Προς το περιεχόμενο

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ NISSAN MICRA K11


kostakiswwe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα nissan micra 1000 cc Κ11 του 1999 και μου παρουσίασε το εξής: Το πήρα πρόπερσι μεταχειρισμένο με 200.000 χιλιόμετρα. Από την αρχή όταν το έβαζα μπροστά αργούσε μερικά δευτερόλεπτα για να πάρει. Δεν μπορούσε κανείς να βρει τι έχει παρά μόνο αν το πιάσει από την αρχή μία-μία περίπτωση. Τον τελευταίο μήνα χειροτέρεψε το πρόβλημα και ξεκινήσαμε να του αλλάζουμε ένα-ένα κάποια ανταλλακτικά για να δούμε τι φταίει. Αλλάξαμε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης......τίποτα. Αλλάξαμε μπουζοκαλώδια....τίποτα. Αλλάξαμε τρισιμπιτέρ .....τίποτα. Κι όχι μόνο τίποτα: Σταμάτησε τελείως να παίρνει εμπρός. Μόνο μίζαρε κούφια χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στη συνέχεια βάζουμε πάνω το συμπιεσόμετρο και δείχνει πολύ χαμηλή συμπίεση, ιδίως στον ένα κύλινδρο ήταν σχεδόν μηδενική. (Αυτό μου ακούστηκε λίγο περίεργο γιατί μέχρι πρότινος που λειτουργούσε το αυτοκίνητο, είχε καλό τράβηγμα και ανταπόκριση στο γκάζι, οπότε, που χάθηκε ξαφνικά όλη αυτή η συμπίεση;) . Τότε είπαν ότι το θέμα είναι πολύ πιο βαθύ....και θα πρέπει να το λύσουμε όλο το μοτέρ βήμα-βήμα ώσπου να δούμε τι φταίει.
Μπορεί κάποιος να μου πει κάποια άλλη ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; (δεν πάει το μυαλό μου.....και οι μάστορες στη συνέχεια είπαν ότι μπορεί να είναι και κάτι από πολύ απλό έως κάτι πολύ σοβαρό....θα το δούνε μόνο αν το λύσουν όλο). Εσείς τι θα κάνατε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως παρέδωσε πνεύμα ο κινητήρας..Το να το πετάξει ειναι μια αλφα λυση αλλα αν δεν υπαρχουν φραγκα σκεφτεσαι και αλλες λυσεις...

Τώρα δείτε αν φτιαχνετε με σχετικα λογικο κοστος η αν συμφέρει αλλαγη με μεταχειρισμενο κινητηρα...Βλεποντας και κανοντας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, kostakiswwe είπε

Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα nissan micra 1000 cc Κ11 του 1999 και μου παρουσίασε το εξής: Το πήρα πρόπερσι μεταχειρισμένο με 200.000 χιλιόμετρα. Από την αρχή όταν το έβαζα μπροστά αργούσε μερικά δευτερόλεπτα για να πάρει. Δεν μπορούσε κανείς να βρει τι έχει παρά μόνο αν το πιάσει από την αρχή μία-μία περίπτωση. Τον τελευταίο μήνα χειροτέρεψε το πρόβλημα και ξεκινήσαμε να του αλλάζουμε ένα-ένα κάποια ανταλλακτικά για να δούμε τι φταίει. Αλλάξαμε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης......τίποτα. Αλλάξαμε μπουζοκαλώδια....τίποτα. Αλλάξαμε τρισιμπιτέρ .....τίποτα. Κι όχι μόνο τίποτα: Σταμάτησε τελείως να παίρνει εμπρός. Μόνο μίζαρε κούφια χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στη συνέχεια βάζουμε πάνω το συμπιεσόμετρο και δείχνει πολύ χαμηλή συμπίεση, ιδίως στον ένα κύλινδρο ήταν σχεδόν μηδενική. (Αυτό μου ακούστηκε λίγο περίεργο γιατί μέχρι πρότινος που λειτουργούσε το αυτοκίνητο, είχε καλό τράβηγμα και ανταπόκριση στο γκάζι, οπότε, που χάθηκε ξαφνικά όλη αυτή η συμπίεση;) . Τότε είπαν ότι το θέμα είναι πολύ πιο βαθύ....και θα πρέπει να το λύσουμε όλο το μοτέρ βήμα-βήμα ώσπου να δούμε τι φταίει.
Μπορεί κάποιος να μου πει κάποια άλλη ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; (δεν πάει το μυαλό μου.....και οι μάστορες στη συνέχεια είπαν ότι μπορεί να είναι και κάτι από πολύ απλό έως κάτι πολύ σοβαρό....θα το δούνε μόνο αν το λύσουν όλο). Εσείς τι θα κάνατε;

Το κακό είναι ότι το αυτοκίνητο έχει μείνει στο συνεργείο που έμαθε πάνω στο δικό σου αλλάζοντας 10 πράγματα χωρίς λόγο. Αν όντως έχει μηχανικό πρόβλημα υπολογίζεις στο 1000ρικο+

 

9 λεπτά πριν, paylidis είπε

αυτο...

 

 

 

Και οι μηχανικοί του να πάνε να δουλέψουν σε αυτές τις μάντρες γιατί για να χαλάνε καλοί είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, kostakiswwe είπε

Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα nissan micra 1000 cc Κ11 του 1999 και μου παρουσίασε το εξής: Το πήρα πρόπερσι μεταχειρισμένο με 200.000 χιλιόμετρα. Από την αρχή όταν το έβαζα μπροστά αργούσε μερικά δευτερόλεπτα για να πάρει. Δεν μπορούσε κανείς να βρει τι έχει παρά μόνο αν το πιάσει από την αρχή μία-μία περίπτωση. Τον τελευταίο μήνα χειροτέρεψε το πρόβλημα και ξεκινήσαμε να του αλλάζουμε ένα-ένα κάποια ανταλλακτικά για να δούμε τι φταίει. Αλλάξαμε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης......τίποτα. Αλλάξαμε μπουζοκαλώδια....τίποτα. Αλλάξαμε τρισιμπιτέρ .....τίποτα. Κι όχι μόνο τίποτα: Σταμάτησε τελείως να παίρνει εμπρός. Μόνο μίζαρε κούφια χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στη συνέχεια βάζουμε πάνω το συμπιεσόμετρο και δείχνει πολύ χαμηλή συμπίεση, ιδίως στον ένα κύλινδρο ήταν σχεδόν μηδενική. (Αυτό μου ακούστηκε λίγο περίεργο γιατί μέχρι πρότινος που λειτουργούσε το αυτοκίνητο, είχε καλό τράβηγμα και ανταπόκριση στο γκάζι, οπότε, που χάθηκε ξαφνικά όλη αυτή η συμπίεση;) . Τότε είπαν ότι το θέμα είναι πολύ πιο βαθύ....και θα πρέπει να το λύσουμε όλο το μοτέρ βήμα-βήμα ώσπου να δούμε τι φταίει.
Μπορεί κάποιος να μου πει κάποια άλλη ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; (δεν πάει το μυαλό μου.....και οι μάστορες στη συνέχεια είπαν ότι μπορεί να είναι και κάτι από πολύ απλό έως κάτι πολύ σοβαρό....θα το δούνε μόνο αν το λύσουν όλο). Εσείς τι θα κάνατε;

Θα πήγαινα σε άλλο συνεργείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά το μοτέρ σου έτρεμε, κρατούσε ρελαντί κτλ; Πόσες μιζιες έδινες για να πάρει; Έχει αέριο μήπως; Το ότι δεν έχει συμπίεση δείχνει κάποια βλάβη στις βαλβιδες αρχικά η οποία με τον καιρό σίγουρα θα επεκτάθηκε κ στον κύλινδρο ώστε να φτάσει σε μηδενική συμπίεση.

Δυστυχώς θα μπορούσες να προλάβεις τα χειρότερα αν γινόταν σωστή διάγνωση εξαρχής. 

Από εδώ κ πέρα για εμένα καλύτερα είναι να αλλάξεις μοτέρ. Με 300 ευρώ περίπου, ίσως κ λιγότερα, μπορείς να βρεις ένα μεταχειρισμένο, βάζεις πάνω κ ότι έχεις αλλάξει από το υπάρχον κ δίνεις νέα ζωή στο αυτοκίνητο σου. 

Η επισκευή του δικού σου θα σου βγει ακριβότερη.

 

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kostakiswwe είπε

Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα nissan micra 1000 cc Κ11 του 1999 και μου παρουσίασε το εξής: Το πήρα πρόπερσι μεταχειρισμένο με 200.000 χιλιόμετρα. Από την αρχή όταν το έβαζα μπροστά αργούσε μερικά δευτερόλεπτα για να πάρει. Δεν μπορούσε κανείς να βρει τι έχει παρά μόνο αν το πιάσει από την αρχή μία-μία περίπτωση. Τον τελευταίο μήνα χειροτέρεψε το πρόβλημα και ξεκινήσαμε να του αλλάζουμε ένα-ένα κάποια ανταλλακτικά για να δούμε τι φταίει. Αλλάξαμε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης......τίποτα. Αλλάξαμε μπουζοκαλώδια....τίποτα. Αλλάξαμε τρισιμπιτέρ .....τίποτα. Κι όχι μόνο τίποτα: Σταμάτησε τελείως να παίρνει εμπρός. Μόνο μίζαρε κούφια χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στη συνέχεια βάζουμε πάνω το συμπιεσόμετρο και δείχνει πολύ χαμηλή συμπίεση, ιδίως στον ένα κύλινδρο ήταν σχεδόν μηδενική. (Αυτό μου ακούστηκε λίγο περίεργο γιατί μέχρι πρότινος που λειτουργούσε το αυτοκίνητο, είχε καλό τράβηγμα και ανταπόκριση στο γκάζι, οπότε, που χάθηκε ξαφνικά όλη αυτή η συμπίεση;) . Τότε είπαν ότι το θέμα είναι πολύ πιο βαθύ....και θα πρέπει να το λύσουμε όλο το μοτέρ βήμα-βήμα ώσπου να δούμε τι φταίει.
Μπορεί κάποιος να μου πει κάποια άλλη ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; (δεν πάει το μυαλό μου.....και οι μάστορες στη συνέχεια είπαν ότι μπορεί να είναι και κάτι από πολύ απλό έως κάτι πολύ σοβαρό....θα το δούνε μόνο αν το λύσουν όλο). Εσείς τι θα κάνατε;

Σαφώς δε αξίζει να ρίξεις λεφτά στο συγκεκριμένο μοτέρ αφου έχει και χαμηλή συμπίεση, και δεν ξέρεις εάν το ανοίξεις πόσο θα ξεφύγεις . Κράτησε τα νεα περιφερειακά που έχει αλλάξει εάν σχετικά καινούργια.

Βρές ένα μεταχειρισμένο μοτέρ απο μάντρα συνήθως στα συνεργεία τα κοιτάζουν και ξέρουν πάνω κάτω και βάλτου ενα μετ/σμένο , εάν δε έχεις οικονομική δυνατότητα να αλλάξεις όχημα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bill999r είπε

Γενικά το μοτέρ σου έτρεμε, κρατούσε ρελαντί κτλ; Πόσες μιζιες έδινες για να πάρει; Έχει αέριο μήπως; Το ότι δεν έχει συμπίεση δείχνει κάποια βλάβη στις βαλβιδες αρχικά η οποία με τον καιρό σίγουρα θα επεκτάθηκε κ στον κύλινδρο ώστε να φτάσει σε μηδενική συμπίεση.

Δυστυχώς θα μπορούσες να προλάβεις τα χειρότερα αν γινόταν σωστή διάγνωση εξαρχής. 

Από εδώ κ πέρα για εμένα καλύτερα είναι να αλλάξεις μοτέρ. Με 300 ευρώ περίπου, ίσως κ λιγότερα, μπορείς να βρεις ένα μεταχειρισμένο, βάζεις πάνω κ ότι έχεις αλλάξει από το υπάρχον κ δίνεις νέα ζωή στο αυτοκίνητο σου. 

Η επισκευή του δικού σου θα σου βγει ακριβότερη.

 

το μοτέρ δεν έτρεμε καθόλου. Μία ή δύο μιζιές ήθελε αλλά λίγο παρατεταμένες. Δεν έχω αέριο, είναι μόνο βενζίνη. Δούλευε καλά, ούτε λάδια έχανε παρόλη την ηλικία του.

7 λεπτά πριν, kostakiswwe είπε

το μοτέρ δεν έτρεμε καθόλου. Μία ή δύο μιζιές ήθελε αλλά λίγο παρατεταμένες. Δεν έχω αέριο, είναι μόνο βενζίνη. Δούλευε καλά, ούτε λάδια έχανε παρόλη την ηλικία του.

επιπλέον ξέχασα να σου πω ότι σήμερα ρυθμίσανε και τις βαλβίδες οι οποιες ΄γταν σε άριστη κατάσταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, kostakiswwe είπε

το μοτέρ δεν έτρεμε καθόλου. Μία ή δύο μιζιές ήθελε αλλά λίγο παρατεταμένες. Δεν έχω αέριο, είναι μόνο βενζίνη. Δούλευε καλά, ούτε λάδια έχανε παρόλη την ηλικία του.

επιπλέον ξέχασα να σου πω ότι σήμερα ρυθμίσανε και τις βαλβίδες οι οποιες ΄γταν σε άριστη κατάσταση.

Δές το ρυθμιστη πίεσης καυσίμου συνήθως είναι επάνω στη μπεκιέρα . Πίεση αντλίας καυσίμου έχει μετρηθεί;

Ρίξε ενα καθαριστικό για μπέκ μέσα στο ρεζερβουάρ καυσίμου. 

Η μπαταρία σε τι κατάσταση είναι ;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, JOHN ONLY είπε

Δε θα μπορούσε να είναι και η αντλία βενζίνης;

Πολλα θα μπορούσαν να είναι αλλά το κακο στην ιστορία είναι η συμπίεση στον κύλινδρο.

Για αντλία πάντως συνήθως τα φτύνει μια κ έξω. Πάντως η αλήθεια είναι ότι σε δύσκολες εκκινήσεις την κοιτάνε πρώτα... Τώρα που το ανέφερες απορώ πως κ δεν το τσεκαραν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...