Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Ερώτηση σχετικά με το 2bshop.gr ~ Αμφισβήτηση συναλλαγής


Billator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, eduardo είπε

Μη θεωρείτε δεδομένη την επιστροφή χρημάτων από την τράπεζα κατόπιν αμφισβήτησης συναλλαγής. Είχα ανάλογη περίπτωση πέρσι και η τράπεζα, αν και προσκόμισα πληθώρα αποδεικτικών στοιχείων, δεν αποδέχθηκε το αίτημα μου. 

Δυσκολα θα επιστρεψει τα λεφτα η τραπεζα. 

Συνηθως σε καλυπτουν σε περιπτωση που σου κλεψουν την καρτα και κανουν αγορες είτε εχουν χακαρει την καρτα σου και εχουν κανει αγορες στο εξωτερικο.

Εγω προσωπικα τα θεωρω ξεγραμμενα τα 70 ευρω που έδωσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 312
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

16 λεπτά πριν, eduardo είπε

Μη θεωρείτε δεδομένη την επιστροφή χρημάτων από την τράπεζα κατόπιν αμφισβήτησης συναλλαγής. Είχα ανάλογη περίπτωση πέρσι και η τράπεζα, αν και προσκόμισα πληθώρα αποδεικτικών στοιχείων, δεν αποδέχθηκε το αίτημα μου. 

Είχες πληρώσει με κάρτα;

Τα χρήματα δεν σου τα επέστρεψαν επειδή αμφισβήτησαν του ισχυρισμούς σου ή επειδή ο έμπορος είχε αφαιρέσει όλα τα χρήματα από τη τράπεζα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν απαντάνε σε τίποτα.

 

Ορίστε τι έλαβα εγώ τις 25/10/2021

 

Αριθμός Παραγγελίας: 173XXX
Ημερομηνία Προσθήκης: 16/10/2021

Η παραγγελία σας έχει ενημερωθεί στην ακόλουθη κατάσταση:

Πληρωμή με Κάρτα


Τα σχόλια για την παραγγελία σας είναι:

Καλησπέρα σας,

Η παραγγελία σας αναμένεται στο κατάστημα μας (15/9) για να ξεκινήσει η αποστολής της.

Μόλις παραλάβουμε την παραγγελία σας, θα σας έρθει email με τον αριθμό αποστολής.Ενημερωτικά, σας ενημερώνουμε πως προέκυψε μια τεχνική βλάβη στην επικοινωνία του τηλεφωνικού μας κέντρου και με την υποστήριξη του τεχνικού προσπαθούμε να το τακτοποιήσουμε, αυτή τη στιγμή θα μπορέσουμε να σας απαντήσουμε μονό μέσω email .
Με πολύ εκτίμηση, η ομάδα 2bshop,gr .
Παρακαλώ απαντήστε σε αυτό το e-mail αν έχετε ερωτήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, teohat είπε

Είχες πληρώσει με κάρτα;

Τα χρήματα δεν σου τα επέστρεψαν επειδή αμφισβήτησαν του ισχυρισμούς σου ή επειδή ο έμπορος είχε αφαιρέσει όλα τα χρήματα από τη τράπεζα 

Ναι, με κάρτα. Δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα. Μου έστειλαν ταχυδρομικώς μια γενικόλογη απάντηση που δεν έκανε καμία αναφορά στην περίπτωση μου. Απλά έγραφαν ότι δεν έχουν ευθύνη για πληρωμές που εκτελούν οι πελάτες τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, eduardo είπε

Ναι, με κάρτα. Δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα. Μου έστειλαν ταχυδρομικώς μια γενικόλογη απάντηση που δεν έκανε καμία αναφορά στην περίπτωση μου. Απλά έγραφαν ότι δεν έχουν ευθύνη για πληρωμές που εκτελούν οι πελάτες τους. 

Έπεσες θύμα σε παρόμοια απάτη; φυσικό κατάστημα που την έκανε σε ένα βράδυ;

Θα μπορούσε να μου πεις τη τράπεζα με την οποία συνεργάζεσαι;

Συγνώμη που σε ζαλίζω απλώς θέλω να καταλάβω αν πρέπει να κινηθώ νομικώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μειλ κονσέρβες που στέλνουν προφανως είναι για να τραβήξουν οσο περισσότερο γίνεται την απατη. Για μενα σαν παρατηρητής το κυριότερο ζητημα ειναι να πέσει αυτο το σαιτ μην την πατησουν και αλλοι γιατι δεν μπαινουν όλοι ινσομνια. Σε οσους έφαγαν λεφτα εχουν να κανουν με την τραπεζα πλεον, ο απατεωνας δεν θα κουνήσει ουτε το δαχτυλακι του. (του οποίου το ονομα μπορει να μαθει καποιος μεσα απο το γεμη, σε περίπτωση που καπως από σπόντα τον ξέρει κάποιος εδω) 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σαν παρατηρητης αλλά και σαν καταναλωτής που αγοράζω και απο διαφημήσεις του fb αλλά και απο σκρουτζομάγαζα....

Η μόνη συμβουλή που μπορώ να σας δώσω είναι μια...Πληρωμή με αντικαταβολή και μόνο.Αν δεν έχει αυτή την επιλογή τότε δεν ψωνίζω.Απλά και όμορφα.Επειδή την έχω πατήσει μια φορά με λίγα χρήματα βέβαια (κάτω απο 20 ευρώ ευτυχως)...Απο τότε αποφάσισα...ΜΟΝΟ αντικαταβολή και ας δώσω και 1-2 ευρώ πάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, miucce είπε

το κυριότερο ζητημα ειναι να πέσει αυτο το σαιτ

Η ιστορία έχει δείξει ότι θα το κλείσουν μόνοι τους και θα βάλουν ένα μπανεράκι "λόγω τεχνικού προβλήματος κλπ θα είμαστε ξανά μαζί σας την τάδε ημερομηνία"

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eννοειται πως και το σκρουτζ εχει ευθυνη αλλα αντε τρεχα δικαστικα το skroutz.

Δεν προκεται να βγαλεις ακρη.

Θεωρω πως οσοι εχετε δωσει μεγαλα ποσα ανω των 300 ευρω πρεπει να πατε και στο αστυνομικο τμημα να κανετε μηνυση, μην μεινετε μονο στην αμφισβητηση συναλλαγης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και εγώ έχω πρόβλημα με το 2bshop. Έκανα παραγγελία τις 18/10/21 και από τότε καμία επικοινωνία. Μόνο το mail ότι έγινε η παραγγελία. Έχω μιλήσει με skroutz και μου είπαν ότι θα κοιτάξουν το θέμα. Σήμερα θα ξεκινήσω να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής. Αν κάποιος είναι από Αθήνα και μπορεί να περάσει από το φυσικό κατάστημα ας κάνει ένα κόπο. Τελικά είμαστε πολλοί και μάλλον θα τα κλαίμε τα ευρώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.