Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

42 λεπτά πριν, mindreader είπε

Μιλουσα με γνωστο μου καλο και επιτυχημενο 'μαστορα', που εχει συνεργειο και τον εμπιστευεται πολυς κοσμος. Αξιοπιστος.

Επικοινωνησα μαζι του, γιατι γνωστο μου προσωπο θελει ενα φτηνο μεταχειρισμενο, και δεν θελω να μπλεξω με 'μαντραδες'. Αυτος ειναι αξιοπιστος, γνωριζομαστε οικογενειακως πολλα χρονια κλπ.

Μου ειπε λοιπον, οτι με τους δασμους που εβαλε σε (και καλα) ρυπογονα αυτοκινητα (πχ...euro 5!) η παρουσα κυβερνηση, απο το φθινοπωρο και μετα, ουσιαστικα 'παγωσε' η αγορα μεταχειρισμενων, γιατι εισαγωγες απο χωρες του εξωτερικου δεν μπορουν να γινουν! Οταν το εισαγωμενο θα φαει ενα φορο 2000 ευρω στο κεφαλι, τελειωσε. Αρα μας μενει, μονο η εσωτερικη ελληνικη αγορα. Μιλαμε για τελμα.

όλο αυτό φέρνει και άλλα παράπλευρα προβλήματα.

αφού ο άλλος δε θα μπορεί να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο θα κρατάει τη σακαράκα του μέχρι τη δευτέρα παρουσία. Τώρα για το τι service θα γίνεται είναι άλλο θέμα.

πχ φίλος είναι να αλλάξει λάστιχα στο αυτοκίνητο του (15+ έτη). Βασικά τα λάστιχα έπρεπε να είχαν αλλαχτεί χθες. Μιλούσαμε πριν κάποιες μέρες και μου έλεγε, ε μωρέ δε πάω μακριά, δε τρέχω πολύ, είναι καλός ο καιρός πλέον και δε βρέχει, από χειμώνα και βλέπουμε. Τώρα που άκουσε και για ενδεχόμενη επιδότηση ελαστικών, δε πρόκειται να αλλάξει, εκτός αν τον κόψουν στο ΚΤΕΟ.

Δε μπορεί από τη μια να μιλάμε για ασφάλεια και από την άλλη να προβαίνουμε σε κινήσεις που υποβαθμίζουν την ασφάλεια. Δε μπορεί να σκέφτεσαι να μειώσεις το όριο ταχύτητας για λόγους ασφαλείας και από την άλλη να φορολογείς τα πάντα σα να μην υπάρχει αύριο με αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό των οδηγών να μη μπορεί να ανταποκριθεί και να μη περνάει ούτε έξω από συνεργείο.

Πρέπει να καταλάβουν κάποιοι ότι ένα καινούργιο αυτοκίνητο δεν είναι μόνο πολυτέλεια και άνεση.

Δεν έχει νόημα και κανένα κέρδος να φορολογείς σα να μην υπάρχει αύριο αναγκάζοντας τον καθένα απο εμάς να κυκλοφορεί με αυτοκίνητα 20ετίας. Γιατί αυτό θα γίνει.

Έναν άλλον γνωστό μου τον κόψανε στο ΚΤΕΟ για λάστιχα. Που για να σε κόψουν καταλαβαίνετε τι γίνεται. Είναι ένα στάδιο πριν βγούνε τα σύρματα

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, SeriesX είπε

 

Η Rolls Royce πουλαει 5.500+ αμαξια το ετος...

Αυτο που κολλάει, εκτός αν τα πουλάει στην ελλαδα ολα αυτα και δεν το κατάλαβα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Bitbit είπε

όλο αυτό φέρνει και άλλα παράπλευρα προβλήματα.

αφού ο άλλος δε θα μπορεί να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο θα κρατάει τη σακαράκα του μέχρι τη δευτέρα παρουσία. Τώρα για το τι service θα γίνεται είναι άλλο θέμα.

πχ φίλος είναι να αλλάξει λάστιχα στο αυτοκίνητο του (15+ έτη). Βασικά τα λάστιχα έπρεπε να είχαν αλλαχτεί χθες. Μιλούσαμε πριν κάποιες μέρες και μου έλεγε, ε μωρέ δε πάω μακριά, δε τρέχω πολύ, είναι καλός ο καιρός πλέον και δε βρέχει, από χειμώνα και βλέπουμε. Τώρα που άκουσε και για ενδεχόμενη επιδότηση ελαστικών, δε πρόκειται να αλλάξει, εκτός αν τον κόψουν στο ΚΤΕΟ.

Δε μπορεί από τη μια να μιλάμε για ασφάλεια και από την άλλη να προβαίνουμε σε κινήσεις που υποβαθμίζουν την ασφάλεια. Δε μπορεί να σκέφτεσαι να μειώσεις το όριο ταχύτητας για λόγους ασφαλείας και από την άλλη να φορολογείς τα πάντα σα να μην υπάρχει αύριο με αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό των οδηγών να μη μπορεί να ανταποκριθεί και να μη περνάει ούτε έξω από συνεργείο.

Πρέπει να καταλάβουν κάποιοι ότι ένα καινούργιο αυτοκίνητο δεν είναι μόνο πολυτέλεια και άνεση.

Δεν έχει νόημα και κανένα κέρδος να φορολογείς σα να μην υπάρχει αύριο αναγκάζοντας τον καθένα απο εμάς να κυκλοφορεί με αυτοκίνητα 20ετίας. Γιατί αυτό θα γίνει.

Έναν άλλον γνωστό μου τον κόψανε στο ΚΤΕΟ για λάστιχα. Που για να σε κόψουν καταλαβαίνετε τι γίνεται. Είναι ένα στάδιο πριν βγούνε τα σύρματα

Δυστυχως, δεν ξερω αν συνειδητα το πανε ετσι, ή απλα 'προκυπτει',
οπως και να χει,
νομιζω θελουν να περιορισουν την ιδιωτικη αυτοκινηση.

Βαλε τι γινεται και με τη βενζινη...παραπλευρη απωλεια κι αυτο, ή γενικοτερο σχεδιο, 'με ενα σμπαρο πολλα τρυγονια';

Οποτε μαλλον το πανε να γινει 'πολυτελεια'.

Ισως βεβαια αυτο, να ειναι λαθος αισθηση δικη μου.

 

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που οσμίζομαι και εγώ ότι είναι σιγά σιγά το αυτοκίνητο θα απευθύνεται στην ελίτ.

Δεν μπορεί οι εταιρίες να στρέφονται στα ηλεκτρικά - με πρόσχημα την προστασία του περιβάλλοντος υπό την πίεση των κυβερνήσεων- σχεδόν αποκλειστικά και αυτά να κοστίζουν 30.000 το φθηνότερο. Και να μας λένε ότι θα ακριβύνουν και άλλο... Και το ρεύμα να κοστίζει μια περιουσία, το ίδιο και η βενζίνη.

Ποιοί θα τα αγοράσουν; Αποκλειστικά η ανώτερη τάξη όπως γίνεται ή γινόταν μέχρι πρόσφατα στις αναπτυσσόμενες χώρες;

Στο παρελθόν υπήρχε μια προσπάθεια από τη βιομηχανία να κάνουμε τα πράγματα ευρέως διαθέσιμα για μεγάλη μερίδα του κόσμου. Τώρα βλέπεις ακριβώς το αντίθετο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως βλέπω οτι οι δρόμοι εχουν γεμίσει με καινούργια αυτοκίνητα (SUV κατά πλειοψηφία) και παρα πολλά πλέον ειναι leasing. Οπότε ισως ο κόσμος που μπορεί  να στρέφεται σταδιακά απο την ιδιοκτησία στην χρήση. 

Οι υψηλές τιμές θα μεινουν για πολύ καιρό, ισως και μονιμα.  Συνδυασμός της νέας post Covid πραγματικότητας , των αυξησεων στα κοστολόγια παραγωγής και μεταφορικών, στην σταδιακή μετάβαση σε advanced υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκινητα  αλλά και στην υψηλή τεχνολογία που διαθέτουν πλεον ολα τα νέα μοντέλα

Εκείνο που δεν αλλάζει δυστυχώς ειναι η καφρίλα στην οδήγηση...

Αλλά μην αγχώνεστε. Του χρονου (μπορει και νωρίτερα ) θα έχουμε εκλογές οπότε θα τρέξουν νεες επιδοτησεις ,  προγράμματα αντικατάστασης αναβάθμισης .. οτι σκεφτούν οι σοφοί (  χνιαρ χνιαρ :)  ) του υπουργείου οικονομικών   για να τους ψηφίσει ο εξυπνότερος λαός ever.... 

Επεξ/σία από prometheas
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/5/2022 στις 2:40 ΜΜ, prometheas είπε

Εγώ πάντως βλέπω οτι οι δρόμοι εχουν γεμίσει με καινούργια αυτοκίνητα (SUV κατά πλειοψηφία) και παρα πολλά πλέον ειναι leasing. Οπότε ισως ο κόσμος που μπορεί  να στρέφεται σταδιακά απο την ιδιοκτησία στην χρήση. 

Οι υψηλές τιμές θα μεινουν για πολύ καιρό, ισως και μονιμα.  Συνδυασμός της νέας post Covid πραγματικότητας , των αυξησεων στα κοστολόγια παραγωγής και μεταφορικών, στην σταδιακή μετάβαση σε advanced υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκινητα  αλλά και στην υψηλή τεχνολογία που διαθέτουν πλεον ολα τα νέα μοντέλα

Εκείνο που δεν αλλάζει δυστυχώς ειναι η καφρίλα στην οδήγηση...

Αλλά μην αγχώνεστε. Του χρονου (μπορει και νωρίτερα ) θα έχουμε εκλογές οπότε θα τρέξουν νεες επιδοτησεις ,  προγράμματα αντικατάστασης αναβάθμισης .. οτι σκεφτούν οι σοφοί (  χνιαρ χνιαρ :)  ) του υπουργείου οικονομικών   για να τους ψηφίσει ο εξυπνότερος λαός ever.... 

Για leasing μονο αν στο παρέχει η εταιρία ή είσαι ο ίδιος ελεύθερος επαγγελματίας και σε συμφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, fragsp είπε

Για leasing μονο αν στο παρέχει η εταιρία ή είσαι ο ίδιος ελεύθερος επαγγελματίας και σε συμφέρει.

Σίγουρα αλλα ακόμη δεν έχω καταλήξει στο αν ακόμη και αυτό αξίζει μακροπρόθεσμα. Εννοώ να μου "κόβει" 250 ευρώ/μήνα απο τον μισθό ο εργοδότης για να έχω το αμάξι. Ακόμη και αν όλα τα service, τέλη κλπ είναι πληρωμένα.

Επεξ/σία από kimimaro_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, kimimaro_ είπε

Σίγουρα αλλα ακόμη δεν έχω καταλήξει στο αν ακόμη και αυτό αξίζει μακροπρόθεσμα. Εννοώ να μου "κόβει" 250 ευρώ/μήνα απο τον μισθό ο εργοδότης για να έχω το αμάξι. Ακόμη και αν όλα τα service, τέλη κλπ είναι πληρωμένα.

Με 250 μείωση αξίζει μόνο αν σου πληρώνει την βενζίνη για την καθημερινή χρήση σπίτι-εργασία και μόνο αν είναι πάνω από 40χμ συνολικά η διαδρομή.

Επεξ/σία από fragsp
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μεταβαση απο ιδιοκτησια σε σταθερο δανεισμο προωθειται εμμεσα στα παντα.

Στα ακινητα,στο αυτοκινητο και γενικα παντου.

Θα δουλευεις για να πληρωνεις συνδρομες και να χρησιμοποιεις με το μηνα αλλα δε θα ειναι τιποτα δικη σου ιδιοκτησια.

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, kimimaro_ είπε

Σίγουρα αλλα ακόμη δεν έχω καταλήξει στο αν ακόμη και αυτό αξίζει μακροπρόθεσμα. Εννοώ να μου "κόβει" 250 ευρώ/μήνα απο τον μισθό ο εργοδότης για να έχω το αμάξι. Ακόμη και αν όλα τα service, τέλη κλπ είναι πληρωμένα.

Μία η άλλη είναι...εφόσον χρειάζεσαι αμάξι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Μία η άλλη είναι...εφόσον χρειάζεσαι αμάξι

Αν είναι όντως μία η άλλη τότε συμφέρει να το αγοράσω για να το πουλήσω μετά. Ακόμη και αν μετά απο 15 χρόνια πιάσει 3 χιλιάρικα. Εκτός και αν υπολογισες και αυτόν τον παράγοντα μέσα.

 

5 ώρες πριν, Dantε είπε

Η μεταβαση απο ιδιοκτησια σε σταθερο δανεισμο προωθειται εμμεσα στα παντα.

Στα ακινητα,στο αυτοκινητο και γενικα παντου.

Θα δουλευεις για να πληρωνεις συνδρομες και να χρησιμοποιεις με το μηνα αλλα δε θα ειναι τιποτα δικη σου ιδιοκτησια.

Ισχύει αυτό. Μέχρι και η apple σκέφτεται να βγάλει iphone με συνδρομή. Κατασκευαστές αυτοκινήτων το γυρνάνε και αυτοί στο subscription model. Για τα ακίνητα δεν συζητάω καν.. παλιά δούλευε ενα άτομο και αγόραζαν σπίτι, τωρα δουλεύουν και οι 2 και είναι στο νοίκι. Στο μέλλον οι ιδιοκτήτες (σπιτιών και όχι μόνο) θα είναι μόνο οι εταιρείες.

Επεξ/σία από kimimaro_
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν ξερω αν πρεπει να κλαψω η να γελασω

https://www.newsauto.gr/news/neo-opel-astra-i-times-stin-ellada/

ΞΕΚΙΝΑΕΙ απο 24κ!!!
24 χιλιαρικα για 100 αλογακια. Φτηνοτερο αυτοματο στα 30κ🙃


 25 χιλιαρικα για ενα απολυτως βασικο μοτερ 100 ιππων με ενα μεταλλικο χρωμα?

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kimimaro_ είπε

Αν είναι όντως μία η άλλη τότε συμφέρει να το αγοράσω για να το πουλήσω μετά. Ακόμη και αν μετά απο 15 χρόνια πιάσει 3 χιλιάρικα. Εκτός και αν υπολογισες και αυτόν τον παράγοντα μέσα.

Αν το αγοράσεις υπολογίζεις +24% φπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tutuyo είπε

δεν ξερω αν πρεπει να κλαψω η να γελασω

https://www.newsauto.gr/news/neo-opel-astra-i-times-stin-ellada/

ΞΕΚΙΝΑΕΙ απο 24κ!!!
24 χιλιαρικα για 100 αλογακια. Φτηνοτερο αυτοματο στα 30κ🙃


 25 χιλιαρικα για ενα απολυτως βασικο μοτερ 100 ιππων με ενα μεταλλικο χρωμα?

 

Κυριολεκτικα για κλαματα.

Πριν καποια χρονια, και με καλυτερους μισθους, με αυτα χρηματα ειχα αγορασει τοτε(αναμνηση παλια, πλεον), opel vectra!

Και τωρα θες τα ιδια χρηματα, για το astra!!!!

Σε λιγο, με τα λεφτα που επαιρνες καποτε vectra, θα παιρνεις...corsa!

 

Ωρε που παμε, που ελεγε κι ο Αυλωνιτης....

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, tutuyo είπε

δεν ξερω αν πρεπει να κλαψω η να γελασω

https://www.newsauto.gr/news/neo-opel-astra-i-times-stin-ellada/

ΞΕΚΙΝΑΕΙ απο 24κ!!!
24 χιλιαρικα για 100 αλογακια. Φτηνοτερο αυτοματο στα 30κ🙃


 25 χιλιαρικα για ενα απολυτως βασικο μοτερ 100 ιππων με ενα μεταλλικο χρωμα?

Έχει ξεφύγει γενικότερα η κατάσταση και όλα αυτά γιατί; Υπάρχει έλλειψη λέει μικροτσίπ, έγινε πόλεμος στην Ουκρανία και αλλάζει η ζωή μας, πρέπει να σώσουμε τον πλανήτη με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και βέβαια σημαντικό ρόλο παίζει ότι τα νέα αυτοκίνητα είναι γεμάτα τεχνολογίες και ανεβαίνει το κόστος. Η τελευταία δικαιολογία είναι τρομερή αλλά γιατί δεν συνέβη το ίδιο όλες τις προηγούμενες δεκαετίες πχ από τέλη 70 αρχές 80 στην δεκαετία του 90 με τεχνολογίες όπως Abs (σε όλες τις κατηγορίες), κινητήρες πολλαπλού ψεκασμού από καρμπυρατέρ, αερόσακοι, πλήρως γαλβανισμένο αμάξωμα, υδραυλικό τιμόνι κτλ. 

Υπάρχει εξέλιξη; ναι υπάρχει. Είναι τέτοια που να δικαιολογεί τις αστείες τιμές; Όχι. Στην τελική δεν έχει σχέση τι λέω εγώ και ο καθένας εδώ μέσα αλλά οι πωλήσεις. Αν υπάρχουν άνθρωποι στην χώρα μας και αλλού που είναι της λογικής ε τι να κάνουμε όλα ανεβαίνουν θα το υποστούμε τότε συγνώμη αλλά τα αυτοκίνητα θα είναι το τελευταίο που θα μας ενδιαφέρει γιατί το ψωμί θα έχει φτάσει 2€ και η βενζίνη 3€ το λίτρο. 

Άσχετο σχετικό αλλά θέλω να δω αν έχει τα αρχ@δι@ η κυβέρνηση να φέρει στο προσκήνιο εκείνο τον Ευρωπαϊκό νόμο με την αύξηση των τελών κυκλοφορίας για ρυπογόνα αυτοκίνητα (που σου λέει στην ουσία να αγοράσεις καινούργιο δηλαδή βρες περίπου 20.000€ το λιγότερο) με την παρούσα κατάσταση (οικονομική - κοινωνική και προεκλογική).

Τέλος για γέλια οι τιμές του νέου Astra φυσικά όπως και του μικρού Corsa αλλά και σχεδόν του συνόλου των αυτοκινήτων ανεξάρτητα μάρκας όμως το γέλιο που κάνω μπαίνοντας στην VW δεν συγκρίνεται. Ειδικότερα με εκείνο το Polo 1.0 (3 cylinder), τα 80 μουλάρια, τα ταμπούρα, τις ατσάλινες ζάντες και τα 18000€ πιάνω το στομάχι από τα γέλια. Αν είχε και μανιβέλες στα πίσω παράθυρα θα κατουριόμουν κιόλας.

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...