Προς το περιεχόμενο

Eνδεχομενη αρνηση DOA τηλεορασης Toshiba απο ηλεκτρονικο καταστημα Γερμανος.


umbrella co.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην μιλάς με το άκυρο... κατάστημα που αγόρασες.

Η ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΔΩ. 

Απλώς δεν είναι διαδεδομένες γνώσεις στον ΚΟΣΜΟ. 

Ούτε οι αηδίες εξ αποστάσεως έχουν σημασία, ούτε τίποτα..... ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΌΠΟΥ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ... ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΕΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΜΕ SERVICE ktl??? αφού είναι καινούργιο προϊόν και ισχύει ότι:

ΑΚ «Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του:

1. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

2. να μειώσει το τίμημα.

3. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες ελάττωμα». 

ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΟ 3.

ΕΔΩ Η ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

Μίλα αύριο τηλεφωνικά με τα κεντρικά του Γερμανού και πες: ΥΠΑΝΑΧΩΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ 14 ΗΜΕΡΩΝ, ΛΟΓΩ ΜΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑ. Δεν θέλω επιδιόρθωση. ΥΠΑΝΑΧΩΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΗΣ ΦΙΡΜΑΣ διότι κλονίστηκε η εμπιστοσύνη μου. 

Τι να πω... σε μπλέξανε... με τις μ@....ες που σου έλεγαν τόσες μέρες....

Το ίδιο έκανα στο ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ ΤΑ Κ@ΛΟ ΤΑΜΠΛΕΤ ΤΟΥΣ ΤURBO X..... 

Tην τρίτη μέρα δεν λειτουργούσε... Λέγανε για SERVICE ktl.... Ok λέω.... Υπαναχωρώ από τη σύμβαση πώλησης και επί τόπου μου επέστρεψαν πιστωτικό τα χρήματα.

Δεν χρειάζεται να είσαι δικηγόρος για όλα αυτά. Απλά ο καταναλωτής. Είναι αλητεία να μην σέβονται τα μεροκάματα..... Και μακριά από περίεργους Γερμανούς.... Η περιοχή μου έχει 3 καταστήματα. Το ένα είναι σωστό.... Οι άλλοι νομίζουν ότι απευθύνονται σε άσχετους του 1990 και ότι πωλούν ΝΟΚΙΑ 3210. Γενικά προτίμησε πιο κεντρικούς Γερμανους κτλ..... 

 

ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ (ΕΝΝΟΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ SITE)!!!!!!!!!

Επεξ/σία από PanosTT
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 154
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αφού ήρθε ο τεχνικός και είπε ότι είναι χαλασμένη, δεν σου έδωσε αναφορά βλάβης; Με αυτήν, την γυρνάς πίσω στο e-shop του Γερμανού (αν είναι online αγορά) και παίρνεις άλλη τηλεόραση ή ότι θέλεις άλλο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/1/2022 στις 10:19 ΜΜ, umbrella co. είπε

Παιδια καλησπερα, μια βοηθεια για οποιον γνωριζει γιατι με εχουν μπλεξει. Αγορασα μια τηλεοραση toshiba 32la2063dg στις 12-01-2022 απο το ηλεκτρονικο καταστημα του Γερμανου στα 199 ευρω. Η τηλεοραση ειναι ελαττωματικη απο την ωρα που την εβγαλα απο το κουτι και την λειτουργησα (εχει ηχο αλλα οχι εικονα).

Στελνω mail στο Γερμανο την ιδια μερα, μου απαντουν να καλεσω εντος 14ων ημερων την Αstra Service για να κανουν αυτοι ελεγχο της τηλεορασης στο σπιτι μου και να διαπιστωθει εαν ειναι ελαττωματικη (DOA). Ο τεχνικος ηρθε στις 17-01-2022 και οντως γνωμοδοτησε πως η τηλεοραση εχει προβλημα στο panel, ΑΛΛΑ ισχυριζεται πως τα DOA εχουν αλλαξει εδω και 2 ημερες και δεν ειναι σιγουρο εαν θα δεχτουν την τηλεοραση πισω προκειμενου να αποζημιωθω στο ακεραιο. Γινεται ομως να μου την επισκευασουν εντος εγγυησης μου ειπε, εγω ομως δεν το θελω αυτο και τους το εχω δηλωσει ρητα.

Επισης, προσπαθησε να περασει ως ημερομηνια αγορας την 10-01-2022 (ημερομηνια παραγγελιας ειναι αυτη, το γραφει στο παραστατικο, η αγορα πραγματοποιηθηκε στις 12-01-2022 οπως γραφω και παραπανω) επειδη η αποδειξη του καταστηματος οπως λεει ο ιδιος δεν γραφει επανω ''τηλεοραση toshiba''.

Αυτη τη στιγμη αναμενω αν θα εγκριθει το DOA (δεν γνωριζω ποιος πρεπει να δωσει εγκριση, ο γερμανος ή η αντιπροσωπεια της Toshiba) και οι μερες περνουν οποτε εχω αρχισει να ανησυχω μηπως ''πανε να μου τη φερουν''.

Οπως διαβαζω εδω στην παραγραφο 11, https://www.germanos.gr/corporate/useful/oroi_xrisis_eshop/  ο γερμανος προσφερει κανονικα DOA οποτε λογικα δεν πρεπει να τιθεται θεμα τη στιγμη που το προϊον ειναι ελαττωματικο.

Εαν μου απαντησουν οτι δεν γινεται DOA μπορω να κανω δηλωση υπαναχωρησης, δηλαδη να επιστρεψω την τηλεοραση στην αρχικη της συσκευασια και αυτοι να μου πιστωσουν το ποσο αγορας (199 ευρω)? Την τηλεοραση την εχω ακομη στο σπιτι, δεν την εχουν παρει.

Οποιος γνωριζει ας με βοηθησει, διοτι ''οσμιζομαι'' απατη απο μερους τους.

1ον) Δεν έπρεπε να περιμένεις τόσες μέρες άπρακτος. Ζητάς την ίδια ημέρα αντικατάσταση. 2ον) Για ποιά υπαναχώρηση συζητάτε εδώ όλη η κοινότητα αφού η συσκευή είναι χαλασμένη...?? 3ον) πρέπει να κάνεις μία καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή αν θέλεις να σε πάρουν στα σοβαρά. Τι μαλακίες είναι αυτές που σου απαντάνε από ότι έχουν στείλει το αίτημα και περιμένουν ..........Ακόμη κάθεσαι και τους παρακαλάς??

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, έλεος, 6 σελίδες για πραγματάκια που βρίσκονται με ένα απλό ψάξιμο και σε κρατική σελίδα;

 

Αναφορά σε κείμενο

3. Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ποιος είναι υπεύθυνος για την αποκατάσταση;

Υπεύθυνος για την αποκατάσταση είναι ο πωλητής, ο οποίος φέρει την ευθύνη αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του.

4. Ποιο είναι το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο πρέπει ο αγοραστής να ενημερώσει τον πωλητή;

Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα από την εμφάνιση του ελαττώματος, το οποίο δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα δύο έτη από την παράδοση του προϊόντος.

5. Ποιος πρέπει να αποδείξει την ελαττωματικότητα του προϊόντος και εντός ποιού χρονικού διαστήματος;

Για τους έξι πρώτους μήνες, από την παράδοση του προϊόντος, είναι ευθύνη του πωλητή να αποδείξει ότι δεν είναι ελαττωματικό. Μετά την περίοδο αυτή και ως το τέλος της νόμιμης εγγύησης, την απόδειξη της ελαττωματικότητας φέρει ο αγοραστής.

Αναφορά σε κείμενο

7. Ποια είναι τα δικαιώματα του αγοραστή μετά την εμφάνιση του ελαττώματος; Υπάρχει προθεσμία για την επανόρθωση;

Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει:

  • ή την επιδιόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος,αρκεί αυτή να είναι δυνατή και να μην απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες για τον πωλητή,
  • ή την υπαναχώρηση από την σύμβαση, εφόσον το ελάττωμα δεν είναι ασήμαντο,
  • ή την μείωση του τιμήματος. 

Ο πωλητής οφείλει εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος να επιδιορθώσει ή να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενημερωση: Τηλεφωνω σημερα το πρωι στο 2108006000 (γερμανος) και ζηταω υπαναχωρηση συμβασης, με ρωτουν εαν ανοιχτηκε το προϊον και απαντω ναι, οποτε με πληροφορουν πως δεν γινεται κατι τετοιο επειδη η συσκευασια ανοιχτηκε και δεν μπορουν να το ξαναπουλησουν για καινουργιο και ειναι ανενδοτοι πανω σε αυτο.

Στο καταστημα που αγοραστηκε δεν μπορει να επιστραφει για κανενα λογο. Επισης, ο γερμανος μου δηλωνει πως δεν μπορει να πιεσει την Astra Service και να επικοινωνησω εγω μαζι τους. Τελικα με τα πολλα, μου εχουν ανοιξει φακελο στο γερμανο, πηρα και το ονομα της υπαλληλου στο τηλεφωνο, και μου δηλωσε πως δεν προκειται να χαθει το DOA ακομα και εαν περασουν οι 14 ημερες, ενω παραλληλα πρεπει να κανω υπομονη μεχρι τη δευτερα προκειμενου να βγαλουν καποια ακρη μεταξυ τους.

Εγω ξεκινω και τις καταγγελιες γιατι πλεον η κατασταση ξεφυγε εντελως.

Επεξ/σία από umbrella co.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@umbrella co. To "υπαναχώρηση σύμβασης" πιθανότατα το καταλαβαίνουν ως "επιστροφή". Στην προκειμένη περίπτωση, τους λες ότι με βάση τη νόμιμη εγγύηση ως πωλητές έχουν ευθύνη για προϊόν που παραδόθηκε ελαττωματικό. Επιθυμείς λοιπόν την αντικατάσταση του προϊόντος ή την υπαναχώρηση από τη σύμβαση (δική σου επιλογή) στα πλαίσια της νόμιμης εγγύησης.

Επιμένεις ότι δεν σε ενδιαφέρει τι κάνει η Astra Service

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έχει συμβεί ακριβώς το ίδιο με τον Κωτσόβολο σε αγορά λάπτοπ που δικαιουμουν μια δώρο επιταγή προφανώς και άλλη πόσοι πελάτες άλλαξαν τις ημερομηνίες στο site μετά από 2 βδομάδες αναμονής και καλά για ένα μήνυμα στο κινητό για το voucher τελικά μαντεψτε τι πήρααα. 🐑🌡️🌡️🌡️

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, umbrella co. είπε

Ενημερωση: Τηλεφωνω σημερα το πρωι στο 2108006000 (γερμανος) και ζηταω υπαναχωρηση συμβασης, με ρωτουν εαν ανοιχτηκε το προϊον και απαντω ναι, οποτε με πληροφορουν πως δεν γινεται κατι τετοιο επειδη η συσκευασια ανοιχτηκε και δεν μπορουν να το ξαναπουλησουν για καινουργιο και ειναι ανενδοτοι πανω σε αυτο.

Στο καταστημα που αγοραστηκε δεν μπορει να επιστραφει για κανενα λογο. Επισης, ο γερμανος μου δηλωνει πως δεν μπορει να πιεσει την Astra Service και να επικοινωνησω εγω μαζι τους. Τελικα με τα πολλα, μου εχουν ανοιξει φακελο στο γερμανο, πηρα και το ονομα της υπαλληλου στο τηλεφωνο, και μου δηλωσε πως δεν προκειται να χαθει το DOA ακομα και εαν περασουν οι 14 ημερες, ενω παραλληλα πρεπει να κανω υπομονη μεχρι τη δευτερα προκειμενου να βγαλουν καποια ακρη μεταξυ τους.

Εγω ξεκινω και τις καταγγελιες γιατι πλεον η κατασταση ξεφυγε εντελως.

καλημέρα φίλε μου και καλά ξεμπερδέματα.. επέτρεψε μου να σου λύσω μερικές απορίες καθώς στο παρελθόν εργάστηκα σε αντιστοιχη εταιρία, δεν εχει σημασία ποια, μια απο τις μεγάλες..ήμουν στο τεχνικό τμήμα και μου έφερναν τηλεοράσεις και λόγο φόρτου εργασίας εκτός απο το οτι δεν προλάβαινα να τις διαχειριστώ (να καλω το εκαστωτε επισκευαστικο να ερθουν να τις παρουν να ετοιμασω χαρτια κλπ κλπ λογο ελειψης προσωπικού) όσο χαζο και αν σας ακούγεται ειλικρινά δεν είχα χρόνο για όλα αυτά. απείλησα τον προσιτάμενο μου οτι θα φύγω ή θα μου φέρει δευτερο άτομο, και τι εκανε; μου λεει οταν σου έρχονται τηλεοράσεις, μην ασχολείσαι , θα δίνεις το τηλέφωνο του εκάστοτε επισκευαστικού και θα τους λες να καλεσουν εκει. αν κανουν παραπονα μα μου σου του, δε θα ασχολεισαι και θα εισαι ανενδοτος, αν θελουν να κανουν επιστροφη προιοντος θα την αποφευγεις σαν τον διαολο! (αυτα ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ) τα λογια του χωρις υπερβολες.

 

Τα επισκευαστικά, για κάθε επισκευή βγάζουν ενα Χ,Ψ ποσό! οπότε δεν τα συμφέρει να γίνει αλλαγή, αλλα επισκευή προιόντος.. θεωρητικά και με επισκευή δεν θα εχεις θεμα θα τρέχει κανονικά η εγγύηση για μελλοντικά προβλήματα, αλλα για το γ@μώτο κυνήγησε το όσο δε πάει!

 

και φτανουμε στο δια ταυτα.. 8 στις 10 περιπτωσεις που εκαναν καταγγελια βρήκαν το δικιο τους (οι 2 περιπτώσεις ήταν βλ@μένοι πελάτες οι οποίοι απλά ήθελαν να επιστρέψουν την τηλεόραση γιατι δεν τους άρεσε είτε γιατι πχ δεν έχει blutooth ενω το ηξεραν απο πριν, και δε τους χαρακτιριζω ετσι γιατι ηθελαν επιστροφη, αλλα γιατι με εβριζαν και με απειλουσαν λες και ειχα εχω καποια δικαιωδοσια σαν υπαλληλος να λειτουργήσω αυθαιρετα και δε τους εξυπηρετούσα!)

 

αυτα απο μενα, προχώρα αβέρτα σε καταγγελίες, στέλνε μειλ σε γερμανο με επισυναψη γγκ,στκ  και λοιπά...

 

θα βγει ακρη να ξέρεις! εχει τύχει σε πελάτη μου να του πάει σπασμένη τηλεόραση...εκαναν 20 μέρες περίπου, αλλα του έδωσαν καινουργια απο την εταιρία που εργαζόμουν..

Επεξ/σία από maparios
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eυχαριστω θερμα τους χρηστες maparios και yositosi για τις συμβουλες τους. Μολις τωρα εκανα καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη και κοινοποιησα σε γερμανο και astra service την καταγγελια με συνημμενο το εγγραφο. Επειδη πρεπει να φυγω για δουλεια, το βραδυ που θα επιστρεψω θα τους κανω κι αλλη καταγγελια απο ινκα και εκποιζω.

Ελπιζω να ξυπνησουν αυτη τη φορα. Για οποιοδηποτε νεοτερο θα ενημερωσω εδω.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, umbrella co. είπε

Μολις τωρα εκανα καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη και κοινοποιησα σε γερμανο και astra service την καταγγελια με συνημμενο το εγγραφο.

Να δεις τώρα πως θα λυθεί "μαγικά" το πρόβλημα σου. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εε καλά μην τρελαίνεστε που θα λυθεί μαγικά και αύριο μεθαύριο! Και ο συνήγορος του καταναλωτή κινείται αργά τα ζα μου! Αλλά ΠΟΛΥ αργά τα ζα μου... Θα στείλει σε κάποια φάση (ανάλογα με το φόρτου τους - αλλα όχι σε μερικές λίγες μέρες!) επιστολή στους εμπλεκομένους όπου θα τους κοινοποιεί τα λεγόμενα του καταναλωτή ζητώντας τους να πάρουν θέση. Αν μετά από μέρες (νομίζω 10ημερο) δεν απαντήσουν, θα τους στείλει υπενθύμιση... δίνοντας ακόμα 5 μέρες.

Οτι το θέμα θα λυθεί, θα λυθεί! Δεν παίζει σενάριο για το αντίθετο, απλά αν οι εμπλεκόμενοι είναι μ@λ@κ3ς τότε θα πάρει λίγο παραπάνω!!!

Θα επαναλάβω πάντως το μεγάλο κρίμα!! 32άρα Android TV σήμερα να έχει κόστος αγοράς για τον εισαγωγέα το πολύ 130€!!! Το κόστος εργοατοώρας που τρώνε τώρα όλοι αυτοί που εμπλέκονται και θα εμπλακούν... για κάτι που ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να αποφύγουν στο τέλος της ημέρας, είναι σουρεαλιστικά υψηλό!!! Και φυσικά μιλάμε για TV που θα πάρουν πίσω και θα μπορέσουν εύκολα να επαναπουλήσουν (έστω και σαν εκθεσειακό ή οτιδήποτε αν δεν την κάνουν εκ νέου "Α")

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχω κι εγώ μια ερώτηση.

Έχω αγοράσει μια Toshiba τηλεόραση από το Γερμανό όπως κι ο φίλος παραπάνω. Ημερομηνία αγοράς 27/01/20, εν ολίγοις σε μια εβδομάδα λήγει η εγγύηση.

Πριν από περίπου 6 μήνες η τηλεόραση μου έκανε κάτι περίεργα με τα χρώματα της, θα επισυναψω φωτογραφίες στο τέλος του ποστ. Έβγαλα και βίντεο με το πρόβλημα και με τον κωδικό της τηλεόρασης που γίνεται στο πίσω μέρος.

Κάλεσα το Γερμανό και με παρέπεμψαν στην Astra service. Ήρθε τεχνικός από την Astra, αλλά το θέμα είναι ότι το πρόβλημα που μου παρουσίασε το έκανε όποτε της καπνίσει της τηλεόρασης. Του έδειξα τις φωτογραφίες και το βίντεο και μου είχε πει ότι λογικά χρειάζεται αλλαγή πλακέτας εάν θυμάμαι καλά. 

Ο ίδιος ο τεχνικός με προέτρεψε να περιμένω λίγο καιρό και λίγο πριν λήξει η εγγύηση να ξανακαλέσω μήπως έχει αυξηθεί το πρόβλημα για να την επισκευάσουν.

Απο τότε δεν μου έχει παρουσιάσει ξανά το πρόβλημα, εγώ κάλεσα πριν από μία εβδομάδα στην εταιρεία, έστειλε άλλον τεχνικό ο οποίος πήρε την τηλεόραση και την έχουν στο μαγαζί για έλεγχο. Σήμερα που κάλεσα να πάρω μια ενημέρωση, μου εξήγησαν ότι την έχουν μία εβδομάδα μονίμως ανοιχτή και δεν τους έχει παρουσιάσει τίποτα. Και ότι εάν δεν τους παρουσιάσει το πρόβλημα δεν μπορουν να κάνουν κάποια επισκευή.

Όταν τους ρώτησα εάν καλύπτονται απλώς με το βίντεο και τις φωτογραφίες που τους έχω στείλει, ο κύριος στο τηλέφωνο μου απάντησε ότι θα πρέπει να τους βγάλει πάλι το πρόβλημα όσο την δουλεύουν για να την επισκευάσουν. Ξαναλέω ότι το βίντεο που έχω βγάλει είναι λεπτομερειακά και έχω τραβήξει τα πάντα, κωδικούς τηλεόρασης κτλ.

Και σας ρωτώ: Ασχέτως τι μου λένε αυτοί, είναι αρκετό το βίντεο που έχω τραβήξει ώστε να μου επισκευάσουν την τηλεόραση; Εάν όχι, τι κάνω;; Περιμένω μέχρι και αν τους παρουσιάσει το πρόβλημα και μένω χωρίς τηλεόραση; Αυτό μπορεί να το παρουσιάσει και σε 3 μήνες. Και αν το παρουσιάσει, πως ξέρω εγώ ότι όντως κάποιος θα το δει; Δηλαδή εδω και 1 εβδομάδα που έχουν την τηλεόραση είναι κάποιος άνθρωπος πάνω από την τηλεόραση και την κοιτάει μήπως τυχόν και παρουσιάσει το πρόβλημα;

Έχω την δυνατότητα μέσω του βίντεο να κάνω κι εγώ καταγγελία;

Παρακάτω παραθέτω τις φωτογραφίες, το βίντεο δεν ξέρω αν μπορώ να το ανεβάσω.

Screenshot_2022-01-20-13-03-40-501_com.viber.voip.jpg

Screenshot_2022-01-20-13-03-35-383_com.viber.voip.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Infamous13 είπε

Παιδιά έχω κι εγώ μια ερώτηση.

Έχω αγοράσει μια Toshiba τηλεόραση από το Γερμανό όπως κι ο φίλος παραπάνω. Ημερομηνία αγοράς 27/01/20, εν ολίγοις σε μια εβδομάδα λήγει η εγγύηση.

Πριν από περίπου 6 μήνες η τηλεόραση μου έκανε κάτι περίεργα με τα χρώματα της, θα επισυναψω φωτογραφίες στο τέλος του ποστ. Έβγαλα και βίντεο με το πρόβλημα και με τον κωδικό της τηλεόρασης που γίνεται στο πίσω μέρος.

Κάλεσα το Γερμανό και με παρέπεμψαν στην Astra service. Ήρθε τεχνικός από την Astra, αλλά το θέμα είναι ότι το πρόβλημα που μου παρουσίασε το έκανε όποτε της καπνίσει της τηλεόρασης. Του έδειξα τις φωτογραφίες και το βίντεο και μου είχε πει ότι λογικά χρειάζεται αλλαγή πλακέτας εάν θυμάμαι καλά. 

Ο ίδιος ο τεχνικός με προέτρεψε να περιμένω λίγο καιρό και λίγο πριν λήξει η εγγύηση να ξανακαλέσω μήπως έχει αυξηθεί το πρόβλημα για να την επισκευάσουν.

Απο τότε δεν μου έχει παρουσιάσει ξανά το πρόβλημα, εγώ κάλεσα πριν από μία εβδομάδα στην εταιρεία, έστειλε άλλον τεχνικό ο οποίος πήρε την τηλεόραση και την έχουν στο μαγαζί για έλεγχο. Σήμερα που κάλεσα να πάρω μια ενημέρωση, μου εξήγησαν ότι την έχουν μία εβδομάδα μονίμως ανοιχτή και δεν τους έχει παρουσιάσει τίποτα. Και ότι εάν δεν τους παρουσιάσει το πρόβλημα δεν μπορουν να κάνουν κάποια επισκευή.

Όταν τους ρώτησα εάν καλύπτονται απλώς με το βίντεο και τις φωτογραφίες που τους έχω στείλει, ο κύριος στο τηλέφωνο μου απάντησε ότι θα πρέπει να τους βγάλει πάλι το πρόβλημα όσο την δουλεύουν για να την επισκευάσουν. Ξαναλέω ότι το βίντεο που έχω βγάλει είναι λεπτομερειακά και έχω τραβήξει τα πάντα, κωδικούς τηλεόρασης κτλ.

Και σας ρωτώ: Ασχέτως τι μου λένε αυτοί, είναι αρκετό το βίντεο που έχω τραβήξει ώστε να μου επισκευάσουν την τηλεόραση; Εάν όχι, τι κάνω;; Περιμένω μέχρι και αν τους παρουσιάσει το πρόβλημα και μένω χωρίς τηλεόραση; Αυτό μπορεί να το παρουσιάσει και σε 3 μήνες. Και αν το παρουσιάσει, πως ξέρω εγώ ότι όντως κάποιος θα το δει; Δηλαδή εδω και 1 εβδομάδα που έχουν την τηλεόραση είναι κάποιος άνθρωπος πάνω από την τηλεόραση και την κοιτάει μήπως τυχόν και παρουσιάσει το πρόβλημα;

Έχω την δυνατότητα μέσω του βίντεο να κάνω κι εγώ καταγγελία;

Παρακάτω παραθέτω τις φωτογραφίες, το βίντεο δεν ξέρω αν μπορώ να το ανεβάσω.

Screenshot_2022-01-20-13-03-40-501_com.viber.voip.jpg

Screenshot_2022-01-20-13-03-35-383_com.viber.voip.jpg

Βασικά είσαι off topic αλλά οκ. ΟΧΙ δεν μπορείς να αξιώσεις κάτι όταν η συσκευή κατά γενική ομολογία λειτουργεί κανονικά! Στην τελική να αξιώσεις τι όταν κατανοείς ότι και αυτοί δεν μπορούν να εντοπίσουν τη βλάβη καθότι η δυσλειτουργία δεν γίνεται σταθερά.

Για εμένα πάντως φαίνεται software bug ή μητρική (πχ από θερμοκρασίες). Η Astra κανονικά θα πρέπει να την φλασάρει με το Core λογισμικό της Vestel ώστε να είναι όλα "φρέσκα" (όχι το απλό λογισμικό αλλά το core που είναι πρακτικές πλήρες φλασάρισμα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...