Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Narayan είπε

Δεν ξέρω σε τι ομάδες FB συχνάζεις και που τα διαβάζεις αυτά, αλλά κανείς σοβαρός φίλαθλος της F1 δεν υποτιμά την Ρέντ Μπουλ σαν ομάδα, από τη στιγμή που πήρε το πρωτάθλημα με τον Φέττελ και έπειτα. Ας μην εφευρίσκουμε "φαντάσματα" για να στηρίξουμε τον strawman που βγάζουμε από την ντουλάπα, όταν καλώς ή κακώς ασκείται κριτική.

Δεν έχω fb και κανένα κοινωνικό δίκτυο (πλην linkedin, αν μπορει να θεωρηθεί τέτοιο). Μόνο κάτι σελίδες fb έχω στα bookmarked. Αν κάνεις μια αναδρομή στο φετινό θρεντ του ινσομνια και σε προηγούμενες χρονιες θα δεις οτι δεν εφευρισκω φαντασματα. Το ίδιο συμβαίνει και σε πολλά αθλητικά σαιτ και δεν αναφέρομαι απαραίτητα μόνο σε ελληνικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, lelisjr είπε

Καλημέρα,

Διάβαζα τα σχόλια του τελευταίου αγώνα και αναρωτιέμαι...

Ποιοι από εδώ βλέπετε F1 στην ΕΡΤ; Και πόσοι έχετε F1TV;

Η ερώτηση δεν είναι εξυπνάδα, απλώς διάβαζα σχόλια για πληροφορίες που όχι απλά δεν ισχύουν, είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας και επειδή έχω να δω F1 στην ΕΡΤ 5-6 χρόνια, αναρωτιέμαι αν όλα αυτά έρχονται από τους τύπους που κάνουν αναμετάδοση στην κρατική τηλεόραση. 

Πιστεύω θα έχει ήδη συζητηθεί εδώ μέσα αλλά, δεν έχει καμία σχέση η πληροφορία που παίρνει κάποιος από την αναμετάδοση του F1TV. Ξέρω, έχει κόστος και δεν είναι χαμηλό, αλλά παιδιά, αν είσαστε σαν εμένα και αυτή είναι όλη η διασκέδαση που θα πάρετε από την τηλεόραση 23 Κυριακές το χρόνο... είναι 2 ευρώ/Κυριακή και δεν υπάρχει περίπτωση να γυρίσετε ποτέ πίσω στην ΕΡΤ.

 

Για την αναξιοπιστία της Ferrari, ο Σάινθ είχε όντως πιο παλιό PU και υποτείθεται ότι το καινούριο διορθώνει ακριβώς αυτό το πρόβλημα (της απώλειας ισχύος που είχε συμβεί και στον Λεκλερ όταν είχε το ίδιο PU). Πλέον (και αφού έγινε παρανάλωμα) σίγουρα θα δούμε το νέο PU στον Σαινθ με το ανάλογο penalty. Επίσης, κάποιος είπε ότι ο Binotto ξέρει για το πρόβλημα και δεν το λέει στους οδηγούς... αφού γέλασα αρκετά, λέω να θυμίσω ότι οι οδηγοί μαζί με τους δοκιμαστές είναι από την πρώτη στιγμή που υπάρχει μονοθέσιο, πίσω από το τιμόνι του, όχι μόνο στους αγώνες, αλλά και κάθε βδομάδα στις ανα τον κόσμο πίστες των ομάδων. Ξέρουν ακριβώς τι συμβαίνει στο μονοθέσιο και σίγουρα έχουν κάψει αρκετούς κινητήρες και στις εσωτερικές δοκιμές (Μάλιστα είναι μέσα στο πρόγραμμα να πουσαριστεί ένα νέο μοντέλο κινητήρα μέχρι να σκάσει γιατί έτσι μόνο βλέπουν την πλήρη εικόνα των ορίων του). Επίσης αν ο Binotto ήθελε να το κρατήσει μυστικό, σίγουρα δεν θα το ξέραμε εμείς για να το συζητάμε. 

 

To GP Γαλλίας θα είναι το πιο κομβικό του πρωταθλήματος. Υπάρχει νέος κανονισμός που ενδέχεται να ανατρέψει τις ισορροπίες. Από τη Γαλλία και μετά, οι ομάδες θα παρακολουθούνται στενά για την ακαμψία του πατώματος που πλέον δεν μπορεί να ξεπερνά τα 5χιλ. κάμψης. Αυτό όταν ανακοινώθηκε ενόχλησε τον Horner (ο νοών νοείτω). Ο Totο δήλωσε έκπληκτος για το ότι κάποιες ομάδες εκμεταλλεύτικαν το κενό στους κανονισμούς και σχεδίασαν πατώματα που κάμπτωνται ώστε να μειώνεται το porpoising (έπεσε από τα σύννεφα 😆). Λέγεται ότι θέματα θα έχει και η Ferrari με αυτή την αλλαγή. Οι ομάδες είχαν περίπου 3 βδομάδες να βρουν λύσεις οπότε στη Γαλλία θα δούμε τι σκέφτηκαν. 

Τής πληροφορίες αυτές τής πήρες από το f1tv δλδ?? Επειδή αν είναι έτσι μάλλον δεν αξίζει και πρέπει και εσύ να δεις για κάτι άλλο.. 

Καταρχάς το PU του Sainz δεν ήταν παλιό. Είχε αλλάξει στην montecarlo και είχε βάλει το PU 3...(πού όπως είδαμε κάηκε, οπότε θέμα αξιοπιστίας υπάρχει).κάτι που το αποδέχτηκε ακόμα και ο Binotto αμέσως μετά τον αγώνα.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

H Red Bull είτε αρέσει σε κάποιους, είτε όχι, έχει συνεισφέρει στο σπορ.

Ωραιο το σεντονι, αλλα ειπε κανεις εμμεσως ή ευθεως οτι ΔΕΝ εχει συνεισφερει η RBR στο σπορ;

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, lelisjr είπε

Μπήκε... αλλά πλέον δεν είναι θέμα πωλήσεων ενός ποτού. Πλέον η ομάδα (Εδώ και χρόνια βασικά) μπορεί όχι μόνο να αυτοσυντηρείται, αλλά και να βγάζει δικά της κέρδη τα οποία επανεπενδύει. (Βλέπε την προσπάθεια της για κατασκευή δικού της κινητήρα). Οπότε λειτουργεί όπως όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές. 

Δε πουλανε ολοι οι κατασκευαστες ως brand τα ιδια πραγματα.

Πχ αμα εισαι φεραρι και εχεις δεκαψηφια αγορα σπορτ αμαξιων μπορει να σε νοιαζει λιγο παραπανω το κατασκευαστων σε σχεση με καποιον αλλον που θα παει στο οδηγων καθαρα για τις χορηγιες για την f1 team.

Δε λεω οτι αυτο κανει η φεραρι αλλα καθε ομαδα κουβαλαει ενα brand που οσο ακομα μπαινουν μεσα,ειχαμε καπ,

ισως σε καποιο βαθμο επηρεαζει. Δεν ειναι (ακομα) nba η f1.

Επεξ/σία από flexpick
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ωραιο το σεντονι

Ευχαριστώ

8 λεπτά πριν, tommy^ είπε

ειπε κανεις εμμεσως ή ευθεως οτι ΔΕΝ εχει συνεισφερει η RBR στο σπορ;

Από όσο θυμάμαι στο ινσομνια, όχι. Δεν χρησιμοποίησα το επιχείρημα για να αντικρούσω κάποιον που είπε κάτι αντίθετο, αλλά για να ενισχύσω το δικό μου επιχείρημα ότι η Red Bull δεν είναι απλά ένα αναψυκτικό με αυτοκόλλητα σε ένα μονοθέσιο που τρέχει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Από όσο θυμάμαι στο ινσομνια, όχι. Δεν χρησιμοποίησα το επιχείρημα για να αντικρούσω κάποιον που είπε κάτι αντίθετο, αλλά για να ενισχύσω το δικό μου επιχείρημα ότι η Red Bull δεν είναι απλά ένα αναψυκτικό με αυτοκόλλητα σε ένα μονοθέσιο που τρέχει.

Η RedBull στην ουσία είναι ένα αγγλικό γκαράζ (βλέπε Mclaren, Williams κτλ) με κεφάλαια από το αναψυκτικό (τα λεφτά του συνιδρυτή της Redbull Dietrich Mateschitz στην ουσία o οποίος αν δεν ξέρετε έχει το 49% του αναψυκτικού). Η νοοτροπία, η οργάνωση και η δομή της είναι ίδια. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι βρετανοί άλλωστε όπως και η έδρα της είναι στην Αγγλία. 

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Η RedBull στην ουσία είναι ένας αγγλικό γκαράζ (βλέπε Mclaren, Williams κτλ)

Ναι.

16 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

με κεφάλαια από το αναψυκτικό (τα λεφτά του συνιδρυτή Dietrich Mateschitz στην ουσία)

Έτσι ήταν 100% όταν πρωτομπήκε στο άθλημα. Τώρα πλέον, μέρος των κεφαλαίων έρχεται από την ίδια την ομάδα, όπως κάνει ο Mateschitz με όλες τις αθλητικές επιχειρήσεις του. Για παράδειγμα τα έσοδα της ίδιας της Red Bull Racing, επανεπενδύονται στην ίδια την ομάδα, ενώ μέρος του κεφάλαιου έρχεται και από την Red Bull (το ενεργειακό ποτό), το οποίο όμως οφείλει μέρος των εσόδων του στην ίδια την ομάδα (αφού αυτή το διαφημίζει!).

16 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Η νοοτροπία, η οργάνωση και η δομή της είναι ίδια. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι βρετανοί άλλωστε όπως και η έδρα της είναι στην Αγγλία.

Ακριβώς, έτσι είναι. Αυτό άλλωστε είναι και το μειονέκτημα της Ferrari σε σχέση με το προσωπικό που μπορεί να προσλάβει, αφού οι περισσότερες ομάδες έχουν τα εργοστάσιά τους στην Αγγλία (ναι, και η Γερμανική Mercedes F1, και η Γαλλική Alpine F1), οπότε τα πάρε-δώσε είναι εύκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

το οποίο όμως οφείλει μέρος των εσόδων του στην ίδια την ομάδα (αφού αυτή το διαφημίζει!)

Δεχεται προσφορες και απο αλλους ομιλους για το ονομα πχ μπορει το 26 να βγαλει το red bull?

Μαλλον οχι λεω εγω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και δεν καταλαβαίνω πως σχετίζεται η ερώτηση με το quoted κομμάτι.

Εγώ λέω ότι ναι δέχεται. 2018 μέχρι 2020: Aston Martin Red Bull Racing.

Αν ρώτας, αν μπορεί να βγει τελείως το Red Bull Racing. Μπορεί να βγει, όσο μπορούσε και το Benneton από τη Benneton, ή το Haas από τη Haas. Δηλαδή όχι.

edit: Επίσης, αν το '26 κατεβαίνει με κινητήρες από τη Red Bull Powertrains, δεν μπορεί να βγει το Red Bull. Το όνομα θα υπάρχει υποχρεωτικά ως προμηθευτή κινητήρα. 

Επεξ/σία από greenfan20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Αν και δεν καταλαβαίνω πως σχετίζεται η ερώτηση με το quoted κομμάτι.

Εγώ λέω ότι ναι δέχεται. 2018 μέχρι 2020: Aston Martin Red Bull Racing.

Αν ρώτας, αν μπορεί να βγει τελείως το Red Bull Racing. Μπορεί να βγει, όσο μπορούσε και το Benneton από τη Benneton, ή το Haas από τη Haas. Δηλαδή όχι.

Ωραια αρα η ταυτιση με το αναψυκτικο καταλαβαινεις γιατι υπαρχει;

Αμα βγαλουν στο μελλον και σπορ αυτοκινητα μαζικα θα υπαρχει ταυτιση με εκεινα στο ευρυ κοινο. 

Αλλα τωρα δεν ειναι παραλογο.

 

Edit: Η εταιρεια για τους κινητηρες νομιζω οτι ανηκει στον εταιρεια των αναψυκτικων.

 

Επεξ/σία από flexpick
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
17 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Αν και δεν καταλαβαίνω πως σχετίζεται η ερώτηση με το quoted κομμάτι.

Εγώ λέω ότι ναι δέχεται. 2018 μέχρι 2020: Aston Martin Red Bull Racing.

Αν ρώτας, αν μπορεί να βγει τελείως το Red Bull Racing. Μπορεί να βγει, όσο μπορούσε και το Benneton από τη Benneton, ή το Haas από τη Haas. Δηλαδή όχι.

edit: Επίσης, αν το '26 κατεβαίνει με κινητήρες από τη Red Bull Powertrains, δεν μπορεί να βγει το Red Bull. Το όνομα θα υπάρχει υποχρεωτικά ως προμηθευτή κινητήρα. 

 Αν έμενε το ρώσικο αυγό θα γινόταν σύντομα Rich Energy Uralkali F1 Team 😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Δεν έχω fb και κανένα κοινωνικό δίκτυο (πλην linkedin, αν μπορει να θεωρηθεί τέτοιο). Μόνο κάτι σελίδες fb έχω στα bookmarked. Αν κάνεις μια αναδρομή στο φετινό θρεντ του ινσομνια και σε προηγούμενες χρονιες θα δεις οτι δεν εφευρισκω φαντασματα. Το ίδιο συμβαίνει και σε πολλά αθλητικά σαιτ και δεν αναφέρομαι απαραίτητα μόνο σε ελληνικά.

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Από όσο θυμάμαι στο ινσομνια, όχι. Δεν χρησιμοποίησα το επιχείρημα για να αντικρούσω κάποιον που είπε κάτι αντίθετο, αλλά για να ενισχύσω το δικό μου επιχείρημα ότι η Red Bull δεν είναι απλά ένα αναψυκτικό με αυτοκόλλητα σε ένα μονοθέσιο που τρέχει.

Εεεεντάξει 🙄

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Narayan είπε

Εεεεντάξει 🙄

Καλή προσπάθεια.

Κανένας στο ινσομνια δεν έγραψε ότι η Red Bull δεν έχει προσφέρει στο άθλημα.

Κάποιοι στο ινσομνια αναφέρουν υποτιμητικά τη Red Bull ως αναψυκτικό.

Τώρα καλύτερα;

29 λεπτά πριν, flexpick είπε

Ωραια αρα η ταυτιση με το αναψυκτικο καταλαβαινεις γιατι υπαρχει;

Αμα βγαλουν στο μελλον και σπορ αυτοκινητα μαζικα θα υπαρχει ταυτιση με εκεινα στο ευρυ κοινο. 

Αλλα τωρα δεν ειναι παραλογο.

 

Edit: Η εταιρεια για τους κινητηρες νομιζω οτι ανηκει στον εταιρεια των αναψυκτικων.

 

Μισό λίγο. Με ρώτησες αν γίνεται να καταθέσει άλλος όμιλος προσφορά για το όνομα (χωρίς ακόμα να έχω καταλάβει τη σύνδεση με το quoted κομματι). Σου απάντησα ότι όχι μόνο γίνεται, αλλά έχει συμβεί και μάλιστα με όμιλο που δεν ήταν προμθευτής κινητήρων (έχει συμβεί και με προμηθευτές κινητήρων).

Επίσης στην ίδια ερώτηση, με ρωτάς αν μπορεί να βγει το Red Bull από το '26 και μετά.

  • Aν από το 26 και μετά είναι η ίδια προμηθευτής κινητήρων, προφανώς δεν θα βγει. Θα είναι σαν να ζητας από την Mercedes, να βγάλει από το όνομα το Merdeces, ή από τη Ferrari το Ferrari.
  • Αν δεν είναι προμηθευτής κινητήρων, τότε τυπικά γίνεται. Θα γίνει;
    • Αν η ομάδα παραμείνει στα χέρια του Mateschitz, όχι. Όπως δεν έγινε με άλλες ομάδες, π.χ., Benneton, Haas.
    • Αν η ομάδα αλλάξει χέρια, τότε λογικά ναι.

Όσον αφορά το edit, η Red Bull Powertrains ανήκει στην Red Bull.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

 

 

  • Aν από το 26 και μετά είναι η ίδια προμηθευτής κινητήρων, προφανώς δεν θα βγει. Θα είναι σαν να ζητας από την Mercedes, να βγάλει από το όνομα το Merdeces, ή από τη Ferrari το Ferrari.
  • Αν δεν είναι προμηθευτής κινητήρων, τότε τυπικά γίνεται. Θα γίνει;
    • Αν η ομάδα παραμείνει στα χέρια του Mateschitz, όχι. Όπως δεν έγινε με άλλες ομάδες, π.χ., Benneton, Haas.
    • Αν η ομάδα αλλάξει χέρια, τότε λογικά ναι.

Όσον αφορά το edit, η Red Bull Powertrains ανήκει στην Red Bull.

1. Οκ ναι αυτο λεω. Οτι οπως ταυτιζεις το αγωνιστικο της φεραρι με το σπορ αμαξι της εταιρειας ετσι γινεται και με το αναψυκτικο. Ετσι λειτουργει το brand name. Και η ρεντ μπουλ αναψυκτικο αυτο ακριβως θελει.

Δεν ειναι υποτιμητικο. Αμα γιγαντωθει και βγαζει αμαξια θα τη μαθει το ευρυ κοινο ως αυτοβιομηχανια. Μεχρι τοτε κινειται στα ορια του σπορ, πολυ πετυχημενα εχει εναν δυνατο οργανισμο. 

2. Σε ενα γρηγορο google ειδα οτι ανηκει στην ρεντ μπουλ αναψυκτικο ( ισως λεμε το ιδιο πραγμα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...