Προς το περιεχόμενο

Η ηλεκτρική Alfa Romeo Giulia έρχεται το 2024


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, george1807 είπε

Όπως βρίσκεις και τη βενζίνη. Δεν χρειάζεται 4 ώρες για να γεμίσει.

Καλή έρευνα το 90%. Συνεχίζω να μη βλέπω τρόπο να φορτίζει κάποιος το αυτοκίνητο του εφόσον δεν έχει ιδιωτικό χώρο στάθμευσης.

Εγώ ξέρω ότι για να φτιάχνουν ταχύ φορτιστές θέλει ειδική κατασκευή στο δίκτυο 

Μαζικη χρηση >50% ηλεκτρικων οχηματων θα γινει οταν θα μπορουν να φορτιζουν ολη την μπαταρια σε 15 λεπτα. Δεν υπαρχει αλλος τροπος, ουτε ειναι πρακτικα δυνατο να μπουν εκαττομυρια φορτιστες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


Μόλις τώρα, gbras είπε

Μαζικη χρηση >50% ηλεκτρικων οχηματων θα γινει οταν θα μπορουν να φορτιζουν ολη την μπαταρια σε 15 λεπτα. Δεν υπαρχει αλλος τροπος, ουτε ειναι πρακτικα δυνατο να μπουν εκαττομυρια φορτιστες.

Αυτό ακριβώς, άρα ακόμα είμαστε στο θα και απέχουμε πολύ από την πραγματικότητα. Όπως θα μπορέσει υο υδρογόνο να είναι το καύσιμο του μέλλοντος. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, oldnew είπε

Εδωσα παραπάνω με το κορσα. Το Hyundai που αναφέρεις, ειναι βενζίνης φαντάζομαι στα 14000. Ηλεκτρικό αντίστοιχο ποσό έχει? 

Το παραδειγμα που εδωσες με το corsa ειναι εκτος πραγματικοτητας. Δες την τιμη ( ειναι κατω απο 30κ ) και τα ξαναλεμε .

Σου εκανα μια ερωτηση αλλα δεν απαντησες πιο θεωρεις νορμαλ αυτοκινητο. Και επιμενω γιατι ειμαι σιγουρος οτι δεν εισαι ενημερος για τις τιμες των καινουργιων αυτοκινητων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, gbras είπε

Το παραδειγμα που εδωσες με το corsa ειναι εκτος πραγματικοτητας. Δες την τιμη ( ειναι κατω απο 30κ ) και τα ξαναλεμε .

Σου εκανα μια ερωτηση αλλα δεν απαντησες πιο θεωρεις νορμαλ αυτοκινητο. Και επιμενω γιατι ειμαι σιγουρος οτι δεν εισαι ενημερος για τις τιμες των καινουργιων αυτοκινητων.

Οκ οι τιμές αλλάζουν και έχεις ενα δίκιο. Αλλά εδω βλέπω απο 32500-35500

https://www.opel.gr/aftokinita/corsa-models/corsa-e/overview.html

Με επιδότηση κλπ αυτες νομίζω . Το 1ο είναι εντελώς απλο. Και επίσης έχουν και αλλα έξοδα οι τελικές τιμές, θα βαλεις και κάποια δικά σου εξτρα. Αρα αντε αντι για 40.000 που έγραφα πάμε στις 35.000. Και αυτό για ενα αμαξι με αυτονομία χωμα. Φαντάζομαι γνωρίζεις οτι τα 350 χιλ που λεει εκει, ειναι υπό ειδικες συνθήκες στην πραξη άπιαστα. Δε νομίζω οτι αλλάζει πολύ η λογική. Σίγουρα ο μέσος Έλληνας (μη νομίζεις η πλειοψηφία στον πλανήτη δεν είναι καλύτερα οικονομικα) δε θα δώσει 35.000 για αυτοκίνητο και μάλιστα με τοσο μικρή αυτονομία. Αν πάμε σε σοβαρότερα μοντέλα πχ με 600 χιλ αυτονομία (θεωρητικη και αυτη) το κόστος εκτοξεύεται λογω της μπαταρίας. Ενω μεταχειρισμένο τι να πάρεις οταν θα εχει χώμα μπαταρία και θα θες τα μισα λεφτά καινούργιου για να την αλλάξεις. 

Εντωμεταξυ τοσο συμφέρον βλέπει ο μέσος Έλληνας πχ το κορσα που αναφέρω παραπάνω σε αυτή την τιμή, που έχουν πωληθεί όλα και ολα 40.

Κοιτάτε τη λίστα με τις πωλήσεις, ποσα έχουν πωληθεί από καθε μάρκα και ψαξτε το κόστος απ το καθένα και την αυτονομία. 

https://www.carandmotor.gr/electric/themata/poia-einai-ta-prota-se-poliseis-ilektrika-aytokinita-stin-ellada

Επεξ/σία από oldnew
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, AtiX είπε

Μα τα εργοστάσια σιγά σιγά σταματούν να παράγουν ενέργεια μέσω ορυκτών καυσίμων και γενικά αυτή η εποχή θεωρείτε πολύ κομβική ως προς τα που θα πάει η παραγωγή ενέργειας και πως θα λυθεί η ενεργειακή κρίση που ως τα μέσα του αιώνα μας θα γιγαντωθεί…

Για αυτο και δεν μπορουν να καλυψουν την υπαρχουσα ζητηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, AtiX είπε

Πάμε πάλι να ξεκαθαρίσουμε ένα ένα…

- Το πετρέλαιο, δυστυχώς, και όσο περνάει ο καιρός θα εξαντλείτε! Έρευνες αναφέρουν ότι ανάλογα με την ζήτηση τα πρώτα σημάδια έλλειψης θα εμφανιστούν λίγο μετά την έναρξη της επόμενης δεκαετίας και ως τα μέσα αυτού του αιώνα δεν θα μπορεί να κάλυψη την ζήτηση. Συνεπώς είναι σίγουρο ότι μέσα στα επόμενα χρόνια, το πετρέλαιο θα ακριβύνει και θα γίνει ασύμφορο για την χρήση του…

- Η αύξηση στο ηλεκτρικό ρεύμα είναι απόρροια της αύξησης του πετρελαίου και του φυσικού αερίου. Αυτό ισχύει γιατί αποφασίσαν πρώτον να κλείσουν τα περισσότερα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας μέσω λιγνίτη ή πυρηνικής ενέργειας και δεύτερον δεν έδωσαν τις σωστές προτεραιότητες ώστε να τα αντικαταστήσουν με εργοστάσια ΑΠΕ…

Πραγματικά και μετά από αυτά τα δυο δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική επιμένεις να υποστηρίζεις αυτές τις λύσεις που οδηγούν σε αδιέξοδο…

Συμφωνούμε σε όλα Asterix, σταμάτα να με quotάρεις. "Τσακωνόμαστε" άλλη μέρα για Linux, Apple κτλ! Τέλος για σήμερα!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, oldnew είπε

Με επιδότηση κλπ αυτες νομίζω .

Ειναι χωρις επιδοτηση αυτες οι τιμες. Ξερω τι λεω οταν γραφω οτι κοστιζει κατω απο 30κ. Μεταχειρισμενο το elegance το βρισκεις αυτη την στιγμη στα 23 ελαχιστα μεταχειρισμενο.

6 λεπτά πριν, oldnew είπε

Και αυτό για ενα αμαξι με αυτονομία χωμα. Φαντάζομαι γνωρίζεις οτι τα 350 χιλ που λεει εκει, ειναι υπό ειδικες συνθήκες στην πραξη άπιαστα

Αυτα τα πιανει μεσα σε πολη ισως και περισσοτερα ισως και λιγοτερα, αναλογα την οδηγηση, ποσα ατομα ειναι στο αυτοκινητο, θερμοκρασια περιβαλλοντος. Η αυτονομια καθε αλλο παρα χωμα ειναι. Ειναι αρκετη για ενα αυτοκινητο πολης. Αν μαλιστα το φορτιζεις σπιτι δεν σε απασχολει ποτε η αυτονομια του. Χαιρεσαι την σχεδον τσαμπα χρηση του και την καλυτερη εμπειρια οδηγησης βεβαια.

14 λεπτά πριν, oldnew είπε

ν πάμε σε σοβαρότερα μοντέλα πχ με 600 χιλ αυτονομία (θεωρητικη και αυτη) το κόστος εκτοξεύεται λογω της μπαταρίας.

Οχι δεν εκτοξευεται , γυρω στα 35κ παιρνεις αυτοκινητο με τετοια πραγματικη αυτονομια ( Hyundai Kona, VW Id.3 ).

 

19 λεπτά πριν, oldnew είπε

Ενω μεταχειρισμένο τι να πάρεις οταν θα εχει χώμα μπαταρία και θα θες τα μισα λεφτά καινούργιου για να την αλλάξεις. 

Ολα χωμα τα εχεις κανει αλλα δεν ειναι ετσι. Το αυτοκινητο που ανεφερα ειναι ενος ετους και η μπαταρια βεβαια αριστη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, gbras είπε

Οι προβλεψεις ειναι οτι το 24-25 τα ηλεκτρικα θα εχουν παρομοια τιμη με τα συμβατικα. Στα ακριβα αυτοκινητα αυτη την στιγμη τα ηλεκτρικα ειναι φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα συμβατικα.

Στην ιδια κατηγορια ομως ε? μη συκγρινουμε ηλεκτρικο κουβαδακι-παω στη παραλια να παιξω-  που θα εχει 30 χιλιαρικα με ενα αξιοπρεπες συμβατικο σενταν οικογενειακο παλι στα 30 χιλιαρικα και πανυγηριζουμε υπερ του κουβαδιου.

Επισης οπως εχεις δει ηδη οι τιμες των συμβατικων ανεβαινουν......δεν πεφτουν των ηλεκτρικων. Και ουτε θα πεσουν το 24-25.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NTC Labs είπε

Στην ιδια κατηγορια ομως ε? μη συκγρινουμε ηλεκτρικο κουβαδακι-παω στη παραλια να παιξω-  που θα εχει 30 χιλιαρικα με ενα αξιοπρεπες συμβατικο σενταν οικογενειακο παλι στα 30 χιλιαρικα και πανυγηριζουμε υπερ του κουβαδιου.

Μιλαμε παντα για ιδια αυτοκινητα η και καλυτερων προδιαγραφων( ηλεκτρικα). Προς το παρον τα αντιστοιχα ηλεκτρικα σε σχεση με τα αδερφα συμβατικα εχουν καλυτερες προδιαγραφες ( εως πολυ καλυτερες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, gbras είπε

Ειναι χωρις επιδοτηση αυτες οι τιμες. Ξερω τι λεω οταν γραφω οτι κοστιζει κατω απο 30κ. Μεταχειρισμενο το elegance το βρισκεις αυτη την στιγμη στα 23 ελαχιστα μεταχειρισμενο.

Αυτα τα πιανει μεσα σε πολη ισως και περισσοτερα ισως και λιγοτερα, αναλογα την οδηγηση, ποσα ατομα ειναι στο αυτοκινητο, θερμοκρασια περιβαλλοντος. Η αυτονομια καθε αλλο παρα χωμα ειναι. Ειναι αρκετη για ενα αυτοκινητο πολης. Αν μαλιστα το φορτιζεις σπιτι δεν σε απασχολει ποτε η αυτονομια του. Χαιρεσαι την σχεδον τσαμπα χρηση του και την καλυτερη εμπειρια οδηγησης βεβαια.

Οχι δεν εκτοξευεται , γυρω στα 35κ παιρνεις αυτοκινητο με τετοια πραγματικη αυτονομια ( Hyundai Kona, VW Id.3 ).

 

Ολα χωμα τα εχεις κανει αλλα δεν ειναι ετσι. Το αυτοκινητο που ανεφερα ειναι ενος ετους και η μπαταρια βεβαια αριστη.

 

Οκ βρήκα ενα link που σε επιβεβαίωνει για το κορσα που τυπικά συζητάμε. 

https://www.tanea.gr/2020/11/17/autonea/parousiasi/poso-kostizei-me-tin-epidotisi-to-ilektriko-opel-corsa-e/

Νόμιζα ηταν με επιδότηση στο site οι τιμές. Όποτε σε κάποια εχεις δίκιο.  Για το Hyundai Kona, VW Id.3  που γράφεις, έχεις κάποια link οτι με αυτονομία 600χιλ έχει 35.000 με επιδότηση? Μπορεί να ενδιαφέρει κάποιους. Όλοι μαθαίνουμε κατι και ας διαφωνούμε. Για την αυτονομία διαφωνώ αλλά δεν εχω έτοιμα link να σου ανεβάσω αυτη τη στιγμη ποσα βγάλανε στην Ελλάδα στην πραξη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, george1807 είπε

Όπως βρίσκεις και τη βενζίνη. Δεν χρειάζεται 4 ώρες για να γεμίσει.

 

η βενζινη βγαινει απο το αργο πετρελαιο, 

το υδρογονο οχι.

αρα απο που θα βρισκεις υδρογονο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, oldnew είπε

Για το Hyundai Kona, VW Id.3  που γράφεις, έχεις κάποια link οτι με αυτονομία 600χιλ έχει 35.000 με επιδότηση?

Οχι οτι δεν μπορεις να τα βρεις και μονος σου ..

https://configurator.hyundai.gr/kona-electric-facelift-2021/

https://www.volkswagen.gr/el/configurator.html/__app/id-31/pro-s0.app?category-app=private&carlineId-app=30270&exteriorId-app=F14+C2A1&interiorId-app=F56+++++XF&modelId-app=E114MN%24GRD1RD1&modelVersion-app=1&modelYear-app=2022&salesGroupId-app=34838&trimName-app=Pro+S&buildabilityStatus-app=buildable

39 λεπτά πριν, oldnew είπε

Για την αυτονομία διαφωνώ

Σε διαβεβαιω οτι ισχυει για το Hyundai. Για το VW ειναι λιγο υψηλοτερα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ποιος θα πληρωσει τις ΥΠΟΔΟΜΕΣ που χρειαζονται για τα ηλεκτρικα και ΠΟΤΕ θα γινουν αυτες οι υποδομες?οεο? στην ελλαδα ειδικα που δεν δινει το κρατος παρα μονο ΠΑΙΡΝΕΙ και δεν κανει δαπανες σε δομες
*τις επιδοτησεις θα τις πληρωσεις ο κακομοιρογλου που αδυνατει να πληρωσει το ηλεκτρικο του ρευμα και οχι ο εκατομμυριουχος που θα παρει την επιδοτηση.προκεται για  την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΑΤΗ αναδιανομης πλουτου εις βαρος των πιο αδυνατων 

Επεξ/σία από trabakoulis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 hours ago, oldnew said:

Πιστεύω όλοι να καταλαβαίνουν οτι σε μαζικη κλίμακα θα προστεθούν διαφορά τελη και φόροι στη φόρτιση που θα κάνουν πολύ χειρότερα τα πράγματα στο κόστος χρήσης των ηλεκτρικων. Εκτός αν πιστεύει κανείς οτι το κράτος είναι διατεθημενο να χάσει τα έσοδα φόρων των αυτοκινήτων για να προστατεύσει το περιβάλλον.. Αμα ειναι ας αφαιρέσει τους φόρους από βενζίνη κλπ (80% της τιμής) και ηδη ειναι ποιο φτηνη η βενζίνη απ τη φόρτιση.. 

Στη "δημόσια" φόρτιση ok, στην οικιακή πως θα γίνεται και θα ξεχωρίζουν "ποιο" ρεύμα πήγε για το αυτοκίνητο και "ποιο" στο υπόλοιπο σπίτι? Εκτός αν υπονοείς ότι θα πληρώνουμε extra τέλη/φόρους και στην απλή οικιακή κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.