πιθανώς κακόβουλα μαγαζιά φαντάσματα. Στο google maps φαίνεται ένα μαγαζί με νυφικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ από 5 Οκτώβρη περιμένω ακόμα την παραγγελία. Την περασμένη Δευτέρα 25/10 μου απάντησαν σε email το εξής:
«Η παραγγελία σας έχει ενημερωθεί στην ακόλουθη κατάσταση:
Αναμονή από Αποθήκη
Τα σχόλια για την παραγγελία σας είναι:
Καλησπέρα σας ,
Ζητούμε συγνώμη για την μεγάλη καθυστέρηση που έτυχε για την παραλαβή της παραγγελίας σας. Με ενημέρωση του προμηθευτή εντός αυτής της εβδομάδας θα παραλάβετε την παραγγελία, λόγο μεγάλου φόρτου παραγγελιών με τις καλύτερες τιμές που έχουμε προέκυψε αυτή η μεγάλη καθυστέρηση . Σας ζητούμε συγνώμη γι αυτήν την ταλαιπωρία .Ενημερωτικά, σας ενημερώνουμε πως προέκυψε μια τεχνική βλάβη στην επικοινωνία του τηλεφωνικού μας κέντρου και με την υποστήριξη του τεχνικού προσπαθούμε να το τακτοποιήσουμε, αυτή τη στιγμή  θα μπορέσουμε να σας απαντήσουμε μονό μέσω email .

Με πολύ εκτίμηση, η ομάδα 2bshop,gr .
Και πάλι σας ζητάμε  συγνώμη γι αυτήν την ταλαιπωρία, Παρακαλώ απαντήστε σε αυτό το e-mail αν έχετε ερωτήσεις.»


Επικοινωνία ξανά από Δευτέρα για επιστροφή χρημάτων.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, saras_13 είπε

Εγώ από 5 Οκτώβρη περιμένω ακόμα την παραγγελία. Την περασμένη Δευτέρα 25/10 μου απάντησαν σε email το εξής:
«Η παραγγελία σας έχει ενημερωθεί στην ακόλουθη κατάσταση:
Αναμονή από Αποθήκη
Τα σχόλια για την παραγγελία σας είναι:
Καλησπέρα σας ,
Ζητούμε συγνώμη για την μεγάλη καθυστέρηση που έτυχε για την παραλαβή της παραγγελίας σας. Με ενημέρωση του προμηθευτή εντός αυτής της εβδομάδας θα παραλάβετε την παραγγελία, λόγο μεγάλου φόρτου παραγγελιών με τις καλύτερες τιμές που έχουμε προέκυψε αυτή η μεγάλη καθυστέρηση . Σας ζητούμε συγνώμη γι αυτήν την ταλαιπωρία .Ενημερωτικά, σας ενημερώνουμε πως προέκυψε μια τεχνική βλάβη στην επικοινωνία του τηλεφωνικού μας κέντρου και με την υποστήριξη του τεχνικού προσπαθούμε να το τακτοποιήσουμε, αυτή τη στιγμή  θα μπορέσουμε να σας απαντήσουμε μονό μέσω email .

Με πολύ εκτίμηση, η ομάδα 2bshop,gr .
Και πάλι σας ζητάμε  συγνώμη γι αυτήν την ταλαιπωρία, Παρακαλώ απαντήστε σε αυτό το e-mail αν έχετε ερωτήσεις.»


Επικοινωνία ξανά από Δευτέρα για επιστροφή χρημάτων.

Να ξες οτι και σε εμένα είπαν ακριβώς το ιδιο πράγμα ,ακριβώς όμως "Καλησπέρα σας ,

Ζητούμε συγνώμη για την μεγάλη καθυστέρηση που έτυχε για την παραλαβή της παραγγελίας σας.

Με ενημέρωση του προμηθευτή εντός αυτής της εβδομάδας θα παραλάβετε την παραγγελία,

λόγο μεγάλου φόρτου παραγγελιών με τις καλύτερες τιμές που έχουμε προέκυψε αυτή η μεγάλη καθυστέρηση .ας ζητούμε συγνώμη γι αυτήν την ταλαιπωρία .

Ενημερωτικά, σας ενημερώνουμε πως προέκυψε μια τεχνική βλάβη στην επικοινωνία του τηλεφωνικού μας κέντρου και με την υποστήριξη του τεχνικού προσπαθούμε να το τακτοποιήσουμε, αυτή τη στιγμή θα μπορέσουμε να σας απαντήσουμε μονό μέσω email .

Με πολύ εκτίμηση, η ομάδα 2bshop,gr .

Και πάλι σας ζητάμε συγνώμη γι αυτήν την ταλαιπωρία,"

Επεξ/σία από grnikos78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, gkiko90 είπε

που ο καθένας τα έχει ανάγκη για την επιβίωση του

O Ryzen 3400G είναι ανάγκη για την επιβίωσή σου; 

12 ώρες πριν, Zaxos89 είπε

κατσε περιμενε μεσα στα τρια πρωτα μαγαζια το εβγαζε με θετικες αξολογησεις και ενα αξιοπρεπες site με τηλεφωνα επικοινωνιας κτλ ,βασικα δε χρειαζοταν να δω κατι αλλο τις αξιολογησεις κοιταω παντα, αρα καπως πρεπει να πληρωσει και το σκρουντζ ,τοσα χρονια παραγγελνουμε δεν εχει γινει κατι παρομοιο

Ναι, σίγουρα, θα πρέπει να πληρώσει, γιατί δεν δοκιμάζεις μια αγωγή εναντίον του; Να γελάσουν μέχρι και τα τσιμέντα;

Μα τόσο μακριά από την πραγματικότητα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.. 

Θέλω να κάνω μια ερώτηση όσο αφορά τις συναλλαγές με e-shop από σκρουτζ, bestprice και γενικά από ηλεκτρονικά καταστήματα.. 

Αν κάνουμε αγορά με visa/Mastercard χρεωστική έχουμε κάποια επιπλέων κάλυψη σε περίπτωση που το κατάστημα δεν ανταποκρίνεται μετά από κάποιο διάστημα και δεν παραλάβαμε το προϊόν. 

Ακόμα και αν έχουν αφαιρεθεί τα χρήματα από τον λογαριασμό?

Η μόνο με πιστωτική έχουμε κάποια παραπάνω κάλυψη...? 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, insobob33 είπε

Χμ. εγώ την πάτησα σαν αρχάριος. Όμως:
1. το κατάστημα έδειχνε να λειτουργεί νόμιμα.
2. Αξιολογήσεις είχε μέσω σκρουτζ, καλές. 4.8/5 αστέρια με 2 αρνητικές, οι οποίες έλεγαν ότι "μας κράτησε τα λεφτά για 10 μέρες και μετά μας τα επέστρεψε, μακρυά". Επίσης, οι αξιολογήσεις ήταν μέσω σκρουτζ. Προσωπικά υπέθεσα ότι όπως όταν ψωνίζω εγώ μέσω σκρουτζ μου έρχεται e-mail να αξιολογήσω προϊόν κατάστημα, έτσι γίνεται κι εκεί. Ότι δλδ πρόκειται για υπαρκτούς ανθρώπους (όπως εγώ) που έχουν ψωνίσει από εκεί και αφήνουν κριτική.
3. Δεν είχε διαθεσιμότητα άμεση, κάτι που όμως τα περισσότερα δεν έχουν. Προτού αποφασίσω να προπληρώσω, κάτι για το οποίο σίγουρα φταίω, τους πήρα τηλ., το σήκωσαν ΑΜΕΣΑ (για πρώτη και τελευταία φορά) και βγήκε μια κοπέλα, η οποία μου εξήγησε όλο τον τρόπο λειτουργίας (και καλά) και επιπλέον με ενημέρωσε και για ζητήματα εγγύησης κλπ. Κι έτσι αποφάσισα να το κάνω.
4. Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετώπιζα το skroutz μέχρι χθες, είναι ότι είχα χτίσει μέσω των αγορών μέσω σκρουτζ χρόνια τώρα μια "εμπιστοσύνη" στο βασικό έστω screening που (νόμιζα ότι) κάνει στα καταστήματα. Φυσικά, αυτό ήταν αυθαίρετη δική μου σκέψη όπως με θλίψη και κόστος (τετρακοσίων ευρώ) διαπιστώνω αυτή τη στιγμή.

Από κει και έπειτα, όλα τα παραπάνω, συν φυσικά το ότι έβρισκα 30% φθηνότερο από το επόμενο αυτό που έψαχνα, με οδήγησε (συναισθηματικά αν θέλεις;) στο να κάνω αυτή τη βλακεία. Που γενικώς, έχω πάνω από 15 χρόνια να κάνω. Θέλω να πω δλδ, ότι δεν είναι "βρήκα το ράντομ πρώτο σκρουτζομάγαζο και φτηνότερο και έβαλα τα λεφτά και τέλος".

Επίσης, να πω με αφορμή αυτό δύο ακόμα πράγματα.
1. Δεν κατηγορώ το σκρουτζ, όχι παραπάνω από τον εαυτό μου τεσπα, αλλά δεν το θεωρώ και μια "απλή μηχανή αναζήτησης μαγαζιών". Αυτό ήταν που στο δικό μου μυαλό το διαφοροποιούσε από το bestprice ή, ακόμα πληρέστερα, το google.
2. Το αθλητικό ρολόι που έψαχνα (polar vantage v2) το βρίσκω αυτή τη στιγμή με καλάθι σκρουτζ 473 και παράδοση 4-10 μέρες. Είμαι συνδρομητής στο καλάθι του σκρουτζ, αλλά μετά από τέτοιο πάθημα, αν αποφάσιζα να το πάρω πάλι, γιατί να το κάνω μέσω σκρουτζ; και τεσπα τι ασφάλεια έχω πια και με το πράσινο κουμπί; Πού ξέρω αν το κατάστημα που το βρίσκω με το "πράσινο κουμπί" και παράδοση 4-10 μέρες δεν βγει κι αυτό από το σκρουτζ την ένατη εργάσιμη και χαιρετίσω κι αυτά; Προσωπικά, αν ποτέ ξαναέχω τα λεφτά για αυτό, θα μαζέψω όλα τα χρήματα και θα πάω να το αγοράσω από φυσικό κατάστημα. Μπορεί και να ψάξω στο σκρουτζ να δω ποιός το έχει (ή ακόμα καλύτερα όπως συνέβαινε πριν στο google) αλλά προς το παρόν τουλάχιστον, κρύωσα με το σκρουτζ.

Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος στα τελευταία που γράφεις. Στο καλάθι του σκρουτζ, το πράσινο κουμπί που λες, το σκρουτζ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ότι θα παραλάβεις το προϊόν ή τα χρήματά σου πίσω. Φάτσα φόρα το έχει, διάβασε τους όρους.

Και το plus ακόμα καλύτερα, εφόσον κάνεις πολλές αγορές το χρόνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, vagelis2019 είπε

Καλησπέρα.. 

Θέλω να κάνω μια ερώτηση όσο αφορά τις συναλλαγές με e-shop από σκρουτζ, bestprice και γενικά από ηλεκτρονικά καταστήματα.. 

Αν κάνουμε αγορά με visa/Mastercard χρεωστική έχουμε κάποια επιπλέων κάλυψη σε περίπτωση που το κατάστημα δεν ανταποκρίνεται μετά από κάποιο διάστημα και δεν παραλάβαμε το προϊόν. 

Ακόμα και αν έχουν αφαιρεθεί τα χρήματα από τον λογαριασμό?

Η μόνο με πιστωτική έχουμε κάποια παραπάνω κάλυψη...? 

 

 

Με όλες τις κάρτες που εκδίδονται από τις τράπεζες χρεωστικές και πιστωτικές και σε οποίον φορέα και αν ανήκουν και πλέον και ηλεκτρονικά 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...