Προς το περιεχόμενο

CHAOS αοριστολογιών με το «ελληνικό υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων»


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά, αυτός δεν ξέρει ούτε πως δουλεύει μία εργαλειομηχανή που κάνει ρεκτιφιέ σε έναν κύλινδρο ή σε ένα κουζινέτο. Τέτοιες ερωτήσεις πρέπει να του κάνει κάποιος για να φανεί η ασχετοσύνη του.

Με τα ίδια λεφτά αγοράζεις 3 τέτοια και έχεις και ρέστα.

 

Επεξ/σία από pavlitakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, cdallas είπε

Δεν έχουμε φτάσει εκεί ακόμα αλλά πλησιάζουμε...

Με ενδιαφέρει γιατι λόγω της δουλειάς μου, με έχουν προσεγγίσει τύποι σαν το Πανόπουλο απ το εξωτερικό, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ κανενας δεν ήθελε να πληρώσει για το 3D, μολις ακούνε για λεφτα γίνονται λαγοί. Μάλιστα ενας  απο δαυτους μου χε πει οτι δε μπορει να με πληρώσει, γιατι εχει να δωσει πολλα φραγκα στο αυτοκίνητο...

Οι τζάμπα μαγκιές του συγχρόνου γκιόλβα δε μου κάνουν καμία μα καμία εντύπωση.. 
 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, thp96 είπε

Αρχικά για cfd νομοτελειακά (τις περισσότερες φορές για τέτοια project) κυριαρχεί το ANSYS fluent μαζί με openfoam. Από τις φώτο είδα autocad. 

 

Για τα υλικά που λες(titanium, zylon, carbon-fiber) το βασικότερο πλεονέκτημα είναι το βάρος, είναι ελαφριά και τις περισσότερες φορές έχουν πολύ καλύτερες ιδιότητες young/shear modulus 

Η κατεργασία του καθενός είναι διαφορετική και απαιτεί εξειδίκευση. Η airbus κάποτε έπαιρνε block τιτανιού για τους κινητήρες και η κατεργασία γινόταν με τρυπάνι το οποίο έκανε ένα κόψιμο, δηλαδή έμπαινε και εβγαινε και άλλαζε μετά . Ένα λάθος κόψιμο και όλο το block πετιόταν.

 

ΥΓ : Μην νομίζετε ότι το τρυπάνι ήταν αυτό που έχει κάποιος μάστορας ή βρίσκεται στην αποθήκη. Μιλάμε για τρυπάνι με επικαλύψεις.  

Συμφωνώ. Εδώ εγώ που σχεδιάζω κυρίως σε αλουμίνιο, για να πας σε χάλυβα ή άλλα υλικά, πρέπει να ξεκινήσεις το σχέδιο απο το μηδέν, με τελείως άλλη φιλοσοφία. Αν δε, πας σε εκτυπωμένα είναι χαοτικό και το έδειχνε (εν μέρη) και το generative design της Autodesk που αν έβαζες χυτό, machined ή εκτυπωμένο, το σχήμα/σχέδιο ήταν τελείως διαφορετικό.

μια μικρή διόρθωση. Νομίζω εννοείς ''κονδύλι'' και όχι τρυπάνι.

9 ώρες πριν, Shadow Explorer είπε

Με ενδιαφέρει γιατι λόγω της δουλειάς μου, με έχουν προσεγγίσει τύποι σαν το Πανόπουλο απ το εξωτερικό, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ κανενας δεν ήθελε να πληρώσει για το 3D, μολις ακούνε για λεφτα γίνονται λαγοί. Μάλιστα ενας  απο δαυτους μου χε πει οτι δε μπορει να με πληρώσει, γιατι εχει να δωσει πολλα φραγκα στο αυτοκίνητο...

Οι τζάμπα μαγκιές του συγχρόνου γκιόλβα δε μου κάνουν καμία μα καμία εντύπωση.. 
 

Δεν είναι παράλογο. ΄Έχω ξεκινήσει αρκετές συνεργασίες έτσι. Απλά πρέπει να είσαστε στην ίδια ''σελίδα'' που λέει ο λαός. πχ. δεν θα πληρωθείς τίποτα, αλλά θα φαίνεσαι, θα διαφημιστείς κλπ. Αν δε, αυτά είναι και γραπτώς, ακόμα καλύτερα.
Το story που αναφέρεται ότι το Apeiron είναι απο άλλον το έχω ακούσει απο τρεις πηγές. Εδώ, στο Facebook που το λέει ένας στον Saribal και απο εναν καλό φίλο που γνωρίζει τον συγκεκριμένο σχεδιαστή. Δεν πιστεύω ότι είναι απάτη γιατί έχω κι άλλες Ιστορίες που ο τύπος προσέγγισε εταιρίες να του φτιάξουν τσάμπα πράμα, και με το που του είπαν φιλικές τιμές, έφυγε μακριά. Μάλλον για Αγγλία.

Εγώ πάντως όταν βλέπω τέτοια κονέ με υπουργεία κλπ. που τα βάζει φόρα παρτίδα (μπορεί και παΤρίδα, θα το σκεφτώ...), κάνει tag τον Κυριάκο και τους λοιπούς και δεν ανοίγει ρουθούνι, είμαι 99% σίγουρος ότι στοχεύει στο να πάρει $$$ . Tα συγκεκριμένα λογισμικά σχεδιασμού (GD) υπόσχονται αυτό. Βάζεις σημεία έδρασεις, δυνάμεις και σου βγάζουν σχέδιο. Εξ άλλου και το Video που έβαλα παραπάνω, σαν παράδειγμα ενα drone έχει.

Ζούμε πάντως μάγκες μαγικές καταστάσεις. Ένας ταλαίπωρος ''δημοσιογράφος'' που ρωτάει πόσα καίει ένα στρατιωτικό όχημα και αν έχει κοτσαδόρο, ένας ταλαίπωρος σε μια τρύπα στην Τατοϊου να μπορούν να κάνουν ανω κάτω όλη την Ελλάδα, να εμπλέξουν πολιτικούς, Red Bull, McLaren, DMG MORI και δεν ξέρω και γω ποιούς άλλους...

Στις 4/11/2021 στις 8:11 ΜΜ, lefosmania είπε

https://euipo.europa.eu/eSearch/#details/owners/12256
https://www.businessregistry.gr/publicity/show/156866603000


Επειδή κάποιοι τα ψάχνανε παραθέτω τα links. Βέβαια τον αν έχει φτιάξει κάτι ή όχι λίγο πολύ το έχουμε καταλάβει όλοι.

 

Τώρα είδα αυτό με τις πατέντες. Είχα δει τα εξώδικα και την σύσταση.
Να πω σε αυτό το σημείο ότι φαίνεται να είναι μόνο για Ευρώπη και κάθε τέτοια πατέντα έχει κόστος στην χειρότερη κάνα χιλιάρικο.
ΔΕΝ είναι μηχανολογικές πατέντες, είναι σχεδιαστικές. ΑΝ, ΑΝ βγει δηλαδή κάτι και μοιάζει στις καρικατούρες που έχει κάνει, μπορεί να βγει και να τον πάει δικαστικά. Είναι η απλούστερη μορφή πατέντας και δεν έχει σχεδόν κανένα νόημα αν προϋπάρχουν παρόμοια σχέδια. Τι εννοώ.
Μπορεί να βγεις εσύ τώρα και να πας να κάνεις πατέντα το σχέδιο για την μετροταινία που αγοράζουμε απο το Leroy. Θα στην δώσει ο ΟΒΙ αφου σε ενημερώσει με επιπλέον κόστος αν υπάρχει κάτι άλλο παρόμοιο. Αν συνεχίσεις, και ελπίζεις ότι θα βγάλεις χρήματα απο την FACOM, θα πας στα δικαστήρια, θα αποδείξει η FACOM ¨οτι αυτό το σχέδιο υπάρχει και πωλείται στο LEROY εδώ και τέσσερα χρόνια, θα φας και μια διακαστική επιπλέον για να γουστάρεις και δεν θα πεις και κουβέντα.

Πάντως για την ιστορία, αν κάτσει κανείς και διαβάσει πραγματικά όλο το αρχείο που έχει βγει το σπίτι στο σφυρί, θα δεί
1. €26,650 @ 20/3/2002
2. €57,200 @ 24/12/2002
3. €104,000 @ 7/9/2005
4. €5481 @ 20/3/2006
5. €5344 @ 20/3/2006
6. €5459 @ 15/12/2006
7. €100,002 @1/6/2021
Έχει και κάτι άλλα που δεν τα καταλαβαίνω, γιατί νομικός δεν είμαι, και απο το 2006 μέχρι το 2010 γράφει κιάλλα.

Είναι να αναρωτηθεί κανείς, μήπως το ''έβλεπε να του έρχεται'' και σκαρφίστηκε αυτόν τον τόσο μαγικό τρόπο για να ξεφύγει. Θυμάστε τι έγινε με τον Σώρρα όταν πήγαν να τον μαζέψουν? Βγήκαν όλοι οι υποστηρικτές να φάνε τους δικαστές και την αστυνομία.  Προ-βλέπω κάτι παρόμοιο να γίνεται.
Εγώ πραγματικά στενοχωριέμαι, γιατί δεν ξέρω καν αν η οικγένειά του έχει εικόνα του σφυριού στο σπίτι και των χρεών του τύπου. Εκεί αλήθεα, είναι κρίμα για την υπόλοιπη οικογένεια και το παιδί του.

WhatsApp Image 2021-11-04 at 10.44.00.jpeg

Spyros Panopoulos ( spyros_panopoulos) • Instagram photos and videos.jpg

Spyros Panopoulos ( spyros_panopoulos) • Instagram photos and videos (2).jpg

Επεξ/σία από VFR
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, VFR είπε

Πάντως για την ιστορία, αν κάτσει κανείς και διαβάσει πραγματικά όλο το αρχείο που έχει βγει το σπίτι στο σφυρί, θα δεί
1. €26,650 @ 20/3/2002
2. €57,200 @ 24/12/2002
3. €104,000 @ 7/9/2005
4. €5481 @ 20/3/2006
5. €5344 @ 20/3/2006
6. €5459 @ 15/12/2006
7. €100,002 @1/6/2021

Έχεις μήπως και την πηγή που το βρήκες;

Μην πετάτε τέτοιες βόμβες χωρίς link... εκτός αν ειπώθηκε πιο πριν και δεν το παρατήρησα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Cheparalos είπε

Έχεις μήπως και την πηγή που το βρήκες;

Μην πετάτε τέτοιες βόμβες χωρίς link... εκτός αν ειπώθηκε πιο πριν και δεν το παρατήρησα

Έχει μπει πιο πριν, αλλά έχεις δίκιο, κάθε φορά που αναφερόμαστε ας το βάζουμε για να μην νομίζει ο αναγώστης ότι βάζουμε προσωπικά δεδομένα.
Δεν την ήξερα ωστόσο την πλατφόρμα, βάζεις ονοματεπώνυμο και στα βγάζει φόρα μόστρα...

https://www.eauction.gr/Auction/Details/140813

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ώπα, έβγαλε και μινι αυτοκίνητο πόλης πριν λίγο. Οι απαιτήσεις του κόσμου για ένα αυτοκίνητο του λαού, εισακούστηκαν!

 

Σε δύο ώρες, θα βγάλει και κανένα SUV, γιατί λειπει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Ώπα, έβγαλε και μινι αυτοκίνητο πόλης πριν λίγο. Οι απαιτήσεις του κόσμου για ένα αυτοκίνητο του λαού, εισακούστηκαν!

 

Σε δύο ώρες, θα βγάλει και κανένα SUV, γιατί λειπει...

Μόλις βγάλει τρακτεράκι υδρογόνου με 2000 άλογα και αναδιάπλαση θεριζοαλωνιστική φώναξέ με, έχω φίλο βιοπαλαιστή που ενδιαφέρεται σοβαρά.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχές του χρόνου έτοιμο σε κυκλοφορία.

Πιστέυω θα βγεί σε δίσκο 33ων στροφών.
Μαργαριτάρια.
- Σε 4 χρόνια το έφτιαξε.
- Δεν είναι ότι κάτι ιδιαίτερο.
- Είναι τα μεράκια απο τα παιδιά, δεν ξέρω αν άλλοι το έχουν δει επαγγελματικά
- Είναι ένας τρόπος να γίνει κάτι σοβαρό στην Ελλάδα.
- Επίσημη παρουσίαση απο την κυβέρνηση.
- Μόνο Ελληνικός τύπος λέει οτι δεν υπάρχει. Ενω οι ξένοι είναι πολύ κοντά μας.

- Συμβουλή στα παιδιά τα νέα: Σύντομα να ανοίξουμε την καινούργια μας επιχείρηση να έρθουν τα παιδιά να μας δούνε.

Πιστεύω ότι το 2022 θα δούμε ΙΕΚ SP που με 1000 Ευρώ έκαστος θα μαθαίνεις αναδιάπλαση στανταρντ ενώ στα έξτρα μαθήματα θα μπει Ελληνικό μαρκετινγκ και instagrameRing

_____

EDIT για επιπλέον πληροφορίες:

Έχω πειστεί ότι ο τύπος εκτός απο βλαΞ, έχει και τελείως τζόβενα άτομα δίπλα του.
Πιστέυω ότι πρόκειται πλέον για απατεώνα απο τους λίγους.

Στην πρώτη φωτογραφία, η οποία έχει γίνει στο Autodesk Flow Design, ενα entry level πρόγραμμα στο οποίο έχει πρόσβαση σχεδόν ο καθένας μας, βλέπουμε το φτερό να τρέχει με την μαγική ταχύτητα των 36 χιλιομέτρων την ώρα.

Στην δεύτερη, βλέπουμε το Bounding box που έγινε η ανάλυση. Άσχετα με αυτό που θα πω παρακάτω, βασική αρχή τέτοιων αναλύσεων είναι τα λεγόμενα Boundary conditions. Δηλαδή πρέπει να έχεις αφήσει συγκεκριμένη απόσταση, ιδίως στα CFD απο το αντικείμενο, απο ΟΛΕΣ τις μεριές προκειμένου να γίνει μια ανάλυση σωστά χωρίς να επηρεαστεί απο τα σημεία που αλλάζουν οι αριθμοί απότομα. Χωρίς να πάμε σε πολλές λεπτομέρειες, ο τύπος πρέπει να το έτρεξε σε κάνα Toshiba λαπτοπ, γιατί το αυτοκίνητο είναι μαΚετο περίπου 0,35 μέτρων.

Παω στην τρίτη που είναι το Ζου-Me.
Κι εδώ είμαστε υπο κλίμακα με ταχύτητα 360 χιλιόμετρα την ώρα. Όμως επειδή το αυτοκίνητο είναι υπο κλίμακα έχουμε το εξής παράδοξο.  Ας πιστέψω ότι το έκανε 1:6 (λέμε τώρα... λες και έχει εικόνα τι είναι ο Reynolds...) τότε θα έπρεπε χοντρά χοντρά, η ταχύτητα να είναι επι 6. Αρα αν τεστάρει στα 500, θα έπρεπε να έχει βάλει στο πρόγραμμα 3000 χιλιόμετρα την ώρα. Δυστυχώς γι αυτό δεν γίνονται και πολλά τεστ υπο κλίμακα γιατί υπάρχει αυτό το πρόβλημα και πάνε ως επι το πλείστον σε 1:1. Εδώ βλέπουμε 360. Αν το μοντέλο είναι 1:6 έχουμε ότι 360/6 =60, μια βολτίτσα δηλαδή στο Σύνταγμα.

Καταλαβαίνω την αναδιάπλαση αλλά ότι θα έκανε και το αυτοκίνητο να τρέξει ανάποδα αυτός ο μπακάλης σχεδιαστής για να δει την ροή απο κάτω, πάει πολύ.

Screenshot 2021-11-07 at 13-49-04 Chaos.jpg

Screenshot 2021-11-07 at 13-51-24 Chaos.jpg

Screenshot 2021-11-07 at 13-51-16 Chaos.jpg

Επεξ/σία από VFR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, DisRaptor said:

 

2) Κρατική επιχορήγηση

 

 

Σιγουρα σε αυτο στοχευει.. Γι αυτο και τα πολιτικα καλεσματα και τα εθνικοφρονηματα..

Παντως ακομα και αυτο το ολο θεμα του hypercar ειναι κατι το υπερβολικα εξειδικευμενο που στοχευει σε υπερβολικα εξειδικευμενο κοινο. Θεωρητικα ειναι πολυ πιο "ευκολο" απο το να φτιαξεις αυτοκινητα μαζικης παραγωγης για παγκοσμια αγορα.

Επισης επειδη αναφερθηκε το πως θα κυκλοφορησει αυτο στους δρομους, ισως και να μην χρειαζεται. Ουσιαστικα απευθυνεσαι σε 10 ατομα παγκοσμιως, συλλεκτες που πιθανως να το οδηγησουν ελαχιστες φορες σε πιστα και ελαχιστες φορες χωρις πινακιδες στους δρομους. Αλλωστε, ειναι τοσο αβολα και τοσο θορυβωδη που ειναι απλα αυτοκινητα επιδειξης και οχι κατι να το κυκλοφορεις συχνα (οπως πχ μπορεις με μια αμαξαρα τυπου mercedes amg gt).

Αυτο ειναι εφικτο, απλα ο πανοπουλος λεει τρελες χωρις κανενα λογο εκτος της προσωπικης προβολης και κονε να παρει καμια χρηματοδοτηση απο ελλαδα.

Για ποιο λογο δηλαδη να πεις οτι ολα θα κατασκευαζονται στην Ελλαδα, λες και θα σου πει κανεις τιποτα αν παρεις εξαρτηματα απο εξωτερικο.. Και γενικα απειρα πραγματα βρωμανε στην ολη υποθεση

Απλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι το να κανεις ενα πρωτοτυπο και να πουλησεις σε 10 τρελους ή να πουλησεις την ιδεα σε τιποτα κινεζους, ειναι κατι τελειως διαφορετικο απο το να κανεις αυτοκινητα κανονικα με χιλιαδες παραγγελιες, γραμμες παραγωγης, τεστ ασφαλειας, κτλ κτλ..

Για παραδειγμα αυτοκινητα οπως αυτο αν ψαξετε την ιστορια του ουσιαστικα ακολουθησε το path που προσπαθει να προμοταρει ο πανοπουλος δηλαδη top gear γενευη και προωθηση σε 10 τρελους πλουσιους.. end of story. Ουτε αεροσακοι ουτε crash test ουτε τιποτα που εχει αναφερθει εδω μεσα και να εχει σχεση με κανονικο αυτοκινητο παραγωγης.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, giwfys είπε

Για παραδειγμα αυτοκινητα οπως αυτο αν ψαξετε την ιστορια του ουσιαστικα ακολουθησε το path που προσπαθει να προμοταρει ο πανοπουλος δηλαδη top gear γενευη και προωθηση σε 10 τρελους πλουσιους.. end of story. Ουτε αεροσακοι ουτε crash test ουτε τιποτα που εχει αναφερθει εδω μεσα και να εχει σχεση με κανονικο αυτοκινητο παραγωγης.

 

Μια επισήμανση.
Αυτό είναι λίγο άκυρο, καθώς κάποια αυτοκίνητα μπορεί να είναι ΜΟΝΟ για χρήση πίστας. Εγώ δεν λέω για αερόσακο. Ας μην έχει. Θέλει να πάει όμως 500 με ζώνη απο τα Lidl? οκ...
Πίστα πας με ότι έχεις φτιάξει στο γκαράζ, αφού το βάλεις σε τρέηλερ. Δεν έχεις απολύτως κανένα θέμα.  Ας το προσέγγιζε έτσι, καλύτερα θα ήταν. Τώρα έχει κάνει τόσες μα τόσες παντόφλες που περιμένω να δω την κωλοτούμπα του. Ο ΣαριBall ήδη την έκανε στην συνέντευξη στο ράδιο και στα σχόλια του (εγώ δεν το έχω ακούσει, αν το βάσει το βράδυ ο Σπύρος μπροστά δεν ξέρω και άλλα τέτοια ""Ελληνικά'' )

Όμως εδώ, ο πρόεδρος Πανόπουλος δεν μιλάει για κάτι τέτοιο (πισταδόρικο). Αν δε, δεις και τα άτομα πίσω απο το IE, την μόνη σχέση που μπορεί να είχαν με τον Πανόπουλο, ήταν ότι όλοι, είναι άνθρωποι, μέχρι εκεί. Μόνο τον ιδρυτή της Apollo να δει κανείς, δεν θέλει και κάτι άλλο. Το υδρογόνου δε, πρέπει να είναι με μεταβαλλόμενη μάζα γιατί οι μπροστινοί τροχοί ούτε που στρίβουν, εκτός κι αν είναι αρθρωτό όπως κάτι KOMATSU που βλέπω στα εργοτάξια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτιάχτηκε για να φρενάρει κάθε ρεκόρ. Τι δεν καταλαβαίνετε...
Αν το μενού πάντως το κάνει μετάφραση ο Κος Σπύρος, δύσκολα τα πράγματα 😅

Screenshot 2021-11-07 at 15-10-26 Stories • Instagram.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, VFR είπε

Φτιάχτηκε για να φρενάρει κάθε ρεκόρ. Τι δεν καταλαβαίνετε...
Αν το μενού πάντως το κάνει μετάφραση ο Κος Σπύρος, δύσκολα τα πράγματα 😅

Screenshot 2021-11-07 at 15-10-26 Stories • Instagram.png

Και οι ζάντες εκεί, ακλόνητες 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα ακομα παραδειγμα hypercar που παρουσιαστηκε σε επισημη εκθεση, αλλα ποτε δεν κυκλοφορησε. Σε εκδοση 2000 και 5000 ιππων μαλιστα αλλα ποτε δεν προχωρησε παραπερα..

Δινω το παραδειγμα για να καταλαβουμε οτι δεν ειναι απλα το εφτιαξα και τσουλαει και το παω σε μια εκθεση. Ε και? Σπουδαιο πραγμα.. Απειρα παρομοια hypercars εχουν γινει που δεν τα ξερει ουτε η μανα τους

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...