Προς το περιεχόμενο

GOLF ETSI 1.0


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σκέφτομαι για αγορά του νέου golf αλλά δεν ξέρω ποια από τις δυο εκδόσεις να πάρω…γιατί έχουν αρκετή διαφορά τιμής.. τι έξτρα έχει 2η έκδοση από την απλή; Ρωτάω πιο πολύ για τα έξτρα που αξίζουν όχι για τις ζάντες για παράδειγμα που μπορώ και μόνος μου να τις αλλάξω κάπου…επίσης η πρώτη έκδοση έχει τα μέτρα όπως να σταματάει το αμάξι μόνο του αν δει κάποιο εμπόδιο ή να κρατάει αυτόματη αποσταση(κάπου το είδα αυτό δρν ξεβρ αν ισχύει) όλα αυτά ακόμα και να τα έχει τα έχει δοκιμάσει κάποιος;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, xristosvene είπε

Σκέφτομαι για αγορά του νέου golf αλλά δεν ξέρω ποια από τις δυο εκδόσεις να πάρω…γιατί έχουν αρκετή διαφορά τιμής.. τι έξτρα έχει 2η έκδοση από την απλή; Ρωτάω πιο πολύ για τα έξτρα που αξίζουν όχι για τις ζάντες για παράδειγμα που μπορώ και μόνος μου να τις αλλάξω κάπου…επίσης η πρώτη έκδοση έχει τα μέτρα όπως να σταματάει το αμάξι μόνο του αν δει κάποιο εμπόδιο ή να κρατάει αυτόματη αποσταση(κάπου το είδα αυτό δρν ξεβρ αν ισχύει) όλα αυτά ακόμα και να τα έχει τα έχει δοκιμάσει κάποιος;

Ποια είναι η πρώτη και ποια η δευτερη;Βάλε λινκ

Δημοσ.
1 ώρα πριν, TuXaKoS είπε

Τα 2 αμάξια που έστειλες έχουν διαφορετικό κινητήρα καταρχήν.. 

μην κολλάς εκει…το ίδιο είναι 

Δημοσ.

.... τελικά αποφάσισες το θέμα του κιβωτίου (dsg ή manual) σύμφωνα με το θέμα που είχες ανοίξει?

 

Σχετικά με τα link, γνωρίζει κάποιος γιατί δεν ανοίγουν/φορτώνουν σωστά?

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, TechnoState είπε

.... τελικά αποφάσισες το θέμα του κιβωτίου (dsg ή manual) σύμφωνα με το θέμα που είχες ανοίξει?

 

Σχετικά με τα link, γνωρίζει κάποιος γιατί δεν ανοίγουν/φορτώνουν σωστά?

Αποφάσισα να πάω στο dsg μιας και διάβασα γενικά πως έχουν διορθωθεί τα προβλήματα που είχαν γενικά 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, xristosvene είπε

Σκέφτομαι για αγορά του νέου golf αλλά δεν ξέρω ποια από τις δυο εκδόσεις να πάρω…γιατί έχουν αρκετή διαφορά τιμής.. τι έξτρα έχει 2η έκδοση από την απλή; Ρωτάω πιο πολύ για τα έξτρα που αξίζουν όχι για τις ζάντες για παράδειγμα που μπορώ και μόνος μου να τις αλλάξω κάπου…επίσης η πρώτη έκδοση έχει τα μέτρα όπως να σταματάει το αμάξι μόνο του αν δει κάποιο εμπόδιο ή να κρατάει αυτόματη αποσταση(κάπου το είδα αυτό δρν ξεβρ αν ισχύει) όλα αυτά ακόμα και να τα έχει τα έχει δοκιμάσει κάποιος;

Πατάς στο "Βασικός εξοπλισμός" (που ανοίγει pop up με το "χαρακτηριστικά") και διαβάζεις τι περικλείει η προσφορά.

Πάντως το adaptive c. control (με όλα τα λοιπά για τον δρόμο, όπως lane assist) είναι στα έξτρα με τιμή μια 500αρου στην επιλογή IQ Drive Plus (κλασσική VW, δίνει έξτρα αυτά που οι άλλοι έχουν ως στάνταρτ...). 

Δημοσ.

Μη κανεις κανενα αστειο και παρεις τον 1000ρι κινητηρα,οσο για καποια extra ενεργοποιουνται και αργοτερα με πολυ λιγα χρηματα με τα καταλληλα προγραμματα.Οταν θα το φορτωνεις με κοσμο και πραγματα,δε θα παει βημα...

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, petrance είπε

Μη κανεις κανενα αστειο και παρεις τον 1000ρι κινητηρα,οσο για καποια extra ενεργοποιουνται και αργοτερα με πολυ λιγα χρηματα με τα καταλληλα προγραμματα.Οταν θα το φορτωνεις με κοσμο και πραγματα,δε θα παει βημα...

Επειδή αυτόν τον κινητήρα έχω, και μάλιστα σε πιο βαρύ αμάξι (T-ROC), δεν ισχύει. Είναι σβέλτος και "ορεξάτος" σε κάθε περίσταση. Αν με 20 κιλά ροπή "δε πάει βήμα" θα'πρεπε να κυκλοφορούμε όλοι με Porsche (το λιγότερο).

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Haldol είπε

Επειδή αυτόν τον κινητήρα έχω, και μάλιστα σε πιο βαρύ αμάξι (T-ROC), δεν ισχύει. Είναι σβέλτος και "ορεξάτος" σε κάθε περίσταση. Αν με 20 κιλά ροπή "δε πάει βήμα" θα'πρεπε να κυκλοφορούμε όλοι με Porsche (το λιγότερο).

Στο 1.5 αυτοματο T-roc παντως ο κινητηρας εχει τρομερα χαμηλη καταναλωση, και με το ACC σε ταξιδια πεφτει και κατω απο 6. Εχω δει και 5.2

εγω σιγουρα δεν θα επαιρνα 3κυλινδρο 999cc 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, petrance είπε

Μη κανεις κανενα αστειο και παρεις τον 1000ρι κινητηρα,οσο για καποια extra ενεργοποιουνται και αργοτερα με πολυ λιγα χρηματα με τα καταλληλα προγραμματα.Οταν θα το φορτωνεις με κοσμο και πραγματα,δε θα παει βημα...

Εντελώς εκτός πραγματικότητας

Το ίδιο μοτέρ στο μεγαλύτερο και βαρύτερο Καροκ είναι εξαιρετικό

Δημοσ.

Εντάξει παιδία, θελετε να μου πειτε οτι με κοσμο μεσα και αποσκευες,κανεις προσπερασεις ανετα;αυτο ειναι το ζητουμενο,να εχεις ροπη οταν τη χρειαστεις.Aλλα οκ,περι ορεξεως.αυτη ειναι η γνωμη μου,και η αλλη η δικη σας.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, petrance είπε

Εντάξει παιδία, θελετε να μου πειτε οτι με κοσμο μεσα και αποσκευες,κανεις προσπερασεις ανετα;αυτο ειναι το ζητουμενο,να εχεις ροπη οταν τη χρειαστεις.Aλλα οκ,περι ορεξεως.αυτη ειναι η γνωμη μου,και η αλλη η δικη σας.

Νομίζω ότι αυτό λένε,ότι έχει ροπή.

Δημοσ.

Έχει υπεραναλυθει το θέμα των σύγχρονων 3κιλυνδρων τούρμπο, δεν έχει νόημα ακόμη μια τέτοια συζήτηση. Γνωστά τα πλεονεκτήματα τους σε κατανάλωση, ροπή, δύναμη και ελαστικότητα. Με ένα απλό τεστ ντραιβ μπορεί ο οποιοσδήποτε να βγάλει τα συμπεράσματα του.

Πλέον φοριούνται τουλάχιστον μια 7ετια και σε πάρα πολλά μοντέλα, οπότε και η αξιοπιστία τους είναι καλή

Δυστυχώς δεν μπορούν όλοι να αντιληφθούν την εξέλιξη

Και κάποτε όταν πρωτοβγήκαν τα smartphones, κυκλοφορούσε πολύ το "είναι δυνατόν, οθόνη χωρίς φυσικά κουμπιά; θα σπάσει,θα μαυρίσει,θα θολώσει κτλ κτλ"

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...