Προς το περιεχόμενο

Η Apple δεν καλύπτει την εγγύηση για το καινούργιο MacBook που πήρα


Fofitaeng

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 ώρες πριν, ice25 είπε

Στείλε το σε άλλο τεχνικό... η αντιπροσωπεία δεν θα κάτσει να ψάξει βλάβη στην μητρική.  Μπορεί πραγματικά η ζημιά να είναι πολύ μικρή έως και ανύπαρκτη και απλά να θέλει ένα σωστό reset  κάποιος ελεγκτής 

Πιστεύετε ότι αν το στείλω στην istorm θα έχει την ίδια αντιμετώπιση ή είναι μια καλή εναλλακτική; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 2/12/2021 στις 4:49 ΜΜ, Fofitaeng είπε

Πιστεύετε ότι αν το στείλω στην istorm θα έχει την ίδια αντιμετώπιση ή είναι μια καλή εναλλακτική; 

Λογικά θα δουν από τον σειριακό το ιστορικό του και το πόρισμα θα είναι το ιδιο χωρίς να ασχοληθούν παραπάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εμπειρία μου με ένα Macbook Pro πριν καμιά 10αριά χρόνια ήταν η εξής:

Η κόρη μου, ενός έτους τότε, ήθελε να δοκιμάσει αν το laptop είναι αδιάβροχο. Οπότε ρίχνει ένα ποτήρι νερό στο πληκτρολόγιο. Προφανώς το laptop άρχισε να τα παίζει, χειρίστηκα λάθος και εγώ το θέμα (έπρεπε να το κλείσω αμέσως, να το αφήσω μέρες να στεγνώσει στον ήλιο κτλ.) αν και πιστεύω ότι πάλι θα είχε πρόβλημα. 

Για να μην πολυλογώ το keyboard σταμάτησε να δουλεύει, όμως δούλευε το power button. Άνοιγε το laptop κανονικά αλλά το πληκτρολόγιο νεκρό. Για πολύ καιρό το άφησα έτσι και μάλιστα το χρησιμοποίησα σε καθημερινή βάση στο γραφείο με εξωτερικό πληκτρολόγιο σαν desktop. Κάποια στιγμή άρχισε να υπάρχει δυσκολία και στο να ανάψει. 

Αγόρασα νέο πληκτρολόγιο από το ebay, το άλλαξα μόνος μου, ψιλο-δούλευε, μετά τα έπαιξε κτλ. κτλ.

Τελικά η πιο ευχάριστη ημέρα μου μαζί του, μετά το ατύχημα με το νερό, ήταν όταν το ΠΕΤΑΞΑ.

Ήταν ένα ακριβό laptop, δούλεψε καλά μέχρι να γίνει η στραβή, από την στιγμή που χύθηκε το νερό, έπρεπε να το είχα πετάξει απευθείας. Έχασα τρελό χρόνο μαζί του.

Επιλογές που έχεις:

1. Αν σου δουλεύει με εξωτερικό πληκτρολόγιο, δούλεψε το σαν σταθερό υπολογιστή.
2. Αν θέλεις οπωσδήποτε laptop, αγόρασε άλλο.
3. Αν σου εγγυηθούν ότι με τα 900€ θα παίζει ΑΨΟΓΑ, δώσε τα. 

Με λίγα λόγια, η ζημιά έχει γίνει. Πάρε απόφαση ότι είτε θα πληρώσεις και άλλα χρήματα, είτε θα αλλάξει η χρήση του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως δεν μπορεις να κανεις κατι περα απο το να σκασεις τα 900ε να το φτιαξεις...προφανως και εχει πεσει υγρο πανω του,τωρα αν το εκανες εσυ η καποιος αλλος δεν εχει σημασια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδή άλλη οδός εκτός της αντιπροσωπείας δεν υπάρχει???  ο άλλος λέει σκάσε 900 ευρο   ...κάτσε ρε φίλε έτσι χωρίς να ελεγχθεί?  ακόμα και ο αγαπητός από πάνω που γράφει πως για χρόνια το δούλευε με εξωτερικό πληκτρολόγιο... προφανώς δεν είχε τρελή ζημιά και  όταν η οξείδωση έφτασε στο αμήν χάλασε ... θα μπορούσε  εξαρχής να το φτιάξει και να μην έχει προβλήματα... ρε θα βάλω τον Louis Rosman και τον Sorin να σας μαλώσει  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 02/12/2021 at 16:49, Fofitaeng said:

Πιστεύετε ότι αν το στείλω στην istorm θα έχει την ίδια αντιμετώπιση ή είναι μια καλή εναλλακτική; 

Όχι istorm. Αν είναι στείλτο isystem

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι το λιγότερο εντυπωσιακό το πόσο άθλιο customer service υπάρχει για τόσο ακριβά μηχανήματα. Για μηχάνημα μέσα στην εγγύηση, τόση προχειρότητα από άποψη αντιπροσωπείας είναι απαράδεκτη. Προφανώς μπορεί να έχει περάσει υγρασία και να ευθύνεται η κάτοχος, αλλά όταν γυρνάς και ζητάς 900 ευρώ επισκευή, τιμή μεγαλύτερη από τη πλειοψηφία των laptop της αγοράς, καλό θα ήταν να σεβαστείς κάποιο πρωτόκολλο και να παραδώσεις τουλάχιστον ένα report υπογεγραμμένο από τον υπεύθυνο τεχνικό που το εξέτασε. Μοναδική ένσταση, ίσως αυτά έχουν γίνει και ο Κωτσόβολος να είναι αυτός που φταίει και δεν σου έχει παραδώσει σχετικά αποδεικτικά. Επικοινώνησες εσύ κατευθείαν με το τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας;

Για 900 ευρώ για εμένα είναι εντελώς μονόδρομος η απόφαση μη επισκευής. Το καλύτερο θα ήταν να δοκίμαζες ένα ανεξάρτητο επισκευαστικό κέντρο (όχι απαραίτητα Apple) μόνο και μόνο για να πιστοποιήσεις ότι όντως έχει υπάρξει πρόβλημα με υγρασία. Αν όντως είναι έτσι, τότε αν το laptop λειτουργεί, μπορείς να δοκιμάσεις ένα εξωτερικό πληκτρολόγιο και mouse και να το χρησιμοποιήσεις όσο μπορέσεις. Αν δεν ισχύει αυτό με την υγρασία, τότε ίσως μπορέσεις να βρεις κάποιο ανταλλακτικό πληκτρολόγιο και να δοκιμάσεις να προχωρήσεις σε αντικατάσταση.

Εκτός και αν μένεις μέσα σε σπηλιά που στάζει, από την υγρασία του χώρου η πιθανότητα να έχει μαζέψει τόση υγρασία μέσα ώστε να γίνει ζημιά είναι εξαιρετικά μικρή. Και εγώ σε νησί μένω, δίπλα στη θάλασσα και έχω τόσες ηλεκτρικές συσκευές και laptop. Θα έπρεπε όλα να ήταν γούρνες. Όποτε το πρόβλημα, αν έχει υγρό μέσα, έχει γίνει απο αλλού. Ίσως να ήταν και εξαρχής, εφόσον από τη πρώτη φορά που το χρησιμοποίησες είχε θέμα. Ίσως κάπου να μη πρόσεξες και εσύ και να μην το κατάλαβες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκιμασε να το στείλεις αλλου για σερβις (πχ isystem που αναφερθηκε). Εαν δε το δεχτουν να περασει στην εγγυηση βρες εναν ελευθερο επαγγελματια τεχνικο να το αναλάβει (εχει και εδω παρα πολλούς), κατα 90% θα στο φτιάξει με αρκετά χαμηλό κόστος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Apple δεν προχωράει σε καμία  περαιτέρω επισκευή αν βρει water damage. Πηγαίνε το και έξω όπως είπαν και τα άλλα παιδιά . 

https://forums.macrumors.com/threads/repair-denied-due-moisture-sensor.2256119/

Επεξ/σία από ipal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Update με τα καλύτερα νέα ever. Αρχικά να πω χρόνια πολλά και εύχομαι από καρδιάς σε όσους ασχολήθηκαν με το θέμα μία χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη και ευτυχία. Ευχομαι να πάρετε πίσω το καλό που δώσατε σε εμένα κι ας μη το καταλαβαίνετε. 

Αφήνω τους συναισθηματισμούς και σας παρουσιάζω τα νέα. Πήγα το λάπτοπ στη document και αφοτου επικοινώνησα και με την apple care, όπου είχα ανοίξει υπόθεση, περίμενα για αποτελέσματα. Μέσα σε μία εβδομάδα νομίζω με ενημέρωσαν για τα καλά νέα, οτί είχε γίνει λάθος διάγνωση και ότι δεν υπάρχει οξείδωση. Το πρόβλημα το κάλυπτε η εγγύηση και πάλι μέσα σε μία εβδομάδα μέσα σε εορταστικές ημέρες, έγινε επισκευή και αποστολή χωρίς καμία απολύτως χρέωση. Έμεινα απολύτως ικανοποιημένη τόσο από την εξυπηρέτηση της apple care όσο και από την document. 

Δεν μπορώ να ευχαριστήσω αρκετά όσους μου απάντησαν και μου έδωσαν τις συμβουλές τους, γιατί ένιωσα λιγότερο μόνη και περισσότερο ικανή να αντιμετωπίσω κάτι πρωτόγνωρο και περίεργο. Πλέον είμαι έτοιμη για τρελή χρήση λόγω εξεταστικής και χαίρομαι που η κάρεν μέσα μου με απέτρεψε από το να δώσω τόσα λεφτά στο κατάστημα που δεν μου παρείχε τίποτα πέρα από κάποιες πολύ βασικές πληροφορίες.

Υ.Γ. Έλαβα νωρίτερα από τώρα που σας γράφω το λαπτοπ αλλά νόσησα από κοβιντ και ήμουν λίγο off, προσέχετε παιδιά!

7984933F-4A3F-4431-AC18-AFF21C7E70A5_1_201_a.jpeg

B7AD5824-3868-44A0-9651-7701D0C6FA28.heic

  • Like 5
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fofitaeng είπε

Πήγα το λάπτοπ στη document και αφοτου επικοινώνησα και με την apple care, όπου είχα ανοίξει υπόθεση, περίμενα για αποτελέσματα. Μέσα σε μία εβδομάδα νομίζω με ενημέρωσαν για τα καλά νέα, οτί είχε γίνει λάθος διάγνωση και ότι δεν υπάρχει οξείδωση.  1 MB · 3 downloads

Αρχικά ευχηθώ καλή χρονιά και να σε ευχαριστήσω που αφιέρωσες χρόνο για μας πεις το αποτέλεσμα. Ελπίζω από δω και πέρα να βγει γερό το μηχάνημα και να μην σε ταλαιπωρήσει άλλο.
 

Με παραξενεύει λίγο το παραπάνω που είπες. Από ποιον είχε γίνει λάθος και πως ενημερώθηκες; Το έστειλε εν τέλει ο Κωτσόβωλος στην αντιπροσωπεία ; Φαντάζομαι απ' την Apple care θα σε ενημέρωσαν αν το έκανε ή όχι και αν ήταν αυτό το το πόρισμα των τεχνικών.
Το water damage άσε που φαίνεται από τους δείκτες που υπάρχουν μέσα  στο σασί του laptop άσε που είναι εμφανές όπως την παρακάτω εικόνα.

1735274878_.png.bfca4c3eea61ab6de3de4067e21b8298.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εκπρόσωπος μου είπε ότι δεν μπορεί να δει αν στάλθηκε στην αντιπροσωπεία και γενικά αυτό ήταν ένα ερωτηματικό που δεν απαντήθηκε ποτέ. Η λάθος διάγνωση όμως έγινε αρχικά εκ μέρους του Κωτσόβολου και της αντιπροσωπείας που είχε σταλεί. Η εκπρόσωπος της apple care μου εξήγησε γιατί μπορεί να έγινε λάθος διάγνωση από τον Κωτσόβολο, και ότι μπορεί να σημείωσε λάθος η ταινία της υγρασίας αλλά δε κατάλαβα και απόλυτα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρόνια πολλά ts, καλή χρονιά!! Πολύ ευχάριστα νέα! Κοιτα να ευχαριστηθείς το λαπτοπ σου..! Εγώ στη θέση σου θα έστελνα και ένα mail στο τοποκο ΚΟΤΣΟ. Ετσι για να τους ενημερώσω τι γίνεται στο μαγαζί τους και ποιους πληρώνουν για τεχνικούς.
 

9 λεπτά πριν, manolis940 είπε

 Το έστειλε εν τέλει ο Κωτσόβωλος στην αντιπροσωπεία ;


Όχι, δεν υπήρχε case με το λαπτοπ της καταχωρημένη στο σύστημα της apple. Και το ερώτημα παραμένει. ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΤΣΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ;;; Δεν βγάζει νόημα πραγματικά. Το λαπτοπ είχε εγγύηση κανονικά. Πήγε να κάνει τι; Να φάει τα λεφτά για αλλαγή mb? 
 

άκυρο τώρα είδα τι απάντησε η ts.

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, filip123go είπε

Χρόνια πολλά ts, καλή χρονιά!! Πολύ ευχάριστα νέα! Κοιτα να ευχαριστηθείς το λαπτοπ σου..! Εγώ στη θέση σου θα έστελνα και ένα mail στο τοποκο ΚΟΤΣΟ. Ετσι για να τους ενημερώσω τι γίνεται στο μαγαζί τους και ποιους πληρώνουν για τεχνικούς.
 


Όχι, δεν υπήρχε case με το λαπτοπ της καταχωρημένη στο σύστημα της apple. Και το ερώτημα παραμένει. ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΤΣΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ;;; Δεν βγάζει νόημα πραγματικά. Το λαπτοπ είχε εγγύηση κανονικά. Πήγε να κάνει τι; Να φάει τα λεφτά για αλλαγή mb? 
 

άκυρο τώρα είδα τι απάντησε η ts.

Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια και τον χρόνο σας, ελπίζω να είστε καλά! στον Κωτσόβολο δεν είμαι σίγουρη τι μπορώ να στείλω και που θα οδηγήσει γι αυτό και δεν το έχω επιχειρήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Fofitaeng είπε

Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια και τον χρόνο σας, ελπίζω να είστε καλά! στον Κωτσόβολο δεν είμαι σίγουρη τι μπορώ να στείλω και που θα οδηγήσει γι αυτό και δεν το έχω επιχειρήσει.

Κανατε λάθος διαγνωση σε ένα καινούριο και πανάκριβο προϊόν , η  document μου αντικατέστησε το logic board δωρεάν, είστε απαράδεκτοι, δεν ψωνίζω πότε ξανά από εσάς, θα έπρεπε να ντρέπεστε. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...