Προς το περιεχόμενο

απάτη μεσω ebanking


pantelis_87

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κριμα τον ανθρωπο που εχασε τα χρηματα του αλλα ελεος ρε σεις. Σε παιρνει καποιος τηλεφωνο/σου στελνει sms/whatever και εσυ απλα δινεις τα στοιχεια σου? Συγγνωμη αλλα καμια τραπεζα δεν φταιει, ο μονος υπευθυνος εισαι εσυ.

Και οποιος εχει συγγενεις/φιλους μεγαλυτερης ηλικιας απλα να τους πει οτι δεν δινουν ΠΟΥΘΕΝΑ και ΠΟΤΕ οποιοδηποτε στοιχειο τους και δεν μπαινουν σε κανενα link που τους στελνουν.

Επεξ/σία από ardi21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 hour ago, notist said:

Αυτό ήρθε εχθές της αδερφής μου. Επειδή τυχαίνει να ταιριάζει πληρωμή προς εθνική 100€ τις επόμενες μέρες με πήρε τηλέφωνο να μου το πει. Βέβαια ήδη είχε πατήσει τον σύνδεσμο αλλά δεν άνοιγε ευτυχώς. IMG-14b057d6ed8f6dfb6d43fcfe0e7c9b74-V.jpg.1b8ce054e0b5264aab302c26d03335ce.jpg

Αυτό το ευτυχώς δεν άνοιγε... Το πιο πιθανό είναι ότι κάτι ήδη τρέχει στο τηλ της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, georgiouu said:

ολοι εχουμε διαβασει το γνωστο "η τραπεζα δεν προκειται ποτε να ζητησει κωδικους πιν κτλ μπλα μπλα"

ισχυει κατι τετοιο;

ΟΧΙ

εμενα μου εστελναν επανελειμμενως αυθεντικα μηνυματα απο τραπεζα που περιειχαν λινκς στα οποια επρεπε να βαλεις τους κωδικους σου

ΔΕΝ ΔΙΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ απο την τακτικη του phishing.με εκνευρισαν,τους εστειλα καμποσα μηνυματα διαμαρτυρτιας και τους εκανα φραγη στο τελος

φταινε ή δεν φταινε οι τραπεζες σε αυτην την περιπτωση;

Αγαπητέ, κάνε ένα από αυτά τα μηνύματα που έλαβες forward και θα δεις την διεύθυνση email από την οποία σου έστειλαν το phishing mail. Το ίδιο ισχύει και με το Paypal, amazon και διάφορες άλλες ιστοσελίδες. Γενικά, αν κάποιος σου λέει "μπλοκάραμε την κάρτα σου/το λογαριασμό σου/ανανεώσαμε τα terms of use, πάτα εδώ για να τη γλυτώσεις/δεις/επεκτείνεις την προσφορά που σου κάναμε πριν 2 χρόνια" ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ ΤΙΠΟΤΑ και πας "χειροκίνητα" στην ιστοσελίδα της τράπεζας, κάνεις Login και επιβεβαιώνεις αν είναι μπλοκαρισμένος ο λογαριασμός, η κάρτα κοκ. Κάτι που η τράπεζα ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ μέσω mail.

Επεξ/σία από mourouzis2005
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως έχοντας δουλέψει αρκετά χρόνια σε ηλεκτρονική τραπεζική ξέρω πως ποτέ η τράπεζα δεν θα σου ζητήσει pin και cvv κάρτας, υπήρχε δε και οδηγία που αν ο πελάτης έλεγε το πιν της κάρτας του ήσουν υποχρεωμένος να την μπλοκάρεις, γιαυτό ποτέ δεν λέμε σε κανέναν πιν κάρτας και δεν δίνουμε στοιχεία μέσω τηλεφώνου - Ίντερνετ,επίσης μεγάλη προσοχή αν μπαίνουμε σε web-banking η σελίδα πρέπει να είναι https.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κρίμα το 2022 να υπάρχουν άτομα που την πατάνε έτσι. 

Αντι να υπάρχουν σε όλες τις εκπομπές ζώδια και ότι άλλη βλακεια υπάρχει θα μπορούσε να έχουν ένα 5λεπτο βίντεο για την προστασία στις ηλεκτρονικές αγορές. 

Ξεφτίλα 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως οι τράπεζες σίγουρα έχουν κάποια κενά ασφαλείας.

Έζησα το εξής σκηνικό: τραβήξανε από κάρτα ένα ποσό από την άλλη άκρη του κόσμου (Αμερική). Αυτά που δεν μπορώ να καταλάβω είναι τα εξής:

Πρώτα από όλα βρήκαν τα στοιχεία της κάρτας;  Ίσως από κάποιο keylogger ή κακόβουλο λογισμικό;
Δεύτερον, ενώ σε κάθε συναλλαγή έρχεται notification στο κινητό για έγκριση, σε αυτή την συναλλαγή δεν ήρθε. Ποιο το νόημα της έγκρισης αν όχι να αποτρέπει τέτοιες περιπτώσεις;
Η τράπεζα αντιλήφθηκε ότι κάτι πάει στραβά και η κάρτα αυτόματα μπλοκαρίστηκε και ακυρώθηκε, αλλά ΑΦΟΥ η συναλλαγή ολοκληρώθηκε! Γιατί λοιπόν επιτράπηκε η συναλλαγή και δεν μπλοκαρίστηκε εγκαίρως; 

Το θετικό της υπόθεσης ήταν ότι τα λεφτά καλύφθηκαν από την τράπεζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, cpc464 said:

Εγώ πάντως έχοντας δουλέψει αρκετά χρόνια σε ηλεκτρονική τραπεζική ξέρω πως ποτέ η τράπεζα δεν θα σου ζητήσει pin και cvv κάρτας, υπήρχε δε και οδηγία που αν ο πελάτης έλεγε το πιν της κάρτας του ήσουν υποχρεωμένος να την μπλοκάρεις, γιαυτό ποτέ δεν λέμε σε κανέναν πιν κάρτας και δεν δίνουμε στοιχεία μέσω τηλεφώνου - Ίντερνετ,επίσης μεγάλη προσοχή αν μπαίνουμε σε web-banking η σελίδα πρέπει να είναι https.

Ας  ριξω λιγο νεράκι στο μύλο και γω, αν και δεν πρέπει, γιατι θα παρερμηνευθεί το σχόλιο μου

here it goes 

Σε διαδικασία σύνδεσης λογαριασμού  εθνικής με την εφαρμογή της εθνικής στο κονητο, στο περας της καταχώρησης των στοιχείων στο κινητο επρεπε να κανω επικοινωνία τηλεφωνικά με το τηλ κεντρο της εθνικής για verification Την κληση την εκανα εγω Η κοπέλα μου ζήτησε πιν κάρτας Cvv δεν θυμαμαι,Μπορει

Νομιζω μου ζήτησε ολόκληρο το πιν.Μου φανηκε  σαν να πηγαινα στο γιατρό και μου ζήταγε ξεβράκωμα.Της ειπα οτι μου φαίνεται περίεργο, γιατι μας λένε να μην δίνουμε ΠΟΤΕ το πιν απ το τηλεφωνο.Ήταν ομως απλα κομμάτι της τηλε- ταυτοποίησης, υποθέτω

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, mourouzis2005 said:

Αγαπητέ, κάνε ένα από αυτά τα μηνύματα που έλαβες forward και θα δεις την διεύθυνση email από την οποία σου έστειλαν το phishing mail. Το ίδιο ισχύει και με το Paypal, amazon και διάφορες άλλες ιστοσελίδες. Γενικά, αν κάποιος σου λέει "μπλοκάραμε την κάρτα σου/το λογαριασμό σου/ανανεώσαμε τα terms of use, πάτα εδώ για να τη γλυτώσεις/δεις/επεκτείνεις την προσφορά που σου κάναμε πριν 2 χρόνια" ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ ΤΙΠΟΤΑ και πας "χειροκίνητα" στην ιστοσελίδα της τράπεζας, κάνεις Login και επιβεβαιώνεις αν είναι μπλοκαρισμένος ο λογαριασμός, η κάρτα κοκ. Κάτι που η τράπεζα ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ μέσω mail.

σωστα ολα αυτα που γραφεις αλλα στην δικη μου περιπτωση ηταν η ιδια η τραπεζα που μου ελεγε "κανε login εδω" τι να κανουμε τωρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, kariolikos said:

Η κοπέλα μου ζήτησε πιν κάρτας Cvv δεν θυμαμαι,Μπορει

 

μήπως σου ζητήσανε κάποια ψηφία του πιν όπως έγραψε ένας χρήστης στην αρχή; πχ το 1ο και το 3ο; μήπως ήταν το Pin για  Phone banking?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, pantelis_87 said:

Kαλησπερα,πριν λιγο εκλεψαν συγγενη μου τον λογαριασμο.

Ζητησαν τον αριθμο της χρεωστικης καρτας και μετα απο λιγο εδωσε τους δυο αριθμους του pin. Του κρατουσαν την κουβεντα για να μην καταλαβει οτι του απενεργοποιησαν το viber , του πηραν τον 6ψηφιο OTP που ηταν sms,του αλλαξαν το ημερησιο οριο και τελικα αδειασαν τον λογαριασμο. Καλεσε την τραπεζα ,μπλοκαραν ebanking και καρτα και περιμενει.Εχει συμβει σε κανενα κατι παρομοιο? 

Πως πήραν το 6 ψηφίο ΟΤΡ !!!

Μηπως τους το είπε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, nikopoup said:

Είναι κρίμα το 2022 να υπάρχουν άτομα που την πατάνε έτσι. 

Αντι να υπάρχουν σε όλες τις εκπομπές ζώδια και ότι άλλη βλακεια υπάρχει θα μπορούσε να έχουν ένα 5λεπτο βίντεο για την προστασία στις ηλεκτρονικές αγορές. 

Ξεφτίλα 

Φίλε μου εδω υπάρχουν συνάνθρωποι μας που τους λένε ότι τράκαρε ο γιος σου, δώσε μας λεφτά για να τον ξελασπώσουμε και αυτοι τα δίνουν απονήρευτα.

Επίσης, μη ξεχνάμε ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού είναι ΑΣΧΕΤΟ με την τεχνολογία γενικά και ειδικά με τις online συναλλαγές..... κλάμα. Για κανένα Facebook ή φίλτρο στο Instagram μόνο.

Ομως, θα ήθελα να γίνω, ελαφρώς, συνήγορος του διαβόλου.

Δεν θα έπρεπε οι τράπεζες να είχαν ασχοληθεί περισσότερο με την ηλεκτρονική απάτη; Να είχαν ένα κοινό πρωτόκολλο ασφαλείας και ταυτοποίησης;

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Peugeot208 said:

Φίλε μου εδω υπάρχουν συνάνθρωποι μας που τους λένε ότι τράκαρε ο γιος σου, δώσε μας λεφτά για να τον ξελασπώσουμε και αυτοι τα δίνουν απονήρευτα.

Επίσης, μη ξεχνάμε ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού είναι ΑΣΧΕΤΟ με την τεχνολογία γενικά και ειδικά με τις online συναλλαγές..... κλάμα. Για κανένα Facebook ή φίλτρο στο Instagram μόνο.

Ομως, θα ήθελα να γίνω, ελαφρώς, συνήγορος του διαβόλου.

Δεν θα έπρεπε οι τράπεζες να είχαν ασχοληθεί περισσότερο με την ηλεκτρονική απάτη; Να είχαν ένα κοινό πρωτόκολλο ασφαλείας και ταυτοποίησης;

 

Υπάρχουν αλλά άμα δώσεις ο ίδιος τους κωδικούς, το να κάνουν !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, pantelis_87 said:

Kαλησπερα,πριν λιγο εκλεψαν συγγενη μου τον λογαριασμο.

Ζητησαν τον αριθμο της χρεωστικης καρτας και μετα απο λιγο εδωσε τους δυο αριθμους του pin. Του κρατουσαν την κουβεντα για να μην καταλαβει οτι του απενεργοποιησαν το viber , του πηραν τον 6ψηφιο OTP που ηταν sms,του αλλαξαν το ημερησιο οριο και τελικα αδειασαν τον λογαριασμο. Καλεσε την τραπεζα ,μπλοκαραν ebanking και καρτα και περιμενει.Εχει συμβει σε κανενα κατι παρομοιο? 

και να έχει συμβεί προς τι το ρωτάς για παρηγοριά ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, GREGORYMO said:

Υπάρχουν αλλά άμα δώσεις ο ίδιος τους κωδικούς, το να κάνουν !!

Υπάρχουν άλλα πολλές φορές και εμένα μπερδεύουν, γιατί αλλά ζητάει η μία τράπεζα, άλλα η άλλη.

Καλά αυτό με το pin είναι τραγικό, αλλά από την άλλη, δεν μπορώ να κατηγορήσω μόνο τον οποιοδήποτε πολιτη αυτής της χώρας, που χωρίς οποιαδήποτε εκπαίδευση στις online συναλλαγές, τον αναγκάζω να τις χρησιμοποιεί....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 minutes ago, kariolikos said:

Σε διαδικασία σύνδεσης λογαριασμού  εθνικής με την εφαρμογή της εθνικής στο κονητο, στο περας της καταχώρησης των στοιχείων στο κινητο επρεπε να κανω επικοινωνία τηλεφωνικά με το τηλ κεντρο της εθνικής για verification Την κληση την εκανα εγω Η κοπέλα μου ζήτησε πιν κάρτας Cvv δεν θυμαμαι,Μπορει

Νομιζω μου ζήτησε ολόκληρο το πιν.Μου φανηκε  σαν να πηγαινα στο γιατρό και μου ζήταγε ξεβράκωμα.Της ειπα οτι μου φαίνεται περίεργο, γιατι μας λένε να μην δίνουμε ΠΟΤΕ το πιν απ το τηλεφωνο.Ήταν ομως απλα κομμάτι της τηλε- ταυτοποίησης, υποθέτω

Όταν έκανα web banking εθνικής γιατί ο εργοδότης μου είχε συνεργασία με αυτούς την διαδικασία την έκανα μέσω pc, κανένας δεν μου ζήτησε πιν, βεβαιώθηκα ότι η σελίδα ήταν https και τα στοιχεία τα έβαλα μόνος μου, έλαβα το otp μέσω κινητού και έκανα την ταυτοποίηση, δεν ξέρω αν έχουν και τηλεφωνική υπηρεσία αλλά είναι παράξενο αυτό που λες,εγώ το λιγότερο που θα έκανα θα ήταν να αλλάξω πιν και θα έλεγχα κινήσεις λογαριασμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...