liakinen Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Υπάρχουν και άτομα που έχουν κάποια λεφτά για αγορά καινούργιου απλά αντιδρούν σε αυτήν την τρελή κατάσταση που επικρατεί και θα περιμένουν όσο χρειαστεί. Προσωπικά έχοντας παλιό αλλά καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο αρνούμαι πεισματικά να ασχοληθώ με καινούργια αυτοκίνητα όταν φτάσαμε Yaris & Corsa σε μία έκδοση πάνω από βασική να πλησιάζουν 18.500€, όταν VW Polo 1000 κυβικά ατμόσφαιρα 80 άλογα με ατσάλινες ζάντες ακουμπά 18.000€ και όταν προσπαθούν να με πείσουν οι ειδικοί του τύπου ότι έξυπνη αγορά αυτήν την εποχή είναι τα SUV και τα παράγωγα τους σε υβριδική έκδοση (επίσης με όλες τις υποκατηγορίες που έχουν) τα οποία έχουν ελάχιστη έως καθόλου βελτίωση στην οικονομία καυσίμου και έρχονται σε τιμές 25.000€ - 30.000€ ("απλές" μάρκες όχι Mercedes κτλ). Ε λοιπόν όχι ίσως εγώ να είμαι ιδιότροπος αλλά να τα έχετε στις αντιπροσωπείες να τα ξεσκονίζετε. Κρατάω μέχρι να λιώσει το παλιό. 8 1
dtk-386 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, greg2310 είπε Να μη σε αποηοητευσω αλλα τα yaris 1,3 vvti 09-12 είχαν εργοδρασιακο θεμα κ κσινε λαδια περιπου μετα τα 150000 Το έχω ακούσει από συνάδελφό μου με Auris. Τι να σου πω. Θα δείξει. Προς το παρόν είναι άψογο.
liakinen Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 5 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Το έχω ακούσει από συνάδελφό μου με Auris. Τι να σου πω. Θα δείξει. Προς το παρόν είναι άψογο. Κινητήρας 1NR-FE (1,33) ο προβληματικός με μεγάλη έως τεράστια κατανάλωση λαδιού. 1,5 λίτρο λάδι στα 1000 χλμ ο γείτονας μου έχει με αέριο όμως. Λογικά της νύφης αφού το έχει ένα χρόνο τότε κάτι θα είχε καταλάβει αν είχε πρόβλημα.
greg2310 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Τα εχω πει και αλλου θελει καλο λαδι και αλλαγη καθε 7500 χλμ..αλλα πάλι κάποια στιγμη θα καψει ..υπαρχει κιτ εργοστασιακο απο την toyota επισκευης...εγω με yaris 12 ος του 2008 δεν εχω προβλημα ..το ειχα ψαξει βεβαια με συμβουλες απο γνωστο -φιλο μηχανικο της toyota 1
liakinen Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, greg2310 είπε Τα εχω πει και αλλου θελει καλο λαδι και αλλαγη καθε 7500 χλμ..αλλα πάλι κάποια στιγμη θα καψει ..υπαρχει κιτ εργοστασιακο απο την toyota επισκευης...εγω με yaris 12 ος του 2008 δεν εχω προβλημα ..το ειχα ψαξει βεβαια με συμβουλες απο γνωστο -φιλο μηχανικο της toyota Στα ελατήρια από τα πιστόνια ήταν το πρόβλημα ή κάνω λάθος; Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2022 από liakinen
tutuyo Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, liakinen είπε Υπάρχουν και άτομα που έχουν κάποια λεφτά για αγορά καινούργιου απλά αντιδρούν σε αυτήν την τρελή κατάσταση που επικρατεί και θα περιμένουν όσο χρειαστεί. Προσωπικά έχοντας παλιό αλλά καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο αρνούμαι πεισματικά να ασχοληθώ με καινούργια αυτοκίνητα όταν φτάσαμε Yaris & Corsa σε μία έκδοση πάνω από βασική να πλησιάζουν 18.500€, όταν VW Polo 1000 κυβικά ατμόσφαιρα 80 άλογα με ατσάλινες ζάντες ακουμπά 18.000€ και όταν προσπαθούν να με πείσουν οι ειδικοί του τύπου ότι έξυπνη αγορά αυτήν την εποχή είναι τα SUV και τα παράγωγα τους σε υβριδική έκδοση (επίσης με όλες τις υποκατηγορίες που έχουν) τα οποία έχουν ελάχιστη έως καθόλου βελτίωση στην οικονομία καυσίμου και έρχονται σε τιμές 25.000€ - 30.000€ ("απλές" μάρκες όχι Mercedes κτλ). Ε λοιπόν όχι ίσως εγώ να είμαι ιδιότροπος αλλά να τα έχετε στις αντιπροσωπείες να τα ξεσκονίζετε. Κρατάω μέχρι να λιώσει το παλιό. Δίκαια η αγανάκτηση σου. Δεν ξέρω όμως αν οι τιμές "επανέλθουν" σε νορμάλ επίπεδα, διότι ότι ανεβαίνει δεν κατεβαίνει... Και για έχουμε ένα σημείο αναφοράς, το προηγούμενης γενιάς Corsa E, δλδ ένα αμαξάκι πόλης το αγόρασα 12.5 χιλιάρικα καινούργιο Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2022 από tutuyo 1
LongTom Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, liakinen είπε Υπάρχουν και άτομα που έχουν κάποια λεφτά για αγορά καινούργιου απλά αντιδρούν σε αυτήν την τρελή κατάσταση που επικρατεί και θα περιμένουν όσο χρειαστεί. Προσωπικά έχοντας παλιό αλλά καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο αρνούμαι πεισματικά να ασχοληθώ με καινούργια αυτοκίνητα όταν φτάσαμε Yaris & Corsa σε μία έκδοση πάνω από βασική να πλησιάζουν 18.500€, όταν VW Polo 1000 κυβικά ατμόσφαιρα 80 άλογα με ατσάλινες ζάντες ακουμπά 18.000€ και όταν προσπαθούν να με πείσουν οι ειδικοί του τύπου ότι έξυπνη αγορά αυτήν την εποχή είναι τα SUV και τα παράγωγα τους σε υβριδική έκδοση (επίσης με όλες τις υποκατηγορίες που έχουν) τα οποία έχουν ελάχιστη έως καθόλου βελτίωση στην οικονομία καυσίμου και έρχονται σε τιμές 25.000€ - 30.000€ ("απλές" μάρκες όχι Mercedes κτλ). Ε λοιπόν όχι ίσως εγώ να είμαι ιδιότροπος αλλά να τα έχετε στις αντιπροσωπείες να τα ξεσκονίζετε. Κρατάω μέχρι να λιώσει το παλιό. Θα περιμένεις τότε μέχρι να λιώσει το παλιό. Τα είπαμε αυτά, οι αυξήσεις είναι εδώ για να μείνουν. Πέραν κάποιων καλών προσφορών, οι διατιμήσεις θα πάνε προς τα πάνω, όχι προς τα κάτω. Είναι ότι οι ΟΕΜ ρίχνουν τα πρόστιμα για τους ρύπους στον καταναλωτή, ότι όλο το R&D για τα υβριδικά/ηλεκτρικά πάει πάλι στον καταναλωτή, ότι τα οχήματα γίνονται πολύ πιο πολύπλοκά (ιδίως από άποψη ηλεκτρονικών και κώδικα-λογισμικού) που απαιτείται δυσανάλογη αύξηση προσωπικού/εξόδων R&D και τέλος ότι λογικά λόγω πληθωρισμού οι τιμές θα ανέβουν. Όλα συνεργούν για απότομη αύξηση της τελικής τιμής, εν συγκρίσει με τις περασμένες δεκαετίες. Με τα Ι.Χ να γίνονται ουσιαστικά συστήματα συστημάτων (και όχι απλό σκάφος με κινητήρα-κιβώτιο-τιμόνι) που απαιτούν hardware-software και ότι κουλό έρχεται με την επικοινωνία (telematics και όλα τα καλά με τα δεδομένα που φέρνουν αυτά), με πολλά να είναι προαπαιτούμενα από Κρατικούς οργανισμούς (π.χ. βλέπε πακέτο ασφαλείας που είναι υποχρεωτικό για όλα τα νέα αμάξια σε ΕΕ) είναι ουσιαστικά αδύνατο να έχεις φτηνό αμάξι όπως κάποτε, ακόμη και εάν δεν υπολογίσεις τα έξτρα των ρύπων. Το πρόβλημα βέβαια δεν είναι οι τιμές, αλλά ότι στην Δύση (και μεγάλα μέρη της Ανατολής πια) οι μισθοί έχουν ουσιαστικά μείνει στάσιμοι για δεκαετίες και στην περίπτωση της Ελλάδας πήγαν και έμειναν στα τάρταρα. Προσωπικά είδα ότι πέραν της τιμής, τα νέα αμάξια προσφέρουν πολλά. Καλοσχεδιασμένα σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες, εξαιρετικά ασφαλή και ιδιαίτερα αξιόπιστα σε σχέση με τις περασμένες δεκαετίες. Βέβαια όταν έχεις το τεράστιο θέμα των χρημάτων, τότε είναι παλούκι ότι και να προσφέρει η αγορά... 4
nikos2004dj Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Στις 22/1/2022 στις 1:06 ΠΜ, moonwalkerMAN είπε καλησπέρα. ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, μέχρι 4-4500ευρω, όχι με πολλά χιλιόμερα μέχρι 16ετίας, ατρακάριστο. έψαξα σε γνωστό σαιτ για μεταχειρισμένα και πραγματικά είναι εξωπραγματικά τα όσα ζητάνε για αυτοκίνητα εικοσαετίας. Είμαι Βορεια Ελλάδα. Ακόμα ξέρει κανείς τί παίζει με τα αυτοκίνητα που έχουν αλλαγμάνη μηχανή? το θέλω για μετακίνηση τύπου σπίτι δουλειά, δουλειά σπίτι. αν η αλλαγη εχει γινει με ιδιο κωδικο κινητηρα και απο μηχανικο ,κοπηκε τιμολογιο για την μηχανη αλλα και την εργασία δεν εχεις θεμα ! αν δεν υπαρχει κανενα παραστατικο μη μπλεξεις ! επισης το οχι πολλα χιλιομετρα ---επιτελους δειτε τα αυτοκινητα με μηχανικό που ξερει τη δουλεια και επιπροσθετα ενα συντηρημενο αμαξι ειναι πιο καλο απο ενα ασυντηρητο με αβεβαιο ιστορικο συντηρησης αλλα λιγα χιλιομετρα
MitsosM13 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Πουλαω μια αλφα 159 1.9 jts σε πολυ καλη κατασταση. Δεν ξερω αν σε ενδιαφερει αυτος ο κυβισμος και τα λιγο πιο τσιμπημενα τελη κυκλοφοριας σε σχεση με αυτα που προτεινουν τα παιδια αλλα αν θες μπορουμε να επικοινωνησουμε να πουμε 2 πραγματα παραπανω. Σιγουρα παντως εχει και τα προτερηματα του σε σχεση με τα αυτοκινητα που εχουν προταθει. Εξαρταται παντα απ το τι θελεις. Επισης ειμαι απο Αθηνα που ειναι ενα θεμα... Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2022 από MitsosM13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα