megaklhs Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Καλησπέρα σε όλους λόγω ότι είμαι άσχετος με το συγκεκριμένο αντικείμενο θέλω να ρωτήσω εσάς πριν καλέσω αύριο στην vodafone. Μέχρι σήμερα είχα μια συνδρομή 15 ευρώ ανά μήνα που είχα το netflix και έβλεπα καμιά ταινία αραιά και που... Σήμερα το πρωί με κάλεσαν από την vodafone και μου είπαν ότι με 5 ευρώ παραπάνω στο συμβόλαιο μου μπορώ να έχω τηλεόραση όπου μέσα έχει πολλά ξένα κανάλια ντοκιμαντέρ και πολλές ταινίες. Τους εξήγησα ότι τώρα έχω netflix και μου είπα ότι έχει περισσότερες και πιο καλές εκεί στο δικό τους. Με τα πολλά με έπεισαν και σήμερα μου έστειλαν και έναν σύνδεσμο πάτησα αποδοχή και μου είπαν θα μου στείλουν και τον εξοπλισμό μου. Τώρα το βράδυ κατέβασα στην τηλεόραση το Vodafone Tv και συνδέθηκα με τους κωδικούς που μου έδωσαν και διαπίστωσα ότι έχει αρκετά ξένα κανάλια όπου από αυτά μόνο τα ντοκιμαντέρ με ενδιαφέρουν αλλά είδα ότι όλες οι ταινίες είναι επί πληρωμή... Πολύ λίγες είναι δωρεάν... Και η ερωτήσεις μου είναι 2.... Η πρώτη είναι εάν και με τον δέκτη που θα μου έρθει εάν θα θέλει πάντα σε όλες έτσι πληρωμή και 2ον είναι ότι εάν πχ καλέσω αύριο το πρωί δηλαδή σε λιγότερο από 24 ώρες μπορώ να κάνω ακύρωση χωρίς κάποια χρέωση ; Εάν είναι να πληρώνω κάθε μήνα 5 ευρώ και να πληρώνω και την κάθε ταινία που θέλω να δω δεν αξίζει...