panosde Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Καλησπερα σας , Αγόρασα το καλοκαίρι μία σκούπα ρομπότ( ROIDMI eve plus ) από τον Geekbuying αλλά πρόσφατα μου έβγαλε μερικά προβληματάκια. Εκτός από ότι έχασε μια φορά τους χάρτες και σταμάτησε να δείχνει το ποσοστό φόρτισης στον κάδο, χθες άρχισε να κάνει ένα δυνατό θόρυβο την ώρα που καθάριζε. Ο θόρυβος γίνεται μόνο την ώρα που καθαρίζει , όχι την ώρα που επιστρέφει στη βάση. Προσπάθησα να καθαρίσω ότι μπορούσα αλλά ο θόρυβος παραμένει. Δε γνωρίζω καθόλου την διαδικασία με το service στην Ελλάδα υπάρχει κάποιος που είχε παρόμοιο πρόβλημα και γνωρίζει; Σε ένα ελληνικό τηλέφωνο που βρήκα και πήρα τηλέφωνο μου είπαν να επικοινωνήσω με το Geekbuying και ότι αυτοί δεν αναλαμβάνουν. Τι κάνω σε αυτή τη περίπτωση ;
o.panos88 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 Καλησπέρα, έβγαλες καμία άκρη ; Και εμένα έχει κάποιο θέμα με την ρόδα και δεν λειτουργεί, μήπως βρήκες κανένα σέρβις Ελλάδα γιατί δεν μπορώ να βγάλω άκρη με το Banggood?
vdanasto Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 Δυστυχώς σε αυτές τις περιπτώσεις, όπου το προϊόν δεν εισάγεται μέσω επίσημου καναλιού διανομής - αντιπροσωπεία, υπεύθυνος είναι ο πωλητής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα