Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμο €134.5 εκατομμυρίων επέβαλε στην Apple η αντιμονοπωλιακή αρχή της Ιταλίας


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

59 λεπτά πριν, poulinos είπε

κακο που την βρηκε.μια ωρα δουλεια για την apple.τα εχει βγαλει επι δεκα

εσυ τι εισαι το ακρως αντιθετο των rip applers?

Τουλαχιστον να εισαι ακριβης μιση μερα δουλεια θελει για να ρεφαρει το προστιμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ελπίζω να γίνει μάθημα αυτό και σε άλλες εταιρίες και όχι μόνο στον χώρο του hardware αλλά και τους software. Έχει κουράσει πια το θέμα με τον επίσημο μεταπωλητή που πολλές φορές για να γίνεις τέτοιος είναι δυσκολότερο απ' το να κάνεις έναρξη σε ελληνική εφορία.

41 λεπτά πριν, fotoalexandros είπε

Γιατί χωρίς ρυθμιστικές αρχές καταλήγει η κατάσταση σε μονοπώλιο, είτε κρατικό είτε εν προκειμένου ιδιωτικό, με την μορφή εταιριών - κολοσσών που κλείνουν όλες τις υπόλοιπες. Φυσικά το δύσκολο είναι αυτές οι ρυθμιστικές αρχές να παραμείνουν ουδέτερες χωρίς να παρεκκλίνουν οι ίδιες προς την πλευρά του κρατικού μονοπωλίου.   

Μπορεί πολύ εύκολα να λυθεί αυτό με την ύπαρξη κληρωτών στις αρμόδιες υπηρεσίες και όχι μόνο διορισμένων δημόσιων υπαλλήλων.

 

40 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Για τις "αντιμονοπωλιακές πολιτικές" το λέω... Θες να μου πεις ότι είναι οκ να μπορεί να πουλάει ο καθένας ότι θέλει; Αλίμονο πόσες μαιμούδες κυκλοφορούν στο σκρουτζ και πέφτει ο κόσμος θύμα... Δεν είναι καλό να υπάρχουν μαγαζιά resellers τύπου document, istorm, plaisio και να ξέρεις ότι από κει δεν φοβάσαι τι θα σου τύχει; Είδικά για γύρω γύρω αξεσουάρ που είναι δύσκολο να διακρίνεις την αυθεντικότητα...

Με τον τρόπο αυτό η εταιρίες έχουν λύσει ένα μεγάλο πρόβλημα και δημιουργούν άλλο ένα μεγαλύτερο.  .  .Η Ιταλία ορθώς τους λέει, βρείτε μία λύση που δεν θα δημιουργεί άλλα προβλήματα.

Edit: Μία πρόχειρη ιδέα είναι να θεσμοθετηθεί μία κάρτα εγγύησης όπου θα αναγράφετε το SN πάνω του προϊόντος και θα επισυνάπτετε η απόδειξη. Έτσι αν υπάρξει διπλό SN ή ψεύτικο, θα μπορεί η εταιρία αμέσως να βρει  ποιος πουλάει φασόν προϊόντα.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Για τις "αντιμονοπωλιακές πολιτικές" το λέω... Θες να μου πεις ότι είναι οκ να μπορεί να πουλάει ο καθένας ότι θέλει; Αλίμονο πόσες μαιμούδες κυκλοφορούν στο σκρουτζ και πέφτει ο κόσμος θύμα... Δεν είναι καλό να υπάρχουν μαγαζιά resellers τύπου document, istorm, plaisio και να ξέρεις ότι από κει δεν φοβάσαι τι θα σου τύχει; Είδικά για γύρω γύρω αξεσουάρ που είναι δύσκολο να διακρίνεις την αυθεντικότητα...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, NotAliki177 είπε

καλά ισχύει ότι υπάρχουν "περίεργα" μαγαζιά αλλά να ξες ότι μπορεί να είναι και λάσπη των μεγαλύτερων αλυσίδων ώστε να φοβίσουν τον κόσμο και να μην προτιμήσει κάποιο μικρό μαγαζί.

Το κάνουν σίγουρα. Όλοι οι μεγάλοι απειλούν ότι δεν θα έχεις εγγυήσεις και άλλα τέτοια και μια χαρά οι συσκευές xiaomi για παράδειγμα έχουν εγγύηση infoquest που τις αγοράζεις από μικρότερα μαγαζιά !

Επεξ/σία από manolis940
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι το πρόστιμο, αλλά το γεγονος ότι οι εταιρείες καλούνται ταυτόχρονα να συμμορφωθούν με τους κανόνες της ΕΕ. Εφόσον το δικαστήριο έβγαλε τέτοια απόφαση σημαίνει οτι οι κανόνες παραβιάζονται. Δεν είμαι υπέρ ή κατα των εταιρειών αυτών, αλλά ο νόμος πρεπει να τηρείται. Δε μπορεί να επιβάλεις στους απλούς πολίτες κάθε νομο, όσο παράλογος κι αν ειναι, και απο την άλλη κάποιες εταιρείες να κάνουν πάρτυ εκατομμυρίων χωρίς επιπτώσεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, manolis940 said:

Το κάνουν σίγουρα. Όλοι οι μεγάλοι απειλούν ότι δεν θα έχεις εγγυήσεις και άλλα τέτοια και μια χαρά οι συσκευές xiaomi για παράδειγμα έχουν εγγύηση infoquest που τις αγοράζεις από μικρότερα μαγαζιά !

Δεν καταλαβαίνω. τι εννοείς; αυτό το ορίζει ο νόμος όχι η κάθε εταιρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Ελπίζω να γίνει μάθημα αυτό και σε άλλες εταιρίες και όχι μόνο στον χώρο του hardware αλλά και τους software. Έχει κουράσει πια το θέμα με τον επίσημο μεταπωλητή που πολλές φορές για να γίνεις τέτοιος είναι δυσκολότερο απ' το να κάνεις έναρξη σε ελληνική εφορία.

Μπορεί πολύ εύκολα να λυθεί αυτό με την ύπαρξη κληρωτών στις αρμόδιες υπηρεσίες και όχι μόνο διορισμένων δημόσιων υπαλλήλων.

 

Με τον τρόπο αυτό η εταιρίες έχουν λύσει ένα μεγάλο πρόβλημα και δημιουργούν άλλο ένα μεγαλύτερο.  .  .Η Ιταλία ορθώς τους λέει, βρείτε μία λύση που δεν θα δημιουργεί άλλα προβλήματα.

Edit: Μία πρόχειρη ιδέα είναι να θεσμοθετηθεί μία κάρτα εγγύησης όπου θα αναγράφετε το SN πάνω του προϊόντος και θα επισυνάπτετε η απόδειξη. Έτσι αν υπάρξει διπλό SN ή ψεύτικο, θα μπορεί η εταιρία αμέσως να βρει  ποιος πουλάει φασόν προϊόντα.

Ναι, να βρουν κάποιο τρόπο σίγουρα αλλά και πάλι είναι στο χέρι της κάθε εταιρίας σε ποιον θέλει να πουλήσει τα προιόντα για να προωθηθούν σε καταναλωτές. Γιατί να θέλουν να πουλάνε σε όλους; Γενικά αν έχεις παρατηρήσει, όλα τα επίσημα μαγαζιά Apple έχουν συγκεκριμένο layout για το πως παρουσιάζονται τα προιόντα γιατί έτσι θέλει η Apple να δείχνουν για να υπάρχει το premium feel. Όσοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν, απλά δεν θα πουλάνε... τουλάχιστον όχι επίσημα

1 ώρα πριν, kstgr είπε

 

Δεν είδα και δεν νομίζω να δω το βίντεο αυτό... Γενικά διαφωνώ στα περισσότερα που λέει και γενικά μου την δίνει που το παίζει πρωτεστάντης και έχει αυτό το υφάκι που έχει...

Επειδή αυτός ξέρει να κάνει συγκόλληση σε μια πλακέτα δεν σημαίνει ότι πρέπει να μπορούν να το κάνουν όλοι και ούτε η Apple να παίρνει το ρίσκο να το κάνει για σένα. Όταν πάει πελάτη στην Apple, απαιτεί να του το φτιάξουν επειδή είναι η Apple οπότε δεν μπορεί να σου ξεκοιλιάσει το μηχάνημα και να κολλήσει και ξεκολλήσει μητρική... Οπότε σου λέει στο αλλάζω με ότι κόστος συνεπάγεται αυτό. Από την άλλη ο κόσμος που πάει σε αυτόν πάει κυρίως με μηχανήματα που ΔΕΝ τον νοιάζει γιατί είτε δεν είναι διατεθημένος να δώσει τόσα λεφτά στην Apple είτε δεν τον νοιάζει να "χάσει" το μηχάνημά του, είτε και τα δύο... Ένα από τα πολλά που διαφωνώ με τον συγκεκριμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, NotAliki177 said:

μου αρέσει που επικροτείς* το μονοπώλιο.

δεν είναι το θέμα το πρόστιμο, είναι η σφαλιάρα. Οι σφαλιάρες,,,εεε σορρυ τα πρόστιμα που έχει φάει η Apple τελευταία περνάνε άλλα μηνύματα... ποιος νοιάζεται για τα 100κκ;

σαν τα κρυπτονομισματα ενα πραγμα? παμε λιγο... θελουμε αποκεντρωμενη αγορα....

μα το αντιθετο. θα συνεχισει να ειναι μονοπωλιο οσο τρωει προστιμο  το οποιο ειναι λιγοτερο απο κερδη και ειναι τοσο μικρο. οτι εχει φαει 30 φορες προστιμο δειχνει αυτο ακριβως.οτι δεν την νοιαζει το προστιμο και οτι συνεχιζει ακαθεκτη να κανει οτι κανει.

εσυ εννοεις οτι περναει το μυνημα οτι θα φαει και αλλο προστιμο και ακομα περισσοτερο αμα συνεχιζει τις μονοπωλιακες τασεις.μαλλον δεν νοιαζεται. και οπως φαινεται αραια και που τρωει προστιμο. ειναι ακριβως το ιδιο με τους εφοριακους.ολοι παρανομουν διοτι ξερουν οτι θα λαδωδουν εναν εφοριακο ή θα φανε ενα προστιμο πχ 10κ οταν θα εχουν βγαλει 100k. και μαντεψε.συνεχιζουν και το κανουν.διοτι σε ολες τις περιπτωσεις ακουμε για ελεγχους και για ελεγχους και για ελεγχους και στο τελος ειναι μια δυο φορες προστιμο το χρονο.οποτε ας ειμαστε ρεαλιστες στην παρουσα φαση. οσο δεν βαζεις μεγαλο προστιμο τοσο ο αλλος θα συνεχισει να το κανει εφοσον τα λεφτα που εβγαλε/γλυτωσε ειναι παραπανω. αν δεν υπαρξει σοβαρος ελεγχος ολα αυτα ειναι απλα για να λεμε.

β.και βασικο. εμεις υποστηριζουμε το μονοπωλιο οταν παμε και σκαμε 2000 ευρω για κινητο ειτε λεγεται samgung ειτε apple. εμεις οι ιδιοι δεν αλλαζουμε συνηθειες.

2 hours ago, chrisxkar said:

εσυ τι εισαι το ακρως αντιθετο των rip applers?

Τουλαχιστον να εισαι ακριβης μιση μερα δουλεια θελει για να ρεφαρει το προστιμο

δεν υποστηριζω καμια εταιρεια. απλα θα πω το προφανες.καθε εταιρεια κοιταει να βγαλει λεφτα με τον εναν ή τον αλλον τροπο. αυτο να το βλεπουν οσοι ειναι υποστηρικτες (λες και εχουν μετοχες) της καθε εταιρειας.

2 hours ago, Babis_allos said:

4 χρονια δουλειας για την Απλ, τα εχει βγαλει επι 345600

 Και αν το πληρωσει και δεν κανει εφεση και δεν ξερω τι αλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KostasKri είπε

Ναι, να βρουν κάποιο τρόπο σίγουρα αλλά και πάλι είναι στο χέρι της κάθε εταιρίας σε ποιον θέλει να πουλήσει τα προιόντα για να προωθηθούν σε καταναλωτές. Γιατί να θέλουν να πουλάνε σε όλους; Γενικά αν έχεις παρατηρήσει, όλα τα επίσημα μαγαζιά Apple έχουν συγκεκριμένο layout για το πως παρουσιάζονται τα προιόντα γιατί έτσι θέλει η Apple να δείχνουν για να υπάρχει το premium feel. Όσοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν, απλά δεν θα πουλάνε... τουλάχιστον όχι επίσημα

Δεν είδα και δεν νομίζω να δω το βίντεο αυτό... Γενικά διαφωνώ στα περισσότερα που λέει και γενικά μου την δίνει που το παίζει πρωτεστάντης και έχει αυτό το υφάκι που έχει...

Επειδή αυτός ξέρει να κάνει συγκόλληση σε μια πλακέτα δεν σημαίνει ότι πρέπει να μπορούν να το κάνουν όλοι και ούτε η Apple να παίρνει το ρίσκο να το κάνει για σένα. Όταν πάει πελάτη στην Apple, απαιτεί να του το φτιάξουν επειδή είναι η Apple οπότε δεν μπορεί να σου ξεκοιλιάσει το μηχάνημα και να κολλήσει και ξεκολλήσει μητρική... Οπότε σου λέει στο αλλάζω με ότι κόστος συνεπάγεται αυτό. Από την άλλη ο κόσμος που πάει σε αυτόν πάει κυρίως με μηχανήματα που ΔΕΝ τον νοιάζει γιατί είτε δεν είναι διατεθημένος να δώσει τόσα λεφτά στην Apple είτε δεν τον νοιάζει να "χάσει" το μηχάνημά του, είτε και τα δύο... Ένα από τα πολλά που διαφωνώ με τον συγκεκριμένο.

Θα διαφωνίσω σε αυτό που γράφεις. Δεν είναι στην πραγματικότητα όπως το αναφέρεις. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να πουλήσει ΣΕ ΚΑΘΕ έναν που ζητάει τα προϊόντα της, αρκεί να τηρεί τους νόμους, τους επιπλέον όρους της (σε νόμιμα πλαίσια) και να πληρώνει. Δεν είναι επιλογή της, ασχέτως αν στην πράξη δεν εφαρμόζεται (παρανόμως). Το αν κάνει πιο καλές συμφωνίες με κάποιους ή δίνει κάτι περισσότερο σε άλλους είναι άλλο θέμα.

Το ύφος του τύπου είναι κάπως, αλλά αγωνίζεται και προβάλει από την αρχή το δικαίωμα στην επισκευή και από άλλους εκτός Apple. Κάτι που η Apple έκανε.

Ο ορισμός της επισκευής αυτός είναι: παίρνεις κάτι που δεν δουλεύει και κάνεις τις παραίτητες ενέργειες ώστε να αρχίσει να δουλεύει. Αλλιώς λέγεται αντικατάσταση. Το service πρέπει να κάνει επισκευή, αντικατάσταση ή όπου δεν είναι εφικτή η επισκευή να κάνει αντικατάσταση; Κατά την ταπεινή μου γνώμη το τρίτο.

3 ώρες πριν, KostasKri είπε

Για τις "αντιμονοπωλιακές πολιτικές" το λέω... Θες να μου πεις ότι είναι οκ να μπορεί να πουλάει ο καθένας ότι θέλει; Αλίμονο πόσες μαιμούδες κυκλοφορούν στο σκρουτζ και πέφτει ο κόσμος θύμα... Δεν είναι καλό να υπάρχουν μαγαζιά resellers τύπου document, istorm, plaisio και να ξέρεις ότι από κει δεν φοβάσαι τι θα σου τύχει; Είδικά για γύρω γύρω αξεσουάρ που είναι δύσκολο να διακρίνεις την αυθεντικότητα...

Κανονικά θα έπρεπε να αναφέρεται όταν δεν είναι γνήσιο. Έχω κάνει και αναφορά σε κατάστημα του skroutz για μπαταρία iphone που έλεγέ "μπαταρία για iphone XX", αλλά όχι "γνήσια μπαταρία iphone XX". Ναι μεν αναφέρονταν, άλλα όχι ξεκάθαρα, ότι ήταν ημιτασιόν. Για κινητά όμως δεν θα βρεις πχ μαϊμού iphone.

Όμως το παραπάνω δε σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχουν ΜΟΝΟ καταστήματα που αναφέρεις. Πχ στο κατάστημα που έκανα αναφορά άλλαξε ο τίτλος σε "μπαταρία συμβατή με iphone XX". Θα πρέπει να μπουν κανόνες σε όλα τα καταστήματα και όχι να ενισχύουμε μονοπώλια.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, KostasKri είπε

Για τις "αντιμονοπωλιακές πολιτικές" το λέω... Θες να μου πεις ότι είναι οκ να μπορεί να πουλάει ο καθένας ότι θέλει; Αλίμονο πόσες μαιμούδες κυκλοφορούν στο σκρουτζ και πέφτει ο κόσμος θύμα... Δεν είναι καλό να υπάρχουν μαγαζιά resellers τύπου document, istorm, plaisio και να ξέρεις ότι από κει δεν φοβάσαι τι θα σου τύχει; Είδικά για γύρω γύρω αξεσουάρ που είναι δύσκολο να διακρίνεις την αυθεντικότητα...

Ότι και να κάνεις πάντα θα κυκλοφορούν μαϊμούδες. Είναι θέμα τελωνειακών αρχών αν επιτρέπουν την εισαγωγή τέτοιων προϊόντων. Από εκεί και πέρα το εισάγει σαν ακουστικά bluetooth και στο κατάστημα το βάζει σαν airpods 2. Αυτό δε θα σταματήσει εύκολα και για να μπορείς να το ελέγξεις θα πρέπει να γίνονται έλεγχοι σε 1000αδες καταστήματα. Το να πουλάει όμως συσκευές apple μόνο το Amazon και εγώ σαν επαγγελματίας να μη μπορώ να πάρω συσκευές είναι άδικο. Δε θα βγάλω χρήματα από την ίδια τη συσκευή,θα βγάλω χρήματα από τα αξεσουάρ που θα πουλήσω από τη συσκευή. Είναι πολυσύνθετο θέμα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Tlykog είπε

Ο ορισμός της επισκευής αυτός είναι: παίρνεις κάτι που δεν δουλεύει και κάνεις τις παραίτητες ενέργειες ώστε να αρχίσει να δουλεύει. Αλλιώς λέγεται αντικατάσταση. Το service πρέπει να κάνει επισκευή, αντικατάσταση ή όπου δεν είναι εφικτή η επισκευή να κάνει αντικατάσταση; Κατά την ταπεινή μου γνώμη το τρίτο.

Μόνο σε αυτό θα διαφωνήσω μαζί σου. Το να κάνεις συγκόλληση σε πλακέτα, είναι μια διαδικασία δύσκολη. Με το δικό μου ταπεινο μυαλό, απλά θεωρώ ότι η Apple δεν θα ρίσκαρε μια τέτοια επισκευή με φόβο μεγαλύτερης βλάβης και γι αυτό προβαίνει πάντα σε αντικατάσταση. Αλλαγές μπαταρίες και οθόνες το κάνει πλέον ήδη αν δεν κάνω λάθος σε επίσημο service. Αλλά προσωπικά, αν μου έλεγαν να κάνω συγκόλληση στην μητρική του υπολογιστή μου, θα σταματούσε να είναι αξιόπιστος για μένα οπότε θα κατέληγα να πάρω άλλο έτσι κι αλλιώς, οπότε γιατί να μην μου αντικαταστήσουν φθηνότερα αυτό που ήδη έχω και να ανακυκλωθεί και το παλιό αναλόγως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/11/2021 στις 7:53 ΜΜ, KostasKri είπε

Μόνο σε αυτό θα διαφωνήσω μαζί σου. Το να κάνεις συγκόλληση σε πλακέτα, είναι μια διαδικασία δύσκολη. Με το δικό μου ταπεινο μυαλό, απλά θεωρώ ότι η Apple δεν θα ρίσκαρε μια τέτοια επισκευή με φόβο μεγαλύτερης βλάβης και γι αυτό προβαίνει πάντα σε αντικατάσταση. Αλλαγές μπαταρίες και οθόνες το κάνει πλέον ήδη αν δεν κάνω λάθος σε επίσημο service. Αλλά προσωπικά, αν μου έλεγαν να κάνω συγκόλληση στην μητρική του υπολογιστή μου, θα σταματούσε να είναι αξιόπιστος για μένα οπότε θα κατέληγα να πάρω άλλο έτσι κι αλλιώς, οπότε γιατί να μην μου αντικαταστήσουν φθηνότερα αυτό που ήδη έχω και να ανακυκλωθεί και το παλιό αναλόγως.

Η "συγκόληση πλακέτας" δεν ξέρω τί ακριβώς εννοείς. Εννοείς σπασμένη πλακέτα ή συγκόληση κάποιου ολοκληρωμένου στην πλακέτα; Η σπασμένη πλακέτα σημαίνει ότι η συσκευή έχει επίσης σπάσει και εξωτερικά. Αυτό είναι κακοποίηση συσκευής. Προφανώς και εκεί θα παρθούν οι ανάλογες αποφάσεις από το service. Η Apple, όμως έχει προβεί σε ανατικαταστάσεις (με τεράστιο κόστος για τον πελάτη) εκεί που μικρά service έκαναν επισκευή χωρίς κανένα πρόβλημα. Πχ στράβωσαν οι επαφές μιας καλωδιοταινίας στη μητρική του laptop; Αντικατάσταση μητρικής. Κόστος 800€. Σε εξωτερικό service τις ίσιωσαν και επανατοποθέτησαν την καωδιοταινία. Κόστος 50€. Μιλάω για τέτοιες καταστάσεις. Να μη μιλήσω και για την περίπτωση του Linus, όπου σε mac pro των 5.000€, σε ολόκληρο τον Καναδά δεν υπήρχε πιστοποιημένος τεχνικός, αλλά δεν κυκλοφορούσαν ανταλλακτικά του, ώστε να επισκευαστεί από τρίτους... 

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Tlykog είπε

Η "συγκόληση πλακέτας" δεν ξέρω τί ακριβώς εννοείς. Εννοείς σπασμένη πλακέτα ή συγκόληση κάποιου ολοκληρωμένου στην πλακέτα; Τόσο το πρώτο, όσο και το δεύτερο. Η σπασμένη πλακέτα σημαίνει ότι η συσκευή έχει επίσης σπάσει και εξωτερικά. Αυτό είναι κακοποίηση συσκευής. Προφανώς και εκεί θα παρθούν οι ανάλογες αποφάσεις από το service. Η Apple, όμως έχει προβεί σε ανατικαταστάσεις (με τεράστιο κόστος για τον πελάτη) εκεί που μικρά service έκαναν επισκευή χωρίς κανένα πρόβλημα. Πχ στράβωσαν οι επαφές μιας καλωδιοταινίας στη μητρική του laptop; Αντικατάσταση μητρικής. Κόστος 800€. Σε εξωτερικό service τις ίσιωσαν και επανατοποθέτησαν την καωδιοταινία. Κόστος 50€. Μιλάω για τέτοιες καταστάσεις. Να μη μιλήσω και για την περίπτωση του Linus, όπου σε mac pro των 5.000€, σε ολόκληρο τον Καναδά δεν υπήρχε πιστοποιημένος τεχνικός, αλλά δεν κυκλοφορούσαν ανταλλακτικά του, ώστε να επισκευαστεί από τρίτους... 

Συγκόλληση εννοώ να κολλήσεις πάλι κάποια επαφή, ή κάτι τέτοιο. Το καταλαβαίνω και από μεριάς Apple αλλά και από μεριάς καταναλωτή. Από την μία ο πρώτος δεν παίρνει ρίσκο να χαλάσει το μηχάνημα με λάθος χειρισμό για να μην χαθεί το status του και από την άλλη ο δεύτερος που είναι διατεθιμένος να βάλει τον πελάτη σε φάση "ρισκάρεις; το κάνω!".

Το iMac Pro του Linus το είχα παρακολουθήσει και ήταν όντως τραγικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, KostasKri είπε

Ναι, να βρουν κάποιο τρόπο σίγουρα αλλά και πάλι είναι στο χέρι της κάθε εταιρίας σε ποιον θέλει να πουλήσει τα προιόντα για να προωθηθούν σε καταναλωτές. Γιατί να θέλουν να πουλάνε σε όλους; Γενικά αν έχεις παρατηρήσει, όλα τα επίσημα μαγαζιά Apple έχουν συγκεκριμένο layout για το πως παρουσιάζονται τα προιόντα γιατί έτσι θέλει η Apple να δείχνουν για να υπάρχει το premium feel.

 

Ονομάζεται ελεύθερη αγορά. Έχω τα χρήματα να το αγοράσω ; Πρέπει να μου το δώσεις. Το να θες συγκεκριμένες προδιαγραφές σε ένα κατάστημα για να πουλήσεις ένα κινητό λες και είναι κρασί ή τυρί, είναι το λιγότερο γελοίο !
Τέλος το premium feel το επιλέγω εγώ να το έχω στο κατάστημα μου για να προσεγγίσω τον πελάτη και αυτό μοιάζει έτσι όπως θέλω. Όταν θα έχει την διάθεση να μου πληρώσει η apple την διακόσμηση και έχω εγώ να το δεχτώ τότε το συζητάμε.

Δεν γίνεται μία εταιρία επειδή έχει μεγάλο μερίδιο στην αγορά να μπαίνει και δερβέναγας στα αμπέλια των άλλων !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Ονομάζεται ελεύθερη αγορά. Έχω τα χρήματα να το αγοράσω ; Πρέπει να μου το δώσεις. Το να θες συγκεκριμένες προδιαγραφές σε ένα κατάστημα για να πουλήσεις ένα κινητό λες και είναι κρασί ή τυρί, είναι το λιγότερο γελοίο !
Τέλος το premium feel το επιλέγω εγώ να το έχω στο κατάστημα μου για να προσεγγίσω τον πελάτη και αυτό μοιάζει έτσι όπως θέλω. Όταν θα έχει την διάθεση να μου πληρώσει η apple την διακόσμηση και έχω εγώ να το δεχτώ τότε το συζητάμε.

Δεν γίνεται μία εταιρία επειδή έχει μεγάλο μερίδιο στην αγορά να μπαίνει και δερβέναγας στα αμπέλια των άλλων !

Κοίτα όμως που νόμιζα ότι ελεύθερη αγορά είναι και από τις δύο πλευρές όμως 😛 Και εσύ να μπορείς να αγοράσεις από όπου είναι available κι εγώ να κρίνω ποιος θέλω να προωθεί το προιόν μου.

Πολλές εταιρίες λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο. Αν δεν κάνω λάθος και η amc με τις κατσαρόλες. Δεν τισ βρίσκεις σε κανένα μαγαζί πουθενά. Πρέπει να βρεις συγκεκριμένους πωλητές για να αγοράσεις. Απλά μάλλον δεν είναι τόσο popular αυτό για να μπει στο στόχαστρο που πλέον τα λέμε όλα αθέμιτο ανταγωνισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...