Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Αυτή την πατάτα πόσες φορές την έχω ακούσει πραγματικά. Πετάει ένας ημιμαθής μια ηλιθιότητα και το κάνετε όλοι καραμέλα.

Λοιπόν ας πούμε ότι έχουν 20 χρόνια ζωής (25-30 έχουν). Μέτα από αυτό δηλαδή δεν θα χρειαζόμαστε ενέργεια; Δηλαδή εσύ και όλα τα τζιμάνια που το λέτε, τους συμφέρει πιο πολύ να βρουν νέο μέρος, νέες άδειες, νέα απολοτρύωση, νέοι δρόμοι, νέες μελέτες. Από το να αντικαταστήσουν τις ανεμογεννητριες με καινούργιες.

Δηλαδή σας πλασάρουν μια ηλιθιότητα και την αναμασάτε, δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να το σκεφτείς αυτό. Αν πεις για τα πτερύγια που λένε κάποιοι πάρε το άρθρο. 

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/energeia/i-defteri-zoi-gia-tis-anemogennitries/

Και άντε εγώ σου λέω ότι σε 25 χρόνια έχουμε καταφέρει να έχουμε ενέργεια με πυρηνική σύντηξη οπότε οι ανεμογεννήτριες μπορεί να είναι ασύμφορές (σχεδόν αδύνατο αυτό, αλλά μακάρι). Η εταιρία θα είναι αναγκασμένη να βγάλει τις ανεμογεννήτριες, δεν υπάρχει δεν με συμφέρει πρέπει. Άντε πες ότι δηλώνει πτώχευση (αυτές οι εταιρίες είναι κολλοσοί και έχουν πολλές διαφορετικές επενδύσεις, αλλά πες ότι έγινε. Ωραία τότε εμείς σαν πολιτεία θα τις βγάλουμε στην χειρότερη.

ΓΙΑΤΙ αυτή την στιγμή χρειαζόμαστε το ρεύμα και αν όλα πάνε έτσι όπως είπα θα βγουν οι ανεμογεννήτριες με χρήματα του Κράτους.

Ξεχνας οτι ζουμε στην Ελλαδα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 λεπτά πριν, GBorb είπε

Ξεχνας οτι ζουμε στην Ελλαδα. 

Ναι ωραία και ζω στην Ελλάδα, τι σημαίνει αυτό; 

Ότι υπάρχουν πολλοί σαν και εσένα; Τους ρωτάς απλά πράγματα λογικής και όταν δεν έχουν απάντηση το ρίχνουν αλλού. Δεν είναι Ελληνική ιδιότητα αυτή υπάρχει παντού.

Μιλάμε για την διάρκεια ζωής μια ανεμογεννήτριας έχεις να πεις κάτι πάνω σε αυτό;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, armagedwnn είπε

Ναι ωραία και ζω στην Ελλάδα, τι σημαίνει αυτό; 

Ότι υπάρχουν πολλοί σαν και εσένα; Τους ρωτάς απλά πράγματα λογικής και όταν δεν έχουν απάντηση το ρίχνουν αλλού. Δεν είναι Ελληνική ιδιότητα αυτή υπάρχει παντού.

Μιλάμε για την διάρκεια ζωής μια ανεμογεννήτριας έχεις να πεις κάτι πάνω σε αυτό;

Ναι εχω να πω οτι και στην Κρητη και στις Κυκλαδες υπαρχουν αρκετες εκτος λειτουργιας για ειμαστε μπανανια. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Φαντάζομαι ότι αυτή, αλλά και οποιαδήποτε άλλη εταιρία δεν πήρε μόνη της την πρωτοβουλία να κατασκευάσει τον οδικό ‘άξονα. 
Το κράτος λόγω αδυναμίας χρηματοδότησης του έργου ως δημόσιο ‘έργο, το πήγε σε καθεστώς ΣΔΙΤ ώστε να το χρηματοδοτήσει και κατασκευάσει ο ανάδοχος.

Ο οποίος μέσω των διοδίων θα πάρει τα χρήματα του πίσω και φυσικά θα κερδίσει από αυτό.

Αλλά και παλαιότερα (70s - 80s) που οι δρόμοι ήταν τραγικοί πάλι υπήρχαν διόδια τα οποία σε καμία περίπτωση δεν αντιστοιχούσαν στην  ποιότητα / κατάσταση του δρόμου.  
 

Τουλάχιστο τώρα τα διόδια είναι ανταποδοτικά. Οι δρόμοι είναι πολύ καλύτεροι και σαφώς ασφαλέστεροι.  Για το σχετικό  κόστος των διοδίων νομίζω ότι ναι χωράει κάποια συζήτηση. 
 

Disclaimer : Δεν έχω σχέση με την συγκεκριμένη εταιρία. 

Το οδικό δίκτυο ήταν και είναι τεκμήριο και ζωντανή μαρτυρία διαφθοράς, για να τρώνε οι ημέτεροι και γενικά οι "εθνικοί εργολάβοι".

...από τις τιμές των διοδίων μέχρι περιπτώσεις "γεφυριού άρτας", ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν...

Σαν τις τηλεπικοινωνίες...είναι πολιτική να μοιράζεται η πίτα σε ιδιώτες, ακόμη κι αν είναι με το "ζόρι", με τις τιμές να μένουν ψηλότερα για να βγαίνουν οι άλλοι "παίκτες" στην αγορά, ενώ εξαρτώνται από τις υποδομές που έχουν πληρωθεί με δημόσιο χρήμα.

1 ώρα πριν, armagedwnn είπε

Ναι ωραία και ζω στην Ελλάδα, τι σημαίνει αυτό; 

Ότι υπάρχουν πολλοί σαν και εσένα; Τους ρωτάς απλά πράγματα λογικής και όταν δεν έχουν απάντηση το ρίχνουν αλλού. Δεν είναι Ελληνική ιδιότητα αυτή υπάρχει παντού.

Μιλάμε για την διάρκεια ζωής μια ανεμογεννήτριας έχεις να πεις κάτι πάνω σε αυτό;

Η αφέλεια στη δική σου άποψη είναι ότι προύποθέτει μια αφαιρετική σύλληψη μιας διαδικασίας όπου η Γνώση και η Επιστήμη απλώς "πραγματώνεται" αδιαμεσολάβητα κι έχει απέναντί της την Αγνοια και τις Προκαταλήψεις...μια διανοητικοποιημένη και ρομαντική θεώρηση της ιστορίας, της κοινωνίας και της οικονομίας χαρτογραφημένη σε μερικές σελίδες.

Σαν να μην υπάρχουν εταιρείες, εργολάβοι, υπεργολάβοι, χώρες/κράτη πίσω από αυτούς, πολιτικές και τοπικές σκοπιμότητες, συμφέροντα, διαφθορά, κακοί σχεδιασμοί, λάθη, "εξορθολογισμένοι" προϋπολογισμοί, βιασύνες υλοποίησης κ απορρόφησης πόρων που ανταγωνίζονται τη πρότερη στασιμότητα, δαπάνες πέραν σχεδιασμού, μη προβλέψιμες συνέπειες, εγκατάλειψη έργων, περιβαλλοντικές και μη επιπτώσες και κυρίως κοινότητες που μετά μένουν να τις υπομένουν ενόσω το μάτι της δημόσιας συζήτησης έχει μετατοπιστεί αλλού κοκ.

Καλύτερα θα ήταν να κοιτάμε το πώς έχουν υλοποιηθεί τα υπάρχονται έργα, τί προβλήματα δημιούργησαν (όπως υλοποιήθηκαν), τί προβλήματα έλυσαν, τί προκλήσεις δημιουργουν για το μέλλον, αν θέλουμε να συνεχίσουμε μ ένα σχεδιασμό και να βρούμε τρόπους αντιμετώπισης επιπτώσεων, αν θέλουμε νέο σχεδιασμό, με άλλες προκλήσεις, ποιές είναι κοκ.
...και φυσικά πρώτιστα λόγο έχουν και οι κοινότητες/χώροι όπου υλοποιήθηκαν/θα υλοποιηθούν τα όποια έργα.

Γι αυτό η συζήτηση έχει νόημα μόνο αν αφορά πολύ συγκεκριμένα έργα σε συγκεκριμένους τόπους...διαφορετικά είναι κενή.

Αυτοί που παριστάνουν πως ενσαρκώνουν κ προωθούν την επιστήμη και την έρευνα με αυτόν τον εξεζητημένο αφ' υψηλού λόγο, συνηθέστερα υπόκεινται σε μια διαφορετική πλάνη από αυτή που κατακρίνουν.

Εκτός αν ο λόγος αυτός εκφέρεται από "αρίστους" υπουργούς και υφισταμένους όπου εκεί συνηθέστερα υπάρχουν κι άλλοι λόγοι.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, definitio είπε

Το οδικό δίκτυο ήταν και είναι τεκμήριο και ζωντανή μαρτυρία διαφθοράς, για να τρώνε οι ημέτεροι και γενικά οι "εθνικοί εργολάβοι".

...από τις τιμές των διοδίων μέχρι περιπτώσεις "γεφυριού άρτας", ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν...

Σαν τις τηλεπικοινωνίες...είναι πολιτική να μοιράζεται η πίτα σε ιδιώτες, ακόμη κι αν είναι με το "ζόρι", με τις τιμές να μένουν ψηλότερα για να βγαίνουν οι άλλοι "παίκτες" στην αγορά, ενώ εξαρτώνται από τις υποδομές που έχουν πληρωθεί με δημόσιο χρήμα.

Η αφέλεια στη δική σου άποψη είναι ότι προύποθέτει μια αφαιρετική σύλληψη μιας διαδικασίας όπου η Γνώση και η Επιστήμη απλώς "πραγματώνεται" αδιαμεσολάβητα κι έχει απέναντί της την Αγνοια και τις Προκαταλήψεις...μια διανοητικοποιημένη και ρομαντική θεώρηση της ιστορίας, της κοινωνίας και της οικονομίας χαρτογραφημένη σε μερικές σελίδες.

Σαν να μην υπάρχουν εταιρείες, εργολάβοι, υπεργολάβοι, χώρες/κράτη πίσω από αυτούς, πολιτικές και τοπικές σκοπιμότητες, συμφέροντα, διαφθορά, κακοί σχεδιασμοί, λάθη, "εξορθολογισμένοι" προϋπολογισμοί, βιασύνες υλοποίησης κ απορρόφησης πόρων που ανταγωνίζονται τη πρότερη στασιμότητα, δαπάνες πέραν σχεδιασμού, μη προβλέψιμες συνέπειες, εγκατάλειψη έργων, περιβαλλοντικές και μη επιπτώσες και κυρίως κοινότητες που μετά μένουν να τις υπομένουν ενόσω το μάτι της δημόσιας συζήτησης έχει μετατοπιστεί αλλού κοκ.

Καλύτερα θα ήταν να κοιτάμε το πώς έχουν υλοποιηθεί τα υπάρχονται έργα, τί προβλήματα δημιούργησαν (όπως υλοποιήθηκαν), τί προβλήματα έλυσαν, τί προκλήσεις δημιουργουν για το μέλλον, αν θέλουμε να συνεχίσουμε μ ένα σχεδιασμό και να βρούμε τρόπους αντιμετώπισης επιπτώσεων, αν θέλουμε νέο σχεδιασμό, με άλλες προκλήσεις, ποιές είναι κοκ.
...και φυσικά πρώτιστα λόγο έχουν και οι κοινότητες/χώροι όπου υλοποιήθηκαν/θα υλοποιηθούν τα όποια έργα.

Γι αυτό η συζήτηση έχει νόημα μόνο αν αφορά πολύ συγκεκριμένα έργα σε συγκεκριμένους τόπους...διαφορετικά είναι κενή.

Αυτοί που παριστάνουν πως ενσαρκώνουν κ προωθούν την επιστήμη και την έρευνα με αυτόν τον εξεζητημένο αφ' υψηλού λόγο, συνηθέστερα υπόκεινται σε μια διαφορετική πλάνη από αυτή που κατακρίνουν.

Εκτός αν ο λόγος αυτός εκφέρεται από "αρίστους" υπουργούς και υφισταμένους όπου εκεί συνηθέστερα υπάρχουν κι άλλοι λόγοι.

Πωπω διαχείριση του λόγου για να μου πεις τι ακριβώς αμελοφιλοσοφίες;

Λοιπόν ο άλλος είπε για τις ανεμογεννήτριες όταν πια θα είναι άχρηστες. Τώρα αυτά που μου λες εσύ δεν προσφέρουν τίποτα στην συζήτηση. Έρχεται ο κάθε πικραμένος και λέει το μακρύ του και το κοντό του λες και εγώ δηλώνω  υποστηρικτής.

Θα στο πω απλά ρεαλιστής είμαι. Χρειαζόμαστε ενέργεια, έχεις καλύτερη λύση εσύ; Αν έχεις πες μας αλλιώς όπως χειρίζεσαι τον λόγο πήγαινε να γίνεις εσύ βουέυτής. Εγώ είμαι μηχανικός και ξέρω ότι χρειαζόμαστε ενέργεια δεν είπε κανένας να γίνετε αυθέραιτα. Αλλά αυτοί οι ημιμαθείς που είναι εναντίον γιατί π.χ. μετά τα 20 χρόνια θα μείνουν εκεί, δεν θα κάθομαι να τους ακούω. 

Λοιπόν και εσύ και ο από πάνω αφού δεν σας αρέσει πηγαίνεται να μείνετε στην Κοζάνη να αναπνέεται καρκίνο κάθε μέρα. 

 

 

2 ώρες πριν, GBorb είπε

Ναι εχω να πω οτι και στην Κρητη και στις Κυκλαδες υπαρχουν αρκετες εκτος λειτουργιας για ειμαστε μπανανια. 

 

Ώπα τι έγινε δεν μας βγήκε και το γυρνάμε στην γενικότητα είμαστε μπανανία.

Πέρα από την Κρήτη γιατί και αυτό από εμένα το διάβασες σε πιο νησί υπάρχει πάρκο μη συνδεδεμένο. 

Ανέβασε αφού γνωρίζεις.

Και όχι δεν είμαστε καθόλου μπανανία είμαστε από τους καλύτερους στην Ευρώπη την τελευταία δεκαετία. Προχωράμε πολύ γρήγορα με τις ανανεώσιμες και αν συνεχίσουμε έτσι θα φτάσουμε ποσοστά σκανδιναβικών χωρών. Εσύ μιλάς αυθέραιτα γιατί δεν έχεις δει ούτε ένα στοιχείο.

https://balkangreenenergynews.com/greece-produces-record-47-1-of-electricity-from-renewables-so-far-in-2022/

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, mindreader είπε

 

Ρευμα (αφου δεν θελετε λιγνιτη), σε μια εποχη, που ειδατε τι εγινε με το φυσικο αεριο, με τους nord stream κλπ

Στο εν λόγω thread, το πρόβλημα δεν ειναι τι θέλουμε και τι όχι, αλλά το επίπεδο των επιχειρηματων που χρησιμοποιούν κάποιοι. Θέλεις ορυκτά καύσιμα για την παραγωγή ηλεκτρισμού; Κάτσε μετά από Χ δεκαετίες και ζήσε σε μια πόλη με ποιότητα αέρα όπως στο Πεκίνο που η μάσκα ειναι αναγκαία εδώ και πολλά χρόνια. Μετά θα κράζεις τους πολιτικούς για τον αέρα και το περιβάλλον. Και μην ακούσω πως ούτε τώρα κάνουν κάτι για αυτό, χαίρω πολύ, το θέμα εδώ είναι η άποψη του πολίτη και όχι του πολιτικού που ετσι κι αλλιώς έχω κάκιστη αποψη για αυτούς. Πολύ ευχαρίστως να είχαμε λιγνίτη και μειωμένη τιμή kwh, ρώτα και τους ανθρώπους πέριξ των περιοχών με τα εργοστάσια παραγωγής λιγνιτη και τους θερμοηλεκτρικους σταθμούς αν έχουν την ίδια γνώμη και σε τι ηλικία πεθαίνουν από καρκίνους στα πνευμονία κτλ. Επίσης, ο λιγνιτης δεν θα υπάρχει για πάντα, να υποθέσω αν αφήναμε το πρόβλημα και αυτό ερχόταν να χτυπήσει την πόρτα σε εμάς όταν γίνουμε γέροντες η στα παιδιά και εγγόνια μας δεν θα τους λέμε πάλι τα ίδια επιχειρήματα; Καλύτερα κάτι να λυθεί νωρίς πάρα να μείνει έτσι ξεκρέμαστο. Τα ορυκτά καυσιμα κάποια στιγμή θα τελειώσουν και καλό είναι να οργανωθούμε όσο πιο γρήγορα γίνεται στις δυτικές κοινωνίες να κάνουμε την μετάβαση. 

Οικονομικά προβλήματα ειδικά εδώ στην Ελλάδα θα έχουμε και δεν παίζει να σταματήσουν λόγω αναριθμητων παραγόντων με την χώρα μας που έχουν χιλιοειπωθει σε πολλά thread και δεν έχει νόημα να αναφερθούμε. 

Οσο για το ηλεκτρικό ΙΧ που είναι και το αρχικό θέμα συζήτησης, θα επαναλάβω, δυσκολίες πολλές έχουμε, γκρίνιες θα υπάρξουν. Θα φτάσει ο καιρός έστω και αργά που θα μπει έτσι κι αλλιώς στην ζωή και την καθημερινότητα της πλειοψηφίας. Τα παλιά αμάξια θα καταστούν ασύμφορα και θα αποσυρονται αργά αλλά σταθερά, τότε ο κάθε πολίτης θα ψάξει να βρει άλλους τρόπους να μετακινείται και να κάνει την δουλειά του, είτε ΜΜΜ είτε ποδαράτος είτε με ηλεκτρικό όσοι έχουν και μπορούν να πάρουν. Θα έχουμε μια καθυστέρηση 10 με 15 χρόνια σε σχέση με το εξωτερικό. Τα προβλήματα με τους φορτιστές, το κόστος αγοράς, τις τεχνολογικές επιδόσεις των ΙΧ, θα λύνονται και αυτά σιγά σιγά μέχρι στο μέλλον να καλύπτουν τις περισσότερες ανάγκες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/1/2023 στις 4:24 ΠΜ, Basilhs23___ είπε

Οι χώρες που έλαβαν παραπάνω περιθώριο προσαρμογής εκαναν καλύτερη διαπραγμάτευση από εμάς. Μερικές είναι σε χειρότερη οικονομική κατάσταση και έδωσαν παραπάνω χρόνο από την commission. 

Γνωρίζετε πολλές χώρες της ΕΕ σε χειρότερη οικονομική κατάσταση; Σε δείκτη καταναλωτικής ικανότητας είμαστε στον πάτο - ένα μικρό κλικ πιο πάνω από Βουλγαρία. Μην λέμε αστειότητες...

 

ΥΓ Και ναι, συμφωνώ. Είμαστε οff topic

 

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Μασκαρίδης πάντως έκανε τιμούλα για όποιον θέλει Tesla

Με 40k παίρνεις ένα, σχεδόν δώρο αν σκεφτείς πως σώζεις τον πλανήτη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kalmik είπε

Γνωρίζετε πολλές χώρες της ΕΕ σε χειρότερη οικονομική κατάσταση; Σε δείκτη καταναλωτικής ικανότητας είμαστε στον πάτο - ένα μικρό κλικ πιο πάνω από Βουλγαρία. Μην λέμε αστειότητες...

 

ΥΓ Και ναι, συμφωνώ. Είμαστε οff topic

 

Χώρες όπως Σλοβενία, Σλοβακία, Ουγγαρία και όσες έχουν υπογράψει το σύμφωνο για το κλίμα ακόμα και να μην ανήκουν στην ΕΕ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

μιας και ψαχνομαι για 2ο μικρο (μεχρι 1300cc)και χαμηλο μπατζετ (1500 ευρ) η κατασταση ειναι απελπιστικη:

σαπακια, τρακαρισμενα και προφανως λαμογια. Πλεον δεν ασχολουμαι με μαντρες καν. Στις mainstream μαρκες κατω απο 1000 ευρ δε βρισκεις τπτ ενω πλεον μιλαμε απο 2000 ευρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

μιας και ψαχνομαι για 2ο μικρο (μεχρι 1300cc)και χαμηλο μπατζετ (1500 ευρ) η κατασταση ειναι απελπιστικη:

σαπακια, τρακαρισμενα και προφανως λαμογια. Πλεον δεν ασχολουμαι με μαντρες καν. Στις mainstream μαρκες κατω απο 1000 ευρ δε βρισκεις τπτ ενω πλεον μιλαμε απο 2000 ευρ

ναι οκ αλλά κι εσύ ρε φίλε με 1000€ τι θέλεις να βρεις; Με τόσα δεν παίρνεις ούτε παπί. Δεν έπαιρνες παλιά, όχι τώρα που όντως ανεβήκανε όλα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

μιας και ψαχνομαι για 2ο μικρο (μεχρι 1300cc)και χαμηλο μπατζετ (1500 ευρ) η κατασταση ειναι απελπιστικη:

σαπακια, τρακαρισμενα και προφανως λαμογια. Πλεον δεν ασχολουμαι με μαντρες καν. Στις mainstream μαρκες κατω απο 1000 ευρ δε βρισκεις τπτ ενω πλεον μιλαμε απο 2000 ευρ

με 1500€ τι περιμένεις να βρεις;Ειλικρινά πότε έβρισκες με τέτοια χρήματα και να μην είναι σαπάκι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...