Προς το περιεχόμενο

Eνδεχομενη αρνηση DOA τηλεορασης Toshiba απο ηλεκτρονικο καταστημα Γερμανος.


umbrella co.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, greekfragma είπε

το τι θα του ΞΑΝΑπούνε όταν πάει παρέα με το email του ΣτΚ και τον νόμο για αγοράς εξ-απόστασης μαζί με τα αποδεικτικά οτι το προϊόν ήρθε από ΑΠΟΘΗΚΕΣ logistics μαζί με email παραγγελίας....μην φύγεις...να σαι εδώ να το διαβάσεις! οκ?

Αντε και εγω μαζι σου ειμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 154
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
2 minutes ago, Nabuko said:

Η ουσία είναι ότι παρήγγειλες κάτι χωρίς να το δεις και γι' αυτό έχεις το δικαίωμα της επιστροφής.

 

Αυτό.

Απλά όταν στο φέρνουν σπίτι, τότε έχει την ευθύνη να έρθει να το πάρει πίσω ο μαγαζάτορας, ενώ αν το έχεις παραλάβει εσύ από κατάστημα πρέπει να το γυρίσεις εσύ πίσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, greekfragma είπε

προχώρα την υπαναχώρηση. πιο γρήγορα θα πάρεις τα λεφτά σου από το DOA...

Αυτο σκεφτομαι κι εγω και μαλλον θα το κανω εαν δεν εχω νεα τους μεχρι και αυριο. Τωρα για το εαν γινεται ή οχι που γραφει ο SPY πιο πανω, μολις το μαθω θα ενημερωσω κι εδω το νημα. Παντως οι ανθρωποι ειναι ανεκδιηγητοι (Γερμανος και Astra Service) και μολις τελειωσει ολο αυτο θα παρουν εκαστος απο μια ωραιοτατη και αναλυτικη αρνητικη αξιολογηση.

 

9 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Nα δουμε τι θα σου πουνε🙂

Δεν ξερω τι να σου γραψω, εγω θα το στειλω παντως διοτι εχω ξεμεινει απο επιλογες και τα χρονικα μου περιθωρια στενευουν.

Επεξ/σία από umbrella co.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Η ουσία είναι ότι παρήγγειλες κάτι χωρίς να το δεις

Παρελαβες οπως ακριβώς θα αγοραζες απο ενα φυσικο καταστημα.Τελος παντων κοντοσ ψαλμός αλληλούια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Αυτό.

Απλά όταν στο φέρνουν σπίτι, τότε έχει την ευθύνη να έρθει να το πάρει πίσω ο μαγαζάτορας, ενώ αν το έχεις παραλάβει εσύ από κατάστημα πρέπει να το γυρίσεις εσύ πίσω.

Εδω ομως γραφουν αυτα: https://www.germanos.gr/useful/epistrofes/

Επιστροφή προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το germanos.gr σε φυσικό κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, δεν είναι δυνατή. 

Oποτε τι ισχυει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Just now, SPY_oo7 said:

Παρελαβες οπως ακριβώς θα αγοραζες απο ενα φυσικο καταστημα.Τελος παντων κοντοσ ψαλμός αλληλούια.

Δεν είναι σε "έκθεση" να το δεις, αυτό μετράει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, SPY_oo7 said:

Παρελαβες οπως ακριβώς θα αγοραζες απο ενα φυσικο καταστημα.Τελος παντων κοντοσ ψαλμός αλληλούια.

ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΡΑΦΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ 

Just now, umbrella co. said:

Εδω ομως γραφουν αυτα: https://www.germanos.gr/useful/epistrofes/

Επιστροφή προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το germanos.gr σε φυσικό κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, δεν είναι δυνατή. 

Oποτε τι ισχυει?

ισχύει οτι σου πα.....DOA και ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ γιατί είναι προιόν ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 minutes ago, umbrella co. said:

Εδω ομως γραφουν αυτα: https://www.germanos.gr/useful/epistrofes/

Επιστροφή προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το germanos.gr σε φυσικό κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, δεν είναι δυνατή. 

Oποτε τι ισχυει?

Δεν νομίζω ότι μετράει σαν "αγορά από το φυσικό κατάστημα" όταν η παραγγελία έχει γίνει μέσω internet ή τηλεφώνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περιμενω λοιπον νεα απο τον φίλτατο.........Και ασχέτως του τι πιστευω εγω εύχομαι ολόψυχα να βρει το δικιο του.

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχικα, αγνοήστε το τρολλακι που λέει ότι δεν γίνεται. Αν διαβάσετε και τις αλλες απαντήσεις που έχει δώσει στο φόρουμ όλες είναι full troll. 
Ts, αύριο ζήτα να σου δώσουν γραπτά αύτα που σου λένε και πληροφόρησε τους ότι θα κάνεις καταγγελία. Να δεις τι ωραία θα συμμορφωθούν. (Δεν το πιστεύω ότι καθόμαστε και συζηταμε για καινουρια τηλεόραση, χωρις εικόνα. Την ίδια μέρα έπρεπε να την πάρει ο τεχνικός, να φύγει και να σου πιστωθούν τα λεφτά ).
 

Spoiler

Επίσης, λίγα λόγια για τον του Γερμανο:
Δεν είναι όλα ίδιας αλυσίδας όπως είναι πχ το eshop.gr η το public. Εϊναι franchise. Πολλές φορές αν παραγγήλεις κάτι από το e-shop τους και πας να παραλάβεις από το φυσικό κατάστημα σου λένε "δεν έχει έρθει από το e-shop αυτο που πήρες (ψεματα), αλλά έχω το ίδιο εγώ απόθεμα", για να τσιμπήσουν την πώληση.  Γενικώς υπάρχει μια σχέση μεγάλου μίσους ανάμεσα στα καταστήματα. 

 

5 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Περιμενω λοιπον νεα απο τον φίλτατο.........Και ασχέτως του τι πιστευω εγω εύχομαι ολόψυχα να βρει το δικιο του.

Δεν σε πίστεψε ούτε το bot που έχει το insomnia για να ελέγχει τα fake accounts. 

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

9 λεπτά πριν, filip123go είπε

Αρχικα, αγνοήστε το τρολλακι που λέει ότι δεν γίνεται. Αν διαβάσετε και τις αλλες απαντήσεις που έχει δώσει στο φόρουμ όλες είναι full troll. 
Ts, αύριο ζήτα να σου δώσουν γραπτά αύτα που σου λένε και πληροφόρησε τους ότι θα κάνεις καταγγελία. Να δεις τι ωραία θα συμμορφωθούν. (Δεν το πιστεύω ότι καθόμαστε και συζηταμε για καινουρια τηλεόραση, χωρις εικόνα. Την ίδια μέρα έπρεπε να την πάρει ο τεχνικός, να φύγει και να σου πιστωθούν τα λεφτά ).
 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Επίσης, λίγα λόγια για τον του Γερμανο:
Δεν είναι όλα ίδιας αλυσίδας όπως είναι πχ το eshop.gr η το public. Εϊναι franchise. Πολλές φορές αν παραγγήλεις κάτι από το e-shop τους και πας να παραλάβεις από το φυσικό κατάστημα σου λένε "δεν έχει έρθει από το e-shop αυτο που πήρες (ψεματα), αλλά έχω το ίδιο εγώ απόθεμα", για να τσιμπήσουν την πώληση.  Γενικώς υπάρχει μια σχέση μεγάλου μίσους ανάμεσα στα καταστήματα. 

 

Θα ζητησω αυριο γραπτη αναφορα απο την Αstra Service οπως μου γραφεις και θα τους γραψω πως προτιθεμαι να τους κανω καταγγελια. Δυστυχως οι ανθρωποι εκει μεσα δεν ειναι πολυ συνεργασιμοι και φοβαμαι πως προσπαθουν να με πεισουν πως γινεται μονο επισκευη εντος εγγυησης. Απο την αλλη, τρεχουν οι μερες και φοβαμαι οτι θα χασω την προθεσμια του DOA, γι΄αυτο σκεφτομαι και την λυση της υπαναχωρησης μηπως τελειωσει η υποθεση πιο γρηγορα.

Σε καθε περιπτωση θα ενημερωνω το νημα μεχρι υπαρξει λυση. 

Επεξ/σία από umbrella co.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, umbrella co. είπε

Θα ζητησω αυριο γραπτη αναφορα απο την Αstra Service οπως μου γραφεις και θα τους γραψω πως προτιθεμαι να τους κανω καταγγελια.

Από το eshop του Γερμανου ζήτα το. Αυτοί είναι υπεύθυνοι (να ξέρεις από τώρα στο λέω δεν πρόκειται να στα στείλουν, αλλά ζήτα το εσύ). Γενικώς αυτοί είναι υπέυθυνοι για το οτιδήποτε. Εσύ με την  Αstra Service αν δεν θέλεις δεν ασχολείσαι καθόλου. Το κατάστημα αγοράς είναι υποχρεωμενο να τρέξει. Όχι εσύ.
Πριν λίγους μήνες είχα παρόμοια περίπτωση με τη δική σου από το e-shop του public με ένα galaxy s21 (εγώ βέβαια δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα) , αλλά με τη samsung hellas άκρη δεν έβγαλα. Το πήγα στο κατάστημα public στο mall και μου το άλλαξαν την ίδια στιγμή. 

Επεξ/σία από filip123go
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, filip123go είπε

Δεν σε πίστεψε ούτε το bot που έχει το insomnia για να ελέγχει τα fake accounts.

Γιατι γινεσαι κακός και μικροψυχος.Δεν νομιζω οτι σου εδωσα τετοιο δικαιωμα.Αν καπου διαφωνεις σχολιασε με επιχηρηματα και μην κοροιδευεις σαν μικρο παιδακι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...