Προς το περιεχόμενο

Διζωνικός κλιματισμός σε Alfa Romeo.Δεν υποστηρίζει θέρμανση?


Dantε

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερες,

Στο Mito μου εχω διζωνικο κλιματισμο.Τον ιδιο που φορανε και τα φιατ.Εχω ομως μια απορια που και το μανουαλ δε μου εχει λυσει πληρως.

Ο κλιματισμος απο οτι εχω καταλαβει υποστηριζει μονο ψυξη και για θερμανση πρεπει να στηριχθω αποκλειστικα στη λειτουργια του καλοριφερ.

Για την ενεργοποιηση του συμπιεστη του κλιματισμου εχει ενα κουμπι με χιονονιφαδα και σε προσπαθεια μου να το ενεργοποιησω και να βαλω θερμοκρασια ψηλοτερα,δεν εβγαζε απλα ζεστο αερα.

Οντως ειναι ετσι τα πραγματα η απλα κατι τρεχει με το αυτοκινητο?

Το καλοκαιρι η ψυξη δουλευει κανονικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Dantε είπε

Καλημερες,

Στο Mito μου εχω διζωνικο κλιματισμο.Τον ιδιο που φορανε και τα φιατ.Εχω ομως μια απορια που και το μανουαλ δε μου εχει λυσει πληρως.

Ο κλιματισμος απο οτι εχω καταλαβει υποστηριζει μονο ψυξη και για θερμανση πρεπει να στηριχθω αποκλειστικα στη λειτουργια του καλοριφερ.

Για την ενεργοποιηση του συμπιεστη του κλιματισμου εχει ενα κουμπι με χιονονιφαδα και σε προσπαθεια μου να το ενεργοποιησω και να βαλω θερμοκρασια ψηλοτερα,δεν εβγαζε απλα ζεστο αερα.

Οντως ειναι ετσι τα πραγματα η απλα κατι τρεχει με το αυτοκινητο?

Το καλοκαιρι η ψυξη δουλευει κανονικα.

Γιατί να θέλεις θέρμανση με το a/c? 

Αν εχεις off την χιονονιφάδα και βάλεις μια υψηλή θερμοκρασία δεν θα βγάλει ζεστό? 

Να χρησιμοποιήσεις δλδ το κλίμα αλλά απλά χωρίς το ac. 

Σσε όσα αυτοκίνητα είχα με clima έτσι το δούλευα, είχα μια θερμοκρασία με off το aircodition και απλά πάταγα το κουμπι του ac το καλοκαιρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, imr είπε

Γιατί να θέλεις θέρμανση με το a/c? 

Αν εχεις off την χιονονιφάδα και βάλεις μια υψηλή θερμοκρασία δεν θα βγάλει ζεστό? 

Να χρησιμοποιήσεις δλδ το κλίμα αλλά απλά χωρίς το ac. 

Σσε όσα αυτοκίνητα είχα με clima έτσι το δούλευα, είχα μια θερμοκρασία με off το aircodition και απλά πάταγα το κουμπι του ac το καλοκαιρι

Αν δεν ενεργοποιησεις το συμπιεστη ,δουλευει το καλοριφερ.

Εκτος οτι πρεπει να περιμενεις να ζεσταθει το αυτοκινητο,ειναι και το θεμα με τους υδρατμους που αναφερεται κατω.Και να μη μενει και ο συμπιεστης χωρις χρηση για μηνες ολοκληρους για να κυκλοφορουν τα λαδια του λιγο.

Στο C4 του πατερα μου πχ,αν πατησεις το κουμπι του A/C βγαζει ζεστο η κρυο οτι επιλεξεις.Πολυ πιο απλη χρηση.

Γενικα το συστημα της φιατ στο διζωνικο ειναι πιο πολυπλοκο απο οτι χρειαζεται να ειναι.Ιταλοι να μου πεις :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dantε είπε

Αν δεν ενεργοποιησεις το συμπιεστη ,δουλευει το καλοριφερ.

Εκτος οτι πρεπει να περιμενεις να ζεσταθει το αυτοκινητο,ειναι και το θεμα με τους υδρατμους που αναφερεται κατω.Και να μη μενει και ο συμπιεστης χωρις χρηση για μηνες ολοκληρους για να κυκλοφορουν τα λαδια του λιγο.

Στο C4 του πατερα μου πχ,αν πατησεις το κουμπι του A/C βγαζει ζεστο η κρυο οτι επιλεξεις.Πολυ πιο απλη χρηση.

Γενικα το συστημα της φιατ στο διζωνικο ειναι πιο πολυπλοκο απο οτι χρειαζεται να ειναι.Ιταλοι να μου πεις :P

Και σε vag δουλεύει και με συμπιεστή ζεστό όπως λες αλλά καθυστερεί περισσότερο από το καλοριφέρ, και για τους υδρατμους  μερικά δευτερόλεπτα στη λειτουργία ξεθαμπωματος παντα ήταν αρκετα μου ήταν αρκετά οπότε δεν βλέπω την χρησιμότητα του αλλά μου φαίνεται λίγο κουλό να μην υπαρχει

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρακτικα αυτο που με ενοχλει ειναι οτι μπορει να εχει ψοφοκρυο εξω και θα πρεπει να ζεσταθει το αυτοκινητο για να εχω θερμανση και οτι μενει ο συμπιεστης για πολυ καιρο αχρησιμοποιητος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το γνωριζω το θεμα κλιματισμος στις Αlfa,αλλα εγω σε τρια γαλλικα και γερμανικα με διζωνικο κλιματισμο κανενα τους δεν βγαζει ζεστο οταν ειναι κρυο το μοτερ.

Δεν εχω ασχοληθει περαιτερω,εαν γνωριζει καποιος επι του θεματος να μας διαφωτισει καλο θα ηταν να μαθουμε γιατι κι εγω το εχω απορια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα περισσότερα «κοινά» αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης
το καλοριφέρ λειτουργεί με το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα.
Αποτέλεσμα, όταν ο κινητήρας δεν έχει φτάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας
το καλοριφέρ δεν έχει θέρμανση να αποδώσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, nemom είπε

Στα περισσότερα «κοινά» αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης
το καλοριφέρ λειτουργεί με το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα.
Αποτέλεσμα, όταν ο κινητήρας δεν έχει φτάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας
το καλοριφέρ δεν έχει θέρμανση να αποδώσει.

Δεν μιλησα για καλοριφερ αλλα για διζωνικο κλιματισμο συγκεκριμενα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Δεν μιλησα για καλοριφερ αλλα για διζωνικο κλιματισμο συγκεκριμενα.

Εκτός αν δεν καταλαβαίνω σωστά,
το ερώτημα ήταν

«δεν βγαζει ζεστο οταν ειναι κρυο το μοτερ»

τί σχέση έχει αν είναι ή δεν είναι διζωνικό το σύστημα;

Το θερμαντικό στοιχείο που είναι φυτεμένο στο κλιματιστικό που είναι εγκατεστημένο στην πλάτη του καθρέφτη και βρίσκεται μέσα στο ταμπλό
στα περισσότερα «κοινά» αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης
λειτουργεί με το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα που αν δεν είναι ζεστός, δεν αποδίδει ζέστη.

Σου λύνω την απορία, εκτός αν δε θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανεφερες

56 λεπτά πριν, nemom είπε

Στα περισσότερα «κοινά» αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης
το καλοριφέρ λειτουργεί με το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα.

Δεν ανεφερες για κλιματισμο ετσι και η απαντηση μου.(το θεμα μου δεν ειναι το διζωνικο)

Τωρα που το διευκρινισες,και αναφερθηκες σε κλιματιστικο και οχι σε σκετο καλοριφερ (οπως εγραψες) το κατανοησα.

Ευχαριστω πολυ για την ενημερωση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τη λέξη καλοριφέρ αναφέρομαι στο κομμάτι του κλιματιστικού που λειτουργεί για τη θέρμανση

το κομμάτι αυτό λειτουργεί με την ίδια αρχή
είτε έχει το σύστημα αυτόματη είτε χειροκίνητη λειτουργία είτε και καθόλου στοιχείο ψύξης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ερωτημα εμενα ειναι εαν ειναι σύνηθες ενω υπαρχει κλιματισμος,να μη δινει θερμανση μεσω του συμπιεστη.

Το οτι το καλοριφερ δε βγαζει ζεστη οταν ειναι κρυος ο κινητηρας,το γνωριζα,φυσιολογικο ειναι.

Απλα απο την εμπειρια μου με αλλα αμαξια,εμπαινες μεσα με 0 βαθμους εξω και κρυο κινητηρα,ανοιγες το συμπιεστη και εβγαζε ζεστο,μου φανηκε περιεργο που δε το εχει το δικο μου,ειδικα οταν υποτιθεται οτι και ο διζωνικος ειναι κατι εξτρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Dantε είπε

Το ερωτημα εμενα ειναι εαν ειναι σύνηθες ενω υπαρχει κλιματισμος,να μη δινει θερμανση μεσω του συμπιεστη.

Το οτι το καλοριφερ δε βγαζει ζεστη οταν ειναι κρυος ο κινητηρας,το γνωριζα,φυσιολογικο ειναι.

Απλα απο την εμπειρια μου με αλλα αμαξια,εμπαινες μεσα με 0 βαθμους εξω και κρυο κινητηρα,ανοιγες το συμπιεστη και εβγαζε ζεστο,μου φανηκε περιεργο που δε το εχει το δικο μου,ειδικα οταν υποτιθεται οτι και ο διζωνικος ειναι κατι εξτρα.

H θερμανση στα αμάξια δεν γίνεται με τον συμπιεστή αλλά με την θερμότητα απο το σύστημα ψύξης της μηχανής.Η μηχανή είναι όπως το μπόιλερ στο σπίτι η αντλία είναι ο κυκλοφορητής και το σώμα του καλοριφερ είναι μέσα στο ταμπλο.Για να διανείμει τον αέρα έχει την βοήθεια ανεμιστήρα.

Σε όσα αμάξια που εχω μπει κανένα απο παγωμένο δεν βγάζει ζεστό κατευθείαν.Μετά απο λίγα λεπτά που θα ζεσταθεί η μηχανή ναι βγάζει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

H θερμανση στα αμάξια δεν γίνεται με τον συμπιεστή αλλά με την θερμότητα απο το σύστημα ψύξης της μηχανής.Η μηχανή είναι όπως το μπόιλερ στο σπίτι η αντλία είναι ο κυκλοφορητής και το σώμα του καλοριφερ είναι μέσα στο ταμπλο.Για να διανείμει τον αέρα έχει την βοήθεια ανεμιστήρα.

Σε όσα αμάξια που εχω μπει κανένα απο παγωμένο δεν βγάζει ζεστό κατευθείαν.Μετά απο λίγα λεπτά που θα ζεσταθεί η μηχανή ναι βγάζει. 

Το εξηγησαμε και εγραψα οτι το γνωριζω αυτο.

Και λεω ξανα,οτι εχω πετυχει αυτοκινητα που κανουν τη θερμανση με συμπιεστη και εξηγω πως το καταλαβαινεις γιατι ανοιγες το καλοριφερ με κρυο το αμαξι,δεν εβγαζε ζεστο,παταγες το κουμπι του συμπιεστη,το ακουγες που επαιρνε μπροστα και μετα εβγαζε ζεστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...